اخبار آیا ملک ارزان می شود؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اخبار آیا ملک ارزان می شود؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:کارشناسان ملکیتا

1 سال پیش 34234 بازدید
اخبار آیا ملک ارزان می شود؟

اخبار آیا ملک ارزان می شود؟

در اواخر سال 1399، رشد قیمت مسکن منفی بود و این باعث شد که امیدهای بسیار زیادی برای کاهش قیمت مسکن در مردم در سال 1400 به وجود بیاید؛ اما آیا ملک ارزان می شود؟ متاسفانه با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت مسکن دیگر زوج های جوان قادر به خریداری ملک نمی باشند و در کنار خریداری ملک، حتی بعضی از افراد قادر به پرداخت اجاره خانه نیستند.

با توجه به افزایش قیمت ملک در ابتدای سال 1400 و روی کار آمدن دولت جدید، امیدهای بسیار زیادی برای ارزان شدن ملک وجود دارد؛ اما هنوز هم نمی توان به سوال «آیا ملک ارزان می شود؟» پاسخ دقیقی داد!

آیا ملک ارزان می شود؟

آیا ملک ارزان می شود؟

در زمانی که حتی بعضی از افراد قادر به خرید ملک نیستند و حتی نمی توانند از پس دادن اجاره خانه ها بر بیایند، هنوز هم خبری از روند کاهشی ملک در سال 1400 نیست و متاسفانه هنوز هم بسیاری از افراد نمی توانند با یک حقوق ناچیز اقدام به خرید ملک کنند. به همین خاطر همیشه این سوال برای مردم وجود دارد که آیا ملک ارزان می شود؟

متاسفانه، با توجه به افزایش قیمت مسکن و خانه ها در کشور ایران، در حال حاضر خانه و مسکن به جای اینکه یک چیز مصرفی باشد به یک سرمایه تبدیل شده است و آمارها نشان می دهند که از هر 11 مسکنی که در کشور ایران وجود دارند، یکی از آن ها خالی است و همین موضوع هم باعث افزایش قیمت بی رویه مسکن در سال های اخیر شده است.

روند کاهشی یا افزایشی قیمت ملک به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد و به طور دقیق نمی توان عنوان کرد که روند افزایشی یا کاهشی بودن ملک در سال 1400 چگونه خواهد بود؛ اما با هر حال با توجه به برنامه هایی که دولت جدید برای کاهش قیمت مسکن در نظر گرفته است، به نظر می رسد که خبرهای خوبی برای کاهش قیمت مسکن در سال 1400 و سال های آینده وجود دارد.

از برنامه های دولت برای کاهش قیمت ملک چه خبر؟

از برنامه های دولت برای کاهش قیمت ملک چه خبر؟

از زمانی که دولت جدید در کشور ایران روی کار آمد، برنامه های زیادی را برای کاهش قیمت مسکن پیشنهاد داد. یکی از این برنامه ها که البته از قبل از ورود دولت جدید در کشور راه اندازی شده بود، شناسایی خانه های خالی و در نظر گرفتن مالیات برای آن ها بود. در این طرح تمامی افرادی که دارای مسکن می باشند، می بایست در سامانه مسکن ثبت نام کنند تا اطلاعات ملک آن ها به دولت ارایه شود.

به نظر می رسد که طرح مالیات بر خانه های خالی بتواند تا حدی بر کاهش قیمت مسکن اثرگذار باشد.

یکی دیگر از طرح هایی که برای کمک به کاهش قیمت مسکن در دولت جدید روی کار آمده است که البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این طرح قرار است چه زمانی عملی شود، افزایش ساخت و ساز در کشور ایران می باشد. دولت جدید طرح های ساخت و ساز مختلفی را برای کاهش قیمت مسکن در سال 1400 در نظر گرفته است که می توانند اثر بسیار خوبی در کاهش قیمت مسکن داشته باشند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support