اخبار تسهیلات مسکن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اخبار تسهیلات مسکن

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:کارشناسان ملکیتا

2 سال پیش 34659 بازدید
اخبار تسهیلات مسکن

اخبار تسهیلات مسکن

متاسفانه با توجه به افزایش قیمت بی رویه مسکن در کشور ایران، بسیاری از افراد قادر به خرید مسکن بدون دریافت وام نمی باشند. به همین خاطر دولت جدید برای کمک به افرادی که قصد خرید مسکن را دارند، اقدام به ارایه خدمات مربوط به تسهیلات مسکن کرده است. از گوشه و کنار اخبار، اخبار زیادی در رابطه با تسهیلات مسکن به گوش می رسند.

آخرین اخبار تسهیلات مسکن در ایران

آخرین اخبار تسهیلات مسکن در ایران

در زمانی که هنوز مردم قادر به خرید مسکن با این قیمت ها بالا نیستند؛ بانک های مختلف تسهیلاتی را به واجدین شرایط ارایه کرده اند تا مردم بتوانند با این تسهیلات راحت تر خانه دار شوند! اگرچه که تسهیلات بانک های مختلف برای خرید مسکن به حداکثر 200 میلیون تومان رسیده است؛ اما به نظر می رسد که دریافت وام 200 میلیون تومانی کار هر خریداری نیست.

یکی از اخبار جدیدی که برای وام های مسکن وجود دارد این است که افرادی که خانه اولی نیستند و اقدام به دریافت وام مسکن اولی ها کرده اند هم می توانند اقدام به دریافت وام مکمل خرید مسکن کنند. مبلغ وام مکمل خرید مسکن پایین تر از مبلغ وام مسکن اولی ها می باشد؛ اما افرادی که قبلا وام مسکن اولی ها را دریافت کرده اند و آن را تسویه کرده اند و یا در حال حاضر در حال بازپرداخت اقساط می باشند، می توانند وام مکمل را دریافت کنند.

تسهیلات مسکن 450 میلیون تومانی می شود؟

تسهیلات مسکن 450 میلیون تومانی می شود؟

در زمانی که مردم استقبال زیادی برای دریافت وام 200 میلیون تومانی مسکن اولی ها نکرده اند، دولت جدید تصمیم گرفته است که در یک طرح جدید به نام طرح مسکن حمایتی اقدام به ارایه تسهیلات مسکن 450 میلیون تومانی کند.

تسهیلات مسکن 450 میلیون تومانی، به افرادی تعلق خواهد گرفت که دارای شرایط خاصی مانند متاهل بودن، سرپرست خانوار بودن و ... باشند. همچنین، افرادی که قبلا در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند، نمی تواند در تسهیلات مسکن 450 میلیون تومانی جدید ثبت نام کنند.

اما و اگر پرداخت وام مسکن 450 میلیون تومانی

اما و اگر پرداخت وام مسکن 450 میلیون تومانی

خبر دادن وام مسکن 450 میلیون تومانی در دولت جدید بسیار تازه است و به طور دقیق مشخص نیست که این طرح عملی خواهد شد یا خیر! اگرچه دولت از بانک ها خواسته است که برای پرداخت وام 450 میلیون تومانی به مردم با دولت همکاری کنند ؛ اما به نظر می رسد بانک ها زیر بار پرداخت چنین وام سنگینی نمی روند و از طرفی اقساط وام مسکن 450 میلیون تومانی آنقدر زیاد است که احتمالا افراد نمی توانند از این وام استقبال کنند.

طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده، کمترین قسطی که می تواند برای وام طرح حمایتی مسکن تعیین شود، 3 میلیون تومان می باشد؛ چرا که وام طرح حمایتی مسکن دولت جدید دارای مبلغ حداقل 200 میلیون تومان و حداکثر 450 میلیون تومان می باشد و نرخ سود آن نیز 5 تا 12 ساله تعیین شده است.

به هر حال با توجه به دوره بازپرداخت طولانی این وام (18 سال تا 20 سال)، دریافت این وام ریسک زیادی خواهد داشت و مشخص نیست که این طرح واقعا عملی می شود یا خیر

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support