اخبار در مورد کاهش یا افزایش قیمت مسکن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اخبار در مورد کاهش یا افزایش قیمت مسکن

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:کارشناسان ملکیتا

1 سال پیش 28037 بازدید
اخبار در مورد کاهش یا افزایش قیمت مسکن

اخبار در مورد کاهش یا افزایش قیمت مسکن

امروزه خریداری مسکن برای تمامی خانواده های ایرانی به یکی از دغدغه های بزرگ تبدیل شده است. بسیاری از مردم به دنبال اخبار خاصی در مورد کاهش قیمت مسکن یا افزایش قیمت مسکن هستند تا ببینند که آیا امیدی برای خرید مسکن وجود دارد یا خیر؟

در زمانی که دولت جدید وعده های مختلفی را برای کاهش قیمت مسکن به مردم داده است و قرار است که اجاره خانه ها کاهش پیدا کنند، هنوز هم مردم با دادن اجاره خانه های زیاد دست و پنجه نرم می کنند و قادر به خرید مسکن نیستند.

کاهش قیمت مسکن در سال های آینده واقعی است؟

کاهش قیمت مسکن در سال های آینده واقعی است؟

در زمان شروع تحریم ها در کشور ایران، قیمت مسکن بسیار افزایش پیدا کرد. البته دلایل مختلفی برای افزایش قیمت مسکن وجود داشت که همه این دلایل فقط معطوف به تحریم ها نبودند! از دلایل افزایش قیمت مسکن که بگذریم، بسیاری از افراد به دنبال اخباری هستند که نشان دهد قیمت مسکن در سال های آینده واقعی است یا خیر؟

با توجه به روی کار آمدن دولت جدید، امیدهای زیادی برای کاهش قیمت مسکن وجود دارد؛ اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست که قیمت مسکن در سال های آینده افزایش پیدا می کند و یا رکورد چند ساله را می شکند و با یک روند کاهش به افراد بدون مسکن کمک خواهد کرد.

به هر حال در صورتی که دولت بتواند برنامه های خود را به همراه وزرای خود عملی کند، احتمال کاهش قیمت مسکن برای خرید و حتی اجاره بهای مسکن وجود دارد؛ اما زمانی قیمت مسکن به یک روند کاهشی تبدیل می شود که دولت بتواند برنامه های خود مانند افزایش ساخت و ساز مسکن را عملی کند.

دلیل افزایش قیمت مسکن؛ حبابی کاذب ناشی از کاغذ بازی های بی رویه

دلیل افزایش قیمت مسکن؛ حبابی کاذب ناشی از کاغذ بازی های بی رویه

اگرچه که تحریم باعث افزایش قیمت مصالح و مواد اولیه ساخت مسکن شد و همین موضوع باعث افزایش قیمت مسکن در سال های اخیر شد؛ اما دلیل افزایش قیمت مسکن فقط تحریم و بالا رفتن قیمت دلار نبود. در این میان سوء استفاده گران زیادی وجود داشتند که از افزایش قیمت مسکن در کشور ایران سوء استفاده کردند و مسکن را به یک کالای سرمایه ای تبدیل کردند.

دلیل افزایش قیمت مسکن، کاغذبازی هایی بود که در میان سرمایه داران رواج پیدا کرده بود. بسیاری از سرمایه داران برای داشتن سرمایه بیشتر از افزایش قیمت خانه و مسکن سوء استفاده کردند و تا توانستند مسکن خریداری کردند و پس از آن برای فروش مسکن خریداری شده خودشان، قیمت بیشتری را به خریدار ارایه کردند و همین موضوع باعث شد که روز به روز قیمت مسکن افزایش پیدا کند.

از طرفی وجود خانه های خالی در کشور باعث بالا رفتن قیمت اجاره خانه شده است. به همین خاطر طرح مربوط به مالیات بر خانه های خالی توسط مجلس شورای اسلامی روی کار آمد تا خانه های خالی که در کشور وجود دارند، شناسایی شوند و برای آن ها مالیات تنظیم شود. اگرچه هنوز مشخص نیست که در دراز مدت طرح مالیات بر خانه های خالی می تواند چگونه عمل کند و آیا می تواند باعث کاهش قیمت مسکن شود یا خیر؟

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support