چندنکته ازنکات کلیدی و مهم قبل از خرید ملک | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

چندنکته ازنکات کلیدی و مهم قبل از خرید ملک

دانستنی های املاک

نویسنده:پشتیبانی ملکیتا

2 ماه پیش 35959 بازدید
چندنکته ازنکات کلیدی و مهم قبل از خرید ملک

چندنکته‌ازنکات کلیدی و مهم قبل از خرید ملک

نکات کلیدی و مهم قبل از خرید ملک به شما کمک خواهد کرد تا خریدی مطمین را انجام دهید. خرید ملک جزء حساس ترین اقداماتی است که هر کسی در طول زندگیش انجام می دهد. از طرفی خرید خانه و آپارتمان بزرگ ترین معامله می باشد که افراد باید از دانش ونکات حقوقی مهم خریدآپارتمان وخانه مطلع باشند. در اینجا شما را با نکات کلیدی و مهم قبل از خرید ملک بیشتر آشنا خواهیم کرد.

معرفی نکات کلیدی و مهم قبل از خرید ملک

معرفی نکات کلیدی و مهم قبل از خرید ملک

اولین نکته مهم خرید ملک این است که باید با شخص فروشنده و مالک اصلی معامله کنید. این بدان معنا است که شما نباید با پسر دایی، همسر، برادر، پدر و مادر مالک اصلی معامله کنید. زیرا مالک اصلی می تواند علیه هر دو شکایت فروش مال غیر داشته باشد. در اینصورت مالک اصلی می تواند نسبت به ابطال معامله اقامه دعوا کند. با خرید چنین ملکی پول و سرمایه شما از دست خواهد رفت و تحت تعقیب کیفری و مشمول مجازات سنگین قرار خواهید گرفت. از دیگر نکات کلیدی و مهم قبل از خرید ملک این است که مذاکره و معامله را در یک جلسه انجام ندهید. خرید و فروش ملک نیازمند تحقیق و جستجوی گسترده است.

از دیگر نکات مهم بررسی و کنترل مدارک می باشد. شما باید اسناد و مدارک ملکی را که می خواهید بخرید مورد بررسی قرار دهید. بهتر است اسناد و مدارک هویتی فروشنده هم بررسی شود. نکته مهم دیگر این است که باید استعلام ثبتی انجام دهید. قبل از اینکه قراردادی تنظیم شود باید جدیدترین استعلام ثبتی را دریافت کنید. با این کار می توانید از وضعیت ثبتی ملک و مشکلات احتمالی آن مطلع شوید. استعلام ثبتی یک نوع تضمین برای خریدار ملک به حساب می آید. نکته مهم دیگر این است که در متن مبایعه نامه باید شرایط پرداخت ثمن و وجوه مربوطه به معامله ذکر شود.

 

 

هموطنان عزیز وگرامی لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست باملکیتا به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support