انتخاب بهترین مشاور املاک تهران | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

انتخاب بهترین مشاور املاک تهران

آژانس ها ومشاورین املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

9 ماه پیش 45289 بازدید
انتخاب بهترین مشاور املاک تهران

مشاور املاک تهران

مشاور املاک تهران یعنی فردی که در زمینه خرید و فروش املاک و در تمامی مسایل مربوط به املاک بسیار با تجربه و حرفه ای می باشد. به همین منظور وجود یک مشاور املاک حرفه ای در معامله های بزرگ و کوچک امری بسیاری مهم و ضروری می باشد. یک مشاور املاک با تجربه می تواند راه و چاره متفاوتی را در معامله املاک برای مشتریان و خریداران پیشنهاد دهد. در وضعیت کنونی بازار مسکن می توان گفت نسبت به سال های قبل با رشد قابل توجهی مواجه می باشد.  در این راستا وجود یک مشاور املاک اهمیت بسیاری دارد چرا که در این آشفته بازار مسکن بسیاری از افراد به دنبال سوءاستفاده هستند. به گونه ای سعی بر آن دارند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. بسیاری از خریداران به دلیل عدم آگهی در زمینه معامله ملک متوجه سیاه بازی های فروشندگان مسکن نمی شوند. به طبع با هزینه های بالاتری از ارزش واقعی ملک، آن را خریداری می کنند.
هم چنین بسیاری از فروشندگان بر اساس سلیقه شخصی و انتظارات خود بر ملک مربوطه قیمت می گذارند.  این موضوع کاملا اشتباه بوده و سبب بی اعتمادی خریداران ملک در روزهای اخیر شده است. در این راستا پیشنهاد می شود با انتخاب مشاور املاک تهران با اطمینان و اعتماد کامل در خصوص خرید و فروش ملک گام بردارید. از جمله عواملی که سبب شده است وجود مشاور املاک تهران به موضوع مهم و ضروری تبدیل شود این است که هر گونه اتفاق اقتصادی و سیاسی، تهران را در مقایسه با دیگر شهرهای ایران بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد. به همین منظور با گرانی و پیچیدگی در بازار مسکن مواجه می شویم. برای داشتن معامله ملک عالی و موفق بهتر است مشاور املاک قابل اعتماد را در اولویت خود قرار دهید.

بهترین مشاور املاک تهران

آیا به دنبال بهترین مشاور املاک تهران هستید؟ آیا می دانید برای انتخاب بهترین و مطمین ترین مشاور املاک به کجا مراجعه کنید؟ آیا برای خرید و فروش و معامله املاک در تهران قصد همکاری با بهترین مشاور املاک را دارید؟
با توجه به اینکه مشاور املاک باید با هر گونه افرادی مجرب یا مبتدی در زمینه معامله ملک تبادل افکار و تبادل نظر داشته باشد. بایستی از دانش به روز در این حیطه کاری برخوردار باشد تا بتواند در مقابل چنین افراد به بهترین شکل ایده های خود را ارایه داده و مهمترین اطلاعات را در خصوص معامله ملک در اختیار خریداران قرار دهد. برای اینکه بتوان به عنوان یکی از بهترین مشاور املاک تهران شناخته شوید بایستی در این زمینه بسیار حرفه ای و مجرب به فعالیت بپردازید.  برخی از افراد به عنوان چندمین شغل و یا گذراندن اوقات خود این شغل را انتخاب می کنند. که در این راستا نمی توانند دانش و حرفه کافی برای مشاوره و معامله ملک های مختلف را داشته باشند.
 
بهترین مشاور املاک باید قابل اعتماد و با تجربه باشد. هم چنین ویژگی دلسوزی در مشاوران املاک از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. چنین افراد به دنبال فروختن یک ملک به هر بهایی نیستند بلکه بر این باور دارند که در کنار کسب سود و بهره، اعتماد و رضایت قلبی خریداران و فروشندگان را کسب کنند. شما می توانید برای انتخاب بهترین مشاور املاک در تهران، املاک ملکیتا را انتخاب کنید. دفتر مشاوره املاک ملکیتا یکی از دفاتر مدرن و بزرگ در تهران می باشد. تمامی امکانات و خدمات به روز در بازار مسکن را در اختیار مشتریان قرار می دهد.  با در اختیار داشتن با تجربه ترین و متخصص ترین مشاوران املاک توانسته است سابقه درخشانی را در دست داشته و روش های نوین به خریداران خود ارایه دهد.

مشاور املاک آنلاین تهران

مشاور املاک تهران یک شغل حرفه ای می باشد.  هر تیم و گروهی که قصد فعالیت در این حوزه کاری را دارند بایستی تمامی استانداردها را رعایت کنند. برای انتخاب بهترین و قابل اعتمادترین مشاور املاک در تهران در وهله اول پیشنهاد میکنیم رزومه کاری آن تیم یا گروه را مورد بررسی قرار دهید.  از صحت امکانات و خدمات ارایه شده اطمینان حاصل نمایید. یک مشاور املاک با تجربه و متخصص ابتدا به تمامی حرفای خریدار و فروشنده به خوبی گوش می دهد.  تمامی نیازهای فرد را مورد ارزیابی قرار داده و بر این اساس پیشنهادهای مناسب و معقول در اختیار مخاطبان قرار می دهند. هم چنین مشاور املاک خوب سعی بر آن ندارد که خریدار را از اهداف خود منصرف و به سمت دیگری سوق دهد. هم چنین از پرحرفی و منفی گرایی دوری می کند. مرکز مشاور املاک ملکیتا به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید و فروش ملک شناخته می شود.
مخاطبان می توانند به منظور بهره مندی از مشاور املاک آنلاین تهران از طریق وب سایت خدمات مشاور املاک ملکیتا مراجعه نموده و اطلاعات گسترده ای را در حوزه خدمات ارایه شده به دست آورند.  از جمله خدمات مشاور املاک تهران ملکیتا می توان موارد زیر را نام برد:
-         ارایه مشاوره در حوزه خرید و فروش املاک با کاربری های گوناگون
-         بازدید از پروژه ها و مشخص کردن قیمت پایه فروش
-         ارایه انواع مدل های فروش
-         انعقاد انواع مبایعه نامه و ارایه کد رهگیری
-         مستندسازی پروژه های مختلف
-         انجام تمامی امور مربوط به نقل و انتقال، دارایی و دفترخانه اسناد رسمی
-         پیگیری امور مربوط به پایان کار، مفاصا حساب، اخذ جواز و ...
-         برگزاری کمپین تبلیغاتی در پروژه های سنگین
-         بازاریابی و تحقیق در بازار مسکن

مشاور املاک اینترنتی تهران

مشاور املاک اینترنتی تهران

مشاور املاک تهران ملکیتا به صورت اینترنتی و آنلاین نیز به ارایه خدمات و امکانات به مشتریان و خریداران مشغول می باشد.  این ویژگی سبب شده است بسیاری از افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری ابتدا سوالات خود در راستای معامله ملک جویا شوند. پس از اطمینان از خدمات عرضه شده توسط مشاور املاک تهران می توانند مراجعه حضوری و بازدید از پروژه و ملک مدنظر را پیش روی قرار دهند. مخاطبان در این روش می توانند به جستجوی پیشرفته املاک با فاکتورهای مد نظر از جمله تعداد اتاق، سال ساخت، متراژ، قیمت ملک و موقعیت جغرافیایی بپردازند. تمامی فاکتورها در دسته بندی های مختلف بر اساس نیاز و درخواست مشتریان در آرشیو وب سایت موجود می باشد. مشتریان می توانند به راحتی ویژگی های هر یک از ملک ها را مورد بررسی قرار داده و حتی قیمت کارشناسی املاک را برآورده کنند.
با مراجعه اینترنتی به وب سایت مشاور املاک تهران ملکیتا می توانید تصاویر سه بعدی از فضای ملک را مشاهده کنید. در این راستا به راحتی و آگاهانه تصمیم خواهید گرفت. هم چنین برای ارزیابی موقعیت ملک می توانید از روی نقشه تهران به جستجو پرداخته و تمامی نکات ریز و درشت مربوط به ملک مدنظر را بررسی نمایید. مشاور املاک ملکیتا برای راحتی و آسودگی مشتریان و خریداران نوین ترین و به روز ترین خدمات را ارایه می دهد. بدون تردید شما از طریق اینترنتی می توانید برای خرید ملک محبوب و مورد نیاز خود را پیدا و پسند کنید. بدون آنکه حتما نیاز به مراجعه حضوری داشته باشید. البته پس از پسند، حتما برای بازدید حضوری ملک از طریق مشاور املاک ملکیتا اقدامات لازم را انجام دهید. در مراجعه حضوری متوجه خواهید شد که هیچ گونه عدم تمایز بین اطلاعات ارایه شده در وب سایت با آنچه که مشاهده می کنید وجود ندارد.

تعرفه مشاور املاک در تهران

حق کمیسیون یا همان تعرفه مشاور املاک تهران مانند دستمزد دیگر شغل ها در حین معامله موفق بین طرفین پرداخت می شود. حال موضوع مهم این است که تعرفه مشاور املاک به چه نحوی محاسبه می شود؟ فرمول محاسبه کمیسیون مشاور املاک چیست؟ چه فاکتورهایی در نحوه محاسبه تعرفه مشاور املاک تاثیرگذار می باشد؟ از جمله مشکلاتی که در این خصوص مشاهده می شود برخی از مشاورین املاک بر اساس تعرفه رسمی، حق کمیسیون نمی گیرند. هم چنین هیچ گونه توضیحات به طرفین در خصوص نحوه محاسبه حق کمیسیون نمی دهند. هر سال از طرف اتحادیه مشاورین املاک، تعرفه کمیسیون مشاور املاک مشخص می شود. مخاطبان و خریداران می توانند برای آگاهی از جدول محاسبه کمیسیون مشاور املاک از طریق اینترنت اقدام نموده و تعرفه مشخص شده برای سال جدید را مشاهده نمایند. البته توجه داشته باشید که حق کمیسیون بسته به نوع معامله و ارزش ملک و شهر مربوطه متغیر می باشد.
مشاور املاک تهران ملکیتا به عنوان معروف ترین مشاورین املاک در خصوص دریافت حق کمیسیون، از تعرفه های اتحادیه تبعیت می نماید. این موضوع برای خریداران و مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. چرا که دیگر نگرانی در خصوص دریافت کمیسیون های بالا از طرف مشاورین املاک ندارند.  به راحتی و با اطمینان می توانند جهت معامله های گران قیمت مشاور املاک تهران ملکیتا را در اولویت خود قرار دهند. حق کمیسیون معاملات خرید و فروش ، رهن و اجاره، معاوضه ملک، مشارکت در ساخت، فسخ قرارداد، رهن کامل و ... متفاوت می باشند و هر یک بر اساس ویژگی های خاص به صورت متفاوت محاسبه می گردند. از دیگر عوامل مهم و اصلی در خصوص تعرفه مشاورین املاک می توان ارزش ملک را نام برد. حق کمیسیون همان درآمد مشاورین املاک بوده و در صورت  بالا بودن ارزش ملک و تعداد معاملات به طبع درآمد مشاورین املاک نیز افزایش می یابد.

تلفن مشاور املاک در تهران

مشاور املاک تهران با فعالیت حرفه ای خود در محله های مختلف از استان تهران به ارایه خدمات مشغول می باشد.  با استخدام مشاوران مسیولیت پذیر، متعهد و خلاق توانسته است به بهترین نحو در این حیطه کاری به فعالیت پرداخته و در بازار مسکن معامله های سنگین بین طرفین به ثبت برساند. خریداران و فروشندگان می توانند برای صحبت های اولیه در خصوص سرمایه گذاری خود از طریق پیدا کردن تلفن مشاور املاک تهران ملکیتا و برقراری تماس با پشتیبانی و مشاوران متخصص اقدامات لازم را انجام دهند. هم چنین به منظور رزرو وقت برای مراجعه حضوری نیاز به برقراری تماس می باشد.  به این منظور می توانند در بخش ارتباط با ما در وب سایت مشاور املاک ملکیتا تلفن ثابت درج شده را در گوشی موبایل خود ثبت و ذخیره کنند.
هم چنین در وب سایت مشاور املاک تهران ملکیتا می توانید از طریق ایمیل درج شده با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. پیام های خود در خصوص خرید و فروش برای مشاورین ملکیتا ایمیل بزنید. به علاوه در بخش سوالات متداول می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود برای انتخاب ملک، نوع سرمایه گذاری، کمیسیون مشاور املاک و ... را پیدا کنید.
کانال تلگرام مشاور املاک تهران

کانال تلگرام مشاور املاک تهران

به عنوان مشاور املاک تهران حرفه ای و کاربلد، داشتن کانال تلگرام از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. همانطور که می دانید کانال تلگرام با داشتن قابلیت ها و مزیت های بسیار برای خریداران و سرمایه گذاران به دنبال دارد. با عضویت در کانال تلگرام مشاور املاک ملکیتا می توانید از اخبار روز بازار مسکن مطلع شوید.  هم چنین تصمیم های اقتصادی و درستی را در این زمینه کسب و کار بگیرید. از مهمترین موارد در این خصوص به روز بودن اپلیکیشن تلگرام می باشد. برای عضویت در کانال تلگرام مشاور املاک ملکیتا روی آدرس در وب سایتمان کلیک کنید. پس از باز شدن صفحه کانال تلگرام در پایین روی گزینه جوین کلیک کرده و عضو کانال بنگاه ملکیتا خواهید شد. تیم مشاورین بنگاه تهران با در اختیار داشتن کادر مجربه و حرفه ای، کانال تلگرام خود را راه اندازی کرده است. در خصوص ارایه خدمات و سهولت در خرید و فروش ملک گام قابل توجهی را برداشته است.

کانال تلگرام مشاور املاک تهران با هدف آگاهی بخشی در خصوص فروش آپارتمان، واحدهای مسکونی، واحد تجاری، اجاره آپارتمان و واحد تجاری به مخاطبان و خریداران روزانه فایل های متنوعی را به نمایش می گذارد. به همین منظور برای آگاه شدن از فرصت های طلایی برای سرمایه گذاری عضویت در در کانال تلگرام مشاور املاک ملکیتا را از دست ندهید. در صورتی که برای عضویت در کانال تلگرام به مشکل برخورید در این صورت حتما با پشتیبانی وب سایت ارتباط برقرار کنید. یا در بخش نظرات این موضوع را بیان کنید. پشتیبانی سایت ملکیتا در کوتاهترین مدت زمان جهت رفع عیب و پاسخگویی به نظرات مخاطبان اقدام خواهد نمود. سرمایه گذاران و خریداران می توانند با عضویت خود در این کانال از اخبارهای روز بازار مسکن و تحولات جدید آگاهی پیدا کنند.

 

به منظور فعالیت در زمینه مشاور املاک تهران بایستی ابتدا اقدام به ثبت نام و دریافت مجوز در این زمینه نمایید. مجوز بنگاه املاک توسط اتحادیه مشاوران املاک، مجامع امور صنفی تولیدی و توزیعی وزارت بازرگانی و پلیس اماکن صدور می شود. متقاضیان اخذ مجوز مشاور املاک تهران می توانند با مراجعه به سامانه اصناف درخواست خود را به ثبت برسانند. توجه داشته باشید که برای اخذ مجوز و ثبت نام بایستی حداکثر 3 ماه قبل اقدامات لازم را انجام داده و مدارک مورد نیاز برای برای صدور مجوز را آماده نمایند.  با اسکن تمامی اسناد اطلاعات درخواستی را از طریق سامانه ارسال کنند. از جمله امتیازات آژانس املاک می توان به مجهز بودن به شبکه های رایانه ای و داده ها اشاره نمود. متقاضیان برای ثبت نام مشاور املاک در تهران بایستی دارای 18 سال تمام باشند. این موضوع از شرایط سنی مشخص شده از طرف هییت اتحادیه بر سازمانهای صنفی کشور می باشد.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 


 برای دریافت مجوز مشاور املاک بایستی 5 مرحله مشخص شده از طرف اتحادیه مشاورین املاک را طی نمایید که این 5 مرحله به شرح زیر می باشد:
-         ثبت درخواست کتبی برای اخذ پروانه کسب
-         ارایه درخواست و کدرهگیری به متقاضی
-         بازدید بازرسان اتحادیه از محل واحد تعیین شده برای تاسیس آژانس املاک
-         بررسی تقاضای فرد در جلسه هییت مدیره
-         ارایه پاسخ کتبی به متقاضی پس از برگزاری جلسه هییت مدیره
پس از پایان این 5 مرحله بایستی وارد مرحله دوم مجوز مشاور املاک شویم. در این مرحله اسناد مورد نیاز از متقاضی دریافت می شود. رسید پرداخت اجاره بهای معتبر، حکم قطعی دادگاه، مبایعه نامه به نام متقاضی، سند مالکیت، قرارداد اجاره محل کسب و... از جمله این مدارک و اسناد می باشند.

مشاور املاک حرفه ای تهران

مشاور املاک تهران به عنوان نماینده فروشنده یا خریدار در این حوزه به فعالیت گسترده خود مشغول می باشد.  در حالت کلی می توان گفت مشاورین املاک به دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند و هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیات متنوعی می باشد:
مشاوران فروشنده: فردی است که وقتی یک شخص قصد اجاره یا فروش یک ملک را دارد، برای مشاوره و راهنمایی به آن فرد کمک می کند.
مشاوران خریدار: در صورت که افراد قصد خرید ملکی را دارند، مشاوران خریدار می توانند ملک مدنظر افراد را با بهترین ویژگی ها وامکانات پیدا و خریداری کنند.
 مشاوران معاملات: نماینده های دوطرفه معامله بدون طرفداری از یک طرف به صورت منصفانه برخورد می کنند.  توافق نامه ای بین طرفین تنظیم کرده و به امضای دو طرف می رسانند.
 مشاوران دوطرفه: در معامله ملک یا خرید و فروش، مشاوران به هر دو طرف کمک می کند.  در صورت پسند و تایید ملک از سوی هر دو طرف، قرارداد نامه ای تنظیم شده و هر دو طرف با قبول کردن قوانین و مسیولیت ها آن را امضاء می کنند.

برخی از افراد تصور می کنند که بدون نیاز به مهارت و تخصص می توانند به عنوان مشاور املاک تهران به فعالیت بپردازند. در حالی که این تصور کاملا اشتباه و غلط می باشد. چرا که برای ارایه خدمات مشاور املاک نیاز به حرفه و دانش کافی در این حوزه می باشد. از جمله مهارت هایی که مشاور املاک تهران به آنها نیاز دارند می توان به دانش های حقوقی و دانش های کسب و کاری اشاره نمود. به علاوه نیاز به مهارت های نرم نسبت به مهارت های سخت از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در حالت کلی عامل اصلی موفقیت در این حیطه کاری تسلط کافی بر مهارت های نرم خواهد بود.
حق الزحمه مشاور املاک تهران

حق الزحمه مشاور املاک تهران

حق الزحمه مشاور املاک تهران در سال 1400 از سوی اتحادیه مشاور املاک به این نحو تعیین شد که مشاورین املاک می توانند تا سقف 5 درصد در هر یک معامله ها از طرفیت قرارداد اخذ کنند. برای مثال در صورتی که ملکی با ارزش ریالی بالای 500 میلیون معامله گردد. در این صورت مشاورین می توانند 25 درصد از مازاد 500 میلیون را نیز از طرفین دریافت کنند. در کنار آن مشاورین بایستی 9 درصد مالیات ارزش افزوده را نیز از دو طرف معامله اخذ کنند. حق الزحمه مشاور املاک تهران ملکیتا بر اساس نوع معامله و ارزش واقعی ملک به صورت منصفانه محاسبه میشود.  خریداران می توانند با پرداخت هزینه های پایین یکی از باارزش ترین و مطمین ترین ملک های تهران را صاحب شوند.
مشاور املاک تهران با تجربه کافی در خصوص حق الزحمه بنگاه مسکن می توانند اطلاعات دقیقی را در اختیار مشتریان و خریداران قرار دهد. مشاورین املاک در معاملات نقش واسطه با راهنمایی های دقیق را ایفا می کنند. در مقابل تمامی خدمات و امکاناتی که برای خریداران ارایه می دهند مبلغی را تحت عنوان حق الزحمه از دو طرف قرارداد دریافت می کنند. برخی از بنگاه ها حتی می توانند هزینه های کمتر از تعرفه اتحادیه را از مشتریان دریافت کنند. این امر به دلیل کسب رضایت مشتریان و داشتن رزومه کاری معتبر و قابل اطمینان در میان خریداران و فروشندگان می باشد. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم کارمزد دریافتی بنگاهها و مشاوران املاک هر سال تغییر می یابد. به همین منظور نمی توان مبلغ مشخصی را برای آن تعیین کرد. اما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق با مشاوران املاک ملکیتا تماس برقرار نمود. هم چنین تمامی نکات ریز و درشت در خصوص کمیسیون و حق الزحمه بنگاه های مسکن را به دست آورید.

هزینه مشاور املاک تهران

مشاور املاک تهران با توجه به خدماتی که ارایه می دهد حقوقی مشخص شده توسط اتحادیه صنف دریافت می کند. این حقوق مشخص همان کارمزد و هزینه هایی می باشد. در قبال خدمات و امکانات و تجربه کاری مشاورین املاک اخذ می گردد. به منظور محاسبه پورسانت مشاورین املاک نمونه فرمول هایی را می توانید در اختیار داشته باشید. به این منظور با مراجعه به سایت مشاور املاک تهران ملکیتا این فرمول محاسبه هزینه بنگاه مسکن را می توانید مشاهده کنید. از جمله مهمترین مواردی که در این خصوص می توان بیان کرد و برای بسیاری از مخاطبان و مشتریان جای سوال می باشد. این است که آیا در صورت فسخ قرارداد، بایستی هزینه مشاور املاک پرداخت شود؟ پاسخ بلی می باشد. در زمانی که معامله به واسطه یکی از بند شرایط قانونی فسخ گردد. در این صورت مشاورین می توانند حق الزحمه خود را از طرفین دریافت کنند. و در صورتی که خود بنگاه عامل فسخ قرارداد بین طرفین باشد حق دریافت هزینه مشاوره را نخواهد داشت.
در صورتی که به دنبال خرید ملک و زمین در تهران هستید و از درصد پورسانت و هزینه مشاور املاک تهران اطلاعات کافی و دقیق ندارید، می توانید به کانال تلگرام و یا سایت اینترنتی بنگاه مسکن ملکیتا مراجعه کنید. در کلانشهرها نسبت به شهرهای کوچک هزینه بالاتری برای مشاوره املاک دریافت می کنند. این موضوع به ارزش ریالی ملک، متراژ زمین، ویژگی های ملک و ... بستگی دارد. حق کمیسیون مشاوران املاک برای اجاره ملک 25 درصد از اجاره ماهیانه می باشد.  این درصد در قرارداد نامه به ثبت میرسد. هم چنین در محاسبه کمیسیون رهن ملک بایستی ابتدا قیمت رهن به اجاره تبدیل شده و مبلغ حق الزحمه مشخص شود. مشاور املاک ملکیتا تعرفه های مختلف برای رهن واجاره ملک
 ،خرید و فروش و ... را به صورت کاملا دقیق برای مشتریان خود توضیح می دهد. مشتریان می توانند با بررسی هزینه ها و حق الزحمه بنگاه مسکن ملکیتا با دیگر مشاورین املاک به هزینه های ارزان کمیسیون بنگاه ملکیتا پی ببرند.

اتحادیه صنف مشاور املاک تهران

اتحادیه صنف مشاور املاک تهران دارای وظایف معین می باشد. مشخص کردن کمیسیون و حق الزحمه مشاورین املاک از مهمترین و اصلی ترین وظایف این اتحادیه می باشد. البته کمیسیون های مختلفی از طرف اتحادیه صنف مشاور املاک ارایه می شود.  هر یک برای رسیدگی به نیازهای مختلف واحدهای صنفی در نظر گرفته می شود. از جمله این کمیسیون ها می توان موارد زیر را نام برد:
کمیسیون رسیدگی به شکایت: در صورتی که افراد در خصوص با تخلف های صنفی واحدهای صنفی با مشکلی مواجه شوند و شکایتی داشته باشند. برای ابراز شکایت خود بایستی به کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه مراجعه کنند. کمیسیون رسیدگی به شکایات در طی یک هفته نظر خود را به مدیر هییت گزارش می دهد. اقدامات قانونی در این خصوص طی نظارت این کمیسیون اجرا می شود.
کمیسیون بازرسی اتحادیه مشاوران املاک: کمیسیون بازرسی اتحادیه مشاور املاک تهران وظیفه دارد در بازه های مشخص به واحدهای صنفی بازرس های خود را اعزام می کند. تا گزارش های لازم را آماده کرده و به هییت مدیره ارایه دهند. بررسی پروانه کسب مشاورین املاک، رسیدگی به تخلفات صنفی و اعلام گزارش به اتحادیه از وظایف کمیسیون بازرسی می باشد.
کمیسیون حل اختلاف اتحادیه مشاوران املاک: در این کمیسیون به اختلافات میان افراد صنفی رسیدگی می شود. شکایت های افراد صنفی در دفتر اتحادیه به ثبت می رسد. در عرض یک هفته، کمیسیون اختلافات جهت انجام اقدامات قانونی نظرات هر دو طرف را شنیده و اسناد را مورد بررسی قرار می دهد و راه سازش بین دو طرف را انتخاب و اجرا می کند.
کمیسیون آموزش: اتحادیه مشاور املاک تهران موظف است تسهیلات لازم برای آموزش های مورد نیاز را در اختیار افراد صنفی قرار دهد. که این امر به منظور افزایش دانش عمومی و سطح آگاهی برگزار می شود.

 

دوره های آموزشی مشاور املاک تهران

حرفه مشاور املاک تهران به عنوان یکی از شغل های پردرآمد در سراسر دنیا شناخته شده است. البته برای اینکه بتوان یک مشاور املاک حرفه ای و موفق باشیم بایستی مسیر طولانی را طی کنیم. به همین منظور کسب مهارت و دانش روز در این حرفه از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.  مشاورین املاک نیازمند شرکت در دوره های آموزشی برای کسب این دانش می باشند. دوره های آموزشی مشاور املاک تهران در آکادمی های مختلف برگزار می شود. از دوره های مبتدی تا حرفه ای بر اساس آگاهی و مهارت افراد اجرا شده است. افراد می توانند بر اساس توانایی های خود مناسب ترین دوره های آموزشی را در اولویت خود قرار دهند. دوره های آموزشی دارای کارگاه های مختلفی می باشد. هرکدام از کارگاه ها بر روی یکی از پایه های مشاوره املاک را برای آموزش به متقاضیان تمرکز می کنند.
مشاور املاک تهران هر چه سریع تر بتواند در زمینه خرید و فروش و معامله های بزرگ به صورت حرفه ای فعالیت کند، در بازه زمانی بسیار کوتاه به درآمد کلان دست پیدا خواهد کرد. به گونه ای هر چه سریع تر پله های موفقیت طی شود می توان یک مشاور املاک معروف و موفق در این حیطه کاری شناخته شود. راهکارهای مختلفی برای ایجاد ارتباط مفید با مشتری و بازاریابی وجود دارد. برای کسب تمامی این مهارت ها حضور در دوره های آموزشی برای مشاورین املاک ضروری می باشد. هم چنین در نظر داشته باشید که دوره های آموزشی تنها برای افراد مبتدی در این حوزه نمی باشد. در این صورت افراد موفق در کسب و کار مشاور املاک نیز می توانند با حضور در دوره های پیشرفته، تغییرات و تحولات عمیقی در گسترش کسب و کار خود به وجود آورند.  مشاورین با حضور در این دوره ها می توانند موفقیت های بزرگی را در حرفه ی خود به دست آورند.

مشاوراملاک تهران

سخن پایانی

در نظر داشته باشید که دانش کافی در زمینه مشاور املاک تهران از اصلی ترین ویژگی های یک مشاور املاک می باشد. مشاور املاک تهران آنلاین برای افرادی که قصد خرید و فروش املاک را دارند. اطلاعات به روز در خصوص بازار مسکن ندارند می توانند از طریق سایت ما اقدام نموده و با برقراری تماس با مشاوران و کارشناسان حرفه ای و مجرب ما تمامی سوالات خود را پرسیده و پاسخ های دقیق و معقول دریافت کنند. توجه داشته باشید که مجوز مشاور املاک تهران دارای اعتبار موقت یک ساله یا دایم 5 ساله باشد. پس از پایان اعتبار بایستی مشاورین املاک جهت تمدید مجوز کسب و کار خود دوباره اقدام نمایند.

 

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات خودتان رادرزیر همین مقاله کامنت کنید

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support