گرانترین و ارزانترین محله های تهران در دی ماه 1400 | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

گرانترین و ارزانترین محله های تهران در دی ماه 1400

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

2 ماه پیش 33588 بازدید
گرانترین و ارزانترین محله های تهران در دی ماه 1400

در این مقاله چی میخوانیم؟


آیا می دانید هر یک از محله های تهران در سال 1400 بر اساس ارزش مادی تقسیم بندی شده اند؟ بررسی دقیقی روی محله های تهران انجام داده ایم تا شرایطی مهیا شود که گرانترین و ارزانترین محله به عموم اعلام شود.

گرانترین محله های تهران

طبق بررسی های صورت گرفته در دی ماه 1400 مشخص شده است که گرانترین محله های تهران شامل زعفرانیه است. در واقع قیمت ملک بر اساس بررسی های صورت گرفته به 91.7 میلیون تومان برای هر متر مربع رسیده است. مناطق گران تهران به طور کلی بخش مهمی برای سرمایه گذاری محسوب می شوند. البته در هر یک از محله های تهران یک سری فاکتورهای مهم برای تعیین گرانی و ارزانی وجود دارد. مثلاً نرخ تورم بسیار مهم است. آخرین ملک معامله شده در منطقه اهمیت زیادی دارد. متراژ از مواردی است که سبب افزایش قیمت و یا ثبات در قیمت در محله های تهران می شود. سرانه های خدمات سبب شده تا زعفرانیه یکی از گرانترین محله های تهران محسوب شود. پس از زعفرانیه می توان گفت که باغ فردوس و محمودیه در این لیست قرار دارند.  

البته قیمت گرانترین محله های تهران از جمله باغ فردوس و محمودیه بین 88 الی 89 میلیون تومان برای هر متر مربع در نظر گرفته شده است. اگر باز هم لیستی از گرانترین محله های تهران را معرفی کنیم باید بدانید که ولنجک، حصار بوعلی، تجریش و دزاشیب نیز در این راستا قرار گرفته اند. فرمانیه و شهرک غرب نیز در لیست گرانترین محله های تهران قرار دارند.

ارزانترین محله های تهران

ارزانترین محله های تهران

در مورد ارزانترین محله های تهران آمارها در دی ماه 1400، رقم دیگری را اعلام کرده اند. ارزانترین محله در تهران مربوط به خاورشهر بوده و با نرخ 11.5 میلیون تومان برای هر متر مربع سنجیده می شود. پس از خاور شهر، رتبه دوم از ارزاترین محله های تهران مربوط به یافت آباد جنوبی است که رقم 12 میلیون برای هر متر مربع را شامل شده است. پس از آن مربوط به منطقه قیامدشت است که در لیست ارزانترین محله های تهران قرار دارد و به طور کلی سه محله ارزان محسوب می شود. در قیمت گذاری محله های تهران معمولاً موقعیت منطقه ای می توان سهم مهمی داشته باشد. شاید اینطور به نظر برسد که برخی از محله ها نباید زیاد گران باشند اما در نهایت هستند. شما می توانید بهترین محله های تهران را برای خرید انتخاب کنید.

اگر بخواهیم سایر محله های ارزان تهران را معرفی کنیم می بایست در مورد منطقه دولت خواه جنوبی نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. به طور کلی این منطقه می تواند یکی از ارزانترین محله های تهران محسوب می شود. دولت خواه شمالی رتبه بعدی را به خود اختصاص می دهد. یافت آباد شمالی و هرندی نیز در این لیست قرار گرفته اند. مطهری و سعید آباد و علی آباد جنوبی در نهایت در لیست همین مناطق قرار دارند. هر یک از محله های تهران بر اساس موقعیت جغرافیایی دسته بندی می شوند. هر یک از محله های تهران که تفریحی محسوب می شوند.

سعیدآباد به طور کلی در لیست مناطقی قرار دارد که خرید ملک در آن به سادگی صورت می گیرد. در محله های تهران، سعیدآباد می تواند یکی از مناطق مطمئن محسوب شود. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این منطقه به نوبه خود در راستای خرید ملک توانسته بهترین شاخص ها را پوشش دهد.

بهترین محله های تهران

بهترین محله های تهران

در مورد شناسایی بهترین محله های تهران باید به مسائل ویژه ای دقت کرد. مثلاً منطقه دربند در تهران به طور کلی یکی از مناطقی است که هم نرخ بالایی دارد و هم سودآوری آن مناسب است. محله های تهران که به مراکز خرید و رفاهی نزدیک هستند بهترین گزینه برای خرید ملک محسوب می شوند. در بررسی ارزانترین و گرانترین محله های تهران مشخص شد که شاهین و سید خندان نیز در لیست محله های گران قرار گرفته است . اما اگر بخواهید با یک مبلغ مشخص و متوسط اقدام به خرید کنید قطعاً منطقه اباذر بهترین گزینه محسوب می شود.

 منطقه ابوذر از دسته منطقه هایی است که توانسته در لیست بهترین محله های تهران قرار بگیرد. محله های تهران هر یک از نظر موقعیت شرایط خوبی دارند. بر اساس نرخ پیشنهادی آگهی های دی ماه سال 1400 مشخص شده است که 30 مورد از محله های تهران در لیست ارزانترین موارد قرار گرفته اند.

محله های مختاری، یافت آباد و خلیج مطهری و همینطور جوانمرد قصاب از دسته محله های ارزان قیمت هستند. محله های تهران به واسطه موقعیت جغرافیایی خود می توانند از نظر هزینه شرایط متفاوتی داشته باشند. برخی از محله های تهران ارزان قیمت هستند و شروع خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شوند. شناسایی محله های تهران بر اساس نوع سرمایه گذاری سبب می شود تا موقعیت بهتری در انتظار شما باشد.

نتیجه گیری

به طور کلی هر یک از محله های تهران بر اساس موقعیت منطقه ای که دارند می توانند شرایط سرمایه گذاری خوبی را فراهم سازند. میزان سرمایه مورد نظر نیز بر اساس روتین کار ارزیابی می شود.

 

 

هموطنان عزیزوگرامی لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست باما درمیان بگذارید.

 
ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support