ملکیتا اصفهان؛ دستیار شما در حوزه املاک در اصفهان | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ملکیتا اصفهان؛ دستیار شما در حوزه املاک در اصفهان

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

2 ماه پیش 15837 بازدید
ملکیتا اصفهان؛ دستیار شما در حوزه املاک در اصفهان

اصفهان شهری تاریخی و پرجمعیت است که از نظر جمعیت سومین شهر پرجمعیت کشور می باشد. این شهر از نظر مساحت بعد از تهران، دومین شهر بزرگ در ایران است و همین موضوع باعث شده تا نیاز به دریافت خدمات مختلف برای مردم در این شهر افزایش پیدا کند. اگرچه امکانات رفاهی و کسب و کاری در این شهر بسیار عالی است؛ اما باز هم نیاز به یک سامانه حرفه ای که بتوان تمامی نیازهای مربوط به املاک و مستغلات را برطرف کرد، احساس می شود. ملکیتا اصفهان، یک سامانه عالی برای رفع نیازهای املاک و مستغلات است که توانسته به یکی از محبوب ترین سامانه های اینترنتی تبدیل شود. با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و امکانات این سامانه آشنا شوید.

ملکیتا اصفهان؛ دستیار شما در حوزه املاک در اصفهان

دراین مقاله چه می‌خوانیم؟


سامانه ملکیتا یکی از سامانه های معروف و معتبر در حوزه املاک است که توانسته گام بسیار مهمی را در راستای رفع نیاز مردم و کسب و کارهای مختلف بردارد. مردم اصفهان نیز مانند شهرهای دیگر، می توانند از سامانه ملکیتا اصفهان استفاده کنند. سامانه ملکیتا اصفهان دارای یک سایت اینترنتی است که امکان دسترسی به آن به راحتی برای مردم اصفهان فراهم شده است. با این حال اگر علاقه مند به استفاده از اپلیکیشن این سامانه داشته باشید، می توانید اپ ملکیتا را روی گوشی هوشمند خودتان نصب کنید و با انتخاب شهر، وارد سامانه ملکیتا اصفهان و خدمات مختلف آن شوید.

سامانه ملکیتا اصفهان، یک سامانه اختصاصی و اینترنتی در حوزه املاک است. امکانات موجود در این سامانه به گونه ای است که قبلا شاهد آن ها در هیچ سامانه اینترنتی نبودیم. البته شاید برخی از این امکانات در سایت های اینترنتی وجود داشتند، اما برخی از این امکانات آنقدر جدید و بروز هستند که نمی توان نمونه آن ها را در جایی پیدا کرد.

سامانه ملکیتا اصفهان یک سامانه حرفه ای است که هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان و هم برای بازاریابان خدمات حرفه ای را در نظر گرفته است. بنابراین، هیچ محدودیتی برای ثبت نام مردم اصفهان و کسب و کارهای اصفهانی در این سامانه وجود ندارد. افراد می توانند به صورت رایگان در این سامانه ثبت نام کنند و از خدمات بی نظیر ملکیتا اصفهان استفاده نمایند.

چطور از خدمات ملکیتا اصفهان استفاده کنیم؟

آیا برای استفاده از ملکیتا اصفهان، فقط باید به سایت مراجعه کنیم؟

اگرچه سایت ملکیتا بستر مناسبی برای استفاده از خدمات ملکیتا اصفهان است. اما باز هم بسیاری از مردم ترجیح می دهند که این خدمات را از روی گوشی های تلفن همراه خود دریافت کنند. سامانه ملکیتا با توجه به نیازهای بسیاری از مردم جامعه، وب اپلیکیشن و اپلیکیشن اندرویدی را راه اندازی کرده است تا تمامی افراد بتوانند به سادگی از طریق گوشی های هوشمند خودشان از این سامانه استفاده کنند. در واقع، نیازی نیست که برای ثبت نام و یا دریافت خدماتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، هر بار به سایت ملکیتا مراجعه کنید.

می توانید با نصب اپلیکیشن ملکیتا روی گوشی اندروید و یا نصب وب اپلیکیشن ملکیتا روی گوشی آی او اس و ویندوز، از این خدمات با سهولت بیشتری استفاده کنید. فراموش نکنید که پس از ورود به هر یک از بسترهای اپلیکیشنی، شهر اصفهان را انتخاب کنید تا بتوانید از خدمات ارائه شده در شهر اصفهان استفاده نمایید.

کاربران در سامانه ملکیتا اصفهان

کاربران در سامانه ملکیتا اصفهان به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

برای اینکه بتوانید فعالیت خودتان را در سامانه ملکیتا اصفهان آغاز کنید، ابتدا باید بدانید که جزء کدام یک از دسته های کاربران در این سامانه هستید. این سامانه بسیاری از کاربرانی که قصد فعالیت در حوزه املاک دارند را پوشش می دهد. بنابراین، احتمالا هیچ محدودیتی برای ثبت نام در ملکیتا نخواهید داشت. با این حال اینکه بدانید در کدام گروه از کاربران قرار می گیرد، بسیار مهم است.

  1. مشتری املاک در اصفهان

مشتریان در ملکیتا اصفهان، اولین گروه از افرادی هستند که از خدمات این سامانه استفاده می کنند. شما به عنوان یک مشتری خانه و ملک می توانید در این سامانه ثبت نام کنید. یا اینکه ممکن است نیاز به خرید مصالح ساختمانی و تاسیساتی را داشته باشید. تفاوت چندانی میان اینکه با هدف خرید چه محصولی یا دریافت چه خدماتی، در ملکیتا ثبت نام می کنید، وجود نخواهد داشت. مهم این است که می توانید به همه آگهی های ثبت شده در سایت ملکیتا به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

شما به عنوان مشتری خیالتان از بابت آگهی های ثبت شده در گروه آژانس ها و مشاورین املاک ملکیتا اصفهان راحت باشد. چون تمامی مشاورین املاک و حتی بازاریابان احراز هویت شده اند. پس شما می توانید به صورت ایمن و با کمترین ریسک از آن ها خدمات دریافت کنید.

  1. آژانس ها و مشاورین املاک در اصفهان

دور ماندن از فضای مجازی برای آژانس ها و مشاورین املاک می تواند یک پسرفت بسیار بزرگ باشد. این در حالی است که اکثر افرادی که در این حوزه فعال هستند، توانسته اند با ورود به فضای مجازی و اینترنت به درآمد بسیار عالی برسند. اگر نمی دانید برای شروع کار، چه بستری را انتخاب کنید که هم امن باشد هم بازدید زیادی داشته باشد، ما به شما ملکیتا اصفهان را پیشنهاد می کنیم.

آژانس ها و مشاورین املاک اصفهانی می توانند در ملکیتا اصفهان ثبت نام کنند و به عنوان یک مشاور املاک کار خودشان را شروع کنند. البته شما به عنوان صاحب یک آژانس مشاور املاک حتما باید در سامانه احراز هویت شوید. پس از آن می توانید پروفایل شخصی برای خودتان بسازید. آگهی های رایگان خرید و فروش و رهن و اجاره را ثبت کنید و منتظر باشید تا هر روز مشتریان بیشتری با شما ارتباط بگیرید.

  1. بازاریابان در اصفهان

شغل بازاریابی از جمله شغل های پردرآمد است که البته افراد خاصی به آن علاقه مند هستند. ملکیتا اصفهان اولین بستری است که به افراد این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه کد بازاریابی بخرند و در سامانه به عنوان بازاریاب فعالیت کنند. شغل بازاریابی در این سامانه با یک پنل حرفه ای به شما ارائه می شود. یعنی اینکه می توانید با داشتن یک کد بازاریابی، پورسانت ها و فعالیت های خودتان را مشاهده کنید و هر روز برای پیشرفت بیشتر، تلاش نمایید.

البته باید توجه داشته باشید که برای فعالیت به عنوان یک بازاریاب حرفه در ملکیتا اصفهان باید حتما در سامانه احراز هویت تجارت، یعنی سامانه امتا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در سامانه با قبول قوانین، می توانید کار خودتان را شروع کنید و به درآمد عالی برسید.

  1. تاسیسات و تجهیزات و مصالح فروشان در اصفهان
  2. ثبت آگهی برای فروش تجهیزات و مصالح ساختمانی همواره چالش افرادی بوده است که در این زمینه فعال اند. وجود یک بستر امن برای ثبت آگهی رایگان که امکان دسترسی مشتریان مختلف را فراهم کند، می تواند یکی از بهترین روش ها برای فروش تجهیزات و مصالح ساختمانی باشد. اگر در اصفهان فعال هستید، می توانید برای فروش تجهیزات و مصالح ساختمانی در اصفهان در ملکیتا اصفهان ثبت نام کنید.

امکان ثبت هر نوع آگهی به صورت رایگان در ملکیتا اصفهان برای شما فراهم شده است. مشتریان نیز می توانند بر اساس نیاز خودشان، این آگهی ها را مشاهده کنند و از خدمات فروش مصالح ساختمانی شما استفاده نمایند. این به انتخاب شماست که نحوه فروش خود را اینترنتی انتخاب کنید یا فقط با ثبت آگهی، مشتریان را به مغازه های حضوری خود در اصفهان هدایت کنید.

  1. افراد دارای شغل و حرفه صنعت ساختمان در اصفهان

شغل های خدماتی املاک یکی از پردرآمدترین انواع شغل ها است. به شرطی که افراد بتوانند مشتری جذب کنند و هر روز کار بگیرند. یکی از راه های کسب درآمد بیشتر، ثبت آگهی در ملکیتا اصفهان است. جایی که شما می توانید به صورت رایگان آگهی خدمات خودتان را ثبت کنید و به درآمد عالی برسید.

ملکیتا اصفهان به شما این امکان را می دهد تا بهتر دیده شوید. پس فقط کافیست که خدمات خودتان را به صورت واضح در آگهی منتشر کنید و راه های ارتباطی خودتان را بیان کنید. مطمئن باشید که هر روز مشتریان بیشتری جذب کسب و کار شما می شوند.

نحوه استفاده از ملکیتا اصفهان

امکانات و خدمات سامانه ملکیتا برای مردم و کسب و کارهای اصفهانی

سامانه ملکیتا اصفهان سامانه ای است که نه تنها برای مردم شهر اصفهان، بلکه برای مردم شهرهای اطراف اصفهان نیز قابل استفاده است. بسیاری از کسب و کارهایی که در شهرستان های اصفهان فعالیت می کنند، نتوانسته اند به دلیل عدم فعالیت در اینترنت به درآمد خوبی برسند. اما سامانه ملکیتا اینجاست که به همه مردم اصفهان در حوزه املاک کمک کند.

فرقی نمی کند که در حوزه املاک مشغول به چه کاری هستید. می خواهید ملک بخرید یا اجاره کنید. یا به عنوان آژانس املاک قصد فروش املاک مختلف را دارید. یا اینکه یک کسب و کار خدماتی و فروشگاهی دارید. همه شما می توانید از خدمات ملکیتا برای رسیدن به اهداف خودتان استفاده کنید. تنها گوشه ای از خدمات مهم ملکیتا اصفهان را به شما معرفی می کنیم.

  1. خریدوفروش انواع املاک

یکی از انواع خدمات ارائه شده در ملکیتا اصفهان که اتفاقا بسیار پرطرفدار نیز می باشد، خرید و فروش انواع املاک است. مشتریان می توانند به آگهی های ثبت شده از سوی مشاورین املاک در ملکیتا دسترسی داشته باشند. مشاورین املاک نیز می توانند موقعیت های فروش ملک های تجاری و مسکونی را در قالب آگهی در پروفایل خودشان منتشر کنند. جلب اعتماد مشتریان برای خرید املاک توسط آژانس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با این حال مشتریان نیز می توانند با خیالی راحت به مشاورین املاکی که در این سامانه ثبت نام کرده اند، اعتماد کنند. چون آن ها احراز هویت شده اند و قابل اعتماد هستند.

  1. رهن واجاره ملک دراصفهان

متاسفانه با توجه به بالا رفتن قیمت خرید و فروش املاک در اصفهان، بسیاری از مردم مجبور هستند که اقدام به رهن و اجاره املاک مسکونی و تجاری کنند. تنوع در املاک اصفهان برای رهن و اجاره بسیار زیاد است. از طرفی بسیاری از مردم وقت و زمان کافی برای اینکه از چندین آژانس مختلف برای انتخاب بهترین خانه استعلام بگیرند را ندارند. همین موضوع باعث شده تا رهن و اجاره املاک در اصفهان برای قشر زیادی از مردم زمان بر و سخت باشد.

ملکیتا اصفهان امکان رهن و اجاره انواع املاک را با صرف هزینه کمتر را برای مشتریان فراهم کرده است. اگر به دنبال اجاره املاک و رهن آن ها هستید، می توانید آگهی های رهن و اجاره که توسط مشاورین املاک در سامانه ثبت می شوند را مشاهده کنید. مزیت این آگهی ها این است که فقط توسط مشاورین املاک منتشر شده اند. یعنی افراد فروشنده یا اجاره دهنده اگر دارای آژانس نباشند، نمی توانند به صورت مستقیم آگهی خودشان را در سامانه املاک ملکیتا ثبت کنند.  

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
  1. امکان ثبت آگهی برای فروش محصولات ساختمانی

فروش آجر، درب و پنجره ساختمانی، انواع مصالح نازک کاری و ... می تواند برای افرادی که به صورت حضوری در این زمینه فعال هستند، دغدغه های زیادی را به همراه داشته باشد. ملکیتا اصفهان، سامانه ای است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با ثبت آگهی برای فروش محصولات ساختمانی به درآمد عالی برسید. برای فروش انواع محصولات ساختمانی برای ساخت و ساز، می توانید در این سامانه ثبت نام کنید و آگهی های خودتان را به صورت رایگان ثبت نمایید.

نیازی نیست که حتما در ملکیتا اصفهان اقدام به فروش به صورت آنلاین کنید. می توانید با ثبت آگهی مشتریان را برای خرید حضوری تشویق کنید. اما اگر در حوزه قیمت رقابت خوبی داشته باشید و کیفیت را در آگهی تضمین کنید، مطمئن باشید که مشتریان شما افزایش خواهند یافت.

  1. امکان دریافت کد بازاریابی و فعالیت در ملکیتا به عنوان بازاریاب

ملکیتا اصفهان تنها برای فروشندگان و خریداران املاک و مصالح ساختمانی نیست. این سامانه بستری برای کسب درآمد شما در حوزه بازاریابی نیز می باشد. اگر در زمینه بازاریابی املاک فعالیت دارید، یا علاقه مند به فعالیت هستید؛ کافیست که به عنوان بازاریاب در این سامانه ثبت نام کنید. بازاریابان ملکیتا می توانند به درآمد عالی برسند. به شرطی که فعالیت خودشان را گسترش دهند و هر روز برای رسیدن به درآمد بیشتر تلاش کنند.

  1. امکان ثبت آگهی برای فروش و اجاره ملک توسط مشاورین املاک

یکی از خدمات ملکیتا اصفهان که بسیار مورد طرفدار نیز قرار گرفته است، ثبت آگهی فروش یا اجاره ملک توسط مشاورین املاک است. در حال حاضر بسیاری از مردم ترجیح می دهند که به جای مراجعه به آژانس های املاک و صرف وقت و هزینه زیاد، آگهی ها را در اینترنت مشاهده کنند. در چنین شرایطی می توانند با دقت بیشتر شرایط خانه را بررسی کنند و در نهایت میان یک یا چند گزینه محدود، بهترین انتخاب را داشته باشند. شما به عنوان مشاور املاک در اصفهان می توانید از این فرصت استفاده کنید و در سامانه ملکیتا اصفهان ثبت نام نمایید. این سامانه، به شما این امکان را می دهد تا به صورت حرفه ای پیش بروید و با احراز هویت، اعتماد مردم را به خودتان جلب کنید.

  1. امکان مشاهده آگهی مشاغل مختلف برای رفع نیازهای مشتری

منتشر شدن آگهی های مختلف در حوزه خدمات املاک مانند گچ کاری، نازک کاری، ساخت و ساز و ... می تواند هم برای مشتریان و هم برای ارائه دهندگان این خدمات مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. ملکیتا اصفهان سامانه ای است که امکان مشاهده انواع آگهی را برای مشتریان مختلف فراهم کرده است. این سامانه حرفه ای هم امکان ثبت آگهی خدماتی را فراهم کرده و هم به مشتریان این امکان را می دهد تا این آگهی ها را مشاهده کنند و از خدمات مختلف در این زمینه استفاده نمایند.

امکانات و خدمات سامانه ملکیتا برای مردم و کسب و کارهای اصفهانی

چطور در سامانه ملکیتا اصفهان ثبت نام کنیم؟

برای اینکه بتوانید از خدمات و امکانات ملکیتا اصفهان استفاده کنید، باید حتما در این سامانه ثبت نام نمایید. برای این کار کافیست که به سایت اصلی ملکیتا مراجعه کرده و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. سپس می توانید بر اساس نقشی که دارید، در این سامانه ثبت نام نمایید. فراموش نکنید که ثبت نام در این سامانه برای گروهی از افراد حتما به همراه احراز هویت انجام می شود. چرا که در ملکیتا باور داریم که مشتریان باید با اعتماد به ما و کسب و کارها وارد سایت شوند. پس تلاش می کنیم که خدمات خودمان را با الزام اجبار احراز هویت کسب و کارها، به صورت ایمن ارائه کنیم.

چطور در سامانه ملکیتا اصفهان ثبت نام کنیم؟

چطور از خدمات ملکیتا اصفهان استفاده کنیم؟

خیلی ساده می توانید از خدمات ملکیتا اصفهان استفاده کنید. افراد در هنگام ورود به این سایت دو دسته می شوند. افرادی که فقط قصد مشاهده آگهی ها را دارند که می توانند به نیاز به ثبت نام، هر آگهی را مشاهده کنند. آگهی های موجود در ملکیتا به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند که شما می توانید بر اساس نیاز خودتان هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. در تمامی آگهی ها جزئیات آگهی دهنده، فروشنده و تصاویر مربوط به آگهی منتشر شده اند. پس می توانید با خیالی راحت از آگهی های مختلف استفاده کنید.

دومین دسته از افراد، افرادی هستند که می خواهند از خدمات ملکیتا اصفهان به صورت حرفه ای تر استفاده کنند. این افراد می توانند یک بار برای همیشه در سامانه ملکیتا ثبت نام کنند و در هر زمینه ای که می خواهند، فعالیت خودشان را انجام دهند. ثبت نام برای همه افراد به غیر از بازاریابان در ملکیتا اصفهان رایگان است. پس کافیست که همین حالا دست به کار شوید و از خدمات این سامانه استفاده نمایید.

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاً نظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست بامابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support