ملکیتا تهران؛ سامانه ای اختصاصی در حوزه املاک | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ملکیتا تهران؛ سامانه ای اختصاصی در حوزه املاک

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

3 ماه پیش 18976 بازدید
ملکیتا تهران؛ سامانه ای اختصاصی در حوزه املاک

تهران پر جمعیت ترین شهر ایران و پایتخت است که همه ما آن را به عنوان یک شهر شلوغ و پر ازدحام می شناسیم. در این شهر پرجمعیت طبق آخرین آمار، بیش از 9 میلیون نفر در حال زندگی هستند. این جمعیت زیادی مردم خدمات مختلفی را می طلبد که می توانند از طریق بستر اینترنت به مردم ارائه شوند. یکی از دغدغه های اصلی مردم تهران، تهیه مسکن و ساخت و ساز است که چالش ها و نگرانی های خاص خودش را دارد. وجود سامانه های اینترنتی مانند ملکیتا تهران به مردم تهران این امکان را می دهد تا ساده تر بتوانند کارهای مربوط ساخت و ساز، رهن و اجاره و خرید و فروش را انجام دهند. این سامانه در رفع تمامی نیازهای مربوط به املاک، خدمات بسیار خوبی را به مردم و کسب و کارهای حوزه املاک ارائه می کند.

معرفی ملکیتا تهران

ملکیتا تهران یک سامانه اینترنتی جامع است که فقط در حوزه املاک و صنعت ساختمان سازی فعالیت می کند. این سامانه به واسطه داشتن عملکرد عالی می تواند جایگزین سامانه های روتین موجود در بازار شود. به ویژه اینکه این سامانه به صورت اختصاصی روی املاک کار می کند و حوزه های کاری دیگری را در بر نمی گیرد. تخصصی بودن ملکیتا تهران باعث شده تا مردم و کسب و کارهایی که در حوزه املاک فعالیت می کنند، بتوانند برای رفع نیازهای خودشان از این سامانه کمک بگیرند و به نتیجه عالی برسند.

ملکیتا تهران به واسطه داشتن عملکرد عالی توانسته خدمات بسیار متنوعی را به مردم ارائه کند. در واقع هم اشخاص حقوقی و هم اشخاص حقیقی قادر به استفاده از خدمات موجود در این سامانه می باشند. کیفیت خدمات زمانی مشخص می شود که به صورت حرفه ای از آن ها استفاده کنید. بنابراین، به عنوان یک مشتری یا یک کسب و کاری که در حوزه املاک در تهران فعالیت می کنید، می بایست به نوع خدماتی که دریافت می کنید توجه داشته باشید.

ملکیتا تهران در واقع یک بخشی از سامانه سامانه ملکیتا است که با انتخاب موقعیت تهران، قابل استفاده است. این سامانه اینترنتی به واسطه داشتن خدمات متنوع، امکانات عالی و دسترسی راحت به تمامی این امکانات، توانسته به یک پلتفرم جدید و کارآمد در حوزه املاک تبدیل شود. بنابراین، اگر شما هم در حوزه املاک کارهایی را انجام می دهید که مورد نیاز مردم هستند، یا قصد دریافت خدمات در این حوزه را دارید؛ می توانید همین حالا دست به کار شوید و از خدمات ملکیتا استفاده کنید.

خدمات و امکانات موجود در ملکیتا تهران

ملکیتا تهران به عنوان یک سامانه جامع است که هم خدمات خود را به مشتریان و مردم عادی ارائه می کند، هم خدمات بسیار متنوعی را برای کسب و کارهای حوزه املاک در نظر گرفته است. در واقع این سامانه پل ارتباطی میان مشتریان و مردم عادی با کسب و کارهای فعال در زمینه املاک است. اگر می خواهید بیشتر با این سامانه و امکانات آن آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

خدمات و امکانات موجود در ملکیتا تهران

خدمات مربوط به مشتریان در ملکیتا تهران

مشتریان در ملکیتا تهران، مهم ترین سرمایه این سامانه هستند. در واقع این مشتریان هستند که به کسب و کارهای ثبت‌نام کرده در ملکیتا رنگ و بو می دهند و اعتبار و درآمد آن ها را حفظ می کنند. خدماتی که به مشتریان در حوزه املاک ارائه می شود، بسیار متنوع است که در ادامه به صورت خلاصه آن ها را بیان می کنیم.

  • خرید املاک

خرید یک ملک تجاری و مسکونی همیشه چالش بسیار بزرگی برای افرادی بوده است که در تهران سکونت دارند و یا می خواهند از شهرهای دیگر، این کار را انجام دهند. خرید املاک در تهران با کمک آگهی های ثبت شده در سامانه ملکیتا انجام می شود. مشتریان می توانند با بررسی آگهی های ثبت شده، بهترین خانه را بر اساس شرایطی که دارند، انتخاب کنند و  مراحل بعدی خرید آن را انجام دهند.

  • رهن و اجاره املاک

مشتریان در ملکیتا تهران می توانند بر اساس نیاز خودشان، اقدام به رهن و اجاره املاک کنند. انواع املاک با آگهی های مختلف در سامانه کارکیتا منتشر می شوند که می توانید آن ها را با دقت بررسی کنید تا بر اساس شرایط و نیاز خودتان، بهترین ملک را برای رهن و اجاره انتخاب نمایید. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با مدیر و دفاتر آژانس های املاک آگهی دهنده در ارتباط باشید.

  • خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی

یکی از خدماتی که به مشتریان در ملکیتا تهران ارائه می شود، خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی است. البته بیشتر مهندسین ساختمان سازی و معماران که نیاز به خرید تجهیزات مختلف دارند، از این خدمات استفاده می کنند. برای استفاده از این خدمات کافیست که آگهی های مربوط به فروش تجهیزات ساختمانی بررسی شوند تا بر اساس نیاز امکان خرید آن ها به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم شود. خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، شامل مصالح الکتریکی، مکانیکی و ... است که هر کدام خصوصیات خاص خودشان را دارند.

  • استفاده از خدمات مربوط به مشاغل ساخت و ساز

یکی از خدماتی که به مشتریان عادی در ملکیتا تهران ارائه می شود، امکان مشاهده آگهی های مربوط به مشاغل حوزه ساخت و ساز است. این مشاغل به صورت خدماتی هستند و در زمینه فروش فعالیت ندارند. به طور مثال خدمات کناف کاری، نصب درب اتوماتیک، کابینت سازی و ... از جمله خدمات مربوط به مشاغل ساخت و ساز هستند. مشتریان می توانند بسته به نیاز خودشان از این خدمات استفاده کنند.

خدمات مربوط به مشتریان در ملکیتا تهران

خدمات مربوط به مدیر آژانس و مشاورین املاک

ملکیتا در تهران به غیر از اینکه خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می کند، ارائه دهنده خدمات بسیار زیادی به مشاورین املاک و آژانس های املاک می باشد. در واقع مدیر آژانس و مشاورین املاک می توانند در سامانه ملکیتا ثبت نام کنند و فعالیت خودشان را با داشتن یک پنل اختصاصی آغاز نمایند. در پنل اختصاصی مدیر آژانس و مشاورین املاک امکان دسترسی به امکانات مختلف فراهم شده است که هر کدام به تنهایی بسیار کارآمد هستند. در این پنل می توان به راحتی آگهی های مربوط به خرید و فروش و رهن و اجاره املاک اعم از مسکونی و تجاری را ثبت کرد. در این صورت مشتریان در سراسر کشور و تهران می توانند به این آگهی ها دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز با فرد آگهی دهنده ارتباط بگیرند.

چیزی که باعث وجه تمایز سامانه ملکیتا تهران با سامانه های اینترنتی دیگر شده است، احراز هویت این افراد است. در واقع برخلاف بسیاری از سامانه ها که هیچ بستر امنیتی را برای خرید و فروش املاک در نظر نمی گیرند، ملکیتا توانسته با اجبار کردن احراز هویت در سامانه، کلاهبرداری های ناشی از خرید و فروش و رهن و اجاره املاک را کاهش دهد. اگر در حوزه مشاور املاک و آژانس های املاک فعالیت می کنید، بهتر است که برای افزایش درآمد، همین حالا در سامانه ملکیتا تهران ثبت نام کنید و مراحل بعدی یعنی ساخت پنل اختصاصی را انجام دهید. مطمئن باشید که روز به روز به شمار مشتریان شما در حوزه مشاور املاک افزوده می شود.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

خدمات مربوط به خرید و فروش مصالح ساختمانی در ملکیتا تهران

یکی دیگر از خدماتی که در سامانه ملکیتا تهران به مردم تهرانی و کسب و کارها ارائه می شود، خرید و فروش مصالح ساختمانی است. همانطور که قبلا هم بیان کردیم، مشتریان می توانند برای خرید انواع مصالح ساختمانی به سایت ملکیتا تهران مراجعه کنند. سپس با مشاهده آگهی های منتشر شده، برای رفع نیازهای خودشان از این آگهی ها استفاده نمایند و مراحل خرید مصالح را با کمترین هزینه انجام دهند.

خدمات مربوط به فروش مصالح ساختمانی در واقع نقطه مقابل خدماتی است که به مشتریان ارائه می کنند. کسب و کارهایی که در حوزه فروش مصالح ساختمانی فعالیت می کنند، می توانند از طریق سامانه ملکیتا آگهی های خودشان را ثبت کنند. آگهی های ثبت شده در سامانه کاملا برای مردم تهران و دیگر مردم قابل مشاهده هستند. حتی اگر در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشید، ملکیتا تهران شما را جزء کسب و کارهای برتر قرار می دهد تا مشتریان بتوانند هر روز پنل و آگهی های شما را مشاهده کنند.

فروش مصالح ساختمانی در ملکیتا تهران شامل تجهیزات الکتریکی، مکانیکی، مصالح ساختمانی، ابزارآلات ساختمانی و ... می باشد. هر کدام از این خدمات به صورت حرفه ای به کسب و کارها ارائه می شوند تا کسب و کارها بتوانند در عرض زمان کوتاهی، آگهی خودشان را در سامانه ثبت کنند و به درآمد عالی برسند. چیزی که باعث شده ملکیتا در تهران به یک بستر امن برای خرید و فروش مصالح ساختمانی تبدیل شود، امکان احراز هویت فروشندگان است.

در واقع فروشندگان می توانند در ملکیتا تهران ثبت نام کنند و با کد ملی احراز هویت شوند. این احراز هویت در زیر پنل این فروشندگان قرار می گیرد و می تواند باعث جذب مشتریان بیشتر شود. با ملکیتا می توانید به صورت ایمن فعالیت کنید و انواع مصالح ساختمانی را بفروشید. این سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن، باعث افزایش درآمد شما به ویژه در تهران خواهد شد.

خدمات مربوط به مدیر آژانس و مشاورین املاک

خدمات مربوط به شغل و حرفه در صنعت ساختمان

ملکیتا تهران فقط در حوزه خرید و فروش فعالیت نمی کند. در واقع این سامانه تنوع زیادی از خدمات را به شما ارائه می کند که هر کدام می توانند به نوبه خودشان راهگشا باشند. یکی از دغدغه های اصلی مردم تهران این است که برای انجام کارهای ساختمان سازی نیاز به کمک گرفتن از افراد حرفه ای دارند؛ ولی نمی دانند که این افراد را از کجا پیدا کنند و با آن ها ارتباط بگیرند. خوشبختانه ملکیتا این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند از افرادی که در حوزه شغل و حرفه در صنعت ساختمان خدمات مناسبی را ارائه می کنند، کمک گیرند.

کسب و کارها و افرادی که در حوزه ارائه خدمات مربوط به شغل و حرفه در صنعت ساختمان فعالیت دارند، می توانند در ملکیتا تهران ثبت نام کنند. سپس با ثبت نام در این سامانه می توانند آگهی خدماتی که ارائه می کنند را منتشر کنند. مشتریان نیز می توانند با مشاهده این آگهی ها، با فرد خدمات دهنده ارتباط بگیرند و نیازهای خود را برطرف کنند.

پنل هایی که پس از ثبت نام افراد فعال در حوزه خدمات املاک ارائه می شوند، کاملا حرفه ای هستند. بنابراین افراد می توانند در بازه زمانی کوتاهی در این پنل ها آگهی منتشر کنند. امکان ثبت تبلیغات نیز از طریق این سامانه برای مشاغل مختلف وجود دارد. مشاغل خدماتی در صنعت ساختمان نیز می توانند با کد ملی خودشان در سامانه احراز هویت شوند. در چنین شرایطی زیر آگهی های آن ها عبارات احراز هویت شده نمایش داده می شود. این موضوع می تواند باعث جلب اعتماد مردم برای دریافت خدمات از آن فرد شود. به همین خاطر، افرادی که می خواهند به درآمد عالی در این زمینه برسند، معمولا با کد ملی خودشان احراز هویت می شوند.

خدمات مربوط به شغل و حرفه در صنعت ساختمان

خدمات مربوط به بازاریابی در ملکیتا تهران

یکی از خدماتی که در ملکیتا تهران و دیگر شهرهای مختلف کشور ایران ارائه می شود و باعث کسب درآمد خواهد شد، خدمات مربوط به بازاریابی است. بازاریابانی که در این حوزه فعالیت دارند و یا می خواهند برای اولین بار در این زمینه فعالیت کنند، می توانند از سامانه ملکیتا کمک بگیرند. این سامانه اینترنتی دارای امکانات حرفه ای و پنل های اختصاصی برای بازاریابان است. به همین خاطر بازاریابان حرفه ای می توانند در ملکیتا ثبت نام کنند و از خدمات متنوع در این سامانه استفاده نمایند. یکی از امکانات ویژه پنل های بازاریابان امکان مشاهده میزان درآمد و پورسانت است.

بازاریابان برای اینکه بتوانند کار خود را در ملکیتا آغاز کنند، باید حتما کد بازاریابی خودشان را از طریق این سامانه دریافت کنند. این کد بازاریابی کاملا منحصر به فرد است و برای پنل های 3 ماه به بالا قابل خریداری می باشد. پس از اینکه اعتبار کد تمام شد، مجددا بازاریابان می توانند آن را تمدید کنند.

لازم به توضیح است که فعالیت بازاریابان در سامانه ملکیتا تهران با شرط احراز هویت در سامانه امتا انجام می شود. در صورتی که بازاریابان مراحل احراز هویت را انجام دهند و کد بازاریابی را تهیه کنند، می توانند خیلی فوری به پنل خودشان دسترسی داشته باشند. در واقع به محض خرید کد بازاریابی، پنل اختصاصی مشتریان در این سامانه فعال خواهد شد.  

خدمات مربوط به بازاریابی در ملکیتا تهران

نحوه استفاده از خدمات ملکیتا چگونه است؟

خدمات ملکیتا تهران هم برای مشتریان و هم برای کسب و کارهای مختلف می باشد. بنابراین، می توان برای دسترسی به این خدمات به صورت حرفه ای، ابتدا در سامانه ملکیتا ثبت نام کرد. در واقع اولین گام شما برای خرید و فروش و یا ثبت آگهی در ملکیتا ثبت نام است. پنل های هر یک از مشتریان با کسب و کارهای فعال در حوزه املاک در تهران با هم متفاوت است. بنابراین، باید دقت داشته باشید که در هنگام ثبت نام، حتما نقش خودتان را مشخص کنید و بر اساس آن، اقدام به استفاده از خدمات ملکیتا نمایید.

پس از ثبت نام می توانید بر اساس نقشی که دارید، از خدمات ملکیتا ثبت نام کنید. البته برای این کار باید به پنل خودتان وارد شوید و نیاز به رمز عبور و نام کاربری که در ابتدا در سامانه تعریف شده بود، دارید. مشتریان می توانند پس از ورود به پنل کاربری از طریق آگهی های منتشر شده مراحل خرید و یا دریافت خدمات از افراد فعال در این حوزه را انجام دهند.

کسب و کارهایی که در حوزه املاک فعال هستند نیز می توانند از خدمات ملکیتا برای رسیدن به درآمد عالی استفاده کنند. به طوری که با منتشر کردن آگهی های فروش و یا خدمات قابل ارائه، مشتری جذب کنند. این خدمات ملکیتا کاملا حرفه ای و اصولی هستند و قابل مقایسه با خدمات سامانه های مشابه نمی باشند. پس همین حالا در این سامانه ثبت نام کنید و فعالیت خودتان را آغاز نمایید.

نحوه استفاده از خدمات ملکیتا

اپلیکیشن ملکیتا برای تهرانی های عزیز

یکی از اهداف اصلی صاحبان سامانه ملکیتا، کمک به مردم برای رفع نیازهای خودشان در حوزه املاک بوده و هست. در این راستا به غیر از اینکه امکان دسترسی به سایت ملکیتا برای تمامی مردم تهران و ایران فراهم شده است، مردم می توانند از طریق اپلیکیشن ملکیتا نیز از خدمات این سامانه به صورت حرفه ای تر استفاده کنند. این آپ برای تمامی مردم که در این زمینه نیاز به دریافت خدمات دارند، قابل دسترس است. بنابراین، می توان برای رفع نیازهای مردم از اپلیکیشن ملکیتا استفاده نمود و به درآمد عالی رسید.

اپلیکیشن ملکیتا در دو نسخه اندروید و وب به مردم ارائه می شود. نسخه اندروید قابل نصب روی گوشی های اندرویدی است و امکانات بسیار خوبی را به مشتریان ارائه می کند. نسخه وب نیز برای ویندوز و افرادی که دارای گوشی های آی او اس می باشند، قابل نصب می باشد. بدیهی است که امکان ثبت نام و ورود به پنل کاربری از طریق اپلیکیشن ملکیتا نیز برای مردم تهران فراهم شده است.

فقط افرادی که نیاز به دریافت خدمات از ملکیتا تهران را دارند، باید پس از ورود به اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن، شهر را روی تهران تنظیم کنند. در این صورت تمامی خدمات مربوط به تهران و آگهی های منتشر شده در این شهر قابل نمایش هستند. این تنظیمات کاملا قابل تغییر هستند و می توان برای دسترسی به آگهی های شهرهای مختلف نیز مجددا نام شهر را تغییر داد.

 

 

 

لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست بامادرمیان بگذارید

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support