آشنایی با کاربردها و امکانات اپلیکیشن ملکیتا | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آشنایی با کاربردها و امکانات اپلیکیشن ملکیتا

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

3 ماه پیش 18749 بازدید
آشنایی با کاربردها و امکانات اپلیکیشن ملکیتا

امکان دسترسی به بستر اینترنت برای جستجوی املاک ومصالح ساختمانی مورد نیاز و خرید آن ها می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. مردم ایران نیز این موضوع را درک کرده اند و همواره تلاش می کنند برای داشتن بهترین خرید با کمترین هزینه، از این امکانات استفاده نمایند. ملکیتا بستری است که می تواند برای ارتباط میان ارائه دهندگان خدمات در حوزه املاک و خریداران و مردم مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه امکان استفاده از سایت ملکیتا برای عموم مردم وجود دارد، ولی افرادی که ترجیح می دهند از امکانات نرم افزاری استفاده کنند؛ می توانند اقدام به نصب اپلیکیشن ملکیتا نمایند. با ما همراه باشید تا با این اپلیکیشن و کاربردهای مختلف آن آشنا شوید.

آشنایی با کاربردها و امکانات اپلیکیشن ملکیتا

اپلیکیشن ملکیتا چیست؟

یکی از پردرخواست ترین سایت های ایرانی، سایت های خرید و فروش املاک هستند. در واقع سایت هایی که امکان دسترسی به آگهی های خرید و فروش املاک را می دهند، می توانند بسیار پربازدید باشند. سایت ملکیتا نیز یکی از سایت های اینترنتی است که در همین زمینه کار می کند. این سایت امکانات مختلفی را در حوزه املاک به مشتریان و کسب و کارها ارائه می کند. همین موضوع باعث شده تا تقاضای مردم به استفاده از این سایت بسیار افزایش پیدا کند.

اگرچه سایت ملکیتا با طراحی قوی خودش می تواند نیازهای افراد را برطرف کند؛ اما با توجه به درخواست های متعدد مشتریان امکان استفاده از اپلیکیشن ملکیتا فراهم شده است. این اپلیکیشن بهترین سایت خرید و فروش ملک است. البته تنها خدماتی که در این برنامه به مردم ارائه می شود، خرید و فروش ملک نیست. بلکه می توان از خدمات بازاریابی، خرید و فروش مصالح ساختمانی و ... نیز در این اپلیکیشن استفاده کرد.

اپلیکیشن ملکیتا می تواند جایگزین خوبی برای سایت ملکیتا باشد. به خصوص اگر افراد عادت داشته باشند که در طول روز ساعت ها از اپلیکیشن های مختلف استفاده کنند و علاقه ای به ورود به سایت های اینترنتی مختلف نداشته باشند.

مزایای برنامه ملکیتا

استفاده از اپلیکیشن ملکیتا می تواند مزایای زیادی را برای افرادی که نیاز به دریافت خدمات در حوزه املاک دارند، به همراه داشته باشد. در واقع این اپلیکیشن توانسته بسیاری از نیازهای مردم را به استفاده از خدمات حرفه ای و تخصصی برطرف کنند. با ما همراه باشید تا با مزایای برنامه ملکیتا آشنا شوید.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه

با اپلیکیشن ملکیتا می توانید در زمان و هزینه های خودتان صرفه جویی کنید. دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن یک محصول و یا خرید آن از خانه خارج شوید. کافیست که از طریق اپلیکیشن ملکیتا آن چیزی که دنبالش هستید را پیدا کنید و آن را خریداری نمایید. این اپلیکیشن در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره ملک می تواند کاربردهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. همچنین، در صورتی که نیاز به خرید و فروش مصالح ساختمانی و یا دریافت خدمات مربوط به ساختمان داشته باشید، می توانید از این برنامه استفاده کنید. بدون اینکه نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی داشته باشید.

  • دسترسی راحت به تمامی آگهی در همه جا

اپلیکیشن ملکیتا دسترسی راحتی به تمامی آگهی های مختلف را برای شما فراهم می کند. دیگر نیازی نیست که جستجوهای سخت انجام دهید تا در نهایت به آگهی های منتشر شده در ملکیتا دسترسی پیدا کنید. همه آگهی ها به صورت منظم در این برنامه چیده شده اند. پس می توانید با خیالی راحت از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید. پس در هر جایی که باشید، با اینترنت گوشی همراه خودتان می توانید به آگهی های منتشر شده به صورت بروز دسترسی داشته باشید.

  • بدون باگ نرم افزاری و قابل استفاده از هر نقطه از کشور ایران

طراحان اپلیکیشن ملکیتا تلاش کرده اند که این اپلیکیشن ها را بدون باگ نرم افزاری طراحی کنند. بنابراین، امکان هنگ یا افت عملکرد اپلیکیشن در زمانی که از آن استفاده می کنید، به حداقل رسیده است. از دیگر مزایای این اپلیکیشن این است که در هر نقطه از کشور ایران قابل استفاده می باشد. بنابراین، می توان این برنامه های حرفه ای را برای دسترسی به تمامی آگهی های منتشر شده در سراسر کشور مورد استفاده قرار داد.

  • دسترسی راحت تر به امکانات ملکیتا

اگرچه سایت ملکیتا می تواند به شما این امکان را بدهد تا به راحتی از خدمات مربوط به حوزه املاک استفاده کنید؛ ولی باز هم اپلیکیشن ملکیتا امکانات متنوع تر و بهتری دارد. می توانید برای دسترسی راحت تر به این امکانات به راحتی در اپلیکیشن ملکیتا ثبت نام کنید و از خدمات آن استفاده نمایید. دیگر نیازی به باز کردن سایت برای هر بار استفاده نخواهید داشت.

مزایای برنامه ملکیتا

کاربردهای اپلیکیشن ملکیتا

اپلیکیشن ملکیتا به عنوان یک اپلیکیشن جامع در زمینه املاک شناخته می شود. کاربردهای مختلف این اپلیکیشن مانند سایت ملکیتا بسیار جامع است. در ادامه به انواع کاربردهای این اپلیکیشن اشاره می کنیم.

  • خرید و فروش املاک

اصلی ترین هدف روی کار آمدن اپلیکیشن ملکیتا، خرید و فروش املاک است. در این اپلیکیشن امکان درج آگهی توسط آژانس ها و مشاورین املاک وجود دارد. مشتریان خرید ملک نیز می توانند این آگهی ها را مشاهده کنند و بر اساس نیاز و بودجه ای که دارند، بهترین مورد را انتخاب نمایند. خرید و فروش ملک در ملکیتا می تواند راه حل عالی برای افرادی باشد که می خواهند در هزینه های خودشان صرفه جویی و در زمان کوتاهی ملک مورد نظر خود را پیدا کنند.

رهن و اجاره املاک در اپلیکیشن ملکیتا می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. این خدمات هم در سایت و هم در اپلیکیشن ارائه می شود. به طوری که مشتریان می توانند آگهی های مربوط به رهن و اجاره ملک را مشاهده کنند و آژانس های املاک نیز این آگهی ها را ثبت می کنند. امکان مشاهده عکس و جزئیات قیمت این املاک وجود دارد. همچنین، مشتریان می توانند برای دسترسی به اطلاعات دقیق تر، با فرد آگهی دهنده در ارتباط باشند.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
  • خرید و فروش مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی، تجهیزات برقی و مکانیکی ساختمان و ... همگی جزء محصولات پرفروشی هستند که اختلاف قیمت اندک آن ها می تواند تاثیر زیادی روی قیمت نهایی ساختمان سازی داشته باشد. خرید و فروش مصالح ساختمانی در اپلیکیشن ملکیتا نیز قابل انجام است. به طوری که مشتریان این مصالح می توانند از طریق اپلیکیشن آگهی های فروش را مشاهده کنند. فروشندگان نیز می توانند از طریق اپلیکیشن ثبت آگهی خود را انجام دهند.

  • دریافت خدمات ساختمانی

مشتریانی که نیاز به دریافت خدمات ساختمانی مانندساخت کابینت ساخت کمد دیواری، گچ کاری و ... را دارند، می توانند از ملکیتا کمک بگیرند. هم در سایت و هم در اپلیکیشن ملکیتا امکان دسترسی به آگهی های منتشر شده در حوزه خدمات ساختمانی وجود دارد. فقط کافیست که شهر مورد نظر جستجو شود تا بر اساس آن آگهی ها به مشتری نمایش داده شوند.

  • بازاریابی

امکان بازاریابی در حوزه املاک برای افراد علاقه مند به این زمینه شغلی وجود دارد. این افراد می توانند با ثبت نام به عنوان بازاریاب، خرید کد بازاریابی و احراز هویت از خدمات ملکیتا استفاده کنند و به درآمد عالی برسند.

امکانات برنامه ملکیتا

برنامه ملکیتا که روی گوشی های هوشمند اندرویدی قابل نصب است، می تواند امکانات بسیار زیادی را به مردم ارائه کند. این امکانات در راستای کاربردهای مختلف برنامه ملکیتا هستند. بنابراین، برای استفاده از آن ها باید بدانید که هدف شما از استفاده از برنامه ملکیتا چیست؟ در ادامه به برخی از امکانات این برنامه جامع اشاره می کنیم.

  • امکان ثبت نام برای تمامی افراد

یکی از امکانات ارائه شده در اپلیکیشن ملکیتا، فراهم شدن امکانات ثبت نام است. افرادی که نیاز به دریافت خدمات از طریق این سایت برای ثبت آگهی و یا ارتباط با فروشندگان دارند، می توانند بر اساس نیاز خودشان اقدام به ثبت نام در این برنامه نمایند. ثبت نام در ملکیتا می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که مهم ترین آن دسترسی راحت به امکانات است. در نظر داشته باشید که در هنگام ثبت نام باید نقش خودتان را در برنامه مشخص کنید. چون پنل کاربری مشتریان با پنل کاربری بازاریابان و فروشندگان و مشاورین املاک متفاوت است.

  • امکان مقایسه آگهی های مختلف

در نرم افزار اندرویدی ملکیتا می توانید تمامی آگهی های منتشر شده را با هم مقایسه کنید. در واقع تمامی این آگهی ها به صورت بروز و آپدیت شده در برنامه منتشر می شوند. پس می توانید بدون نیاز به مراجعه به سایت های اینترنتی، به تمامی این آگهی ها دسترسی داشته باشید و آن ها را با هم مقایسه کنید. در صورتی که افراد آگهی دهنده در سامانه احراز هویت شده باشند، امکان مشاهده عبارت «احراز هویت شده» قابل مشاهده است.

  • امکان دسترسی به پنل آژانس ها و مشاورین املاک

اپلیکیشن ملکیتا یک اپلیکیشن حرفه ای است که می تواند امکان دسترسی به پنل های حرفه ای برای هر یک از افراد را بدهد. در این اپلیکیشن آژانس ها و مشاورین املاک می توانند به پنل های اختصاصی خودشان دسترسی داشته باشند و در آن ها آگهی ثبت کنند. شخصی سازی پنل ها مشاورین املاک با درج عکس و نام و لوگو وجود دارد.

  • امکان ثبت آگهی

تمامی افرادی که در زمینه فروش ملک، رهن و اجاره ملک، فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی و ارائه خدمات ساخت و ساز فعالیت می کنند، می توانند به صورت رایگان در اپلیکیشن ملکیتا آگهی بزنند. آگهی های منتشر شده در این اپلیکیشن در معرض دید عموم مردم قرار می گیرند. همچنین، می توان برای پربازدید شدن آگهی ها برای آن ها متن و عکس های مناسبی را انتخاب کرد. به طور مثال شغل های خدماتی مانند افرادی که درحوزه کناف کاری فعالیت می کنند، می توانند نمونه کارهای خودشان را در برنامه ملکیتا ثبت کنند تا مشتریان جذب کارهای آن ها شوند.

  • امکان دسترسی به پنل بازاریابی برای مشاهده و بررسی میزان درآمد

افرادی که در اپلیکیشن ملکیتا به عنوان بازاریاب فعالیت می کنند، می توانند از طریق همین برنامه به پنل بازاریابی خودشان توجه داشته باشند. این پنل امکانات حرفه ای بسیار زیادی را برای بازاریابان فراهم کرده است. به طوری که آن ها می توانند به درآمد و میزان پورسانت خودشان توجه داشته باشند و هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت مالی کنند. بدیهی است که افراد بازاریاب حتما باید برای فعالیت در ملکیتا، ابتدا کد بازاریابی خریداری کنند.

  • امکان صحبت با افراد آگهی دهنده و مدیریت گفتگوها

اپلیکیشن ملکیتا یک اپلیکیشن حرفه ای است که به مشتریان امکان خرید و دریافت خدمات در حوزه ساختمان سازی را می دهد. بدیهی است که برای بسیاری از مشتریان در هنگام استفاده از این خدمات، سوالاتی به وجود می آید. تنها راه برطرف کردن ابهامات ذهنی این افراد این است که اجازه دهیم مشتریان با افراد آگهی دهنده ارتباط بگیرند. خوشبختانه در برنامه ملکیتا امکان ارتباط گرفتن از طریق بخش گفتگو با افراد آگهی دهنده وجود دارد. بنابراین مشتریان و آگهی دهندگان می توانند با هم ارتباط باشند و به سوالات طرفیت پاسخ دهند. مدیریت گفتگوها به واسطه اپلیکیشن ملکیتا از جمله امکانات این برنامه محسوب می شود.

امکانات برنامه ملکیتا

دانلود اپلیکیشن ملکیتا برای اندروید

اپلیکیشن ملکیتا دارای نسخه اندروید است. تمامی دارندگان گوشی های هوشمند اندرویدی می توانند بدون محدودیت اقدام به دانلود اپلیکیشن ملکیتا کنند و آن را روی گوشی های هوشمند خودشان نصب نمایند. برای دانلود اپلیکیشن ملکیتا نسخه اندروید می توان به سایت ملکیتا وارد شد و به صورت مستقیم این آپ را دانلود نمود. همچنین، امکان نصب این اپلیکیشن از طریق پلی استور برای مردم ایران فراهم شده است. کافیست برای استفاده از خدمات ملکیتا، این اپلیکیشن را روی گوشی نصب کنید و بر اساس نیاز خود وارد پنل کاربری شده و از خدمات این اپلیکیشن استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن ملکیتا برای آی او اس

بسیاری از مردم ایران دارای گوش های غیر اندرویدی و با سیستم عامل آی او اس هستند. اگرچه اپلیکیشن ملکیتا فقط برای نصب روی گوشی های اندرویدی طراحی شده است؛ اما این امکان برای افراد وجود دارد که از نسخه وب این اپلیکیشن روی گوشی های خود استفاده کنند. اپلیکیشن ملکیتا نسخه وب دارای عملکرد فوق العاده ای است. سرعت عالی، امکانات خوب و دسترسی راحت تر به امکانات، از جمله مزایای اپلیکیشن ملکیتا نسخه وب است. کافیست که این آپ را روی گوشی هوشمند باز کنید و از خدمات نسخه وب استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن ملکیتا برای اندروید

دانلود اپلیکیشن ملکیتا برای ویندوز

اپلیکیشن ملکیتا دارای نسخه ویندوز نیست. یعنی نمی توان این آپ را روی ویندوز و یا حتی مک نصب کرد. با این حال به لطف طراحی وب اپلیکیشن ملکیتا، امکان استفاده از این اپلیکیشن در ویندوز نیز برای مردم فراهم شده است. فقط کافیست که به سایت نسخه وب اپ ملکیتا مراجعه نمایید و از خدمات این وب آپ استفاده کنید. در صورتی که از رابط کاربری نسخه وب اپلیکیشن ملکیتا رضایت نداشتید و یا به هر دلیلی سایت را ترجیح می دهید، می توانید با خیالی راحت سایت اصلی ملکیتا را در ویندوز جستجو کنید و از خدمات مختلف آن ها استفاده نمایید

دانلود اپلیکیشن ملکیتا برای ویندوز

چطور از برنامه ملکیتا استفاده کنم؟

نحوه استفاده از اپلیکیشن ملکیتا بسیار ساده است. شما می توانید بدون نیاز به صرف زمان زیادی، این اپلیکیشن را روی گوشی تلفن همراه خودتان نصب کنید و از آن استفاده نمایید. مانند سایت ملکیتا، این اپلیکیشن نیز دارای امکانات مختلفی است. برای استفاده از برخی امکانات نیاز است که حتما در برنامه ثبت نام کنید و به پنل کاربری خودتان وارد شوید. برای دسترسی به برخی از امکانات مانند آگهی های ملکیتا نیازی به ثبت نام در برنامه نیست. چون این آگهی ها برای عموم مردم قابل مشاهده هستند.

برای دسترسی راحت تر به امکانات، سعی کنید که از یک اینترنت خوب برای باز کردن اپلیکیشن استفاده نمایید. اپلیکیشن ملکیتا یک اپلیکیشن بروز و اینترنتی است. بنابراین، شاید بتوانید برخی از امور را در این اپلیکیشن به صورت آفلاین انجام دهید؛ اما اساس عملکرد ملکیتا به صورت آنلاین است. با رعایت نکات ذکر شده، به راحتی می توانید از این برنامه استفاده نمایید. به ویژه اینکه این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که همه افراد با هر سنی می توانند از آن استفاده کنند. چون رابط کاربری خوبی برای این برنامه در نظر گرفته شده است. همچنین، زبان این برنامه به صورت فارسی است. بنابراین، می توان به راحتی از امکانات آن استفاده نمود.

اپلیکشن خرید و فروش ملک ملکیتا

سایت ملکیتا بهتر است یا اپلیکیشن آن؟

به عنوان جمع بندی این مقاله می خواهیم در مورد تفاوت های سایت ملکیتا و اپلیکیشن ملکیتا با شما صحبت کنیم. به طور کلی هم سایت و هم اپلیکیشن دارای امکانات خوبی هستند. این امکانات کاملا مشابه می باشند، ولی نحوه دسترسی به آن ها متفاوت است. اگر فردی هستید که عادت دارید مدام از گوشی تلفن همراه خودتان برای دسترسی به امکانات مختلف اپلیکیشن ها استفاده کنید، ما به شما دانلود و نصب اپلیکیشن ملکیتا را پیشنهاد می کنیم. در چنین شرایطی می توانید هر زمانی که اراده کنید وارد اپلیکیشن شوید و از خدمات اپلیکیشن استفاده نمایید.

اما اگر فردی هستید که هر روز با لپ تاپ و ویندوز سر و کار دارید، استفاده از سایت ملکیتا و یا وب اپلیکیشن ملکیتا بیشتر به شما توصیه می شود. چون راحت تر می توانید از سایت برای دسترسی به امکانات و خدمات مختلف استفاده کنید. از طرفی نیاز ندارید که هر بار برای جستجوی یک آگهی گوشی تلفن همراه خودتان را در دست بگیرید.

 

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتالطفاًنظرات خودتان رادرزیرهمین پست بامابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 5 نظر
مهدی منصوریان
بازاریاب میخام ثبت نام کنم وکدخرید کنم راهنمایی کنید چگونه انجام بدهم سپاسگذارم
پشتیبانی ملکیتا
سلام ودرود دوست عزیز لطفا جهت اطلاع ازنحوه ثبت نام وخرید کدبازاریابی به پائین سایت به قسمت فرم ها مراجعه کنید واموزش ثبت نام بازاریابان را مشاهده کنید بصورت کامل وگام به گام توضیح داده شده موفق وپیروز باشید
فاطمه گودرزی
فروشگاه های ساختمانی تون چطوری هستن ماباید ازملکیتا خرید کنیم یا مستقیم از فروشندگان تون؟ لطفا راهنمایی کنید
پشتیبانی ملکیتا
سلام وعرض ادب خدمت شما ماپلتفرم ثبت آگهی هستیم وشما میتوانید به فروشگاه های داخل سایت مراجعه نمایید وشماره تماس فروشگاه را بردارید وخریدکنید مستقیم از فروشگاه ها لازم بدکراست بدانید فروشگاه هایی که احراز هوبت شده اند وبرچسب احرازهویت دارن مورد تایید ملکیتا هستن موفق وپیروز باشید
محسن هاشمی
پنل مشاوراملاک تون خیلی کامل وجامعه سایت تخصصی خوبیه
پشتیبانی ملکیتا
درود برشما همکارعزیز وگرامی
الهه پیروی
مهمترین قسمت اپلیکیشن ملکیتا اون مناطق پرفروشتون هست واقعا عالیه برای جستجو ملک کاررا تسهیل کردید دست میزار💯💯💯💯💐💐💐💐💐
پشتیبانی ملکیتا
ممنون از نظرگرانبهاتون خداراشکر که راضی هستید روزهای آتی امکانات بهتری اضافه میشه🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌷🌷🌷🌷
اکبرزاده
واقعا اپلیکیشن خوبیه امکاناتش هم عالیه فقط خیلی بروزرسانی میشه موفق باشید
پشتیبانی ملکیتا
تشکربابت نظرخوبتون بله باعرض پوزش سامانه هرروز درحال بروزرسانی وتوسعه هستش انشالله درروزهای آتی این بروزرسانی ها کمتر میشه بازهم ببخشید
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support