آشنایی با چندین آپشن لوکس آپارتمانی | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آشنایی با چندین آپشن لوکس آپارتمانی

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناسان ملکیتا

3 ماه پیش 58268 بازدید
آشنایی با چندین آپشن لوکس آپارتمانی

آشنایی با چندین آپشن لوکس آپارتمانی

در این مقاله به بیان چند مورد آپشن لوکس آپارتمانی می‌ پردازیم که در واقع مربوط به خانه های هوشمند می باشد.

کنترل نور هوشمند، یک آپشن لوکس آپارتمانی

کنترل نور هوشمند، یک آپشن لوکس آپارتمانی

یکی از مهمترین قسمت های خانه را می ‌توان نورپردازی و روشنایی آن دانست. همانطور که می دانید، هنگام شب، افراد بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند. از این رو، زمانی که هوا تاریک می شود، می توانند نور را در یک ساعت مشخصی تنظیم نمایند. از آنجایی که روشنایی مناسب، یک مورد مهم در خانه می باشد، لذا با کنترل نور هوشمند که یک آپشن لوکس آپارتمانی به شمار می آید، می ‌توان صحنه‌ های نور زیبایی را ایجاد نمود و یک فضای لذت بخش را در خانه هوشمند خود خلق کرد.

هنگامی که روشنایی در یک اتاق کم باشد، سنسور شدت نور لامپ ها را تغییر می دهند. در صورتی که در باغ خانه هوشمند شما لامپ هایی نصب شده باشد، برای انواع مناسبت ها می ‌توانید صحنه ‌های نور بی نظیری را به وجود آورید که بسیار زیبا و دلنشین است.  ناگفته نماند که راه اندازی کنترل از راه دور این لامپ ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا افراد می ‌توانند در بیرون از خانه آن را به همراه داشته باشند. همچنین با استفاده از کنترل از راه دور رادیویی کنسول ‌ها و آشکارسازهای حرکتی، کنترل نور خارج از ساختمان نیز صورت می ‌پذیرد.

 

ایجاد صحنه‌ های نور در خانه هوشمند

در فضاهای بزرگ ایجاد صحنه ‌های نور یک امر اساسی تلقی می گردد. در واقع شما در هنگام خوردن یک شام رمانتیک، تماشای تلویزیون، برگزاری جشن و غیره نیاز به روشنایی خاصی دارید که برای موارد مختلف، متفاوت می باشد. صحنه های نور متشکل از چند لامپ می باشد که به صورت همزمان روشن می ‌شوند و هر کدام سطح انرژی خاص خودشان را دارند.

به طور کلی محیط خانه هوشمند با لمس یک دکمه از حالتی به حالت دیگر تغییر می‌ کند. مثلا شما فضا را می‌ توانید از حالت معمولی به حالت عاشقانه تبدیل کنید. یعنی در یک لحظه یک لامپ روشن و بقیه خاموش می‌ شوند. همچنین وضعیت یک اتاق را می توانید با سرعت بالاتری تغییر دهید.

کنترل دما و تهویه هوای هوشمند نمونه ای از یک آپشن لوکس آپارتمانی

کنترل دما و تهویه هوای هوشمند نمونه ای از یک آپشن لوکس آپارتمانی

از طریق سیستم ‌ هوشمند سازی منازل و یا خانه هوشمند می ‌توان به نصب و راه اندازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی پرداخت که به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد. در حقیقت کنترل هوشمند نقش بسزایی در دمای خاص هر اتاق دارد که جدا از شرایط جوی خارجی می ‌باشد. این تنظیم دما برای اتاق های مختلف باعث آسایش و راحتی خانواده‌ ها می ‌شود. زمانی که همه افراد از خانه خارج می شوند، دمای کل در خانه هوشمند به صورت خودکار چند درجه کاهش پیدا می کند. این امر کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف انرژی در هنگام شب و در اتاق ‌های خالی می نماید که باید مد نظر خود قرار دهید.

در رابطه با تهویه هوا باید بگوییم که فقط در صورتی روشن می شود که افراد در خانه حضور داشته باشند. از این رو، میزان اتلاف سرما و گرمای هوا به خوبی کنترل می گردد. گرمای هوا نیز در خانه از طریق شومینه و کانال‌ های تعبیر شده، در کل منزل پخش می شود.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

 

کنترل از راه دور پنجره، پرده و کرکره های امنیتی در خانه هوشمند

در واقع جهت افزایش امنیت خانه، سیستم خانه هوشمند استفاده مناسب و مفید از پرده و کنترل از راه دور درب و پنجره را به نحو مطلوبی فراهم می آورد. بر این اساس، کنترل مرکزی قسمت های مختلف خانه و همچنین ثبت خودکار حوادث، سبب ایجاد آسایش و امنیت در خانه می شود.

در منزل هوشمند بعد از اینکه اعضای خانواده همگی به بیرون می روند، درجه حرارت کاهش می ‌یابد و پرده های خارجی بسته می‌ شوند و تهویه هوا نیز به حداقل می رسد. همچنین در صورت باز بودن پنجره و یا پرده ضد سرقت، توسط یک سیگنال هشدار، به فرد اطلاع رسانی می ‌گردد.

کنترل از راه دور خانه های هوشمند

کنترل از راه دور خانه های هوشمند

اصولا در سیستم خانه هوشمند هنگامی که کسی در منزل نیست، می توانید با تلفن همراه آن را کنترل نمایید. علاوه بر آن، زمانی که به خانه خود نزدیک می شوید، ارتباط شما جهت روشن کردن تلویزیون و یا لوازم خانگی دیگر با این آپشن لوکس آپارتمانی برقرار می گردد. در صورت استفاده از انواع دیگر فناوری ‌های خانه هوشمند، زمانی که یک وسیله به درب منزل شما نزدیک می شود، سیستم سریعا به شما هشدار می دهد. این قابلیت با بلوتوث به خوبی کار می‌ کند و ورود یک فرد و یا یک مهمان را به خانه اعلام می‌ نماید.

در این خصوص، ارتباطات موبایلی با استانداردهای بی سیم از فاصله دورتر نیز به خوبی کار می کنند. بر این اساس، صاحب خانه می تواند در هنگام ورود یک فرد به خانه، یک پیام کوتاه دریافت نماید. این مورد در مواقعی که دور از خانه می باشید، بسیار کاربردی است.

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتالطفاًنظرات خودتان رادرزیرهمین پست بامادرمیان بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support