پرداخت وام200 میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

پرداخت وام200 میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 22296 بازدید
پرداخت وام200 میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی

به گزارش ملکیتا، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز 21 آبان ماه به شهرستان های شاهین دژ و تکاب سفر کرد و ضمن بازدید از روستاهای نجار و آقاجاری شاهین دژ و روستاهای ترمکچی و قرخلو تکاب و گفت و گو با مردم منطقه، در جریان رویه ی اجرای عملیات طرح های هادی روستایی همین روستاها قرار گرفت.

به نقل از ایسنا، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست فرمانداری شاهین دژ با تأکید بر تأمین منابع وام مسکن روستایی از محل صندوق ملی مسکن،بیان کرد: وام ساخت مسکن روستایی با اعتبار 200میلیون تومان در همه استان ها به تقاضاکنندگان پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: آبان ماه سال قبل در شورای عالی مسکن و با حضور رئیس جمهوری ارائه تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی با سود پنج ساله و بازپرداخت 20 ساله مصوب شدکه تا همین چند هفته گذشته در دست انداز موافقت سازمان برنامه و بودجه و سرگردانی بانک ها مانده بود.

نیکزاد درباره اینکه به علت توقف یک ساله در پرداخت وام ساخت و ساز روستایی چقدر عقب ماندگی در تولید مسکن در روستاها داریم، افزود: اکنون 190 هزار و 347 واحد مسکن روستایی در حال ساخت و کامل شدن داریم که وام 200 میلیون تومانی را دریافت کرده اند.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بر پایه ی قانون 13 درصد مبلغ این وام به صورت یارانه وام توسط دولت پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه در مصوبه جدید شرط سکونت پنج ساله حذف شده است،گفت: تقاضاکنندگان می توانند با ضمانت زنجیره ای وام را دریافت کنند. پرداخت تسهیلات  به کمتر از 25 هزار نفر به ساکنان شهرها نیز تأیید شده است.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support