آیا ترفند جدید مشاوران املاک بازار را به کما برد؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آیا ترفند جدید مشاوران املاک بازار را به کما برد؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17944 بازدید
آیا ترفند جدید مشاوران املاک بازار را به کما برد؟

به گزارش ملکیتا، یکی از دغدغه های فعالان بازار مسکن در شرایط کسادی این است که در روبه رو شدن با حداقل تماس ها، احتمالاً این فرصت را که بعضی از فایل های خود رابتوانند به جست و جوگران ملکی معرفی کنند از دست می دهند.

شرایط ذکر شده درست بر خلاف وضعیت رونق بازار خرید و فروش ملکی است که روزانه ده ها نفر از متقاضیان خریدمسکن به ده ها نفر از واسطه های ملکی مراجعه و تلاش می کنند تمام فایل های متناسب با بودجه و شرایط خود را هرچه زودتر بازدید کنند.

در وضعیت کساد به جز موارد استثنایی کسی برای خرید عجله ندارد و همین جست و جوی با صبوری و آرامش موجب می شود بعضی از واسطه ها هیچ وقت فرصت بازاریابی برای بعضی فایل ها را پیدا نکنند. ولی بنا بر اذعان جست وجوگران ملکی،بعضی از واسطه ها در این شرایط از ارایه فایل فیک در برخی موتورهای جست و جو استفاده می کنند تا بتوانند دست کم از تقاضاکنندگان واقعی خرید مسکن در منطقه فعالیت خود اطلاع پیدا کنند.

شناسایی فایل های فیک برای کسانی که چند هفته در بازار به جست و جو پرداخته اند کار سختی نیست. فایل های فیک معمولاً به عنوان اکازیون، فوری، شرایط استثنایی و بی مانند و با قیمت ایده آل معرفی می شوند؛ اما وقتی تقاضاکننده با آگهی دهنده تماس می گیرد، او بیان می کند که فایل های ذکر شده فروش رفته یا امکان دارد امشب نشست عقد قرارداد برگزار شود؛ اما فایل هایی با ویژگی های نزدیک به آن به لحاظ متراژ و موقعیت دارد که می تواند آنها را به متقاضی معرفی کند. این در سال های اخیر که کسادی به حدی تکرار شده که بیشتر تقاضاکنندگان خرید حاضر در بازار مسکن به آن پی برده اند؛ اما همچنان از طرف بعضی استفاده می شود.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support