قیمت ها افزایش می یابد؟/مشاوران املاک امیدواربه رونق بازارمسکن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قیمت ها افزایش می یابد؟/مشاوران املاک امیدواربه رونق بازارمسکن

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

1 سال پیش 16538 بازدید
قیمت ها افزایش می یابد؟/مشاوران املاک امیدواربه رونق بازارمسکن

دراین گزارش به بررسی فایلهای مسکن ارائه شده درپلتفرم های آنلاین عرضه خریدوفروش درتهران درمحله مشیریه واقع شده درمنطقه 15تهران پرداخته ایم.محله مشیریه یکی از محله های بزرگ وقدیمی تهران،که درجنوب شرقی تهران واقع شده است .

این محله ازشمال به سه راه افسریه(میدان بسیج)،ازجنوب به کارخانه سیمان تهران وبزرگراه شهیدرستگارمقدم،ازغرب به بزرگراه امام علی،بوستان جنگلی توسکا وبوستان خلیج فارس (پامچال)،وازشرق به بزرگراه امام رضا (خیابان خاوران)وشهرک مسعودیه متصل می شود.

درمحله مشیریه یک مشاوراملاک می گوید:درماه قبل یعنی اسفند1401تعدادمعاملات این محله کاهش یافت والبته پس ازورود به سال جدید،همچنان بازارمسکن راکدباقی مانده است.

وی همچنین پیش بینی می کند نرخ مسکن درماه آینده افزایش می یابد ولی به گفته وی ،درمورداینکه آیاوضعیت رکودتغییرمی کندیا نه؟بایدگفت که به طورمعمول با افزایش قیمت مسکن ،تا حدودی بازارمعاملات ازحالت رکودخارج می شود

براساس گفته این مشاورامورملکی ،اگرقصدخریدیک خانه نوساز با متراژ60الی 70متردرمحله مشیریه را داشته باشید،بایدحداقل برای خریدهرمترمربع مسکن،حدود55میلیون تومان درنظرگرفت.

دراین محله ،یک خانه با متراژ108مترمربع ونوسازبه قیمت 5میلیاردو650میلیون تومان به فروش می رسدواگرقصدخریدخانه با قمیت کمتری دارید؛یک خانه 45مترمربعی با عمربنای 20سال ،2میلیاردتومان قیمت گذاری شده است.

وهمچنین خانه ای دیگر ،با85مترمربع زیربنا و22سال ساخت،3میلیردو350میلیون تومان پیشنهادشده است وواحدی با متراژ103مترمربع و7سال عمربنا،4میلیاردو600میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

 

 

 

 

 

هموطنان عزیزوگرامی نظرات خودتان را زیراین خبرکامنت کنید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support