درحال حاضرخانه بخریم یانه؟؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

درحال حاضرخانه بخریم یانه؟؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

9 ماه پیش 12908 بازدید
درحال حاضرخانه بخریم یانه؟؟

درتحلیل وبررسی فایل‌های مسکن مشاهده می‌کنیم که مدتی است که واحدهای مسکونی مقدار کمی کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند.این رونددرنتیجه کمبود تقاضاورکوددربازاررخ داده است،آِیا اکنون باوجود این کاهش قیمت زمان مناسبی برای ورودبه بازار مسکن است؟

دربازار مسکن بازیگر اصلی رکود است.دربازاراملاک تهران مشاوران املاک فعال می‌گوینددرحال حاضرفروشنده‌های زیادی وجوددارد اما تعدادکمی خریداران دراین بازار خواهان ملک هستند.

درضمن کمبود تقاضا تاآنجا پیش رفته است که حتی بعضی از فروشندگان که مدت زمان کمتری به پول خودنیاز دارندمجبور می‌شوند که تخفیف روی قیمت دارایی خودقائل شوند.به نظر شما آیا الان زمان مناسبی برای ورود به بازارمسکن چه ازبعدمصرفی وچه برای سرمایه‌گذاری است؟

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

آیا کسانی که خانه ندارند برای ورود به بازارباید اقدام کنند؟

پیمان مولوی درموردزمان مناسبی برای ورود به بازارمسکن اظهار کرد:من به افرادی که خانه ندارند توصیه می‌کنم که هرچه سریعتر برای خرید خانه اقدام کنندودرهر جایی هم که می‌تواندد وبرایشان مقدور است خانه بخرندوتوجه به این شایعات که می‌گویند قیمت شکسته می‌شود نداشته باشند؛این خبرها جوروانی است.دربازاراملاک متأسفانه حتی زمانی که وارد رکود می‌شودکاهش قیمت به دلیل ماهیت این بازارتاحدزیادی ممکن نیست.

مولوی بیان نمود:کسانی که خانه دارند ودرحال حاضر به فکر سرمایه گذاری هستند توصیه می‌کنم که با دید درآمدی ملک خریداری کنند.یعنی ملکی رابخرندکه منبع درآمدی ازطریق اجاره دادن داشته باشد.وافرادی که بیشتراز یک خانه دارند به آنها نیز توصیه می‌شود که خانه‌ای درخارج کشورتهیه کنند که متنوع سازی دارایی خودرا انجام داده باشند.

رشد دلاری مسکن تاپایان سال

اقساطی بفروشید تانجومی درآمد داشته باشید

همچنین درمورد رشددلاری دربازارمسکن این اقتنصاددان گفت:درپایان سال 1402رشد دلاری بازار املاک به همین روال که پیش می‌رود ازبقیه بازارها کمترنخواهدبودوبازدهی آن مثل بازاردلاروطلا درحرکت است.به همین دلیل خریدخانه برای کسانی که خانه ندارند ودریافت وام ازهرروشی برای آنها توصیه می‌شود.

درآخرکارشناسان معتقدند باتوجه به اشتیاق صاحبان ملک برای واحدهای مسکونی وکاهش نسبی قیمت‌ها،الان زمان مناسبی برای ورود به بازارمسکن محسوب می‌شود.

از طرف دیگرابهام درچشم اندازبازار املاک باعث می‌شودوضعیت کنونی که قیمت‌ها به دلیل رکودکاهشی شده‌اندورود به بازاررا ازبعدسرمایه‌گذاری درشرایط مساعدی قراردهد.

 

 

 

 

هموطنان عزیزوگرامی لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین خبرکامنت کنید

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support