به چه کسانی مسکن رایگان تعلق می‌گیرد؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

به چه کسانی مسکن رایگان تعلق می‌گیرد؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

8 ماه پیش 10147 بازدید
به چه کسانی مسکن رایگان تعلق می‌گیرد؟

به گزارش ملکیتا،معاون رئیس جمهوردرامورزنان وخانواده،انسیه خزعلی بعدازعیادت ازمادرجوان مینودشتی که صاحب فرزندان5قلو شده است،بیان کرد:براساس بودجه سال 1402که درآن مقرر شدکه به خانواده‌هایی که دارای فرزندان 4قلو به بالا هستند مسکن رایگان تعلق گیرد که این قانون،مجزا ازقانون جوانی جمعیت است،زیرا که دراین قانون والدین باید هزینه مسکن را به صورت اقساط پرداخت کنند،ولی دراین طرح جدید وویژه،واگذاری مسکن به خانواده4قلوهاوبیشتر،به صورت کاملاً رایگان صورت می‌گیرد.

واگذاری 24هزارقطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای 3فرزند

معاون وزیرراه وشهرسازی،ارسلان مالکی چندروزپیش درموردطرح جوانی جمعیت اظهارکرد:مسئولیت تأمین زمین برای طرح ملی مسکن برعهده سازمان ملی زمین ومسکن می‌باشد.درضمن  با توجه به اینکه در دولت‌های گذشته برنامه منظمی برای قسمت مسکن وجودنداشت با یک انباشت تقاضا روبرو شده‌ایم که همین موضوع کارمارا درطرح نهضت ملی مسکن دشوارکرده است.

وی با اشاره به واگذاری زمین رایگان برای خانواده‌های دراری سه فرزندادامه داد:برمبنای قانون جوانی جمعیت که یک قانون جدید هم محسوب می‌شود،وزارت راه وشهرسازی وظیفه داردکه زمین برای خانواده‌های دارای 3فرزندتأمین کند.به خاطراینکه ما درگذشته این چنین طرح‌های حمایتی نداشتیم برای تأمین زمین همان اول با مشکلاتی روبروشدیم ولی خوشحالیم که تا حدودی این مشکلات برطرف شده وموفق شدیم برای24هزارخانواده دارای سه فرزند وبیشتر زمین را تأمین نماییم.وتا ماه ربیع‌الاول نیز مرحله دیگری از واگذاری زمین به خانواده‌های دارای 3فرزند شروع می‌شودوانشاالله قراراست تعدادزیادی زمین برای این خانواده‌ها واگذارشود.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

 واگذاری زمین رایگان برای فرزندچهارم چه شرایطی دارد؟

چندماه گذشته دولت وزارت راه وشهرسازی رامکلف نمود تا به خاطر حمایت ازخانواده وتحقق جوانی جمعیت درسال 1402،به خانواده‌های دارای 4فرزندوبیشتریک قطعه زمین یاواحدمسکونی به صورت رایگان اختصاص دهد.

همان ابتدا اعلام شد این طرح برای کسانی اختصاص داده شده است که فرزندان آنها زیر20سال داشته باشند ،ولی درحال حاضر به نظرمی‌‌آیددولت تصمیم به عقب‌نشینی وکوچک کردن جامعه آماری خودرادارد.

دولت درماده 10لایحه اصلاحی دوفوریتی قانون بودجه درخواست نموده است عبارت((دارای 4فرزندوبیشترزیر20سال))به عبارت((صاحب فرزندان4قلووبیشترمتولدسال1400به بعد))اصلاح شود.

 

 

 

هموطنان عزیزوگرامی لطفاًنظرات خودتان راباماوهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support