قیمت مسکن امروز 30 آبان 1401/ پر تقاضاترین گروه سنی در بازار | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قیمت مسکن امروز 30 آبان 1401/ پر تقاضاترین گروه سنی در بازار

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16850 بازدید
قیمت مسکن امروز 30 آبان 1401/ پر تقاضاترین گروه سنی در بازار

به گزارش ملکیتا، قیمت مسکن با سن بنای 5تا 10سال ساخت در پایتخت به شرح زیر است.

تقاضاکنندگان خرید مسکن گر چه در روزهای اخیر نقش پررنگی در بازار مسکن ندارند و آمد و شد آنها برای بازدید فایل های فروش کم شده است، ولی همین جست وجوگران بازار مسکن تمایل زیادی به خرید واحدهای 5 تا 10سال ساخت دارند.

بازار آپارتمان های مسکونی روزهای کم رونقی را می گذراند اما با این حال کسانی هستند که در همین روزها تلاش می کنند خانه مطلوب خود را پیدا کنند و معامله کنند. واسطه های ملکی می گویند در حال حاضر سهم جست و جوگران بازار مسکن به نصف کاهش یافته و بقیه جست و جوگران عمدتاً متقاضی تبدیل به احسن خانه مصرفی خود هستند. اما فرقی نمی کند جنس تقاضای خرید حاضر در بازار کدام باشد؛ هر دو گروه در حال حاضر ترجیح می دهند گزینه بهینه خود را از بین واحدهایی با سن 5 تا 10سال انتخاب کنند؛ البته در صورتی که بودجه آنها برای چنین خریدی کفایت کند.

ویژگی مهم گروه سنی برای خریداران مصرفی این است که نیازمند بازسازی اساسی نبوده و احتمالاً با انجام نقاشی ساختمان قابل سکونت است. تقاضاکنندگان سرمایه ای خرید مسکن نیز ترجیح می دهند خانه های به قیمت رسیده اما با فاصله زمانی زیاد تا رسیدن به 20 سال خریداری کنند؛ به این دلیل که اعتقاد دارند می توانند از یک واحد آپارتمان تا رسیدن به 20 سالگی به شکل اجاره داری بهره برداری کنند و در عین حال برای فروش در موقع لزوم با مشکل روبه رو نمی شوند، چون که امکان اخذ وام بانکی خرید برای واحدهای تا 20 سال  ساخت به سادگی میسر است.

در جدول زیر تعدادی از آپارتمان های فروشی بازار مسکن تهران در گروه سنی 5 تا 10سال ساخت گردآوری شده است.

 

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support