کم شدن زمان صدور پروانه ساخت در تهران | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

کم شدن زمان صدور پروانه ساخت در تهران

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 18199 بازدید
کم شدن زمان صدور پروانه ساخت در تهران

به گزارش ملکیتا، حمیدرضا صارمی با اشاره به کم شدن زمان صدور پروانه ساخت در تهران گفت: در بعضی از مناطق شهر تهران زمان صدور پروانه ساخت به کمتر از دو ماه رسیده است.

او با بیان اینکه هنوز در پرونده های بزرگ مقیاس زمان صدور پروانه ساخت کاهش چشمگیری نداشته است، متذکر شد: دلیل این مشکل نیز این است که هنوز بعضی از سازمان های متولی در این حوزه به درگاه یکپارچه صدور پروانه ساخت نپیویته اند به همین علت بسیاری از استعلام ها به صورت دستی انجام می شود.

به گفته صارمی،در کنار مناطق 22گانه شهر تهران حدود 31 نهاد، سازمان و وزارتخانه مسئول این قسمت هستند و در استعلام های شهرداری برای صدور پروانه باید همکاری داشته باشند؛ ولی تنها بعضی از این مجموعه ها به سامانه استعلام نپیوسته اند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه برابر قانون اگر نهادی تا دو هفته جواب استعلام شهرداری تهران را ندهد، ما می توانیم نسبت به صدور پروانه ساخت اقدام کنیم؛  بیان کرد: که ما این کار را نمی کنیم به این دلیل که امکان بروز پیامدهایی وجود دارد که توجه به منافع شهر و شهروندان اقتضا می کند، منتظر بمانیم.

صارمی اضافه کرد: از تمامی سازمان های متولی در پاسخگویی به درخواست استعلام های شهردرای برای صدور پروانه ساخت درخواست داریم تا سریع و در مدت زمان بسیار کم جواب دهند و از همه مهمتر اینکه در سامانه استعلام و صدور پروانه ساخت بر خط باشند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support