ثبت آگهی در ملکیتا به صورت رایگان و حرفه ای | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ثبت آگهی در ملکیتا به صورت رایگان و حرفه ای

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

2 ماه پیش 21863 بازدید
ثبت آگهی در ملکیتا به صورت رایگان و حرفه ای

خودتان را جای یک مشتری املاک بگذارید. زمانی که نیاز به خرید ملک یااجاره آن رادارید، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ ترجیح می دهید که از خانه خارج شوید و از آژانس های مشاور املاک سوال بپرسید یا یک سرچ ساده در اینترنت انجام دهید؟ قطعا بسیاری از ما ترجیح می دهیم که با گوشی تلفن همراه خودمان بسیاری از کارها را انجام دهیم. پس ثبت آگهی در حوزه املاک در اینترنت می تواند تاثیر بسیار زیادی روی افزایش درآمد داشته باشد و موجب جذب مشتری شود. ملکیتا بستر مناسبی برای ثبت آگهی رایگان است. ثبت آگهی در ملکیتا شما را به مشتریان بیشتر می رساند و درآمدتتان را افزایش می دهد. اما اگر نمی دانید که چگونه در ملکیتا ثبت آگهی کنید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ثبت آگهی در ملکیتا به صورت رایگان و حرفه ای

اهمیت ثبت آگهی در اینترنت چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ثبت آگهی در ملکیتا صحبت کنیم، اجازه دهید تا اهمیت ثبت آگهی در اینترنت را به شما توضیح دهیم. شاهد سال ها قبل هیچ کس درک نمی کرد که دنیای اینترنت تا حدی پیشرفت کند که همه کارهای مردم به آن گره بخورد. اما در حال حاضر آنقدر استفاده از اینترنت مزایای زیادی را به همراه دارد که عملا بدون آن نمی توان بسیاری از کارها را انجام داد.

ثبت آگهی رایگان در اینترنت می تواند راهی برای رشد کسب و کارهای مختلف باشد. این در حالی است که بسیاری از کسب و کارها به غیر از ثبت آگهی از روش های دیگر مانند طراحی سایت، تبلیغات اینترنتی و ... نیز استفاده می کنند. اما اگر به عنوان صاحب یک حرفه فعالیت خود را به تازگی شروع کرده اید، ثبت آگهی در اینترنت می تواند شروع خوبی برای شما باشد.

اهمیت ثبت آگهی در اینترنت چیست؟

ثبت آگهی در ملکیتا

ملکیتا یک سایت جامع در حوزه املاک است. برخلاف بسیاری از سایت های اینترنتی که در حوزه ثبت آگهی رایگان فعالیت می کنند و در همه زمینه ها فعال هستند، ملکیتا به صورت تخصصی روی املاک کار می کند. این موضوع می تواند بازدید و اثربخشی آگهی های ثبت شده در ملکیتا را افزایش دهد. اگر در زمینه املاک فعال هستید و می خواهید در یک سایت اینترنتی آگهی ملک ثبت کنید، ملکیتا بهترین انتخاب برای شماست.

ثبت آگهی در ملکیتا به لطف امکانات زیادی که در این سایت برای مشتریان در نظر گرفته شده است، به صورت حرفه ای قابل انجام می باشد. می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با طی چند مرحله ساده یک آگهی پربازدید در ملکیتا منتشر کنید. مشتریان املاک و مهندسین ساختمان سازی می توانند برای خرید مصالح ساختمانی و یا کمک گرفتن از مشاغل ساختمان، این آگهی ها را مشاهده و بررسی کنند. در نهایت بر اساس نیاز خودشان از آگهی های منتشر شده در ملکیتا استفاده خواهند کرد.

ثبت آگهی در ملکیتا

مراحل ثبت آگهی در ملکیتا

ثبت آگهی در ملکیتا می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد، اگر به صورت حرفه ای این کار را انجام دهید. اگر در مورد مراحل ثبت آگهی در سایت ملکیتا اطلاعات کسب کنید، کلیه این مراحل را در کوتاه‎ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. پس اجازه دهید تا 4 مرحله اصلی برای ثبت آگهی در ملکیتا را به شما توضیح دهیم.

 مرحله اول؛  ثبت نام در سایت ملکیتا

مرحله اول برای ثبت آگهی در ملکیتا، ثبت نام در سایت است. برای اینکه بتوانید در ملکیتا ثبت نام کنید، حتما باید این مرحله را انجام دهید. در غیر این صورت نه تنها امکان ثبت آگهی برای شما وجود ندارد، بلکه نمی توانید مراحل بعدی را انجام دهید. ثبت نام در ملکیتا بسیار ساده است. البته شما باید نوع فعالیت خودتان را در هنگام ثبت نام در ملکیتا مشخص کنید. سه گروه اصلی برای ثبت آگهی در سایت وجود دارند که عبارتند از:

  1. مشاورین املاک
  2. مشاغل حوزه ساختمان
  3. فروشندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی

بر اساس نوع حرفه ای که دارید و آگهی که قرار است در ملکیتا ثبت کنید، باید از طریق یکی از نقش های ذکر شده در ملکیتا ثبت نام نمایید. حتی می توانید برای جذب مشتریان بیشتر، مراحل احراز هویت را نیز در ملکیتا انجام دهید. در چنین شرایطی زیر آگهی های شما عبارت احراز هویت شده نوشته می شود.

مرحله دوم؛ آماده کردن عکس و متن آگهی

البته این مرحله را می توانید قبل از ثبت نام در ملکیتا انجام دهید. ولی اگر مراحل ثبت نام خود را انجام دادید و یک پروفایل شخصی برای خودتان ایجاد کردید، نوبت به آن رسیده که متن و عکس های آگهی را مشخص کنید. فراموش نکنید که متن و آگهی انتخاب شده شما می تواند تاثیر زیادی در بازدید آگهی داشته باشد. در بخش مربوط به نکات ثبت آگهی در ملکیتا بیشتر در مورد اهمیت این موضوع صحبت کردیم. توصیه می کنیم که حتما برای آگهی خودتان عکس هم در نظر بگیرید. چون مشتریان ترجیح می دهند که از آگهی های دارای عکس بازدید کنند. حتی بسیاری از مشتریان آگهی های بدون عکس را نادیده می گیرند.

مرحله سوم؛ وارد کردن فیلدهای مورد نیاز آگهی

مرحله سوم از ثبت آگهی در ملکیتا، وارد کردن فیلدهای مورد نیاز آگهی است. برای این کار عجله نکنید و توضیحات مورد نیاز را وارد کنید. در این مرحله است که باید عکس و متن مورد نظرتان را برای انتشار آگهی، وارد نمایید. اطلاعاتی که در فیلدها پر می شوند، مستقیما در آگهی منتشر خواهند شد. پس در وارد کردن آن ها دقت کافی داشته باشید تا اطلاعات نادرست به مشتریان خودتان ندهید. اگر نیاز به کمک برای وارد کردن فیلدهای آگهی دارید، می توانید با کارشناسان ملکیتا در ارتباط باشید.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

مرحله چهارم؛ انتشار آگهی در ملکیتا

در نهایت پس از اینکه فیلدهای مورد نیاز آگهی را پر کردید، مراحل ثبت آگهی در ملکیتا به پایان می رسد. البته برای اینکه آگهی در سایت منتشر شود، لازم است که کمی صبور باشید تا کارشناسان ملکیتا آن ها را بررسی کنند. سپس، می توانید آگهی خودتان را به عنوان مشتری نیز مشاهده کنید تا نقاط قوت و ضعف آن را بسنجید. امکان تغییر و یا حذف آگهی منتشر شده نیز وجود دارد. پس در صورتی که احساس می کنید آگهی خوبی منتشر نکرده اید، می توانید آن را حذف کنید.

مراحل ثبت آگهی در ملکیتا

نکات ثبت آگهی در سایت ملکیتا

ثبت آگهی در ملکیتا در کنار مزایای زیادی که به همراه دارد، می تواند بی نتیجه نیز باشد. در واقع اگر شما به صورت اصولی پیش نروید، نه تنها مشتریان زیادی را به آگهی خودتان جذب نمی کنید؛ بلکه ممکن است شاید افت کیفیت کارتان نیز باشید! چون اعتماد مشتریان به کسب و کار شما کاهش پیدا می کند. پس رعایت نکاتی که در ادامه برای ثبت آگهی در ملکیتا به شما توضیح می دهیم، بسیار حائز اهمیت است.

  • انتخاب عکس های باکیفیت

عکس در آگهی ملکیتا می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. مهم ترین مزیت آن، جذب مشتری بالقوه است. عکس های باکیفیت می توانند باعث جذب مشتریان جدید شوند و هر روز به درآمد شما افزوده خواهد شد. فرقی نمی کند که قصد ثبت آگهی در چه حوزه ای را دارید. مهم این است که در انتخاب عکس های باکیفیت دقت کافی داشته باشید و از انتخاب عکس هایی که مربوط به کار شما نیستند، جدا خودداری کنید. هرگز برای جذب مشتری از عکس محصولات یا خدماتی که مربوط به شما نیستند و از اینترنت پیدا کرده اید، استفاده نکنید. مشتریان خیلی زود متوجه این موضوعات می شوند و اعتمادشان را به شما از دست می دهند.

  • انتخاب متن مناسب

متن در آگهی منتشر شده در سایت ملکیتا بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد ثبت آگهی در ملکیتا را دارید، خیلی برای این کار عجله نکنید. متن خوبی را برای ثبت آگهی در ملکیتا انتخاب کنید تا مشتریان به شما جذب شوند. متنی که برای آگهی انتخاب می کنید، نباید خیلی طولانی و یا خیلی کوتاه باشد. باید تلاش خودتان را بکنید که در یک متن کوتاه هر آن چیزی که مد نظر دارید را توضیح بدهید. به طور مثال در مورد محصول یا خدمات خودتان توضیح بدهید، بدون اینکه لحن شما تبلیغاتی باشد. در بخش متن آگهی می توانید در مورد تمایز محصول و یا تمایز خدمات خودتان نیز صحبت کنید. ولی باید این نکته را در نظر داشته باشید که دیگر دوران موفقیت تبلیغات مستقیم به پایان رسیده است. پس از تکنیک های تبلیغات غیر مستقیم کمک بگیرید.

  • درج قیمت

یکی از موضوعاتی که بیشتر افراد ثبت کننده آگهی به آن توجهی ندارند، تاثیر ثبت قیمت برای یک محصول یا خدمات در سایت ملکیتا است. درج قیمت باعث می شود تا مشتریان متوجه شوند که با چه چیزی سر و کار دارند. از طرفی اگر قیمت را رقابتی در نظر بگیرید، مشتریان بیشتری به سمت شما می آیند و از دیگر آگهی های شما نیز بازدید می کنند. در صورتی که فکر می کنید با درج قیمت می توانید به مشتریان خود کمک کنید، حتما این کار را انجام دهید. در غیر این صورت می توانید در بخش توضیحات آگهی به مشتری بگویید که برای استعلام قیمت با شما تماس بگیرد و شما پاسخگوی او هستید.

  • انتشار آگهی با تعداد زیاد

فعال بودن در ملکیتا یک راه حل موفقیت است. بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر با یک بار انتشار آگهی نتوانستند مشتری جذب کنند، باید منصرف شوند و از روش های دیگر برای جذب مشتری کمک بگیرند. ولی واقعیت ها این موضوع را نشان نمی دهند! خودتان را جای مشتری تصور کنید. به نظرتان باید به یک فردی که فقط یک یا دو مورد آگهی دارد، اعتماد کنید؟ قطعا نه! پس سعی کنید که به صورت منظم در ملکیتا آگهی منتشر کنید. این کار باعث می شود تا بازدید آگهی های شما افزایش پیدا کند و هر روز به مشتریان شما افزوده شود.

  • ساخت پروفایل شخصی برای جلب اعتماد

اگر از آگهی های مختلف در سایت ملکیتا دیدن کرده باشید، حتما متوجه شده اید که برخی از این آگهی ها بسیار پربازدید هستند. ولی برخی از آن ها بازدید چندانی ندارند. یکی از عواملی که باعث می شود بازدیدهای آگهی های یک فرد بسیار افزایش پیدا کند، ساخت پروفایل شخصی توسط آن فرد است. پروفایل شخصی می تواند راهی برای جلب اعتماد مردم باشد. در واقع مردم درک می کنند که آن فرد کسب و کار حرفه ای و مناسبی دارد و می توانند از او با خیالی راحت کمک بگیرند.

  • توضیح در مورد محصول و خدمات در متن آگهی

اگرچه نمی توان از افرادی که تا به حال در سایت های اینترنتی آگهی ثبت کرده اند انتظار داشت؛ اما برخی از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه ثبت آگهی، فقط عکس یا متن کوتاهی را در آگهی خودشان منتشر می کنند که دربرگیرنده هیچ اطلاعاتی نیست. شما باید در هنگام ثبت آگهی در ملکیتا خودتان را جای مشتری بگذارید. در این صورت می توانید متوجه شوید که مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد؟ در چنین شرایطی می توانید اطلاعاتی را به مشتری بدهید که برای او مفید و اثربخش است.

نکات ثبت آگهی در سایت ملکیتا

هزینه ثبت و انتشار آگهی در ملکیتا

یکی از نگرانی های افرادی که در فضای مجازی فعالیتی ندارند، هزینه های فعالیت در این فضا است. به طور کلی، آنقدر اهمیت ثبت آگهی در اینترنت زیاد است که حتی اگر برای ثبت آگهی هزینه ای پرداخت کنید، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با درآمدی که دارید این هزینه را جبران نمایید. اما خبر خوب این است که هزینه ثبت و انتشار آگهی در ملکیتا کاملا رایگان می باشد. بنابراین، نیازی نیست که نگران هزینه هایی باشید که برای انتشار و ثبت آگهی در این سایت پرداخت می کنید.

هر نوع آگهی اعم از آگهی رهن و اجاره و فروش ملک، آگهی فروش مصالح ساختمانی و آگهی های مربوط به ارائه خدمات در حوزه ساختمان سازی، کاملا رایگان در سایت ثبت می شوند. حتی برای منتشر کردن آگهی های متعدد و با تعداد زیاد نیز، نیازی به پرداخت هزینه ندارید. بنابراین، خیالتان از بابت هزینه انتشار آگهی در ملکیتا راحت باشد. البته این موضوع نباید باعث شود که هدف خودتان را برای انتشار آگهی فراموش کنید. شما باید هدفمند پیش بروید و از این فرصتی که در ملکیتا برای انتشار آگهی به شما داده شده است، استفاده کنید.

احراز هویت برای انتشار آگهی در ملکیتا

یکی از امکاناتی که سامانه ملکیتا را از دیگر سامانه های موجود در کشور ایران مجزا کرده است، احراز هویت می باشد. احراز هویت فقط برای فروشندگان، بازاریابان و آژانس های املاک و ارائه دهندگان خدمات تخصصی در حوزه املاک انجام می شود. اما منظور از احراز هویت چیست؟ به طور کلی، اجباری برای انجام مراحل احراز هویت در سایت ملکیتا نیست. این یعنی اینکه آگهی دهندگان می توانند بدون اینکه اجباری برای احراز هویت داشته باشند، آگهی خودشان را در سایت ملکیتا ثبت کنند. ولی موضوعی که نباید فراموش کرد، جلب اعتماد مردم است.

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

مردمی که به سایت ملکیتا برای بررسی آگهی های منتشر شده مراجعه می کنند، در تلاش اند که از افرادی کمک بگیرند که در سامانه احراز هویت شده اند. یعنی مردم به این افراد بیشتر اعتماد می کنند. بنابراین، شاید احراز هویت برای انتشار آگهی در ملکیتا اجبار نباشد، اما چون یک رقابت میان افراد احراز هویت نشده و احراز هویت شده شکل می گیرد، توصیه ما این است که حتما برای انتشار آگهی در ملکیتا احراز هویت شوید. در غیر این صورت هیچ تضمینی وجود ندارد که مشتریان چقدر به شما اعتماد کنند.

آیا امکان ثبت آگهی در سایت ملکیتا بدون ثبت نام وجود دارد؟

همانطور که در مراحل ثبت آگهی در ملکیتا صحبت کردیم، برای انجام این کار حتما لازم است که در سایت ملکیتا ثبت نام کنید. بنابراین، همین جا می توان متوجه شد که بدون ثبت نام در ملکیتا امکان ثبت آگهی وجود ندارد. دلیل این موضوع هم واضح است. به هر حال شما با ثبت نام در سایت یک سری اطلاعات را وارد می کنید که برای مشتری و سایت ملکیتا ضروری هستند.

البته اگر نیاز به ثبت آگهی های مختلف دارید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که نیازی نیست نگران باشید. چون تنها با یک بار ثبت نام در ملکیتا می توانید هر نوع آگهی که نیاز دارید را بدون ثبت نام، منتشر کنید. فراموش نکنید که می توانید برای افزایش بازدید آگهی های خودتان کارهای مختلفی انجام دهید که در بخش نکات ثبت آگهی در سایت ملکیتا در مورد آن ها صحبت کردیم.

احراز هویت برای انتشار آگهی در ملکیتا

آیا امکان ثبت آگهی در ملکیتا از طریق اپلیکیشن وجود دارد؟

یکی از سوالات رایجی که از سوی مشتریان ملکیتا پرسیده می شود این است که آیا می توانند از طریق اپلیکیشن ملکیتا آگهی خودشان را ثبت کنند؟ خوشبختانه ملکیتا با راه اندازی اپلیکیشن خودش امکان ثبت آگهی را برای مشتریان فراهم کرده است. بنابراین، تمامی افرادی که قصد ثبت آگهی در این سایت را دارند، می توانند همان مراحل را با اپلیکیشن نیز انجام دهند.

برای استفاده از اپلیکیشن برای ثبت آگهی در ملکیتا کافیست که ابتدا نسخه اندروید آن را دریافت کنید و روی گوشی همراه خود نصب نمایید. همچنین، در صورتی که دارای گوشی های اندروید نیستید و یا می خواهید این آگهی ها را در ویندوز و یا گوشی آی او اس خودتان نصب کند، کافیست که اقدام به ثبت آگهی از طریق نسخه وب اپلیکیشن کنید. هیچ تفاوتی میان خدمات ارائه شده در دو نسخه وجود ندارد. فقط تفاوت نسخه وب با نسخه اندروید، در نحوه دسترسی و نصب آن ها است.

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتالطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست بامادرمیان بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support