معرفی ملکیتا خراسان رضوی و امکانات آن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

معرفی ملکیتا خراسان رضوی و امکانات آن

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

3 ماه پیش 16331 بازدید
معرفی ملکیتا خراسان رضوی و امکانات آن

ملکیتا یکی از سامانه های بروز و جدید تخصصی در حوزه املاک است که توانسته با ارائه خدمات عالی به مشتریان و کاربران اینترنتی، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند. در میان افرادی که از خدمات ملکیتا استفاده می کنند، افراد زیادی اهل خراسان رضوی هستند که با دریافت این خدمات قصد کسب درآمد، صرفه جویی در هزینه و یا حتی فروش محصولات خودشان را دارند. اگر شما هم در خراسان رضوی حضور دارید و نیازمند یک سامانه حرفه ای در زمینه املاک هستید؛ می توانید از خدمات ملکیتا خراسان رضوی استفاده کنید.

معرفی ملکیتا خراسان رضوی و امکانات آن

معرفی سامانه ملکیتا خراسان رضوی

سامانه ملکیتا خراسان رضوی یک سامانه جامع در حوزه املاک است که توانسته خدمات خود را به صورت تخصصی در این زمینه به مشتریان ارائه کند. در حال حاضر، بسیاری از مردم به واسطه داشتن شغل های حرفه ای در زمینه املاک، نیاز به سامانه های اینترنتی که در این زمینه خدمات خوبی ارائه کنند دارند. ملکیتا به دلیل تخصصی و جامع بودن، یکی از بهترین سامانه ها برای املاک و کسب درآمد در این زمینه محسوب می شود.

سامانه ملکیتا فقط برای خرید و فروش و یا رهن و اجاره ملک مورد استفاده قرار نمی گیرد. این سایت یک بستر برای ایجاد ارتباط میان مشاغل مختلف در صنعت ساختمان سازی و املاک با مردم محسوب می شود. حتی به لطف راه اندازی بخش بازاریابی در ملکیتا، بسیاری از افرادی که به نوع شغل ها علاقه مند هستند، می توانند از سامانه ملکیتا برای کسب درآمد استفاده کنند.

امکانات سامانه ملکیتا خراسان رضوی

سامانه ملکیتا خراسان رضوی یکی از سامانه های معتبر اینترنتی است که توانسته خدمات بسیار زیادی را در حوزه املاک به مشتریان خود ارائه کند. امکانات این سامانه همگی در زمینه املاک هستند. بنابراین، افرادی که نیاز به کسب اطلاعات در این زمینه دارند و یا قصد رهن و اجاره و خرید و فروش ملک را دارند، می توانند از خدمات این سامانه استفاده نمایند. در حال حاضر، تنوع زیادی برای امکانات این سامانه وجود دارند که در ادامه مقاله به طور کامل آن ها را بررسی می کنیم:

  • بازاریابی در ملکیتا

یکی از خدمات و امکانات ملکیتا خراسان رضوی، بازاریابی است. بازاریابی در سال های اخیر گسترش بسیار زیادی در جامعه داشته است. بسیاری از جوانانی که سرمایه کافی برای راه اندازی یک کسب و کار را دارند، از بازاریابی کمک می گیرند که هم درآمد عالی دارد، هم می تواند با صرف زمان کمی انجام شود. ملکیتا نیز بر اساس همین شرایط و درخواست جوانان کشور ایران، امکان بازاریابی را برای مردم خراسان رضوی فراهم کرده است. البته بدیهی است که تنها افرادی در این زمینه موفق می شوند که تجربه کافی در حوزه بازاریابی داشته باشند.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

بازاریابی در ملکیتا با خرید یک کد بازاریابی توسط شخص آغاز می شود. پس از آن شخص بازاریاب می تواند با همان کد مراحل احراز هویت را در ملکیتا انجام دهد و یک پنل اختصاصی و ویژه را تحویل بگیرد. در آن پنل پورسانت ها و میزان درآمد برای هر بازاریاب مشخص است. اگر افراد زمان خوبی برای بازاریابی در ملکیتا اختصاص دهند، می توانند به درآمد خوبی برسند. به خصوص اینکه در ملکیتا امکان رتبه بندی بازاریابان نیز فراهم شده است. در این صورت اگر فردی به عنوان بازاریاب برتر شناخته شود، موقعیت های شغلی بهتری نیز در سایت خواهد داشت.  

امکانات سامانه ملکیتا خراسان رضوی

  • خرید و فروش ملک در ملکیتا

خرید و فروش ملک در ملکیتا خراسان رضوی یکی از مهم ترین خدمات است. در سال های اخیر اکثر مردم قبل از اینکه به آژانس ها و مشاورین املاک مراجعه کنند، در اینترنت برای خرید ملک جستجو می کنند. با این کار هم قیمت ها دستشان می آید، هم می توانند موقعیت های مختلف را با هم مقایسه کنند. پس امکان خرید و فروش ملک در ملکیتا نیز بدین منظور فراهم شده است.

خریدوفروش ملک در ملکیتا خراسان رضوی از دو جنبه قابل بررسی است. اولین جنبه خرید ملک توسط خریداران است که با بررسی آگهی های مختلف ثبت شده در ملکیتا انجام می شود. در واقع این خریداران هستند که می توانند فروشندگان ملک را به درآمد برسانند. دومین جنبه، فروش ملک توسط فروشندگان است. فروشندگان املاک می توانند مراحل فروش انواع ملک مسکونی و تجاری را در ملکیتا با ثبت آگهی انجام دهند.

یک رابطه دو طرفه میان خریدار و فروشنده ملک در ملکیتا خراسان رضوی ایجاد می شود که بسیار کارآمد است. پس هم خریداران و هم فروشندگان می توانند مراحل خرید و فروش ملک در ملکیتا را به صورت ساده تر و با زمان کمتری انجام دهند.

  • خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی

ملکیتا خراسان رضوی امکان خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی را فراهم کرده است. هر نوع تجهیزات ساختمانی از قبیل تجهیزات برقی و مکانیکی از طریق ملکیتا قابل فروش هستند. مصالحی که برای ساختمان سازی مانند ماسه و بتن مورد استفاده قرار می گیرند نیز در گروه مصالح ساختمانی ضروری هستند که می توان آن ها را از ملکیتا تهیه کرد.

ملکیتا خراسان رضوی یک سامانه اینترنتی جامع است که به فروشندگان مصالح ساختمانی فرصت ثبت آگهی را می دهد. در این صورت فروشندگان می توانند محصولات خود را در قالب آگهی به مشتریان معرفی کنند و از خدمات متنوع ملکیتا استفاده نمایند. خریداران انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی نیز می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف، سفارش خودشان را از طریق ملکیتا ثبت کنند.

پس ارائه خدمات خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی در ملکیتا خراسان رضوی هم برای فروشنده و هم برای خریدار مزایای زیادی را به همراه دارد که در مورد آن ها صحبت کردیم. اگر نیاز به دریافت این خدمات دارید، می توانید در سایت ملکیتا ثبت نام کنید.  

خرید و فروش ملک در ملکیتا

  • رهن و اجاره ملک در ملکیتا

ملکیتا خراسان رضوی به غیر از اینکه امکان خرید و فروش ملک را برای مشتریان و خریداران این ملک ها فراهم کرده است، در زمینه رهن و اجاره ملک نیز فعالیت بسیار خوبی دارد. خدمات و امکانات مربوط به و رهن و اجاره ملک در ملکیتا نیز از دو جنبه قابل بررسی است.

اولین جنبه مربوط فردی است که آگهی مربوط به رهن و اجاره را در ملکیتا خراسان رضوی ثبت می کند. این فرد می تواند به صورت تخصصی آگهی خود را منتشر کند و اطلاعاتی نظیر عکس ملک، قیمت و ... را نیز درج نماید. آگهی های منتشر شده در ملکیتا از طریق مشتریان قابل مشاهده اند. در اینجاست که می توان دومین جنبه از رهن و اجاره ملک را بررسی کرد. افرادی که قصد رهن یا اجاره یک ملک را دارند، می توانند از این خدمات برای پیدا کردن ملک مورد نیاز خودشان استفاده کنند.

در واقع ملکیتا خراسان رضوی یک بستر ارتباطی میان مشتری و فرد آگهی دهنده است. به همین خاطر هم مشتریان می توانند در زمان کوتاه تری به ملک ایده آل خودشان برسند، هم افراد آگهی دهنده زودتر ملک مورد نظر خود را اجاره خواهند داد. این موضوع در یک شهر پر رفت و آمدی مانند خراسان رضوی و مشهد بسیار حائز اهمیت است. به لطف ملکیتا بسیاری از دغدغه های مسافرین برای اجاره ماهانه و سالانه خانه در مشهد برطرف شده اند.

  • ارائه و دریافت خدمات در زمینه املاک

یکی از امکانات دیگری که در ملکیتا خراسان رضوی به مشتریان ارائه می شود، خدمات املاک است. در واقع مشاغل مختلفی در زمینه ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون، طراحی نما و تکمیل ساختمان فعالیت می کنند که خدمات آن ها در زمینه ساختمان سازی دسته بندی می شوند. این افراد می توانند به عنوان ارائه دهنده خدمات در ملکیتا ثبت نام و آگهی های خودشان را منتشر کنند.

دریافت خدمات مربوط به ساختمان سازی مانند طراحی و تکمیل دکوراسیون نیز توسط افرادی که به تازگی یک ملک را خریداری کرده اند یا قصد بازسازی آن را دارند، با کمک ملکیتا خراسان رضوی انجام می شود. پس می توان گفت که ملکیتا یک بستر ارتباطی میان مشتری و افراد ارائه دهنده خدمات مختلف است.

ثبت نام در سایت ملکیتا خراسان رضوی

نحوه ثبت نام در سایت ملکیتا خراسان رضوی

یکی از موضوعاتی که حتما باید در مورد ملکیتا خراسان رضوی بدانید این است که برای استفاده از خدمات این سامانه حتما نیاز به ثبت نام در آن دارد. ثبت نام در سایت ملکیتا به صورت اینترنتی و کاملا رایگان انجام می شود. بنابراین، نیازی به صرف هزینه و یا زمان زیادی برای این کار ندارید. حتی می توانید در یک بازه زمانی کوتاه و خارج از ساعات اداری مراحل ثبت نام را در این سایت انجام دهید.

تنها نکته ای که باید درهنگام ثبت نام در ملکیتا به آن توجه داشته باشید، این است که ثبت نام در این سایت بر اساس نقش شما انجام می شود. چرا که هر یک از افرادی که در این سامانه ثبت نام می کنند، دارای یک پنل اختصاصی هستند و امکانات هر کدام از پنل ها با هم متفاوت است. پس به عنوان فردی که قصد ثبت نام در ملکیتا را دارید، باید بدانید که قرار است در کدام یک از نقش های زیر در این سایت ثبت نام کنید.

  • مشتری عادی

مشتریان عادی آن دسته از افرادی هستند که با هدف خرید و یا دریافت خدمات در سایت ملکیتا خراسان رضوی ثبت نام می کنند. هدف این افرا فروش و یا ارائه خدمات خاصی در ملکیتا نیست. بنابراین، اگر قصد دریافت خدمات از ملکیتا برای خرید و فروش ملک، رهن و اجاره و ... را دارید، می توانید به عنوان مشتری عادی در این سایت ثبت نام کنید.

  • مشاورین املاک

ملکیتا خراسان رضوی، امکان ثبت نام مدیر آژانس های املاک و مشاورین املاک را فراهم کرده است. این افراد می توانند به پنل های ویژه ای که در اختیارشان قرار می گیرد، مراحل ثبت آگهی در زمینه فروش و یا رهن و اجاره را انجام دهند. اگر به عنوان مدیر آژانس املاک و یا مشاور املاک فعالیت می کنید، می توانید در سایت ملکیتا نیز به همین عنوان ثبت نام کنید.

  • فروشندگان مصالح ساختمانی

با توجه به درخواست کسب و کارها و مهندسین ساختمان سازی برای خرید مصالح ساختمانی، امکان ثبت نام فروشندگان مصالح ساختمانی در ملکیتا خراسان رضوی برای افراد فراهم شده است. فروشندگان مصالح ساختمانی، تجهیزات برقی و مکانیکی می توانند در ملکیتا ثبت نام کنند و محصولات خود را از طریق آگهی های فروش، به فروش برسانند. بنابراین، اگر در زمینه فروش مصالح ساختمانی مانند آهن آلات، بتن، شیشه و ... فعالیت می کنید، می توانید به عنوان فروشنده مصالح ساختمانی در سایت ملکیتا ثبت نام کنید.

  • مشاغل حوزه املاک

ملکیتا خراسان رضوی، امکان ثبت نام مشاغل حوزه املاک را نیز فراهم کرده است. منظور از این مشاغل افرادی هستند که در زمینه املاک فعالیت می کنند و خدمات تخصصی را به مشتریان ارائه می کنند. به طور مثال، افراد گچ کار، ام دی اف کار، افرادی که در زمینه ساخت کمد دیواری فعالیت دارند و ... در گروه این مشاغل قرار می گیرند. بنابراین، اگر در زمینه ارائه خدمات، فعالیت می کنید می توانید از طریق این نقش در ملکیتا ثبت نام نمایید.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
  • بازاریاب

دسته آخر از افرادی که می توانند در سایت ملکیتا ثبت نام کنند، بازاریابان هستند. اگر به دنبال کسب درآمد از طریق این سایت می باشید و این موضوع برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، کافیست که به عنوان بازاریاب در سایت ملکیتا ثبت نام کنید. بسیاری از افراد به ویژه مشاغل حوزه املاک برای اینکه در ملکیتا ثبت نام کنند، نیاز به یک بازاریاب دارند. کد بازاریابی شما توسط این افراد وارد می شود و شما می توانید با کمک آن ها، به درآمد عالی برسید. در برخی از موارد که افراد کد بازاریابی خاصی نداشته باشند، از بازاریابان برتر سایت ملکیتا کمک می گیرند که به صورت اتوماتیک توسط سیستم انتخاب می شوند. اگر در زمینه بازاریابی تخصص دارند، این یک فرصت عالی برای شماست تا بتوانید به درآمد برسید.

دانلود اپلیکیشن ملکیتا خراسان رضوی

دانلود اپلیکیشن ملکیتا خراسان رضوی

ملکیتا خراسان رضوی امکانات بسیار متنوعی را به مردم و کسب و کارها ارائه می کند. همین موضوع باعث شده تا سایت ملکیتا بسیار پربازدید و پر ازدحام باشد. اگرچه سایت به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توان از خدمات مختلف ارائه شده در آن استفاده کرد؛ اما افرادی که ترجیح می دهند از اپلیکیشن برای دستیابی به امکانات ملکیتا استفاده کنند، می توانند همین حالا اقدام به دانلود اپلیکیشن ملکیتا نمایند.

اپلیکیشن ملکیتا برای راحتی افرادی که علاقه مند به استفاده از خدمات ملکیتا هستند، طراحی و راه اندازی شده است. این اپلیکیشن دارای نسخه اندروید بوده و قابل دانلود و نصب روی بسیاری از گوشی های اندرویدی است. البته افرادی که به دلیل داشتن گوشی های هوشمند با نسخه ios و یا استفاده از سیستم های ویندوزی قادر به نصب اپلیکیشن ملکیتا نیستند، می توانند از نسخه وب این اپلیکیشن استفاده نمایند که همان امکانات را در قالب وب به مردم ارائه می کند. برای دانلود و نصب این برنامه اندرویدی، می توانید از طریق صفحه اصلی سایت ملکیتا اقدام کنید.

هزینه استفاده از خدمات ملکیتا خراسان رضوی

بسیاری از مردم در خراسان رضوی تصور می کنند که برای استفاده از خدمات ملکیتا نیاز به پرداخت هزینه دارند. اما واقعیت این است که بسیاری از خدمات ملکیتا به صورت کاملا رایگان به مردم ارائه می شوند و شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای ثبت نام و دریافت خدمات نخواهید داشت. تنها زمانی می بایست برای دریافت خدمات در ملکیتا هزینه پرداخت کنید که قصد بازاریابی در ملکیتا را داشته باشید. بازاریابان باید کد بازاریابی در ملکیتا بخرند تا اجازه کسب درآمد از طریق پنل شخصی خودشان را داشته باشند. البته قیمت کد بازاریابی آنقدر پایین هست که افراد بتوانند بدون دغدغه و نگرانی کد بازاریابی بخرند و به درآمد عالی برسند.

احراز هویت در ملکیتا

منظور از احراز هویت در ملکیتا برای کسب و کارهای خراسان رضوی چیست؟

یکی از امکانات ارائه شده در ملکیتا خراسان رضوی که باعث متمایز شدن این سایت با دیگر سایت های اینترنتی شده است، امکان احراز هویت کسب و کارهاست. در سال های اخیر شمار کسب و کارهای اینترنتی در کشور ایران بسیار افزایش پیدا کرده است. همین موضوع باعث شده تا سامانه اینترنتی برای احراز هویت افراد فعال در اینترنت راه اندازی شود که به نام سامانه امتا شناخته می شود. این سامانه برای همه کسب و کارهای اینترنتی جهت احراز هویت و کسب درآمد قابل استفاده می باشد و هیچ محدودیت خاصی برای استفاده از آن وجود ندارد.

سامانه ملکیتا نیز برای فراهم کردن امنیت، امکان احراز هویت هوشمند را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است. به طوری که تمامی کسب و کارها مانند مشاورین املاک، بازاریابان و ... می توانند پس از ثبت نام در ملکیتا، مراحل احراز هویت خود را انجام دهند و به درآمد عالی در این زمینه برسند. چرا که مشتریان معمولا به افراد احراز هویت شده در ملکیتا بهتر اعتماد می کنند.

بنابراین، اگرچه احراز هویت در ملکیتا برای کسب و کارها اجباری نیست. ولی اگر کسب و کارها بتوانند این مراحل را به صورت اصولی و تخصصی انجام دهند، می توانند درآمد بیشتری در حوزه کسب و کار خود کسب کنند. در نظر داشته باشید که زیر آگهی افرادی که در ملکیتا احراز هویت نشده اند، عبارت «احراز هویت نشده» درج می شود. به همین خاطر مردم خراسان رضوی به طور دقیق می توانند متوجه شوند که کدام یک از کسب وکارها در امتا احراز هویت شده اند و کدام یک این مراحل را انجام نداده اند.

 

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتالطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست بامابه اشتراک بگذارید

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support