سامانه ملکیتا گلستان؛ سامانه ای جامع برای خدمات املاک | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

سامانه ملکیتا گلستان؛ سامانه ای جامع برای خدمات املاک

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

3 ماه پیش 15799 بازدید
سامانه ملکیتا گلستان؛ سامانه ای جامع برای خدمات املاک

در سال های اخیر معاملات مسکن در گلستان رشد بسیار زیادی پیدا کرده اند. آمارها نشان می دهند که بسیاری از این معاملات از طریق سامانه های اینترنتی و آگهی های ثبت شده در اینترنت انجام می شوند. این موضوع باعث شده تا ثبت آگهی در اینترنت، به یک راه حل طلایی برای مردم تبدیل شود. ملکیتا گلستان یک سامانه اینترنتی جامع در زمینه املاک است که توانسته خدمات خود را با تنوع بالایی به مردم ارائه کند. اگر به دنبال یک سامانه املاک هستید تا بتوانید خریدوفروش ملک،رهن واجاره، خرید و فروش مصالح ساختمانی و ... را انجام دهید، ملکیتا دقیقا همان چیزی است که مورد نیاز شماست. فقط کافیست که آدرس سایت آن را باز کنید و از خدمات و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، استفاده نمایید.

سامانه ملکیتا گلستان؛ سامانه ای جامع برای خدمات املاک

معرفی سامانه ملکیتا گلستان

در سال های اخیر نیاز مردم گلستان به سامانه های اینترنتی تخصصی افزایش پیدا کرده است. این موضوع باعث شده تا سامانه هایی مانند سامانه ملکیتا گلستان روی کار بیاید. همانطور که از نام ملکیتا مشخص است، این سامانه یک سامانه اینترنتی جامع در زمینه املاک است. ملکیتا بدون محدودیت در پوشش سراسری، خدمات خود را به تمامی مردم کشور ایران ارائه می کند.

هم کسب و کارها و هم مردم می توانند از خدمات ملکیتا گلستان برای دسترسی راحت تر به امکانات اینترنتی املاک استفاده کنند. این سامانه جامع خدمات زیادی را به مردم ارائه می کند که هر کدام به نوبه خودشان حائز اهمیت می باشند. پس به عنوان یک فردی که در زمینه املاک فعالیت دارید، یا می خواهید در این زمینه خدمات دریافت کنید؛ کافیست که با سامانه ملکیتا گلستان در ارتباط باشید.

هدف از روی کار آمدن سامانه ملکیتا گلستان

نیاز مردم به سامانه های اینترنتی که بتواند بسیاری از خدمات خود را بدون محدودیت به مردم ارائه کند، روز به روز در حال افزایش است. این روزها سامانه هایی که در برگیرنده آگهی های مختلف برای فروش و ارائه خدمات هستند، بسیار محبوبیت پیدا کرده اند. همین موضوع باعث شده تا سامانه هایی نظیر سامانه ملکیتا گلستان راه اندازی شود که هم امکانات خوبی را به مردم ارائه می کند، هم توانسته بسیار در میان مردم محبوب باشد.

هدف از روی کار آمدن سامانه ملکیتا گلستان، ارائه خدمات دو طرفه به مشاغل مختلف حوزه ساختمان و مردم بوده است. ایجاد ارتباط میان مردم و مشاغل ساختمان سازی باعث شده تا بسیاری از کارها در این زمینه ساده تر انجام شوند. صرفه جویی در وقت و هزینه، از مهم ترین اهداف روی کار آمدن این سامانه بوده است. در واقع ملکیتا برای اینکه بتواند خدمات خود را به صورت اصولی به مردم ارائه کند و باعث کسب درآمد آن ها شود، روی کار آمده است. تا به امروز نیز هر کسی که از خدمات ملکیتا استفاده کرده، به مزایای زیادی رسیده است.

سامانه ملکیتا در گلستان

ثبت نام و احراز هویت در ملکیتا گلستان

اولین کاری که مردم و کسب و کارهای گلستانی برای استفاده از خدمات ملکیتا گلستان باید انجام دهند، ثبت نام و احراز هویت است. ثبت نام در ملکیتا گلستان می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد و اجازه استفاده از خدمات مختلف را به افراد بدهد. هر یک از افراد از جمله مشاغل، آژانس ها، مردم عادی، فروشندگان و بازاریاب ها در ملکیتا گلستان دارای یک پنل اختصاصی با امکانات ویژه خودشان هستند. بنابراین، این افراد می بایست برای ثبت نام در ملکیتا بر اساس نقش خودشان اقدام کنند. فقط در این صورت است که می توانند به خدمات اختصاصی خودشان دسترسی داشته باشند.

ثبت نام در ملکیتا گلستان غیر حضوری و با چند کلیک ساده انجام می شود. نیازی نیست که برای ثبت نام در این سامانه هزینه ای پرداخت کنید. چون کلیه مراحل بدون صرف هزینه انجام می شوند و فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. بدیهی است که استفاده از خدمات ملکیتا منوط به ثبت نام افراد در این سامانه می باشد.

احراز هویت در ملکیتا گلستان یکی از خدمات اختیاری است. افرادی که در زمینه املاک فعالیت دارند، می توانند برای جلب اعتماد مردم در سامانه امتا که به صورت هوشمند به ملکیتا متصل شده است، ثبت نام کنند. در غیر این صورت مشتری می تواند با مشاهده آگهی ها متوجه شود که کسب و کار احراز هویت نشده است. معمولا مشتریان به کسب و کارهای احراز هویت نشده خیلی سخت تر اعتماد می کنند. بنابراین، توصیه ما به کسب و کارهای گلستان این است که حتما مراحل ثبت نام و احراز هویت در ملکیتا گلستان را انجام دهند. این مراحل بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق اینترنت قابل انجام هستند. مهم ترین مزیت احراز هویت این است که یک بار برای همیشه انجام می شود و کاملا رایگان است.

امکانات و خدمات سامانه ملکیتا گلستان

سامانه ملکیتا گلستان با هدف ایجاد ارتباط میان مشتری و کسب و کارهای مختلف در زمینه املاک در گلستان روی کار آمده است. بنابراین، کلیه خدمات و امکاناتی که در این سایت ارائه می شوند، مرتبط با املاک هستند. با ما همراه باشید تا با امکانات و خدمات مختلف ملکیتا گلستان آشنا شوید.

ثبت آگهی برای فروش ملک

یکی از امکانات ارائه شده در ملکیتا گلستان، ثبت آگهی برای فروش ملک است. آژانس ها و مشاورین املاک می توانند پس از ثبت نام در ملکیتا و احراز هویت اختیاری، مراحل ثبت آگهی در این سایت را انجام دهند. ثبت آگهی از طریق ملکیتا گلستان مزایای زیادی را به همراه دارد که مهم ترین آن، صرفه جویی در هزینه و زمان است. شما با چند کلیک ساده و بدون اینکه نیازی به صرف زمان داشته باشید، مراحل ثبت آگهی برای فروش املاک را انجام خواهید داد.

برای ثبت آگهی فروش ملک در ملکیتا گلستان افراد می توانند به صورت تخصصی پیش بروند و یک آگهی با متن و تصاویر عالی منتشر کنند. در این صورت بازدید آگهی افزایش پیدا می کند و سامانه ملکیتا آن آگهی را به صورت اتوماتیک به عنوان یک آگهی پربازدید شناسایی می کند. این آگهی ها در صفحه اول ملکیتا به نمایش گذاشته می شوند و هر روز بازدید بیشتری از روز قبل خواهند داشت.

خرید ملک از طریق آگهی

یکی از امکانات و خدمات ارائه شده در ملکیتا گلستان، خرید ملک از طریق آگهی است. خریداران ملک مسکونی و تجاری می توانند تمامی آگهی های منتشر شده در گلستان را برای خرید ملک بررسی کنند. این آگهی ها شامل تصاویر، متن، توضیحات مختلف و ... می باشند که بررسی هر کدام می تواند شما را به خرید مطلوب و راحت تر برساند.

خرید ملک از طریق ملکیتا گلستان به صورت اینترنتی انجام نمی شود. در واقع، مشتریان فقط آگهی های منتشر شده در سایت را بررسی می کنند. سپس می توانند با فروشنده یا آژانس معاملاتی ارتباط بگیرند و مراحل بعدی خرید ملک را انجام دهند. پس مراجعه حضوری برای خرید ملک با مشتری است. اما ثبت آگهی و انتشار آن در ملکیتا با فروشنده می باشد.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

ثبت آگهی برای رهن و اجاره ملک

درخواست مردم گلستان برای رهن و اجاره ملک در سال های اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر مردم نیز ترجیح می دهند که قبل از مراجعه حضوری به آژانس ها و مراکز مشاور املاک، از آگهی های موجود در اینترنت بازدید کنند. ثبت آگهی برای رهن و اجاره ملک از طریق ملکیتا گلستان می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. چرا که هر روز افراد زیادی از این آگهی ها بازدید می کنند و بر اساس آن ها اقدام به رهن و اجاره ملک خواهند کرد.

ثبت آگهی برای رهن و اجاره ملک در ملکیتا گلستان پس از ثبت نام در این سامانه برای مدیران آژانس ها و مشاورین املاک قابل انجام است. این افراد می توانند با صرف هزینه و زمان محدودی، مراحل ثبت آگهی را در ملکیتا انجام دهند. فقط کافیست که برای گرفتن عکس و نوشتن متن و توضیحات زمان صرف شود تا در نهایت یک آگهی با اطلاعات کامل در ملکیتا ثبت گردد. پس از اینکه درخواست افراد برای ثبت آگهی در ملکیتا دریافت شد، کارشناسان آگهی را بررسی می کنند. در صورت مورد تایید بودن آگهی، آن در سایت ملکیتا منتشر خواهد شد و مشتریان می توانند از آن ها کمک بگیرند.

رهن و اجاره ملک از طریق آگهی

همانطور که چندین بار اشاره کردیم، هدف روی کار آمدن ملکیتا گلستان ایجاد یک رابطه و تعامل دو طرفه در میان مشتریان و فروشندگان است. موجران و مستاجران ملک نیز می توانند از طریق آگهی های منتشر شده در ملکیتا، با هم ارتباط بگیرند. بنابراین، یکی از امکانات موجود در این سامانه، بررسی آگهی های مربوط به رهن و اجاره ملک است. این آگهی ها توسط مشاورین املاک و مدیران آژانس ها متتشر شده اند که هر کدام قیمت های خاص خودشان را دارند.

رهن و اجاره ملک از طریق آگهی باید پس از بازدید حضوری فرد مستاجر از ملک انجام شود. به هیچ وجه توصیه نمی شود که مستاجران بدون مراجعه حضوری و بازدید از ملک، برای آن بیعانه بپردازند. در واقع رهن و اجاره انواع مک از طریق ملکیتا گلستان باید در طی دو مرحله انجام شود. اولین مرحله مراجعه غیر حضوری به سامانه ملکیتا و دریافت خدمات از طریق آن است. دومین مرحله نیز ارتباط گرفتن با فرد آگهی دهنده و مراجعه حضوری برای بازدید از ملک می باشد.

خرید ملک از طریق آگهی در ملکیتا

ثبت آگهی برای فروش تجهیزات و مصالح ساختمانی

فروشندگان تجهیزات برقی و مکانیکی و مصالح ساختمانی می توانند از طریق ثبت آگهی در ملکیتا گلستان، اقدام به فروش این تجهیزات و مصالح به صورت اینترنتی کنند. در واقع این افراد با ثبت نام در ملکیتا و ثبت آگهی، اطلاعات فروش محصولات خود را ثبت می کنند و به مشتریان برای خرید این محصولات با قیمت مناسب کمک خواهند کرد.

ثبت آگهی برای فروش تجهیزات برقی و مکانیکی و مصالح ساختمانی، می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. اینکه مشتریان می توانند این آگهی ها را مشاهده کنند و قیمت ها را مقایسه نمایند، فرصتی عالی برای آگهی دهندگان محسوب می شود. به طوری که این افراد می توانند با پایین آوردن قیمت ها و رقابتی کردن آن ها، مشتریان بیشتری جذب کنند.

برای ثبت آگهی جهت فروش تجهیزات و مصالح ساختمانی در ملکیتا گلستان لازم است که افراد از همان ابتدا در این سامانه ثبت نام کنند. در این صورت می توانند بدون احراز هویت و یا با احراز هویت، فعالیت خود را آغاز کنند و به درآمد برسند. فقط کافیست که مراحل ثبت آگهی با انتشار عکس و پر کردن فیلدها و اطلاعات لازم در آگهی به درستی انجام شود. آگهی های منتشر شده در این زمینه نیز باید به تایید کارشناسان ملکیتا برسند. پس از تایید کارشناسان، آگهی برای تمامی مردم ایران و مردم گلستان قابل مشاهده خواهد بود.

خرید تجهیزات و مصالح ساختمانی

تجهیزات مکانیکی و برقی و انواع مصالح ساختمانی از جمله محصولاتی اند که مهندسین ساختمان سازی و مهندسین ناظر عمران هر روز مجبور به خرید و استفاده از آن ها هستند. البته گاهی برای بازسازی و یا تعمیر یک ملک نیاز به این تجهیزات است که پیدا کردن مدل های بروز و با قیمت مناسب این مصالح کار آسانی نیست. خوشبختانه ملکیتا گلستان با فراهم کردن امکان خرید تجهیزات ومصالح ساختمانی ، به افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک کرده است تا بتوانند با کمترین هزینه، بهترین مصالح ساختمانی را خریداری نمایید.

با خرید تجهیزات و مصالح ساختمانی از طریق ملکیتا گلستان، هزینه ها به شدت کاهش پیدا می کنند. دلیل این موضوع، ارائه شدن قیمت ها به صورت رقابتی است. به طوری که با کاهش اندک قیمت این تجهیزات و مصالح ساختمانی، می توان شاهد کاهش هزینه های ساختمان سازی بود.

ثبت آگهی برای ارائه خدمات در حوزه ساختمان سازی

مشاغل فعال در حوزه ساختمان سازی بسیار پرطرفدار هستند. اما موضوعی که باعث شده برخی از این افراد به درآمد خوبی نرسند، عدم بازاریابی مناسب و عدم فعالیت در اینترنت است. خوشبختانه با فراهم شدن امکان ثبت آگهی در ملکیتا گلستان، این افراد می توانند به درآمد خوبی برسند. چون شغل و حرفه خودشان را در ملکیتا به نمایش می گذارند و هر روز افراد زیادی از این آگهی ها بازدید می کنند.

ثبت آگهی برای ارائه خدمات در زمینه ساختمان سازی می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. به ویژه اینکه به مشاغل فعال در این حوزه، فرصت ثبت آگهی رایگان نیز داده شده است. تمامی امکانات ملکیتا برای دریافت خدمات در این زمینه، دست به دست هم می دهند تا بتوانید به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید.

دریافت خدمات مختلف از مشاغل ساختمان از طریق آگهی

افرادی که نیاز به دریافت خدمات از مشاغل ساختمان مانند گچ کارها، کابینت سازها و ... دارند، می توانند از طریق آگهی های ثبت شده در ملکیتا گلستان این خدمات را دریافت کنند. فقط کافیست که پس از بررسی آگهی ها، با فرد آگهی دهنده ارتباط بگیرند و بهترین خدمات را از آن فرد دریافت کنند. 

ثبت آگهی خرید و فروش ملک در گلستان

بازاریابی در ملکیتا گلستان و کسب درآمد

بازاریابی در ملکیتا گلستان، یکی از امکاناتی است که از سوی این سامانه برای کسب درآمد افراد ارائه می شود. بازاریابی در ملکیتا با کمک خرید کد بازاریابی انجام می شود. پس از اینکه افراد کد بازاریابی را خریداری کردند، می توانند یک پنل اختصاصی که شامل آمار پورسانت ها و درآمد است را دریافت نمایند. بازاریابی در ملکیتا برای هر یک از مشاغل انجام می شود. به طوری که مشاغل می توانند در هنگام ثبت نام در ملکیتا، یک بازاریاب برای خودشان انتخاب کنند. بنابراین، یک شغل دائمی و همیشگی برای بازاریاب ها در ملکیتا وجود دارد.

اپلیکیشن ملکیتا گلستان؛ اپلیکیشنی برای دریافت خدمات بهتر

ملکیتا برای اینکه بتواند خدمات خود را به صورت اصولی تر و بهتر به مردم ارائه کند، اقدام به راه اندازی اپلیکیشن ملکیتا کرده است. این اپلیکیشن در دو نسخه وب و اندروید روی کار آمده که نسخه وب آن به صورت تخصصی برای استفاده در ویندوز و گوشی ios طراحی و نسخه اندروید آن نیز مخصوص گوشی های اندرویدی می باشد.

اپلیکیشن ملکیتا گلستان، همان خدماتی که در سایت ملکیتا به مردم ارائه می شود را ارائه می کند. این اپلیکیشن به علت اینکه می تواند روی گوشی های هوشمند نصب شود و امکانات خود را ساده تر به مردم ارائه کند، پرطرفدار است. بنابراین، اگر شما هم عادت دارید که از خدمات مختلف در گوشی های هوشمند خودتان استفاده کنید، می توانید از اپلیکیشن ملکیتا کمک بگیرید.

بازاریابی در ملکیتا گلستان و کسب درآمد

هزینه امکانات ملکیتا گلستان چقدر است؟

ملکیتا گلستان یکی از سامانه های اینترنتی جامع در زمینه خدمات اینترنتی است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کند. اگرچه بسیاری از مردم گلستان با جزئیات امکانات ملکیتا گلستان آشنایی دارند؛ اما اینکه هزینه امکانات این سامانه چقدر است، ابهام بسیاری از مردم است. این سامانه به صورت رایگان و بدون اینکه هزینه ای را از مشتری دریافت کند، روی کار آمده است. هر خدمات و امکاناتی که از طریق این سامانه دریافت کنید (به غیر از بازاریابی) رایگان خواهد بود.

بنابراین، در صورتی که به دنبال ثبت آگهی رایگان در حوزه املاک گلستان هستید و تا به امروز یک سامانه جامع و تخصصی را بدین منظور پیدا نکرده اید، می توانید از سامانه ملکیتا گلستان کمک بگیرید. تنها زمانی مجبور به پرداخت هزینه به این سامانه می باشید که به عنوان بازاریاب در آن فعالیت کنید. در چنین شرایطی نیز خودتان کسب درآمد خواهید کرد و آن هزینه ابتدایی که برای خرید کد بازاریابی پرداخت کرده اید، تاثیر زیادی روی هزینه های شما ندارد.

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتالطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست بامابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support