ثبت آگهی خرید و فروش ملک مسکونی و تجاری | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ثبت آگهی خرید و فروش ملک مسکونی و تجاری

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 16478 بازدید
ثبت آگهی خرید و فروش ملک مسکونی و تجاری

اگر نیاز به خرید یک ملک در تهران یا یکی از شهرهای مختلف کشور ایران داشته باشید، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ شاید در گذشته پاسخ افراد به این سوال، مراجعه به مشاورین املاک و آژانس های املاک بود؛ اما در حال حاضر اولین کاری که برای استعلام قیمت املاک می توانید انجام دهید، مراجعه به اینترنت و یک جستجوی ساده است. با این کار دنیایی از آگهی ها در اینترنت در دسترس شما قرار می گیرند که هر کدام شرایط و قیمت های خاص خودشان را دارند. این موضوع را گفتیم تا اهمیت ثبت آگهی خرید و فروش ملک را به شما توضیح دهیم. ثبت آگهی خرید و فروش ملک برای آژانس های مشاور املاک و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. آن ها هر روز به مشتریان بیشتری در اینترنت دسترسی خواهند داشت که هر کدام نیاز به خرید ملک با قیمت های مختلفی دارند.

 

ثبت آگهی خرید و فروش املاک در ملکیتا

برای ثبت آگهی خرید و فروش املاک، باید یک سایت اینترنتی جامع را انتخاب کنید. با توجه به افزایش شمار افرادی که قبل از خرید ملک در اینترنت جستجو انجام می دهند، ثبت آگهی می تواند یک فرصت طلایی برای فروش باشد. برخلاف باور بسیاری از مردم که اینترنت بستر مناسبی برای خرید و فروش ملک نیست، باید بگوییم که اگر سایت های اینترنتی معتبر را برای این کار انتخاب کنید می توانید به درآمد عالی نیز برسید. فقط کافیست که از همان ابتدا به صورت اصولی پیش بروید و مراحل ثبت آگهی را در سایت های معتبر انجام دهید. 

اگر به عنوان فروشنده ملک، قصد ثبت آگهی خرید و فروش املاک را دارید می توانید از طریق سامانه ملکیتا اقدام کنید. سامانه ای که توانسته با خدمات حرفه ای خودش، رضایت بسیاری از مردم کشور ایران را جلب کند. ثبت آگهی خرید و فروش املاک در ملکیتا مزایای زیادی را به همراه دارد که یکی از آن ها، کسب درآمد بیشتر است. برخلاف بسیاری از سایت های اینترنتی که در زمینه ثبت آگهی متخصص نیستند، ملکیتا خدمات تخصصی زیادی را به فروشندگان ملک ارائه می کند.

ثبت آگهی خرید و فروش املاک در ملکیتا

مراحل ثبت آگهی خرید و فروش ملک 

حالا  که قصد ثبت آگهی خرید و فروش ملک را دارید و سایت ملکیتا را برای این کار انتخاب کرده اید، می توانید با در نظر گرفتن یک سری مراحل، این کار را به صورت اصولی انجام دهید. آگهی هایی که در ملکیتا ثبت می شوند، قبل از انتشار توسط کارشناسان ملکیتا بررسی خواهند شد. هر گونه اطلاعات نادرست و غلط در آگهی ها می تواند منجر به رد شدن آگهی در ملکیتا شود. بنابراین، باید در هنگام ثبت آگهی در این سایت به اطلاعاتی که در آگهی درج می کنید توجه داشته باشید. از درج آگهی های غیر مرتبط که هیچ تاثیری روی فروش شما ندارند، خودداری کنید. مراحل زیر برای ثبت آگهی خرید و فروش ملک در ملکیتا باید انجام شوند:

  1. ثبت نام در سامانه ملکیتا

برای ثبت آگهی خرید و فروش ملک در ملکیتا باید حتما در این سامانه ثبت نام کنید. هیچ فردی قادر به ثبت آگهی در ملکیتا بدون ثبت نام نیست. بنابراین، شما عزیزان می توانید برای ثبت نام در این سامانه اقدام کنید و در زمان کوتاهی، این مراحل را انجام دهید. ثبت نام در ملکیتا رایگان است و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. هدف ازانجام ثبت‌نام، وارد کردن اطلاعات جامع برای ارتباط گرفتن با شما است. در واقع شما یک بار این اطلاعات را در پنل خود وارد می کنید و از آن پس دیگر نیازی به وارد کردن این اطلاعات نخواهید داشت. این اطلاعات برای هر مشتری که آگهی شما را مشاهده می کند، قابل دسترس است. پس از دادن اطلاعات نادرست به ویژه شماره تلفن نادرست در پنل اختصاصی خودتان خودداری کنید.

  1. ثبت آگهی از طریق بخش مربوط به آن

یکی از مهم ترین مراحل مربوط به ثبت آگهی خرید و فروش، ثبت آگهی در سایت ملکیتا است. پس از ثبت نام در ملکیتا یک گزینه در پنل اختصاصی به شما نمایش داده می شود که می توانید با کلیک کردن روی آن، مراحل ثبت آگهی را انجام دهید. در حین ثبت آگهی توضیحات خاصی از شما دریافت می شود. به طور مثال، متراژ ملک، قدمت ساخت و ... در آگهی درج می شوند. می توانید تمامی این اطلاعات را به صورت دقیق در فیلدها تکمیل کنید.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
  1. وارد کردن متن، تصویر و مشخصات ملک

سومین مرحله برای ثبت آگهی خرید و فروش املاک در ملکیتا، وارد کردن متن و تصویر برای آگهی است. به طور کلی، یک آگهی خوب در ملکیتا زمانی بازدید خواهد داشت که دارای متن و تصاویر حرفه ای و باکیفیتی باشد. متن های خلاصه وار که جزئیات خوبی ندارند، نمی توانند برای جذب مشتری گزینه خوبی باشند. از طرفی متن های بلند که خواندن آن ها برای مشتری خسته کننده است، می تواند باعث افت کیفیت آگهی شود. پس حتما در متن آگهی خودتان توضیحات لازم را به صورت خلاصه وار درج کنید. از نوشتن متن های نامناسب و بی کیفیت جدا خودداری کرده و حتما از تصاویر نیز در آگهی خود استفاده کنید. تصاویر آگهی باید واضح، باکیفیت و نشان دهنده جزئیات آگهی باشند.

به طور مثال اگر در متن آگهی، در مورد وان حمام، استخر و جکوزی صحبت کرده اید؛ می توانید عکس آن را در آگهی منتشر کنید. با این کار به مشتری جزئیات را با تصاویر نشان داده اید. وارد کردن متن و تصویر به صورت همزمان در آگهی خرید و فروش املاک در ملکیتا می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. پس حتما برای انجام این کار صبور باشید و به صورت تخصصی پیش بروید.

  1. انتشار آگهی و منتظر ماندن برای تایید

ثبت آگهی خرید و فروش در ملکیتا حتما باید با تایید کارشناسان ملکیتا انجام شود. در واقع هیچ آگهی در ملکیتا منتشر نمی شود، مگر اینکه کارشناسان آن ها را تایید کنند. برای انتشار آگهی در ملکیتا باید کمی منتظر بمانید. هر چقدر ترافیک کاری برای کارشناسان بیشتر باشد، مدت زمان انتظار برای تایید آگهی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما معمولا کارشناسان ما در ملکیتا تلاش می کنند تا افراد آگهی دهنده را منتظر نگذارند و در سریع ترین زمان ممکن آن ها را تایید کنند. بدیهی است که اگر قیمت نامتعارف و یا توضیحات نامناسب در آگهی درج شده باشد، امکان انتشار آگهی وجود ندارد و آگهی رد خواهد شد. پس برای صرفه جویی در زمان خودتان حتما به اطلاعاتی که در آگهی درج می کنید، توجه داشته باشید.

  1. پاسخگویی به مخاطبین و بازدیدکنندگان از آگهی

یکی از مهم ترین اقداماتی که باید برای ثبت آگهی خرید و فروش املاک در ملکیتا انجام دهید، پاسخگو بودن است. متاسفانه برخی از افراد آگهی دهنده تصور می کنند که با ثبت آگهی کاری در ملکیتا ندارند و مشتری خودش کارهای لازم را انجام می دهد. ولی اکثر مشتریان در مورد آگهی های ثبت شده در ملکیتا ابهام دارند و باید حتما با فرد آگهی دهنده ارتباط بگیرند. پس پاسخگو بودن در ملکیتا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ملکیتا یک چت باکس برای مشتریان قرار داده شده که می توانند سوالات خودشان را از فرد آگهی دهنده بپرسند. پاسخگویی به مخاطبین از طریق این چت باکس نیز فراهم شده است. با این حال برخی از مشتریان با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس می گیرند.  

مراحل ثبت آگهی خرید و فروش ملک

هزینه ثبت آگهی خرید و فروش ملک در ملکیتا چقدر است؟

هزینه ثبت آگهی خرید و فروش ملک در ملکیتا کاملا رایگان است. این یعنی اینکه می توانید هر تعداد از آگهی مربوط به خرید و فروش ملک تجاری، مسکونی و اداری را در ملکیتا ثبت کنید، بدون اینکه هزینه ای بابت آن پرداخت کنید. لازم به توضیح است که هیچ هزینه ای برای ثبت نام در ملکیتا نیز از شما دریافت نمی شود.

حتی اگر علاقه مند به احراز هویت در ملکیتا باشید، می توانید این کار را بدون صرف زمان زیادی انجام دهید و به درآمد بیشتر برسید. این در حالی است که برای احراز هویت در ملکیتا نیز نیازی به پرداخت هزینه ندارید. رایگان بودن پروسه های مختلف ملکیتا می تواند باعث افزایش درآمد شما شود. پس اگر به دنبال ثبت آگهی در زمینه خرید و فروش املاک هستید، همین حالا دست به کار شوید.

هزینه ثبت آگهی خرید و فروش ملک در ملکیتا

مزایای ثبت آگهی خرید و فروش ملک تجاری و مسکونی در ملکیتا

ملکیتا یکی از سامانه های جامع در زمینه املاک است که توانسته خدمات خود را با تنوع بالا به مشتریان و کسب و کارها ارائه کند. تنها یکی از انواع آگهی هایی که در ملکیتا ثبت می شود، آگهی های خرید و فروش هستند. کسب و کارها و مشاغل حوزه املاک نیز می توانند در این سامانه ثبت آگهی کنند. اینکه ثبت آگهی خرید و فروش ملک تجاری و مسکونی در ملکیتا چه مزایایی دارد را در ادامه توضیح می دهیم؛ اما آن چیزی که قطعی است این است که اگر افراد به خوبی آگهی خودشان را در ملکیتا درج نکنند، نمی توانند شاهد مزایای ثبت آگهی در ملکیتا باشند. در ادامه به مزایای مختلف ثبت آگهی خرید و فروش ملک تجاری و مسکونی در ملکیتا اشاره می کنیم.

  • دسترسی راحت به تمامی مشتریان در سراسر کشور

یکی از مهم ترین مزایای ثبت آگهی خرید و فروش ملک تجاری و مسکونی در ملکیتا، دسترسی راحت به تمامی مشتریان در سراسر کشور است. در واقع دیگر محدودیت محله و یا حتی شهر برای خرید و فروش ملک برای شما وجود ندارد. می توانید با خیالی راحت و بدون اینکه زمان زیادی صرف کنید، مراحل خرید و فروش ملک را از طریق مشتریانی که از سراسر کشور به شما دسترسی پیدا می کنند، انجام دهید. ملکیتا با پوشش سراسری خودش، می تواند به شما برای این کار کمک کند.

  • امکان ثبت آگهی به صورت رایگان و نامحدود

شاید امکان ثبت آگهی خرید و فروش ملک در سایت ها و سامانه های مختلفی برای شما وجود داشته باشد، اما سایت های محدودی هستند که خدمات خود را به صورت رایگان به شما ارائه می کنند. ثبت آگهی در ملکیتا برای خرید و فروش ملک کاملا رایگان است. نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای این کار ندارید و حتی می توانید هر تعداد از آگهی که مد نظر دارید را در ملکیتا ثبت کنید. ثبت آگهی رایگان و نامحدود در ملکیتا برای خرید و فروش ملک مزایای زیادی را به همراه دارد. به خصوص اگر یک آژانس و مشاور املاک حرفه ای باشید که هر روز موردهای زیادی برای فروش به شما پیشنهاد شوند. 

  • امکان تبدیل شدن به فرد آگهی دهنده برتر

ملکیتا به غیر از اینکه امکان ثبت آگهی خرید و فروش را برای مشتریان فراهم می کند، یک سری امکانات خاصی را نیز برای افراد آگهی دهنده فراهم کرده است. این امکانات می توانند بازدید آگهی های یک مشاور یا آژانس املاک را چندین برابر کنند و باعث افزایش فروش شوند. به طور مثال یکی از آپشن های در نظر گرفته شده در ملکیتا این است که افراد آگهی دهنده می توانند به فرد آگهی دهنده برتر تبدیل شوند. در واقع آگهی های این افراد در صفحه اول سایت قرار می گیرد و بازدید بسیار زیادی خواهد داشت.

  • امکان احراز هویت برای جذب مشتریان بیشتر

ملکیتا همواره در تلاش بوده است که اعتماد مشتریان را برای دریافت خدمات جذب کند. همین موضوع باعث شده تا یک سامانه هوشمند که زیر نظر سامانه امتا برای احراز هویت الکترونیک کسب و کارهای تجاری می باشد، روی کار بیاید. احراز هویت ملکیتا از طریق سامانه امتا می تواند باعث جذب مشتریان بیشتر شود. چون به طور دقیق افراد احراز هویت شده با افراد احراز هویت نشده در ملکیتا مشخص هستند، می توان گفت که احراز هویت برای جذب مشتریان بیشتر در ملکیتا مزایای زیادی را به همراه دارد.

مزایای ثبت آگهی خرید و فروش ملک تجاری و مسکونی

آیا می توان بازدید یک آگهی را در ملکیتا افزایش داد؟

یکی از نگرانی های افراد برای ثبت آگهی خرید و فروش ملک در ملکیتا این است که نتوانند بازدید آگهی خودشان را در ملکیتا افزایش دهند. خوشبختانه روش های مختلفی برای افزایش بازدید ملک در ملکیتا وجود دارند که می توانید از آن ها کمک بگیرید. اما چیزی که مهم است این است که از همان ابتدا آگهی های خوب و اصولی را در ملکیتا منتشر کنید تا شاهد افزایش بازدید آن ها باشید.

به طور مثال، یکی از مهم ترین اقداماتی که می توانید برای افزایش بازدید آگهی در ملکیتا افزایش دهید، درج عکس است. طبق آمارهایی که در زمینه انتشار آگهی ها وجود دارند، آگهی های بدون عکس بازدید خوبی ندارند. پس سعی کنید که به جای نوشتن متن های طولانی، اقدام به ثبت آگهی در ملکیتا با عکس کنید. متن نوشته شده شما در آگهی نیز تاثیر بسیار زیادی در بازدید آن دارد. به طوری که هر چقدر متن ها حرفه ای تر و بهتر باشند، بازدید آگهی نیز افزایش پیدا می کند.

البته نکته آخری که می خواهیم در مورد افزایش آگهی خرید و فروش ملک در ملکیتا به شما یادآوری کنیم، احراز هویت است. شاید در نگاه اول، احراز هویت در ملکیتا برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد. اما واقعیت این است که اگر این کار انجام نشود، مشتریان کمتری به آگهی شما اعتماد خواهند کرد. پس حتما احراز هویت در ملکیتا را جدی بگیرید.

ثبت آگهی خرید و فروش املاک اینترنتی

اپلیکیشن ثبت آگهی خرید و فروش ملک

اگرچه سایت ملکیتا یک بستر عالی برای ثبت آگهی خرید و فروش ملک محسوب می شود. اما هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح می دهند که مراحل ثبت آگهی خرید و فروش ملک را از طریق اپلیکیشن انجام دهند. همین موضوع باعث شد تا امکان ثبت آگهی برای خرید و فروش ملک در ملکیتا از طریق اپلیکیشن نیز فراهم شود. در واقع این سامانه دارای دو نسخه اپلیکیشن وب و اندروید است که هر کدام امکانات حرفه ای را به مشتریان ارائه می کنند.

در صورتی که نیاز به ثبت آگهی از طریق گوشی هوشمند را دارید، توصیه می کنیم که از یکی از نسخه های وب و اندروید برای ثبت آگهی استفاده کنید. چون رابط کاربری اپلیکیشن ها در گوشی هوشمند بهتر است. ولی اگر نیاز به ثبت آگهی از طریق لپ تاپ و سیستم های کامپیوتری را دارید، می توانید از طریق وب سایت ملکیتا مراحل ثبت آگهی را انجام دهید.

معامله آنلاین در ملکیتا برای خرید و فروش ملک

آیا امکان معامله آنلاین در ملکیتا برای خرید و فروش ملک وجود دارد؟

برخی از افراد زمانی که در مورد ثبت آگهی خرید و فروش ملک می شنوند، تصور می کنند که می توانند از طریق این سایت ها مراحل معامله را نیز انجام دهند. ولی واقعیت این است که ملکیتا فقط یک بستر برای ثبت آگهی است و امکان انجام معامله را برای خریداران و فروشندگان فراهم نکرده است. کلیه افرادی که اقدام به ثبت آگهی در ملکیتا می کنند، باید این فرصت را برای مشتریان در نظر بگیرند تا بتوانند از ملک بازدید کنند و به صورت حضوری مراحل معاملات خود را انجام دهند.

بنابراین، اگرچه امکان ثبت آگهی خرید و فروش ملک در ملکیتا وجود دارد، اما این به معنی ثبت معاملات آنلاین نیست. هم مشتریان و هم فروشندگان باید تمامی جوانب احتیاط را برای معامله در حوزه املاک در نظر بگیرند. مشتریان نباید قبل از بازدید ملک به فروشنده بیعانه بدهند. فروشندگان نیز باید در مورد چک های دریافت شده از طریق خریدار استعلام بگیرند و از معامله کردن با افراد ممنوع المعامله جدا خودداری کنند. 

 

 

 

 

لطفاًنظرات گرانبهایتان راباماوهمراهان همیشگی ملکیتا درمیان بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 1 نظر
مهسا علوی
واقعا پلتفرم خوبیه ملکیتا فقط باید معرفی بیشتربشه هرپلتفرمی باید بصورت تخصصی فعالیت کنه که ملکیتا خوب فعالیت میکنه
پشتیبانی ملکیتا
بابت نظر پرانرژی تون سپاسگداریم بله پلتفرم درحال توسعه بوده ودرحال شروع تبلیغاته
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support