ملکیتا همدان؛ بهترین سامانه جامع ملکی و ساختمانی در همدان | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ملکیتا همدان؛ بهترین سامانه جامع ملکی و ساختمانی در همدان

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 16353 بازدید
ملکیتا همدان؛ بهترین سامانه جامع ملکی و ساختمانی در همدان

همدان یکی از شهرهای تاریخی کشور ایران است که دارای مردمی با فرهنگ و مهربان می باشد. در همدان بیش از نیم میلیون نفر زندگی می کنند که به نوبه خودشان نیاز به دریافت خدمات متنوعی در حوزه ساختمان سازی خواهند داشت. درخواست مردم برای دریافت امکانات و خدمات حرفه ای در حوزه ساختمان سازی باعث شده تا سامانه ای به نام سامانه ملکیتا همدان روی کار بیاید که از نظر امکاناتی جزء بهترین سامانه های مربوط به املاک در کشور ایران می باشد. اگر در حوزه املاک فعالیت می کنید و نیاز دارید بیشتر با امکانات و خدمات ملکیتا همدان آشنا شوید، با ما همراه باشید.

ملکیتا همدان؛ بهترین سامانه جامع ملکی و ساختمانی در همدان

معرفی سامانه ملکیتا همدان

سامانه ملکیتا همدان یکی از سامانه های اینترنتی جامع در زمینه املاک است که توانسته امکانات بسیار متنوعی را به مشتریان و کسب و کارهای اینترنتی در حوزه املاک ارائه کند. این سامانه پوشش سراسری در کل کشور دارد؛ اما در صورتی که مشتریان نیاز به دریافت خدمات از شهرهای همدان را داشته باشند، می توانند موقعیت سامانه را روی همدان تنظیم کنند.

سامانه ملکیتا همدان به واسطه داشتن امکانات خوب و امنیت بالا، توانسته به یکی از محبوب ترین سامانه های اینترنتی تبدیل شود که خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه می کند. پس اگر در زمینه املاک و ساختمان سازی فعالیت می کنید، بهتر است که همین حالا برای ثبت نام در ملکیتا همدان به سایت ملکیتا مراجعه کنید و درخواست خودتان را برای ثبت نام ثبت کنید. کلیه مراحل ثبت نام در ملکیتا به صورت رایگان انجام می شود.

چه افرادی می توانند از ملکیتا همدان استفاده کنند؟

به عنوان یک فردی که اهمیت استفاده از خدمات اینترنتی را در حوزه املاک درک کرده اید، احتمالا می خواهید بدانید که چه افرادی می توانند از ملکیتا همدان استفاده کنند. این سامانه، فقط در زمینه املاک و ساختمان سازی فعالیت می کند. بنابراین، تنها افرادی مجاز به دریافت خدمات از آن هستند که در این زمینه فعال باشند.

افرادی که در زمینه املاک و ساختمان سازی فعال هستند، می توانند بدون محدودیت مکان و زمان در سامانه ملکیتا همدان ثبت نام کنند. هیچ محدودیت مکانیکی برای ثبت نام در این سامانه برای مشتریان و کسب و کارها وجود ندارد. با این حال شناخت افرادی که می توانند در این سامانه به صورت اختصاصی ثبت نام کنند و پنل مخصوص به خود را نیز داشته باشند، خالی از لطف نیست.

  • مشتریان

اولین دسته از افرادی که می توانند در ملکیتا ثبت نام کنند و از خدمات این سامانه استفاده نمایند، مشتریان هستند. مشتریان افرادی اند که به تمامی خدمات کسب و کارهای ملکیتا دسترسی پیدا خواهند کرد. بنابراین، پنلی که برای مشتریان در نظر گرفته می شود، مخصوص به خود آن ها است. کاربرانی که نیاز به ثبت آگهی در ملکیتا ندارند و یا حتی اگر نیاز به ثبت آگهی دارند، ولی در زمینه شغل خاصی فعالیت نمی کنند، می توانند به عنوان مشتری در ملکیتا ثبت نام نمایند.

خدمات مربوط به مشتریان در ملکیتا همدان

مشتریان در ملکیتا همدان می توانند به امکانات .مختلفی دسترسی داشته باشند که هر کدام به صورت اختصاصی برای مشتریان در نظر گرفته شده اند. اصلی ترین این خدمات امکان مشاهده آگهی های منتشر شده در ملکیتا است. تصور کنید که در ملکیتا ثبت نام می کنید و نیاز به خرید مصالح ساختمانی و یا ملک دارید. ملکیتا با چندین آگهی مختلف به شما امکان خرید بهترین مصالح ساختمانی و ملک را می دهد، بدون اینکه نیازی به صرف زمان و هزینه زیاد در این زمینه داشته باشید.

خدمات مربوط به مشتریان در ملکیتا همدان محدود به مشاهده آگهی و بررسی آن ها نمی شود. ممکن است مشتریان نیاز به سوال پرسیدن از افراد آگهی دهنده داشته باشند که می توان از طریق سامانه، این کار را انجام داد. خلاصه بگوییم که مجموعه ای از امکانات و خدمات در پنل مشتریان ملکیتا قرار داده شده اند که مشتریان می توانند پس از ثبت نام به آن ها دسترسی پیدا کنند.

خدمات مربوط به مشتریان در ملکیتا همدان

  • مشاغل فروش آنلاین مصالح و تجهیزات ساختمانی

ملکیتا همدان امکان فروش آنلاین مصالح و تجهیزات ساختمانی را برای کسب و کارهای فعال در این زمینه فراهم کرده است. کلیه مشاغلی که نیاز به فروش آنلاین دارند و می خواهند از این طریق کسب درآمد کنند، می توانند به ملکیتا مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خودشان را انجام دهندمشاغل فروش آنلاین مصالح و تجهیزات ساختمانی در ملکیتا، شامل کلیه مشاغل فروش تجهیزات ساختمانی برقی و مکانیکی، مصالح ساختمانی پایه، نازک کاری و سفت کاری و ... می شوند. همه این مصالح می توانند با ثبت آگهی در ملکیتا بهتر از قبل به فروش بروند و باعث کسب درآمد برای افراد شوند. 

خدمات مربوط به کسب و کارهای فعال در حوزه فروش مصالح ساختمانی

فروشندگان آنلاین مصالح و تجهیزات ساختمانی، می توانند در سامانه ملکیتا همدان ثبت نام کنند و از خدمات این سامانه استفاده نمایند. مهم ترین خدمتی که از سوی ملکیتا به این کسب و کارها ارائه می شود، امکان ثبت آگهی است. کلیه کسب و کارهای فعال در حوزه فروش مصالح ساختمانی، می توانند آگهی های مربوط به فروش مصالح خودشان را با قیمت مشخص در سامانه ثبت کنند تا مشتریان از آن ها بازدید نمایند. ثبت آگهی از طریق ملکیتا به صورت آنلاین و بدون نیاز به صرف هزینه انجام می شود. این مشاغل می توانند هر تعداد از آگهی را در ملکیتا ثبت کنند و از خدمات این سامانه استفاده نمایند.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

یکی دیگر از امکانات ارائه شده در ملکیتا همدان به مشاغل آنلاین فروش مصالح ساختمانی، امکان صحبت کردن با مشتریان است. ممکن است مشتریان در مورد قیمت محصولات، کیفیت و مشخصات آن ها سوال داشته باشند. این سوالات از طریق سامانه و بخش چت آن پرسیده می شوند. فروشندگان نیز می توانند به راحتی با مشتریان از طریق بخش چت ارتباط بگیرند و به سوالات آن ها پاسخ بدهند.

از دیگر خدمات ارائه شده در ملکیتا همدان برای فروشندگان آنلاین مصالح و تجهیزات ساختمانی، می توان به خدمات بازاریابی اشاره کرد. در واقع همه کسب و کارها در ملکیتا دارای یک بازاریاب هستند که فروش کسب و کارها را چندین برابر می کند. 

مشاغل فروش آنلاین مصالح و تجهیزات ساختمانی

  • مدیران آژانس ها و مشاورین املاک

یکی از گروه افراد مهمی که می توانند در ملکیتا همدان ثبت نام کنند و از امکانات این سامانه استفاده نمایند، مدیران آژانس ها و مشاورین املاک هستند. در واقع کلیه افرادی که در زمینه رهن و فروش املاک مسکونی و تجاری فعالیت می کنند، می توانند در ملکیتا ثبت نام کنند. پس از ثبت نام در این سامانه، یک سری امکانات در اختیار این افراد قرار داده می شود که هر کدام برای کسب درآمد بیشتر و فروش سریع تر املاک مفید می باشند.

خدمات مربوط به مدیران آژانس ها و مشاورین املاک

با توجه به اینکه مدیران آژانس ها و مشاورین املاک برای اینکه بتوانند از طریق ملکیتا کسب درآمد کنند، نیاز به امکانات و خدمات خاصی دارند، ملکیتا نیز این امکانات را به این افراد ارائه کرده است. به محض اینکه مراحل ثبت نام مدیران آژانس ها و مشاورین املاک انجام می شود، این افراد می توانند به مجموعه ای از امکانات دسترسی داشته باشند که هر کدام در افزایش درآمد موثر هستند.

یکی از امکانات ارائه شده به این کاربران در ملکیتا همدان، امکان ساخت پروفایل شخصی است. این سامانه برای برندسازی کسب و کارها شرایط خاصی را در نظر گرفته است. به طوری که تمامی این کسب و کارها می توانند برای افزایش درآمد خودشان و جذب مشتری، لوگوی اختصاصی را در پروفایل خود درج کنند. در این صورت در زیر هر آگهی لوگو اختصاصی آن برند قابل مشاهده می باشد.

از دیگر امکاناتی که به مدیران آژانس ها و مشاورین املاک ارائه می شود، می توان به ثبت آگهی اشاره کرد. ثبت آگهی رهن و اجاره وخریدوفروش ملک، دو نوع آگهی هستند که از طریق این سامانه منتشر می شوند. بنابراین، صاحبان مراکز مشاور املاک، می توانند برای دیده شدن آگهی های خودشان از طریق ملکیتا همدان اقدام کنند.

یکی دیگر از امکانات ارائه شده از سوی ملکیتا همدان به مشاورین املاک می توان به امکان ارتباط گرفتن با مشتریان اشاره کرد. تمامی مشتریان ملکیتا می توانند برای اینکه در مورد ملک، موجود بودن آن و قیمت سوال بپرسند، از طریق بخش چت اقدام کنند. فروشندگان این املاک و مشاورین املاک نیز می توانند به چت مشتریان پاسخ بدهند.

خدمات مربوط به مدیران آژانس ها و مشاورین املاک

  • ارائه دهندگان خدمات ساختمانی

امکانات ملکیتا همدان، به همین جا ختم نمی شود. حتی افرادی که در حوزه خدمات ساختمانی فعال هستند، می توانند از امکانات ملکیتا استفاده کنند. کلیه افرادی که در زمینه ارائه خدمات ساختمانی و املاک فعالیت می کنند، می توانند به عنوان مشاغل خدماتی در ملکیتا ثبت نام کنند. این افراد شامل مهندسین ساختمان سازی، پیمانکاران، وکیل های املاک، بناها و ... می باشند که هر کدام در زمینه ساختمان سازی و املاک فعالیت خاص خودشان را دارند. ملکیتا هیچ محدودیتی برای ثبت نام این گروه از افراد در نظر نگرفته است. بنابراین، کلیه افرادی که این خدمات را به مردم ارائه می کنند، می توانند در ملکیتا ثبت نام کنند.

خدمات مربوط به ارائه دهندگان خدمات ساختمانی

هدف اصلی راه اندازی بخش مربوط به ثبت نام مشاغل آنلاین ساختمانی در ملکیتا همدان، افزایش درآمد این افراد بوده است. برای این کار نیز امکان ثبت آگهی برای ارائه دهندگان این خدمات ساختمانی فراهم شده است. پس اولین و مهم ترین خدمتی که از سوی ملکیتا همدان به مشاغل آنلاین ساختمانی ارائه می شود، ثبت آگهی است. کلیه این افراد و کسب و کارها می توانند در ملکیتا آگهی های خدمات خود را ثبت کنند تا مشتریان از آن ها بازدید نمایند.

مانند پنل های دیگر کسب و کارها در ملکیتا همدان، مشاغل آنلاین ساختمانی نیز می توانند از طریق پنل با مشتریان خودشان در ارتباط باشند. هر مشتری که سوالی در مورد مشاغل ساختمانی داشته باشد و یا درخواست دریافت نمونه کارهای مختلف را داشته باشد، می توانید از طریق بخش چت سوال خود را بپرسد. صاحبان مشاغل نیز می توانند از طریق چت پاسخگوی این مشتریان باشند.

  • بازاریاب ها 

دسته آخر افرادی که می توانند در ملکیتا همدان ثبت نام کنند، بازاریاب ها هستند. بازاریاب ها جزء افرادی اند که می توانند از طریق ملکیتا به درآمد عالی برسند. کلیه این افراد نیاز به ثبت نام در ملکیتا را دارند و پس از انجام مراحل احراز هویت، می توانند به پنل اختصاصی خودشان در ملکیتا دست پیدا کنند. بازاریاب ها به افرادی گفته می شود که می خواهند در ملکیتا برای کسب درآمد فعالیت کنند و به کسب و کارها نیز برای فروش بیشتر کمک نمایند.

خدمات مربوط به بازاریاب ها

قبل از اینکه شما را با خدمات مربوط به بازاریاب ها در ملکیتا همدان آشنا کنیم، اجازه دهید تا یک واقعیت را در مورد این موضوع به شما بگوییم. به طور کلی، هر فردی که اقدام به ثبت نام در ملکیتا می کند، باید دارای یک بازاریاب نیز باشد. حال این فرد می تواند کد بازاریابی مورد نظر خود را در هنگام ثبت نام وارد کند. یا اینکه از کد بازاریاب های برتر کمک بگیرد.

اجباری بودن استفاده از خدمات بازاریابی برای کسب و کارها و حتی مشتریان در ملکیتا همدان، می تواند باعث افزایش درآمد این افراد در ملکیتا شود. ناگفته نماند که فقط افرادی می توانند به عنوان بازاریاب در ملکیتا ثبت نام کنند که دارای شرایط لازم باشند. همچنین باید پس از ثبت نام در ملکیتا، مراحل احراز هویت به طور کامل انجام شود. در غیر این صورت به هیچ وجه امکان فعال کردن پنل بازاریاب ها در ملکیتا فراهم نمی شود.

در صورتی که بازاریاب ها فعالیت مستمری داشته باشند، به یک بازاریاب برتر در ملکیتا تبدیل می شوند. در این صورت هم درآمدشان چندین برابر می شود، هم می توانند به فروشندگان بیشتری معرفی شوند. تمامی این امکانات در کنار یک سامانه و پنل اختصاصی به شما ارائه می شوند که می توانید میزان درآمد و پورسانت خودتان را به صورت واضح مشاهده کنید و در صورت نیاز آن ها را برداشت نمایید.

ثبت نام در ملکیتا همدان

ثبت نام در ملکیتا همدان چگونه انجام می شود؟

اگر به عنوان هر یک از افرادی که توضیح دادیم نیاز به ثبت نام در ملکیتا همدان را دارید، می توانید همین حالا دست به کار شوید. سامانه ملکیتا به صورت اینترنتی تمامی مراحل ثبت نام شما را انجام می دهد. فقط کافیست که به بخش ثبت نام وارد شوید و نقش خودتان را مشخص کنید. پس از تعیین نقش، شرایط لازم برای ثبت نام به شما ارائه می شود. در صورتی که دارای این شرایط بودید، می توانید مراحل ثبت نام در ملکیتا همدان را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که کلیه مراحل ثبت نام در ملکیتا همدان بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود. بنابراین، لازم است که کسب و کارها کلیه فیلدهای موجود در هنگام ثبت نام را پر کنند. در غیر این صورت می توان با خیالی راحت از امکانات ملکیتا استفاده کرد و از خدمات این سامانه لذت برد.

منظور از احراز هویت در ملکیتا همدان چیست؟

یکی از موضوعاتی که مورد ابهام بسیاری از کسب و کارهای همدانی در هنگام ثبت نام در ملکیتا همدان است، احراز هویت در ملکیتا می باشد. این سامانه برای جذب مشتریان و رفاه حال کسب و کارها، امکان احراز هویت را از طریق سامانه امتا برای کسب و کارها فراهم کرده است. اما این فقط یک امکان است و کسب و کارها اجباری برای انجام آن ندارند!

تنها افرادی که به عنوان بازاریاب در ملکیتا همدان ثبت نام می کنند، به صورت اجباری باید در این سامانه احراز هویت شوند. بدیهی است که اگر این افراد مراحل احراز هویت خودشان را انجام ندهند، نمی توانند به پنل اختصاصی خود در ملکیتا دسترسی داشته باشند. منظور از احراز هویت در ملکیتا همدان، همین مواردی بود که ذکر کردیم.

ذکر این نکته هم برای کسب و کارها لازم است که پس از احراز هویت در ملکیتا همدان، در آگهی های آن شغل عبارت احراز هویت شده درج می گردد. در این صورت مشتریان می توانند متوجه شوند که کدام یک از مشاغل در ملکیتا احراز هویت شده اند و کدام یک این کار را انجام نداده اند. با توجه به اینکه درخواست مشتریان برای دریافت خدمات از کسب و کارهای احراز هویت شده بیشتر است، توصیه ما این است که همه مشاغل این مراحل را با کد ملی انجام دهند.

اپلیکیشن ملکیتا همدان

اپلیکیشن ملکیتا همدان؛ دسترسی راحت تر به امکانات این سامانه
در صورتی که بر اساس توضیحات داده شده در این مقاله، نیاز به دریافت خدمات از ملکیتا همدان را دارید؛ ولی با سایت ملکیتا به خوبی ارتباط برقرار نمی کنید، ما به شما اپلیکیشن ملکیتا را پیشنهاد می کنیم. این اپلیکیشن تمامی امکانات مورد نیاز کسب و کارها و مشتریان را در خود جای داده است. فقط با این تفاوت که به راحتی روی گوشی های هوشمند شما نصب می شود و هر بار نیازی به باز کردن سایت ملکیتا را برای دریافت خدمات نخواهید داشت.

در حال حاضر فقط امکان دانلود اپلیکیشن نسخه اندروید ملکیتا برای کسب و کارها و مشتریان فراهم شده است. اما افرادی که دارای گوشی های ios و یا لپ تاپ هستند نیز می توانند از امکانات این برنامه از طریق نسخه وب استفاده کنند. امکاناتی که در نسخه وب اپلیکیشن ملکیتا و اندروید وجود دارند، کاملا مشابه با هم هستند. فقط نحوه نصب و استفاده از این دو نسخه از اپلیکیشن با هم متفاوت است.

 

 

 

 

لطفاًنظرات گرانبهای خودتان راباماوهمراهان همیشگی ملکیتابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support