چند درصد تهرانی ها در بافت فرسوده زندگی می کنند؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

چند درصد تهرانی ها در بافت فرسوده زندگی می کنند؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 18081 بازدید
چند درصد تهرانی ها در بافت فرسوده زندگی می کنند؟

به گزارش ملکیتا،مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از زندگی 1/5 میلیون تهرانی در بافت فرسوده خبر داد.

مدبر کل راه و شهرسازی استان تهران با اینکه بیان کرد در طول تاریخ، تمام بلایای طبیعی در ایران اتفاق افتاده است این چنین گفت: 1.5 میلیون نفر از جمعیت تهران در 206 هزار پلاک فرسوده زندگی می کنند.

خلیل محبت خواه  5 دی ماه را که روز ایمنی بوده است، بیان کرد: کشور ما از جمله کشورهایی است که بیشتر بلایای طبیعی در آن اتفاق افتاده و متاسفانه بعد از هر اتفاقی تمامی مسئولان و مدیران شهری غافلگیر شده و به دنبال راهکار و چاره هستند؛ در صورتی که رکن اول مدیریت بحران اتفاقات پیش گیرانه قبل از حادثه است.
جزئیات پرداخت وام نوسازی در تهران 

او اضافه کرد: در استان تهران در کل از شروع سال تا الان 3780فقره پرونده در بافت های فرسوده تشکیل شده به بانکهای عامل معرفی شده و منجر به پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات شده است همچنین بقیه موارد نیز تا آخر سال پرداخت خواهد شد از تمامی دستگاههای متولی امر به خصوص شهرداری ها می خواهیم نسبت به تهیه وتخصیص بسته های حمایتی و تشویقی، انجام تخفیفات و ضرورت تدوین در مطالعات و شناسایی مناطق ناکارآمد شهری تلاش خود را مضاعف کنند تا بتوانیم بستر مناسبی برای تشویق مالکین حقیقی و حقوقی و سرمایه گذاری در بافت های فرسوده مهیا کنیم.

میر کل راه و شهرسازی استان تهران با توجه به ظرفیت نهضت ملی مسکن در حوزه باز آفرینی بیان کرد: حتماً لازم است شهرداران از قانون جهش تولید مسکن استفاده کنند؛ چرا که مشکلاتی در شهرهای استان تهران مثل شهرهایی با املاک گسترده اوقافی و یا قولنامه ای مثل (شهر مقدس ،گلستان و نصیر شهر) وجود دارد. متأسفانه این شهرها نمی توانند از تسهیلات بانکی به دلیل وقفی و قولنامه ای بدون پلاکها استفاده کنند.امیدوار هستیم شهرداران ظرفیت ماده 9قانون بهسازی و احیاء بافت های فرسوده را به کار بگیرند و تشکیل کارگروه ثبت اسناد و املاک را هر چه زودتر در ستادهای بازآفرینی شهرستان ها فعال کنند.

محبت خواه گفت: باید تمام سعی و تلاش خود را به بالا بردن کیفیت زندگی مردم کنیم و تمامی طرحهایی که در جهت توسعه وعمران شهری تعریف می شوند با هماهنگی و همراهی مردمی سرعت بگیرد.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support