هزینه نجومی اجاره ویلاهای لوکس در اطراف پایتخت+ جدول | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

هزینه نجومی اجاره ویلاهای لوکس در اطراف پایتخت+ جدول

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15191 بازدید
هزینه نجومی اجاره ویلاهای لوکس در اطراف پایتخت+ جدول

به گزارش ملکیتا ، بررسی فایل های اجاره سوئیت و ویلاهای موجود در چند مکان تفریحی از جمله شمشک و فشم ( از شهرهای شهرستان شمیرانات در استان تهران ) ، لواسان ( شمال شرق شهر تهران ) دیزین( در استان البرز ) اوین درکه ( از محلات ییلاقی شمیرانات ) نشان می دهد که اجاره این سوئیت و ویلاها با توجه به تعداد نفرات و ظرفیتی که مشخص شده و ظرفیتی که تعیین شده متغیر است.

سوئیت هایی با امکانات رفاهی کمتر چند؟

بعضی از این سوئیت ها با توجه به پایین تر بودن نرخ اجاره (شبی 400 تا 500 هزار تومان ) ، از امکانات رفاهی کمتر برخوردار است و در تصاویر شان بنایی با عمر بالا را می بینید که دارای معماری قدیمی و از وسایل ظاهراًفرسوده استفاده شده؛ قضایی 20 الی 30 متری که علاوه بر وسلایلآشپزخانه یک تخت خواب دونفره هم در این فضای کوچک جا داده شده است.

آگهی سوئیت های 70 تا 90 متری نوساز و مرتب هم وجود دارد، ولی اجاره روزانه آن شبی 700 هزار تا 1 میلیون و 700 هزار تومان متغیر است.

اجاره میلیونی ویلاهایی با معماری مدرن 

در بین آگهی ها، ویلاهایی با معماری و دکوراسیون مدرن و زیربنایی بالای 100 متر و دارای امکانات رفاهی هم دیده می شود که نرخ اجاره روزانه آن از شبی 1 میلیون و 100 هزار تومان تا 4 میلیون تومان مشخص شده است.

اجاره 25 میلیونی یک ویلای لوکس در لواسان

اما در این میان یک ویلا یا عمارت بسیار جلب توجه می کند؛ ویلایی لوکس و کلاسیک با 900 متر زیربنا در لواسان که برای اجاره یک شب آن 25 تا 36 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.فضای سبز و محوطه این ویلا که مانند کاخ است و در طراحی داخلی آن از نقاشی های کلاسیک معروف استفاده شده و مجسمه های مدرنی دیده می شود و امکانات کامل آن که شامل محوطه مشجر 2000 متری ، ویو به کوهستان، استخر سرپوشیده و سونا و جکوزی و پارکینک ظرفیت 10ماشین را دارد و مهم تر از همه برگزاری جشن و مراسم هم از دیگر آپشن های این دسته از ویلایهای لوکس است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support