ساماندهی حصار های کارگاهی و رفع سد معبر مصالح ساختمانی در منطقه 13 | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ساماندهی حصار های کارگاهی و رفع سد معبر مصالح ساختمانی در منطقه 13

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15818 بازدید
ساماندهی حصار های کارگاهی و رفع سد معبر مصالح ساختمانی در منطقه 13

به گزارش ملکیتا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود کیفیت زندگی، معابر منطقه 13در نواحی چهارگانه با ساماندهی حصار کارگاهی و رفع سد معبر ساختمانی آزادسازی می شود.

به گفته او ،کنترل آزادسازی معابر اصلی ازمصالح ساختمانی جمع آوری حصار کارگاهی بعد از تمام شدن عملیات ساختمانی، نظارت دقیق و مستمر بر املاک در حال ساخت از راه نواحی چهارگانه ،ساماندهی حصارهای کارگاهی و رفع سد معبر ساختمانی،آزاد سازی می شود.

به گفته او، کنترل آزاد سازی معبر اصلی از مصالح ساختمانی، جمع کردن حصار کارگاهی بعد از تمام شدن عملیات ساختمانی ، نظارت دقیق و مستمر بر املاک در حال ساخت از طریق نواحی چهارگانه، ساماندهی حصار کارگاهی و رنگ آمیزی یکپارچه در جهت بهبود سیما، منظر شهری و لازم نصب لفاف کارگاهی و حفاظ جان پناه برای جلوگیری از ریزش احتمالی مصالح ساختمانی، از جمله اقدامات صورت گرفته است.

او بیان کرد: موارد گفته شده، به طور روزانه توسط همکاران با گشت زنی در کوچه ها کنترل و در صورت مشاهده تخلف سریعا موضوع را پیگیری تا بصورت کامل رفع شود.

شهردار منطقه 13 خاطر نشان کرد: با توجه به روند روبه رشد ساخت وساز در این محدوده، ایجاد سد معبر  مصالح ساختمانی در معابر پیاده و سواره رو باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می شود که در این راستا، طرح کوچه به کوچه رفع سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زوائد بصری از معابر اجرائی شده است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support