ملکیتا بوشهر؛ ارائه دهنده انواع خدمات در حوزه املاک به مردم و کسب و کارها | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ملکیتا بوشهر؛ ارائه دهنده انواع خدمات در حوزه املاک به مردم و کسب و کارها

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

3 ماه پیش 17490 بازدید
ملکیتا بوشهر؛ ارائه دهنده انواع خدمات در حوزه املاک به مردم و کسب و کارها

بوشهر یکی از شهرهای بندری جنوب کشور با بیش از 200 هزار نفر جمعیت است. این شهر فقط از شرق به خشکی راه ندارد و یک شهر شرجی با آب و هوای گرم محسوب می شود. مردم خونگرم بوشهر بسیار زحمت کش هستند و همواره برای رسیدن به درآمد بیشتر تلاش می کنند. یکی از راه های کسب درآمد مردم بوشهر، فعالیت در حوزه ساختمان سازی است که آن هم شرایط خاص خودش را دارد. همیشه یک کمبود برای مردم بوشهر در حوزه ساختمان سازی و املاک احساس می شد که آن هم عدم وجود یک سامانه برای خرید و فروش و ثبت آگهی بود. ملکیتا بوشهر می تواند نیازهای مردم بوشهر را به یک سامانه الکترونیکی که امکان ثبت آگهی و یا خرید و فروش املاک را فراهم می کند، رفع کند. اگر می خواهید بیشتر با این سامانه و امکانات آن آشنا شوید، در ملکیتا همراه ما باشید.

ملکیتا بوشهر؛ ارائه دهنده انواع خدمات در حوزه املاک به مردم و کسب و کارها

معرفی ملکیتا بوشهر

پیشرفت دنیای اینترنت باعث شده تا اولین قدم مردم برای رفع نیازهای خودشان، مراجعه به اینترنت و یک سرچ ساده برای رسیدن به اهدافشان باشد. همین موضوع نیاز به سامانه های اختصاصی که بتوانند نیازهای مردم را در حوزه های مختلف برطرف کنند، بسیار احساس می شود. قبلا نیز شاهد روی کار آمدن سامانه های مختلفی برایثبت آگهی در حوزه های متنوع بودیم. اما کمتر سامانه ای به صورت اختصاصی در یک حوزه فعالیت می کرد. همین موضوع مانند یک جرقه برای طراحی کنندگان سامانه ملکیتا بود.

سامانه ملکیتا یک سامانه اینترنتی است که به صورت تخصصی در حوزه املاک فعالیت می کند. تمامی مردم و کسب و کارهای ایرانی که در این زمینه فعال هستند، می توانند از خدمات ملکیتا استفاده کنند. این سامانه در همه شهرهای ایران خدمات مختلفی دارد. پس مردم بوشهر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می توانند از خدمات ملکیتا بوشهر استفاده کنند.

ملکیتا بوشهر در واقع بخشی از سامانه اصلی ملکیتا است که می تواند تمامی آگهی های مربوط به شهر بوشهر را در حوزه املاک در بر بگیرد. بنابراین، آگهی دهندگان خرید و فروش یا رهن و اجاره ملک، فروشندگان مصالح ساختمانی و بازاریابان می توانند از یک طرف در این سامانه ثبت نام کنند. مردم عادی و مهندسین فعال در حوزه ساختمان سازی نیز می توانند از یک طرف دیگر در این سامانه ثبت نام نمایند. در واقع یک رابطه دو طرفه در ملکیتا بوشهر وجود دارد که باعث شده مردم و کسب و کارها بتوانند همدیگر را برای رسیدن به اهداف خودشان راحت تر پیدا کنند.

مزایای سامانه ملکیتا برای مردم و کسب و کارهای بوشهری

هدف از روی کار آمدن ملکیتا بوشهر، راحتی مردم و کسب و کارها بوده و هست. ملکیتا به عنوان یک سامانه اینترنتی جدید که به صورت اختصاصی در حوزه املاک فعالیت می کند، می تواند خدمات خوبی را به مردم و کسب و کارها ارائه کند. تخصصی بودن فعالیت های این سامانه باعث شده تا مردم بتوانند با هدف مشخصی به سایت وارد شوند و با چند کلیک ساده به هدف خودشان برسند. کسب و کارهای مختلف نیز می توانند برای جذب مشتری و کسب درآمد، از این سامانه استفاده کنند.

  • دسترسی راحت به آگهی های مختلف

به عنوان خریدار و یا فردی که قصد دریافت خدمات مربوط به ساخت و ساز در بوشهر را دارید، می توانید از ملکیتا بوشهر برای دسترسی به آگهی های مختلف استفاده کنید. این سامانه رابط کاربری فوق العاده آسانی دارد. با چند کلیک ساده می توانید به صورت حرفه ای در مورد نیازهای خودتان در سایت جستجو کنید. از طرفی اگر قادر به استفاده از سایت ملکیتا نباشید، می توانید از وب اپلیکیشن و یا اپلیکیشن اندروید این سامانه استفاده کنید. مطمئن باشید که می توانید نیازهای خودتان را در حوزه املاک از طریق این سامانه برطرف کنید.

  • پربازدید بودن سایت ملکیتا

ملکیتا بستر مناسبی برای ثبت آگهی در همه شهرهای ایران است. چرا که از تمامی نقاط کشور ایران بازدیدکننده دارد. پربازدید بودن سایت ملکیتا باعث شده تا بتوانید به راحتی از خدمات این سایت برای رسیدن به درآمد عالی استفاده کنید. تمامی آگهی های منتشر شده در ملکیتا هر روز توسط بازدیدکنندگان مختلفی دیده می شوند. این موضوع می تواند راهی برای کسب درآمد افراد در حوزه فروش املاک، مصالح ساختمانی و ارائه خدمات ساختمان سازی باشد.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
  • استفاده رایگان و بدون هزینه

اکثر خدمات سامانه ملکیتا بوشهر (به غیر از بازاریابی) به صورت رایگان به مردم بوشهر ارائه می شود. حتی برای ثبت آگهی در سامانه ملکیتا نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. این موضوع می تواند دغدغه شما را برای تبلیغات برطرف کند. به ویژه اگر یک کسب و کار نوپا راه اندازی کرده باشید و سرمایه زیادی برای تبلیغات و ثبت آگهی در سایت های گران قیمت نداشته باشید.

  • صرفه جویی در هزینه و زمان

یکی از اهداف روی کار آمدن ملکیتا بوشهر، صرفه جویی در هزینه و زمان است. چیزی که بسیاری از مردم دغدغه آن را دارند، کمبود زمان برای انجام کارها و نحوه کاهش هزینه های مربوط به املاک است. تا قبل از ورودی دنیای اینترنت به صنعت ساخت و ساز و املاک، تنها راه دریافت خدمات در حوزه املاک مراجعه به مراکز مختلف به صورت حضوری بود. اما در حال حاضر به لطف وجود سامانه های مختلفی مانند سامانه ملکیتا در بوشهر، می توان نیازهای مربوط به حوزه املاک در زمان کوتاه تری برطرف کرد.

معرفی ملکیتا بوشهر

خرید و فروش ملک در سامانه ملکیتا بوشهر

حال که با کلیات و مزایای ملکیتا بوشهر آشنا شدید، نوبت به آن رسیده که در مورد خدمات این سامانه به مردم و کسب و کارهای بوشهری صحبت کنیم. در واقع خدمات این مجموعه به دو دسته تقسیم بندی می شوند. برخی از آن ها به مشتریان ارائه می شوند و برخی دیگر به کسب و کارها.

خرید و فروش ملک در سامانه ملکیتا یکی از خدماتی است که هم برای مشتریان و هم برای آژانس های حرفه ای قابل دسترس است. در واقع مشتریان این املاک به سایت ملکیتا مراجعه می کنند و آگهی های ثبت شده را مشاهده می کنند. آژانس های املاک نیز با ثبت آگهی مشتریان را برای خرید خانه جذب می کنند. خرید و فروش ملک از طریق بستر ملکیتا می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که صرفه جویی در زمان و هزینه مهم ترین آن است.

مشتریان املاک می دانند که زمان زیادی برای خرید ملک ندارند و از طرفی نمی توانند هر روز برای بازدید از املاکی که شاید تنها چند مورد از آن ها مناسبشان باشد، از سر کار خود مرخصی بگیرند. آژانس های املاک نیز می دانند که برای داشتن مشتری های بالقوه در بوشهر باید ابتدا شرایط املاک را به مشتریان اعلام کنند. این موضوعات فقط زمانی میسر می شوند که افراد بتوانند به صورت همزمان از سامانه ملکیتا استفاده کنند.

پس آژانس های مشاورین املاک با ثبت نام در سامانه و ایجاد یک پروفایل شخصی، می توانند آگهی های مربوط به خرید و فروش املاک مسکونی و تجاری در بوشهر را ثبت کنند. مردم نیز می توانند با مشاهده این آگهی ها، بهترین گزینه را انتخاب کنند. مزیت ملکیتا بوشهر این است که فقط به آژانس ها و مشاورین املاکی اجازه فعالیت می دهد که احراز هویت شده باشند. در غیر این صورت امکان ثبت آگهی در ملکیتا وجود ندارد. این موضوع می تواند به مشتریان این امکان را بدهد تا با خیالی راحت آگهی های حوزه املاک را ملکیتا مشاهده کنند.

رهن و اجاره ملک در ملکیتا

یکی از دغدغه های مردم اجاره نشین بوشهر، پیدا کردن یک خانه با قیمت مناسب و موقعیت عالی است. همین موضوع باعث می شود تا زمان زیادی برای پیدا کردن یک مورد مناسب، نیاز باشد. به خصوص اگر افراد بخواهند به صورت حضوری به آژانس های املاک مراجعه کنند و از خانه های مختلف بازدید کنند.

رهن و اجاره ملک در ملکیتا بوشهر، می تواند کار را برای مشتریان خانه های اجاره ای و یا املاک تجاری اجاره ای ساده تر کند. دیگر نیازی نیست که این افراد برای پیدا کردن ملک مورد نظرشان از این آژانس به آن آژانس بروند! می توانند در هر ساعت از شبانه روز آگهی های ثبت شده در ملیکتا را بررسی کنند و بر اساس بودجه و شرایطی که دارند، بهترین خانه و ملک را پیدا کنند.

رهن و اجاره ملک در ملکیتا بوشهر فقط مختص اجاره کنندگان نیست. بلکه آژانس ها و مشاورین املاک نیز می توانند از خدمات رهن و اجاره ملک در بوشهر استفاده کنند. بدین صورت که پس از ثبت نام در ملکیتا و احراز هویت، آگهی های خودشان را در ملکیتا به همراه تصویر ثبت می کنند. درج اطلاعات مهم در مورد املاک برای رهن و اجاره می تواند باعث شود تا مشتریان بیشتری به آگهی جذب شوند. در نهایت با جذب مشتریان بیشتر، موردهای خوب خودشان را بهتر رهن و اجاره می دهند.

خرید و فروش ملک در سامانه ملکیتا بوشهر

بازاریابی در حوزه املاک با درآمد و پورسانت عالی در بوشهر با ملکیتا 

بسیاری از مردم بوشهر به ویژه قشر جوان علاقه مند به فعالیت در حوزه بازاریابی هستند. اگر افراد در این زمینه متخصص باشند، می توانند با صرف زمان محدود به درآمد عالی برسند. به ویژه اگر در سامانه های پربازدید مشغول به کار شوند. بازاریابی در حوزه املاک با درآمد و پورسانت عالی در بوشهر با سامانه ملکیتا بوشهر امکان پذیر است.

در ملکیتا بوشهر می توانید با خرید یک کد بازاریابی و احراز هویت در سامانه امتا، مراحل کار خودتان را در زمینه بازاریابی آغاز کنید. دقت داشته باشید که بدون خرید این کدها، امکان استفاده از پنل بازاریابی برای شما وجود ندارد. اما باید بدانید که کدهای بازاریابی به صورت چند ماهه به شما ارائه می شوند و پس از گذشت زمان مشخص، دوباره نیاز به تمدید کدهای بازاریابی خریداری شده خودتان خواهید داشت.

چیزی که باعث شده سامانه ملکیتا بوشهر به یک بستر عالی برای بازاریابان تبدیل شود، امکاناتی است که در اختیار این افراد قرار می دهد. در واقع، بازاریابان می توانند به لطف وجود پنل حرفه ای هر روز درآمد و پورسانت خودشان را مشاهده کنند و از امکانات مختلف سامانه نیز استفاده نمایند.

بازاریابی در حوزه املاک با درآمد و پورسانت عالی در بوشهر با ملکیتا بوشهر

خرید و فروش مصالح ساختمانی و تجهیزات برقی و مکانیکی در ملکیتا

از دیگر امکانات ملکیتا بوشهر که باعث شده روز به روز به مشتریانی که از خدمات این سامانه استفاده می کنند، افزوده شود؛ امکان خرید و فروش مصالح ساختمانی و تجهیزات برقی در این سامانه است. افرادی که از این خدمات استفاده می کنند، به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول افرادی هستند که در ملکیتا بوشهر آگهی ثبت می کنند و هدف فروش این محصولات را دارند. دسته دوم افرادی هستند که نیاز به خرید تجهیزات و مصالح ساختمانی را دارند و با هدف مشاهده آگهی های مختلف به سامانه ملکیتا مراجعه می کنند.

دسته اول می توانند برای ثبت آگهی رایگان در ملکیتا بوشهر، ثبت نام خود را به عنوان فروشنده انجام دهند. سپس با انتشار آگهی در مورد محصولات فروشی خودشان، به مشتریان اعلام کنند که چه محصولاتی را می فروشند و چه فعالیتی دارند. دسته دوم که مردم یا مهندسین ساختمان سازی هستند، می توانند آگهی های منتشر شده در ملکیتا بوشهر را بررسی کنند و بر اساس آن ها، خرید خود را انجام دهند. در واقع ملکیتا بستری برای ایجاد ارتباط میان فروشندگان و خریداران محصولات ساختمانی است.

کلیه مصالح ساختمانی از قبیل بتن، آجر، آهن آلات، میلگرد، مصالح برقی و تجهیزات الکترونیکی و ... در سامانه ملکیتا بوشهر قابل خرید و فروش هستند. در واقع افرادی که نیاز به خرید مصالح ساختمانی دارند، می توانند کلیه نیازهای خودشان را از طریق آگهی های ثبت شده در ملکیتا برطرف کنند.

خرید و فروش مصالح ساختمانی و تجهیزات برقی و مکانیکی در ملکیتا

ثبت آگهی خدمات مربوط به املاک و ساختمان سازی در ملکیتا

گروهی از کسب و کارهایی که در حوزه املاک و ساختمان سازی در بوشهر فعالیت می کنند، کسب و کارهایی هستند که خدمات متنوع در این زمینه ارائه می کنند. به طور مثال، ساخت ساختمان، دیوارپوش، طراحی نمای ساختمان، گچ کاری و کناف کاری از جمله خدمات مربوط به ساختمان سازی محسوب می شوند. افرادی که ارائه دهنده این خدمات هستند، نیاز به مشتری برای کسب درآمد دارند. چون شهر بوشهر، شهر کوچکی است و رقابت در آن نیز زیاد است؛ بهتر است که افراد فعال در این حوزه از خدمات سایت های اینترنتی مانند ملکیتا نیز کمک بگیرند.

ملکیتا بوشهر به عنوان یک سامانه اینترنتی، می تواند برای ثبت آگهی و تبلیغات در این حوزه عالی باشد. فقط کافیست که فعالان در حوزه ارائه خدمات مربوط به ساختمان سازی، یک آگهی دقیق و حرفه ای بنویسند. سپس می توان این آگهی ها را در سایت منتشر کرد تا در معرض عموم قرار بگیرد. امکان درج مشخصات و شماره تلفن برای افراد آگهی دهنده وجود دارد. همچنین این افراد می توانند برای جلب اعتماد مردم، در سایت ملکیتا احراز هویت شوند.

احراز هویت در ملکیتا بوشهر بسیار ساده است و فقط با کد ملی انجام می شود. اما چنان تاثیری در بازدید آگهی های شما می گذارد که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. در واقع با احراز هویت یک عبارت «احراز هویت شده» در زیر آگهی های شما قرار می گیرد. این عبارت مانند مهر تاییدی بر روی کارها و خدمات شماست. به همین خاطر هر روز مردم بیشتری به شما اعتماد می کنند و از شما خدمات دریافت خواهند کرد.

هزینه ثبت نام در سامانه ملکیتا بوشهر

ملکیتا بوشهر یک سامانه اینترنتی دردسترس برای عموم مردم است. بنابراین، برای ثبت نام در این سامانه هیچ یک از افراد نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارند. با چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعات مختلف، می توان در این سامانه ثبت نام کرد و از خدمات آن استفاده نمود.

البته بازاریابان فقط برای خرید کد بازاریابی نیاز به پرداخت هزینه دارند. این هزینه به صورت پنل های بیشتر از 3 ماه محاسبه می شود. هر چقدر پنل ها طولانی تر باشند، قیمت آن ها نیز بالاتر می رود. بدیهی است که با پرداخت هزینه خرید کد بازاریابی، کد برای بازاریابان فعال می شود و می توانند از پنل اختصاصی خودشان استفاده کنند. هزینه دریافت شده برای خرید کد بازاریابی بسیار به صرفه است و اگر به خوبی در سامانه فعالیت کنید، می توانید در عرض مدت زمان کوتاهی آن را بدست آورید.

هزینه ثبت نام در سامانه ملکیتا بوشهر

چطور می توانیم از خدمات ملکیتا بوشهر استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات ملکیتا بوشهر، تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام در سامانه است. ثبت نام در این سامانه برای 5 گروه مختلف از افراد انجام می شود که عبارتند از:

مشتریان

بازاریابان

مدیرآژانس .مشاورین املاک

فروشندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی

مشاغل خدماتی در حوزه ساختمان سازی

برای ثبت نام در ملکیتا بوشهر ابتدا باید نقش خودتان را از طریق یکی از موارد بالا، انتخاب کنید. سپس می توانید یک پنل اختصاصی با نام کاربری و رمز عبور داشته باشید که امکان دسترسی به امکانات مختلف را برای شما فراهم می کند. ثبت نام در این سامانه به شما امکان دسترسی به همه خدمات را می دهد. ولی اگر می خواهید فقط آگهی های منتشر شده در این سامانه را مشاهده کنید، نیازی به ثبت نام ندارید.

در نظر داشته باشید که ثبت نام در ملکیتا بوشهر برای برخی از گروه از افراد حتما باید با احراز هویت انجام شود. «افراد فعال در حوزه بازاریابی» و «افراد فعال در حوزه مشاور املاک» باید حتما در سامانه احراز هویت شوند. فروشندگان مصالح ساختمانی و مشاغل خدماتی  نیز می توانند به دلخواه با کد ملی عضویت خود را انجام دهند تا به درآمد عالی برسد.

 

 

 

هموطنان عزیزلطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست باملکیتابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support