استخدام بازاریاب فروش ملک (دورکاری) در ملکیتا | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

استخدام بازاریاب فروش ملک (دورکاری) در ملکیتا

بازاریابان ملکیتا

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

6 ماه پیش 8277 بازدید
استخدام بازاریاب فروش ملک (دورکاری) در ملکیتا

بازاریابی به صورت اینترنتی، آرزوی بسیاری از افرادی است که به دنبال یک شغل پاره وقت هستند تا بتوانند در خانه نیز کسب درآمد کنند. همین موضوع باعث شده تا ملکیتا با ارائه خدمات مربوط به بازاریابی، راه استخدام بازاریاب فروش ملک را باز کند. کلیه مردم و افرادی که علاقه مند به بازاریابی در حوزه ملک هستند، می توانند مراحل استخدام بازاریاب فروش ملک را در سامانه ملکیتا انجام دهند. به واسطه انجام این مراحل، در کوتاه ترین زمان ممکن به یک بازاریاب حرفه ای در ملکیتا تبدیل خواهند شد. با ما همراه باشید تا با جزئیات و شرایط استخدام بازاریاب فروش ملک آشنا شوید.

استخدام بازاریاب فروش ملک (دورکاری) در ملکیتا

استخدام بازاریاب فروش ملک در ملکیتا

ملکیتا، یکی از سایت های اینترنتی است که به صورت تخصصی در زمینه املاک فعالیت می کند. این سایت تا به امروز به لطف وجود خدمات حرفه ای، توانسته به یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات فروش ملک تخصصی تبدیل شوند. دلیل این موضوع هم وجود بازاریاب های متخصص در زمینه فروش ملک در سایت ملکیتا است.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به دلیل شرایط زندگی، دورکاری را با کار حضوری ترجیح می دهید و به دنبال کسب درآمد شفاف و حرفه ای هستید، می توانید به عنوان بازاریاب فروش ملک در ملکیتا استخدام شوید. ملکیتا مراحل استخدام بازاریاب فروش ملک را بدون کم و کاست و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد. در این صورت شما می توانید با درآمد محدود، مراحل بازاریابی فروش ملک را در ملکیتا انجام دهید.

استخدام بازاریاب فروش ملک در ملکیتا در هر بازه زمانی انجام می شود. بنابراین، نیازی نیست که نگران اتمام زمان استخدام در این سایت باشید و در هر ساعت از شبانه روز و در هر تاریخی می توانید در سایت ملکیتا به عنوان بازاریاب اینترنتی ثبت نام نمایید.

شرایط استخدام بازاریاب فروش ملک

هر یک از سایت ها و مجموعه هایی که اقدام به استخدام بازاریاب فروش ملک می کنند، شرایط خاصی را برای استخدام در نظر می گیرند. اما سامانه ملکیتا شرایط خاصی را برای این کار در نظر نگرفته است. همه افراد در هر نقطه از کشور ایران، می توانند در سامانه ملکیتا ثبت نام کنند و به عنوان بازاریاب فروش ملک در این سامانه استخدام شوند.

نیازی به وجود سابقه کار برای استخدام بازاریاب فروش ملک نیست. حتی افرادی که تا به حال در هیچ شرکت و مجموعه ای اقدام به بازاریابی نکرده اند نیز می توانند در سامانه ملکیتا ثبت نام کنند و به عنوان بازاریاب فعالیت خود را آغاز نمایند. بنابراین، تنها شرطی که برای استخدام در این سامانه وجود دارد، احراز هویت و ثبت نام است. این مراحل نیز با کمک چند کلیک ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری توسط شما قابل انجام هستند.

شرایط استخدام بازاریاب فروش ملک (دورکاری) در ملکیتا

درآمد بازاریاب فروش ملک در ملکیتا

یکی از مهم ترین سوالاتی که از سوی بازاریاب های تازه کار ملکیتا پرسیده می شود، این است که درآمد بازاریاب فروش ملک در ملکیتا چقدر است؟ به طور کلی، درآمد دورکاری فعالیت هایی همچون فعالیت بازاریابی بر اساس عوامل بسیار متنوعی محاسبه می شود که مهم‌ترین آن ها میزان تلاش شما برای کار است. هر چقدر زمان بیشتری را برای بازاریابی در ملکیتا اختصاص دهید دستمزد و پورسانت بیشتری نیز خواهید گرفت و به درآمد بیشتری می رسید.

برای اطلاع از درآمد بازاریاب فروش ملک در ملکیتا، می توانید برای یک ماه به صورت آزمایشی فعالیت خودتان را آغاز کنید. هیچ فردی به غیر از شما متوجه میزان درآمد فروش ملک در ملکیتا نخواهد شد. پس فعالیت های خودتان را آغاز کنید و هر روز زمان بیشتری را به این کار اختصاص دهید تا متوجه درآمد خودتان شوید.

موضوع دیگری که باید در مورد درآمد بازاریاب فروش ملک در ملکیتا به آن بپردازیم این است که این درآمد به صورت ماهانه ثابت نیست. ممکن است یک ماه درآمد بیشتری داشته باشید، ولی در ماه درآمد شما مقداری کاهش پیدا کند. بهتر است که برای مشاهده نتیجه و کسب درآمد خودتان در سامانه شروع به کار کنید. مطمئن باشید با فعالیت درست و اصولی، به درآمد خوبی خواهید رسید.

استخدام بازاریاب فروش ملک

هزینه استخدام بازاریاب فروش ملک در ملکیتا

استخدام بازاریاب فروش ملک در ملکیتا، به صورت رایگان انجام می شود. هموطنان می توانند بدون صرف هزینه در سامانه ملکیتا ثبت نام کنند و اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایند. اما برای اینکه پنل کاربری مردم فعال شود، لازم است که افراد مراحل فعالسازی را انجام دهند که یکی از این مراحل خرید کد بازاریابی است. کد بازاریابی که در انواع مختلفی در ملکیتا به فروش می رود، می تواند به افراد این امکان را بدهد تا کار خود را در ملکیتا برای فروش ملک آغاز کنند.

قیمت خرید کد بازاریابی در ملکیتا بر اساس نوع کدی که انتخاب می کنید، متفاوت است. تفاوت اصلی میان کدها در زمان فعال بودن آن هاست. برخی از کدها به صورت سه ماه هستند و برخی دیگر بیشتر از سه ماه اعتبار دارند. این شما هستید که می توانید بر اساس نیاز خود، هر یک از این کدهای بازاریابی را انتخاب کنید و برای فعالیت خودتان هزینه خرید آن ها را پرداخت نمایید.

از نظر رند بودن کدهای بازاریابی نیز دارای تنوع بالایی هستند. به طوری که برخی از آن ها به دلیل داشتن شماره رند قیمت بالاتری نیز دارند. می توانید هزینه خرید کد بازاریابی را از طریق بخش مربوط به ثبت نام بازاریاب های املاک مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید که هر یک از بازاریاب ها در صورت فعالیت مستمر و حرفه ای می توانند بیشتر از پولی که جهت خرید کد بازاریابی دریافت می کنند، درآمد کسب نمایند. بنابراین، خیالتان از بابت هزینه ای که پرداخت می کنید، راحت باشد.

بازاریاب ها چگونه می توانند در سامانه ملکیتا ثبت نام کنند؟

استخدام بازاریاب فروش ملک در ملکیتا با ثبت نام مردم در سامانه انجام می شود. سامانه ملکیتا برای هر یک از افرادی که در این سامانه ثبت نام می کنند، شرایط اختصاصی ثبت نام در نظر گرفته است. به طوری که هر یک از افراد می توانند به عنوان مشتری، بازاریاب و یا حتی فروشنده در سامانه ثبت نام کنند.

پس ثبت نام بازاریاب های فروش ملک در ملکیتا بسیار ساده است. فقط کافیست که آن ها به سایت ملکیتا مراجعه کنند و از طریق بخش ثبت نام، مراحل ثبت نام خودشان را انجام دهند. بازاریاب ها می توانند در سامانه ملکیتا به صورت رایگان ثبت نام خود را انجام دهند.

اقدامات اجباری برای تبدیل شدن به بازاریاب فروش ملک در ملکیتا

برای اینکه بتوانید به یک بازاریاب فروش ملک در ملکیتا تبدیل شوید، نیاز به ثبت نام در این سامانه دارید؛ اما این تمام کار نیست. شما باید برای اینکه یک بازاریاب متخصص و باتجربه شوید و فعالسازی حساب کاربری خودتان را انجام دهید، به مراحل زیر توجه داشته باشید. در واقع اقدامات زیر برای تبدیل شدن به بازاریاب فروش ملک کاملا اجباری است. اگر هر یک از بازاریاب ها پس از ثبت نام این اقدامات را انجام ندهند، نمی توانند از سامانه برای ارائه خدمات بازاریابی استفاده کنند.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

خرید کد بازاریابی

ثبت نام در سامانه ملکیتا با خرید کد بازاریابی آغاز می شود. افرادی که به دنبال فعالیت در سامانه ملکیتا هستند، حتما باید بر اساس طول زمان فعالیت خودشان در این سامانه، مراحل خرید کد بازاریابی را انجام دهند. کدهای بازاریابی در زمان مشخصی اعتبار دارند و پس از آن دیگر نمی توانید از پنل خودتان برای بازاریابی استفاده کنید. البته امکان تمدید این کدها وجود دارد و حتی در صورتی که یک کد کوتاه مدت بخرید، می توانید مجددا آن را تمدید نمایید. تا قبل از تمدید کد، سایت برای شما غیر فعال می شود و نمی توانید به پنل کاربری خودتان دسترسی داشته باشید.

احراز هویت در سامانه امتا

احراز هویت در سامانه امتا، مرحله دیگری است که برای استخدام بازاریاب فروش ملک اجباری خواهد بود. احراز هویت در این سامانه با اتصال به سامانه ملکیتا انجام می شود و می توانید پس از ثبت نام با وارد کردن کد ملی، مراحل مربوطه را انجام دهید. احراز هویت در سامانه امتا خدمتی نوین است که از سوی شرکت ملکیتا ارائه شده است. احراز هویت در این سامانه می تواند به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام شود. ملکیتا هیچ اجباری برای احراز هویت مشاغل مختلف در سامانه در نظر نگرفته است؛ اما بازاریاب ها حتما باید در سامانه احراز هویت شوند. در غیر این صورت پنل آن ها فعالسازی نخواهد شد.

عقد قرارداد به صورت اینترنتی

در نهایت پس از اینکه مراحل احراز هویت انجام شد، نوبت به عقد قرارداد به صورت اینترنتی می رسد. عقد قرارداد با توجه به قوانین سایت ملکیتا و به صورت اینترنتی انجام می شود. بازاریاب ها می بایست تمامی بندهای قرارداد را مشاهده و بررسی کنند. در صورتی که قرارداد توسط بازاریاب تایید شود، یعنی اینکه او تمامی بندها را پذیرفته است. بنابراین، سعی کنید که با دقت جزئیات قرارداد را بررسی نمایید.

چرا سامانه ملکیتا بهترین سایت برای استخدام بازاریاب فروش ملک است؟

استخدام بازاریاب فروش ملک در برخی از سایت های اینترنتی دیگر نیز در حال انجام است. اما افراد به دنبال سایتی هستند که مزایای متفاوتی را برای آن ها به همراه داشته باشد. در این صورت هم به درآمد خوبی می رسند، هم با کمترین دردسر از سامانه ملکیتا استفاده می کنند.

  • ارائه خدمات تخصصی در زمینه املاک

یکی از مهم ترین مزایای سامانه ملکیتا به عنوان بهترین سایت برای استخدام بازاریاب فروش ملک این است که در این سایت خدمات به صورت تخصصی ارائه می شوند. یعنی اینکه خبری از خدمات دیگر که در حوزه املاک نیستند در این سایت نیست. به همین خاطر بازاریاب ها می توانند بدون اینکه فعالیت خودشان را به صورت پراکنده در همه زمینه ها ارائه کنند، به صورت تخصصی در زمینه املاک ارائه نمایند. این موضوع مهم ترین مزیت سامانه ملکیتا برای ارائه خدمات به بازاریاب ها است.

  • تسویه پورسانت و درآمد به صورت آنی

دادن پورسانت و درآمد به بازاریاب فروش ملک در ملکیتا یکی از مهم ترین اولویت ها است. به همین خاطر تسویه پورسانت و درآمد در سامانه ملکیتا به صورت دوره ای، منظم و آنی انجام خواهد شد. بنابراین، دیگر این دغدغه برای بازاریاب ها وجود ندارد که آیا واقعا تسویه حساب در زمان مقرر انجام می شود یا خیر.

  • وجود سامانه شفاف برای مشاهده درآمدها و پورسانت های دریافت شده

استخدام بازاریاب فروش ملک در ملکیتا فقط برای کسب درآمد در این سامانه نیست. در واقع هدف اصلی کارشناسان این سایت برای استخدام بازاریاب ها این بوده است که بتوانند از بازاریاب های متخصص و باتجربه برای افزایش بهره وری سایت استفاده کنند و آن ها نیز بتوانند از خدمات سایت برای رسیدن به درآمد عالی استفاده کنند. به همین خاطر یک سامانه شفاف برای مشاهده درآمدها و پورسانت ها در سامانه ملکیتا برای بازاریاب ها در نظر گرفته شده است. به طوری که امکان مقایسه درآمدها در بازه های مختلف، از طریق نمودار و داده های دقیق وجود دارد.

هزینه استخدام بازاریاب اینترنتی برای فروش ملک در ملکیتا

منظور از بازاریاب های برتر در سامانه ملکیتا چیست؟

یکی از امکاناتی که سایت ملکیتا برای بازاریاب های املاک در نظر گرفته است، تبدیل شدن آن ها به بازاریاب برتر است. اگر به بخش ثبت نام مشتری و دیگر مشاغل در سایت ملکیتا مراجعه کنید، متوجه می شوید که هر یک از این افراد باید در حین ثبت نام در سامانه یک کد بازاریابی را نیز انتخاب کنند. در کنار فیلد کد بازاریابی، یک عبارت به نام کد بازاریاب برتر وجود دارد. در این صورت اگر فرد ثبت نام کننده روی گزینه بازاریاب برتر ثبت نام کند، یک کد از بازاریابان برتر به صورت رندم و اتفاقی برای او در نظر گرفته خواهد شد. احتمالا این سوال برای شما مطرح شده است که بازاریاب های املاک برتر چه افرادی هستند و چگونه می توان به آن ها تبدیل شد؟

به طور کلی، سامانه ملکیتا همواره برای تشویق کارکنان و افراد فعال خودش، از روش های مختلفی کمک می گیرد که یکی از این روش ها، تبدیل شدن به بازاریاب برتر است. اگر می خواهید به یک بازاریاب برتر تبدیل شوید، باید روزانه ساعات زیادی را کار کنید. در این صورت پنل شما به عنوان یک پنل فعال شناسایی شده و حتی می توانید بدون نیاز به تلاش زیادی، هر روز املاک مختلفی را بفروشید و پورسانت دریافت نمایید.

تجربه پرداخت امن پورسانت بازاریاب ملک در ملکیتا

ملکیتا همواره به حق و حقوق افرادی که در سامانه ثبت نام می کنند، اهمیت می دهد. به همین خاطر تجربه پرداخت امن پورسانت را برای بازاریاب ها فراهم کرده است. به طوری که می توانید با خیالی راحت و در هر زمانی پورسانت خودتان را دریافت نمایید. از طرفی در پنل کاربری شما به طور شفاف مشخص است که چقدر درآمد داشته اید.

استخدام بازاریاب فروش ملک در ملکیتا

آیا می توان به غیر از فروش ملک در زمینه های دیگر نیز بازاریابی کرد؟

یکی از مزایای سامانه ملکیتا تخصصی بودن آن است. در واقع تمامی خدماتی که در این سایت به مردم ارائه می شوند، خدمات حرفه در زمینه املاک است. نباید انتظار داشته باشید که در زمینه خودرو و یا زمینه های دیگر بتوانید از خدمات بازاریابی این سایت استفاده کنید.

البته سایت ملکیتا فقط برای خرید و فروش ملک و پنل هاوس نیست. این سایت در زمینه املاک فعالیت های دیگری نیز دارد. به طور مثال فروش مصالح ساختمانی، تجهیزات و تاسیسات ساختمانی از جمله خدماتی است که از سوی فروشندگان ارائه می شوند. اگر در این زمینه تخصص دارید، می توانید بازاریابی را نیز در این حوزه انجام دهید.

بازاریابان ملکیتا می توانند در زمینه ارائه خدمات ساختمانی نیز به کسب و کارهای فعال در این حوزه کمک کنند. کسب و کارهای فعال شامل افرادی اند که در زمینه ساختمان سازی و این صنعت فعالیت می کنند. به طور مثال برق کاران، افرادی که در زمینه رنگ کاری ساختمان فعالیت می کنند و طراحان دکوراسیون داخلی از جمله این مشاغل محسوب می شوند.

استخدام بازاریاب فروش ملک در ملکیتا

استخدام بازاریاب فروش ملک در ملکیتا از چه شهرهایی انجام می شود؟

همانطور که در بخش شرایط استخدام بازاریاب فروش ملک توضیح دادیم، سایت ملکیتا به صورت سراسری فعالیت می کند. این یعنی اینکه هر یک از مردم می توانند در هر یک از شهرهای کشور ایران از سایت ملکیتا خدمات دریافت کنند. حال این خدمات می توانند شامل خدمات خرید و فروش ملک باشند، یا خدمات بازاریابی.

بازاریابی در سایت ملکیتا به صورت غیر حضوری انجام می شود. بنابراین، نیازی نیست که دغدغه زیادی برای مراجعه حضوری و یا صرف هزینه برای این کار داشته باشید. با یک بار مراجعه به سایت و انجام مراحل ثبت نام، می توانید در این سایت به عنوان بازاریاب فعالیت کنید. دورکار بودن بازاریاب های املاک در سایت ملکیتا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هر شهری به عنوان بازاریاب در ملکیتا ثبت نام کنید.

بنابراین، کلیه هموطنان که به دنبال یک شغل دورکاری تخصصی هستند، می توانند در سایت ملکیتا ثبت نام نمایند و به عنوان بازاریاب فروش ملک فعالیت خود را آغاز کنند. هیچ محدودیتی برای ثبت نام افراد در بازه سنی مشخص و یا در شهر خاص وجود ندارد. همه افراد از قبیل پیر و جوان با داشتن یک کد ملی، می توانند فعالیت خود را در سامانه آغاز کنند و شانس کسب درآمد خود را با کار حرفه ای افزایش دهند. پس از همین حالا به فکر استخدام در این سامانه برای فعالسازی پنل شخصی خودتان باشید.

 

 

 

هموطنان عزیزوگرامی لطفاًنظرات گرانبهای خودتان را با ماوهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support