در کدام منطقه تهران مسکن زیر قیمت فروخته می شود؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

در کدام منطقه تهران مسکن زیر قیمت فروخته می شود؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17514 بازدید
در کدام منطقه تهران مسکن زیر قیمت فروخته می شود؟

اقتصادنیوز: گروهی از سازندگان مسکن می گویند برخی از فعالان صنعت ساختمان به مناطق متوسط شهر و بسیاری هم به ترکیه و کشورهای عربی رفته اند ودر آنجا شروع به ساخت و ساز می کنند.

تعداد آپارتمان های بالای 90 متر که در مناطق شمالی تهران قرار دارند و مالکان و صاحبان آن آپارتمان ها حاضرند زیر قیمت آن منطقه آنجا را به فروش برسانند بیشتر از گذشته شده است.

بررسی فایل های فروش آپارتمان در یک هفته اخیر نشان دهنده ی این است که بیشتر آپارتمان های بالای 80متر در مناطق میانی و شمالی شهر تهران زیر قیمت میانگین آن منطقه برای فروش پیشنهاد شده اند.

چه خبر است در فایل های قرمز مسکن؟

این در صورتی است که فایل های کوچک مقیاس در لیست فایل های قرمز قرار دارند و بیشتر فایل های پیشنهادی هم بر پایه ی قیمت میانگین منطقه برای فروش گذاشته شده اند.

بعضی از مشاوران املاک در محدوده شمالی تهران می گویند: فروش های فوری تعدادشان در این مناطق بیش از ماه های گذشته شده است و می توان انتظار کم شدن قیمت در ماه های آینده را داشت.

درمعاملات مسکن رکود ادامه دارد

کارشناسان اقتصاد مسکن چندان به این موضوع امیدوار نیستند. به گفته های آنها خرید و فروش های مسکن دچار رکود شده و احتمالاً این روند تا آخر سال ادامه پیدا می کند. قیمت خانه در چنین شرایطی کم نمی شود اما از صعود شدید آن کم می شود.

قیمت تمام شده مسکن افزایش یافته است زیرا...

تصمیم گیران نتوانسته اند در یک سال گذشته پاسخ مناسبی به تقاضاها بدهند چون بازار مسکن با یک کمبود در عرضه مواجه شده است.

به گفته فعالان بازار مسکن، محصولی که در بخش مسکن تولید می شود، بر پایه ی قیمت تمام شده است. امکان دارد در مواقعی قیمت مصالح ساختمانی کم یا زیاد شود.

سازندگان مسکن ایرانی به ترکیه و کشورهای عربی کوچ می کنند

در سال جاری یک سری افزایش های جدی در نهاده های ساختمانی و دستمزدها وجود داشته که قیمت تمام شده مسکن را بالا برده است.

گروهی از سازندگان مسکن هم می گویند بعضی از فعالان صنعت ساختمان به مناطق متوسط شهر و بسیاری هم به کشورهای عربی و ترکیه رفته اند و در آنجا شروع به ساخت و ساز می کنند.

آیا بازار مسکن منتظر هجوم سرمایه جدید است؟

به گفته آنها در ماه های پیش رو تورم چندانی در بازار مسکن رخ نمی دهد؛ چون اتفاقاتی که می توانست منجر به رشد قیمت ها شود همانند زیاد شدن قیمت نهاده های ساختمانی و دستمزدها اتفاق افتاده است. تنها مؤلفه ای که می تواند در بازار مسکن تأثیر بگذارد هجوم خرید و فروش ها و ورود سرمایه از بازارهای دیگر می باشد که با توجه به رکود معاملات مصرفی به نظر بعید می رسد.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support