دریافت مالیات از دلالی در بازار مسکن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

دریافت مالیات از دلالی در بازار مسکن

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 18226 بازدید
دریافت مالیات از دلالی در بازار مسکن

احمد رضا سرحدی کارشناس مسکن گفت: به طور کلی، تمام دولت هایی جهان هزینه های خود را از طریق دریافت مالیات تامین می کنند. ممکن است در بعضی از کشورهایی که منابع و معادن طبیعی بیشتر است، این مالیات کمتر و در بعضی از کشورها که چنین منابعی ندارند، مالیات بیشتر باشد. اما به هر حال، در تمام دنیا قوانین مالیات را جدی می گیرند .

او در ادامه گفت مالیات باعث می شود که اختلاف طبقاتی کمتر شود. در این میان مالیات بر عایدی سرمایه یکی از پایه های مهم مالیاتی است. به خصوص در ایران که ماجرای سفته بازی  و دلالی زیاد است.

او گفت این دلالان مسکن، سود های باد آوری به دست می آورند و بیان کرد: که در سال های قبل موضوع دریافت مالیات زیاد جدی نبود. او تاکید کرد که خرید و فروش های مصرفی باید بر از مالیات بر عایدی سرمایه معاف باشند.

او بیان کرد: کی از اصلی ترین دلیل های رشد حباب گونه ی فیمت مسکن در تهران  و دیگر کلانشهرها همین دلالی و سوداگری است. بعضی مواقع قیمت خانه ای را میبینیم در یک منطقه ناگهانی بالا می رود. وقتی این مسئله را بررسی می کنیم ، میبینیم که دست چند دلال و بخر و بفروش در کار بوده است تا قیمت خانه را بالا ببرند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support