واحدهای مسکن ملی اشکذر به مالکان واگذار می شود | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

واحدهای مسکن ملی اشکذر به مالکان واگذار می شود

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 22435 بازدید
واحدهای مسکن ملی اشکذر به مالکان واگذار می شود

به گزارش ملکیتا، روح الله ردائی صبح دوشنبه در نشست شورای مسکن با بیان اینکه باید طی هفته جاری نشستی ویژه فرآیند تحویل واحدهای مسکن ملی برگزار شود، با ابراز گلایه مندی از طولانی شدن زمان اجرای پروژه اقدام ملی مسکن بازگو کرد: انتظار می رود مساعدت کامل در زمینه مبلغ  پایانی مورد مطالبه سازمان همیاری شهرداری ها از تقاضاکنندگان صورت پذیرد.

ردائی اضافه کرد : تکمیل واحدها با واگذاری به مالکان، متناسب با توان مالی آنها انجام خواهد شد و آماده سازی محوطه و تأمین کامل زیرساخت ها نیز باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

او با تأکید بر ضرورت شروع عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای اشکذر و مجومرد با هماهنگی راه و شهرسازی و سازمان همیاری شهرداری های استان در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : با توجه به اینکه زمین مورد نظر مجومرد ظرفیت تعداد قطعات برای افراد تایید شده در سامانه ثبت نام را ندارد؛ ظرف همین هفته راه و شهرسازی و مشاور طرح هادی، بقیه زمین مورد نیاز را مکان یابی کنند.

رئیس شورای مسکن شهرستان اشکذر در مورد مسکن روستایی نیز با بیان اینکه بنیاد مسکن برای روستاهای دارای تقاضا کننده برنامه ریزی لازم را انجام دهند، تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان نیز مکلفند در زودترین زمان و ظرف دو هفته آینده مسائل مربوط به زیرساخت های این زمین ها را تعیین تکلیف کنند.

گفتنی است؛ در این نشست در مورد واگذاری و تحویل واحدهای نیمه تمام طرح اقدام ملی مسکن، شروع عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در دهه مبارک فجر، نیازها و مسائل مسکن روستایی در قسمت های خضر آباد و مرکزی و همچنین تأمین بقیه زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن موجودمردم تصمیماتی گرفته شد.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support