تسهیلات بانکی جوابگوی نیازبازارمسکن نیست | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

تسهیلات بانکی جوابگوی نیازبازارمسکن نیست

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

12 ماه پیش 12146 بازدید
تسهیلات بانکی جوابگوی نیازبازارمسکن نیست

فرشیدپورحاجت بیان نمود:تلاش های زیادی درهفت سال قبل صورت گرفته تا بتوانیم به صورت مستقیم تولیدکنندگان وسازندگان مسکن رابه تولیدکنندگانهای مصالح ساختمانی باهدف برای کاهش قیمت،نزدیک کنیم.

این فعال حوزه مسکن اضافه کرد:دست به دست شدن مصالح ساختمانی وادامه این فرایندازکارخانه تا واسطه ورسیدن به دست سازنده مسکن باعث می شودکه شاهدتغییروافزایش قیمت ها باشیم.

وی بابیان اینکه یکی از شاخص های بسیارمهم درتولیدمسکن ،تولیدوتأمین مصالح ساختمانی است،بیان داشت:دراین بخش نوسان قیمت به طورقطع به بازارمسکن منتقل می شود.

پورحاجت به عوامل اجرایی نشدن کارت اعتباری مصالح ساختمانی اشاره کرد وادامه داد:یکی ازمهمترین عوامل اصلی آن به ساختاربانکی کشور می باشد؛سال قبل قرارشده بودکه36هزارمیلیاردتومان درقالب تسهیلات بانکی به حوزه مسکن اختصاص داده شود؛ولی این موضوع به سرانجامی نرسیدودراین بخش انحراف بانکها موجب انتقاددولت ومجلس شد.

دبیرکانون انبوه سازان یکی دیگرازدلایل اجرایی نشدن این کارت های اعتباری را لزوم نظارت بربانک ها دراجرای قوانین عنوان نمود وافزود:انتظار می رودکه بانکها قصور وکوتاهی خودرا که رویه اشتباهی است وچندین سال است گریبان بخش تولیدوکارآفرینی را گرفته ،اصلاح کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درحوزه تولید،اظهارنمود:دربخش تولیدمسکن نظام بانکی این امکان را دارد تمام بخش ها را همراهی کند.

دبیرکانون سراسری انبوه سازان کشور با توجه به بالا رفتن قیمت تمام شده تولید مسکن،بیان کرد:تقاضای ما ازدولت ووزارت راه وشهرسازی این است که درحوزه تولید مسکن تسهیلات بانکی را افزایش دهند،زیرا که تسهیلات به این بخش 400میلیون تومان است،این مبلغ جوابگوی نیاز بازارمسکن نبوده وباید این مبلغ اصلاح شودتا درتولید مسکن جهشی رخ دهد.

 

 

 

 

 

منتظرنظرات گرانبهای شماعزیزان وبزرگواران درزیراین خبرهستیم. 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support