قیمت مسکن امروز 28 آبان 1401/ سرمایه گذاری در آپارتمان های نقلی | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قیمت مسکن امروز 28 آبان 1401/ سرمایه گذاری در آپارتمان های نقلی

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17894 بازدید
قیمت مسکن امروز 28 آبان 1401/ سرمایه گذاری در آپارتمان های نقلی

به گزارش ملکیتا، جدول زیر قیمت مسکن در 40فایل جدید از گروه آپارتمان های تا 50 متر مربع ازمناطق مختلف شهر تهران را نشان می دهد.

یکی از منظورهای اصلی خریدهای سرمایه ای در بازار مسکن از نیمه دوم دهه 90 تا الان،محدوده متراژی نقلی در بازار مسکن بوده است.

دو ویژگی مهم آپارتمان های کوچک متراژ و به اصطلاح نقلی که موجب می شود تقاضای سرمایه ای به خرید آنها تمایل داشته باشد، اولی ناظر بر حدود قیمتی آنها و دیگری مرتبط به میزان تقاضای موثر خرید این واحدهاست. آپارتمان های نقلی این امکان را به تقاضا کننده گان خرید سرمایه ای ملک می دهد که با کمترین نقدینگی ممکن برای وارد شدن به بازار ملک مهیا شوند.

در مناطق زیادی از شهر حتی با فروش خودرو و انضمام مبالغی به صورت وام، نقدینگی کافی برای خرید آپارتمان های زیر 50 مترمربع فراهم می شود. البته تامین بخشی از کسری بودجه خریدار از طریق رهن و اجاره ملک نیز ممکن است. به این ترتیب آپارتمان های کوچک متراژ همواره یکی از گزینه های اصلی پیش روی تقاضاکنندگان خرید سرمایه ای ملک بوده است.

ویژگی دوم این واحدها نیز نقدشوندگی بالای آنهاست که باعث می شود هر زمان سرمایه گذار تصمیم به خروج از بازار ملک بگیرد، بتواند حتی با وجود کسادی احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به فروش واحد خود اقدام کند. 

از آنجا که این واحد ها به دلیل محدودیت متراژ در کل در زمره آپارتمان های قیمت پایین بازار مسکن دسته بندی می شوند و از طرفی دیگر انتخاب اصلی خانه اولی ها هستند، خریداران غیر مصرفی می دانند فروش آپارتمان های نقلی در هر صورت برایشان به مراتب آسان تر از فروش واحدهای میان و بزرگ تر است.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی فروش 40 فایل جدید از گروه آپارتمان های تا 50متر مربع از مناطق مختلف پایتخت گردآوری شده است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support