همه نیاز کشور به تاسیسات ساختمانی و تهویه قابلیت ساخت داخل دارد | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

همه نیاز کشور به تاسیسات ساختمانی و تهویه قابلیت ساخت داخل دارد

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 19839 بازدید
همه نیاز کشور به تاسیسات ساختمانی و تهویه قابلیت ساخت داخل دارد

به گزارش ملکیتا، «امید قالیباف» در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع اضافه کرد: 633 شرکت در این حوزه با اشتغال 63 هزار نفر غعال هستند که تا 95 درصد نیاز کشور به تاسیسات ساختمانی و تهویه را تولید می کنند.

او گفت: در حال حاضر عمق ساخت داخل صنایع برودتی و حرارتی بالای 60درصد است که این اندازه در شیرآلات، لوله و اتصالات، انواع پمپ و دیگ های بخار تا 100درصد نیز می رسد.

سخنگوی صمت بیان داشت: ارزش بازار محصولات سرمایشی و گرمایشی و تهویه حدود 30هزار میلیارد تومان در سال است که سالیانه 218 میلیون دلار نیز برای واردات عمدتاً کمپرسور صرف می شود.

مشاور وزیر صمت ادامه داد: محصولات تاسیسات ساختمانی کشور بازار صادراتی دارند و کشور های عراق، امارات، اسپانیا، روسیه و ایتالیا از جمله بازارهای هدف این محصولات بشمار می روند.

قالیباف با اشاره به پتانسیل بالای صنایع مربوط با تاسیسات ساختمانی در کشور، از به روز کردن استاندارد ها و مبارزه با قاچاق محصولاتی که تولید داخل جوابگوی نیاز بازار است، دو راهکار مهم در توسعه این صنایع نام برد.

او گفت :برآوردهای وزارت صمت نشان می دهد با به روز کردن الکترومتورها در قسمت صنعت و معدن می توان تا پنج هزار مگاوات در مصرف برق صرفه جویی کرد.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support