ثبت نام ثنا | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ثبت نام ثنا

حقوقی

نویسنده:alireza bagherpour

4 ماه پیش 3966 بازدید
ثبت نام ثنا

افراد زیادی به دلایل مختلف نیاز به ثبت نام ثنا و دریافت کد دارند، اما به دلیل عدم آشنایی با نحوه نام نویسی در منزل و ثبت نام ثنا با گوشی دچار مشکل شده و موفق به انجام این کار نمی شوند. امروزه اکثر خدمات دولتی و قضایی به صورت آنلاین و اینترنتی نیز ارائه شده و در دسترس افراد قرار می گیرند که آشنایی با نحوه استفاده از آن ها می تواند، بسیار کمک کننده و مفید واقع گردد. دریافت خدمات آنلاین به افراد کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کرده و از ایستادن در صف های طولانی یا خستگی و اتلاف وقت دوری نمایند.

ثبت نام ثنا معمولا به دو روش حضوری و غیر حضوری قابل دسترس می باشد که در این مقاله به بررسی دقیق نحوه ثبت نام ثنا با گوشی در منزل پرداخته شده است. افراد با مطالعه مقاله پیش رو راهنمای تصویری نام نویسی و دریافت کد ثنا را مشاهده کرده و در مورد مراحل آن اطلاعات کافی را به دست خواهند آورد. آشنایی با سایت مربوط به نام نویسی و همچنین دریافت نشانی آن از طریق مطالعه مقاله در دسترس خواهد بود.


سایت ثبت نام ثنا

افراد برای دریافت خدمات قضایی به صورت آنلاین و اینترنتی معمولا نیاز به کد ثنا دارند که دریافت این کد نیز به شکل بر خط و اینترنتی در دسترس خواهد بود. افراد با مراجعه به نشانی sana.adliran.ir می توانند به راحتی مراحل دریافت کد مربوطه را مانند تکمیل فرم و احراز هویت طی کرده و از آن بهره مند گردند.

به طور کلی باید گفت ثبت نام ثنا از طریق دو روش حضوری و اینترنتی امکان پذیر است که برای نام نویسی حضوری افراد باید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کرده و فرم های لازم را تکمیل کنند. کسانی که قصد ثبت نام ثنا با گوشی در منزل را دارند، می توانند با ورود به سامانه ثنا sana.adliran.ir مراحل را طی نمایند.

سایت ثبت نام ثنا با هدف ارائه خدمات آنلاین و اینترنتی به متقاضیان خدمات قضایی راه اندازی شده و در همین راستا فعالیت می کند. افراد در صورتی که برای نام نویسی در سایت sana.adliran.ir دچار مشکل شوند، می توانند از پشتیبانی کمک گرفته و سوالات خود را مطرح سازند. البته لازم به ذکر است که استفاده از سامانه بسیار آسان بوده و شامل سه مرحله تکمیل فرم، پرداخت هزینه و تایید هویت می باشد.

برای استفاده از سایت ثبت نام ثنا افراد می توانند از یک کامپیوتر و لپ تاپ یا تلفن همراه استفاده کنند. دریافت کد ثنا بسیار آسان بوده و شامل مراحل ساده ای است که به همین دلیل دسترسی به آن با گوشی نیز امکان پذیر است. افراد برای انجام این کار نیاز به اینترنت متوسط یا نسبتا قوی داشته و همچنین باید اطلاعات و مدارک مربوط به نام نویسی را در دسترس داشته باشند.

نحوه ثبت نام در سامانه ثنا

نحوه ثبت نام در سامانه ثنا به صورت اینترنتی و در منزل امکان پذیر می باشد که افراد برای انجام این کار ابتدا باید تمامی مدارک و اطلاعات مورد نیاز را مانند کارت ملی، شناسنامه، نشانی و شماره تلفن، اطلاعات تحصیلی و شغلی را آماده ساخته و در دسترس خود قرار دهند. جهت رفاه حال متقاضیان راهنمای تصویری ثبت نام ثنا در ادامه آورده شده و قابل مشاهده می باشد.

متقاضیان ابتدا باید نشانی sana.adliran.ir را در مرورگر جستجو کرده و سپس گزینه شخص حقیقی را انتخاب کنند. متقاضیان نام نویسی شخص حقوقی باید برای انجام این کار به صورت حضوری اقدام نمایند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support