تقویت بازار داخلی محصولات فلزی با پرداخت اقساطی | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

تقویت بازار داخلی محصولات فلزی با پرداخت اقساطی

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 18629 بازدید
تقویت بازار داخلی محصولات فلزی با پرداخت اقساطی

او اضافه کرد: عمده فعالیت این گروه همکاری با تولید کننده های مقاطع مختلف آلیاژهای مسی، برنجی و آهنی و فولادی و صنایع شیرآلات ، لوستر سازی ، خودرو سازی و صنایع مربوط با ساختمان است.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه رفع نیاز داخلی از اولویتهای این شرکت به حساب می آیند بیان کرد: تأمین نیازهای داخلی کشور از جمله دغدغه های اصلی شرکت حساب می شود و در حال حاضر بیش از 60 درصد نیاز داخلی در مورد محصولات مسی از طریق ما تأمین می شود.

او درباره مشکلات موجود در صنعت گفت: تأمین مواد اولیه با توجه به شرایط موجود یکی از مشکلات ما و دیگر تولید کنندگانی است که در حال فعالیت هستند با وجود این به منظور حمایت از تولید کنندگان و بازار داخلی تا الان شرایط مطلوبی برای فروش محصولات به تقاضاکنندگان در نظر گرفته ایم، اقساط شرایط پرداخت دو تا سه ماهه، قیمت گذاری حداقل قیمتی و ...از جمله اقدامات حمایتی این شرکت محسوب می شود و در صورت حمایت بیشتر و بهبود شرایط فعالیت در کشور این امر مطلوب تر از پیش نیز خواهد شد.

صفایی رفع نیاز داخل را اولویت خود ذکر و گفت:برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، فعلاًدر حوزه صادرات ورود پیدا نکرده ایم تا فعالان اقتصادی داخل کشور در مسیر توسعه و رشد اقتصادی حرکت کنند. از این رو شرکت فلزات صفایی امکان خرید با مناسب ترین قیمت و همچنین امکان خرید از طریق گشایش اعتبار اسنادی فراهم نموده است.

شرکت های مربوطه با صنعت تأسیسات علاوه بر خرید انواع کالای مسی شامل لوله و مقاطع با کیفیت مناسب و قیمت و شرایط پرداخت اعتباری ، به دنبال کاهش هزینه های تولید جهت حضور موفق تر در بازار های داخلی و بین المللی اختیار آنها قرار دهند، از جذابیت بیشتری برخوردارند.

سعید صفایی تأکید کرد: با بیش از شصت سال سابقه حضور در بازار محصولات مسی و برنجی، شرایط مطلوب پرداخت به منظور جلب رضایت مشتریان خود، در راستای کم شدن هزینه های تولید و تأمین همه نیاز های صنایع تأسیسات در نظر گرفته است. 

در چند سال اخیر توانستیم فرایند تبدیل مس از معدن تا محصول نهایی را به صورت یکپارچه در مجموعه انجام دهیم و همین امر موجب شده است که قیمت محصولات ما نسبت به قیمت روز بازار کمتر باشد و این مزیتی مهم برای فعالان صنایع تأسیسات است.

او ادامه داد: از سال 1340در قسمت فروش محصولات مسی و برنجی مثل لوله و ورق مسی مشغول به فعالیت هستیم.

او با اشاره به جایگاه شرکت فلزات صفائی در بازار، بیان کرد: در چند سال اخیر فرایند تبدیل مس از معدن تا محصول را به طور یکپارچه توانسته ایم در مجموعه انجام دهیم و همین موضوع باعث شده که قیمت محصولات ما نسبت به قیمت روز بازار کمتر باشد و این مزیتی مهم برای فعالان صنعت تأسیسات است.

وی تأکید کرد اصل مشتری مداری، ما توانستیم با ایجاد استوک قابل توجه از انواع محصولات مسی و برنجی در سایز های متنوع، امکان خوبی را برای تولیدکنندگان آماده کنیم و خریداران می توانند مواد اولیه خود را در هر سایز و با هر مقداری و در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت و شرایط قابل پرداخت عالی ، از این مجموعه تأمین نمایند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support