دولت باید به سازندگان برای جبران زیاد شدن قیمت ها اطمینان دهد | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

دولت باید به سازندگان برای جبران زیاد شدن قیمت ها اطمینان دهد

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16728 بازدید
دولت باید به سازندگان برای جبران زیاد شدن قیمت ها اطمینان دهد

ایرج رهبر، رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: دولت باید به سازندگان برای جبران زیاد شدن قیمت مصالح ساختمانی و جلوگیری از کندی کار اطمینان خاطر دهد گفت:  با توجه به روند زیاد شدن قیمت متاسفانه خیلی از پروژه ها شاهد کند شدن روند ساخت و ساز در بیشتر پروژه ها به خصوص پروژه های دولتی هستیم.

به گفته رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران وزارت صمت و وزارت راه و شهرسازی باید در حوزه زیاد شدن قیمت مصالح ساختمانی هماهنگی های مورد نیاز را انجام دهند تا در قیمت ها تعادل ایجاد شود.

رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران با بیان اینکه اگر این کنترل عملی نشود سازندگان دچار مشکل می شوند و همچنین در بخش پروژه های نهضت ملی مسکن هم با کندی و اختلال روبه رو خواهیم شد.

او بیان کرد: بیشتر متقاضیان نهضت ملی مسکن انتظار دارند که پروژه های خود را به موقع تحویل بگیرند و در صورت نبودن تعادل این قیمت ها زمان تحویل با تأخیر بیشتری روبه رو می شوند.

او گفت: متاسفانه تصمیمی به سرعت برای تعادل قیمت ها نمی گیرند و باید در این بخش از روند بوروکراسی های اداری کم شود و هماهنگی های وزارت راه و شهرسازی با سازندگان برای کنترل قیمت ها صورت گیرد که تا الان هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

افزایش نرخ ارز و نوسانات اقتصادی به طور قطع قیمت ها در بیشتر بازار ها به ویژه بازار مصالح ساختمانی و مسکن اثر گذار بوده و در آینده  شاهد رشد قیمت ها در بازار مسکن و در نتیجه قیمت تمام شده ساخت مسکن ها در این بازار با نوسان قیمتی مواجه خواهد شد.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support