آپارتمان های 80میلیارد تومانی در مناطق پر طرفدار تهران! | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آپارتمان های 80میلیارد تومانی در مناطق پر طرفدار تهران!

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16662 بازدید
آپارتمان های 80میلیارد تومانی در مناطق پر طرفدار تهران!

به گزارش ملکیتا، با توجه به گزارش بانک مرکزی که هر ماه از تحولات بازار مسکن تهران منتشر می شود مناطق 5، 10 و2 به ترتیب جزو پرطرفدارترین منطقه ها در این کلانشهر هستند.

طبق گزارشات آذرماه منطقه پنج با حدود هزار و 500معامله پرطرفدارترین منطقه بوده، اما قیمت آپارتمان در این منطقه ها در چه محدوده ای است؟

بررسی قیمت آپارتمان در منطقه 5

اصلی ترین محله هادر منطقه پنج، صادقیه ، پونک، جنت آباد و اکباتان هستند. آگهی های ثبت شده برای منطقه نشان می دهد ارزان ترین آپارتمان ها حدود دو میلیارد تومان قیمت دراد.

ارزان ترین آگهی 45 متری و قیمت یک میلیارد و 800میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. گرانترین آگهی هم 20میلیارد تومان و متراژ آن 210متر است. اما به طور کلی بیشتر آگهی های قیمتی بین سه میلیارد و 500 میلیون و هشت میلیارد تومان دارند.

بررسی قیمت آپارتمان در منطقه10

شناخته شده ترین محله ها در منطقه 10 سلسبیل، آذربایجان و زنجان هستند. ارزانترین آگهی در این قسمت یک میلیارد و 690 میلیون تومان با 36 متر و گرانترین آن متعلق به یک آپارتمان پنج میلیارد و 550میلیون تومانی است. ببیشتر  آگهی ها هم قیمتی بین دو تا سه میلیارد تومان دارد.

بررسی قیمت آپارتمان در منطقه 2

سعادت آباد، مرزداران و شهرک غرب اصلی ترین محله ها در منطقه دو هستند. پایین ترین قیمت برای آگهی این منطقه در سعادت آباد واقع شده، 32 متر دارد و قیمت آن دو میلیارد و 500 میلیون تومان ثبت شده است. گرانترین آگهی آن هم 80میلیارد تومان و متراژ آن بالاست؛ 825 متر! قیمت در بیشتر آگهی های این منطقه بین هشت تا 17 میلیارد تومان ثبت شده است.

قیمت مسکن در مناطق پرطرفدار تهران

آمار زیاد شدن معاملات در آذرماه

تعداد معاملات در منطقه پنج، آبان ماه سال جاری هزار و 137 عدد بوده و در آذرماه به هزار و 532 عدد رسیده است. درمنطقه 10نیز تعداد خرید و فروش 740عدد بوده و تا 958عدد رشد داشته است؛ این زیاد شدن در منطقه دو 718 عدد بوده  و به عدد 943رسیده است. بنابراین در منطقه پنج 34/7 درصد،در منطقه 10، معادل 29/5 درصد و در منطقه دو 31/3 درصد زیاد  شدن تعداد معاملات دیده می شود.

به طور کلی تعداد خرید و فروش در گزارش آبان ماه صعودی بوده، اما در بعضی مناطق طبق این آمار زیاد شدنی در کار نبوده است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support