مصوبات شورای فنی روی کاغذ نمانده است | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

مصوبات شورای فنی روی کاغذ نمانده است

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17332 بازدید
مصوبات شورای فنی روی کاغذ نمانده است

سید کمال الدین میر جعفریان شامگاه دوشنبه در دهمین جلسه شورای فنی استان اردبیل بیان کرد: کمیته های مصالح، پیمان و آموزش گزار ش خود را در جلسه شورای فنی داده اند تا مشکلات و موانع پیش رو در مناطق گوناگون استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری های پایانی انجام شود.

او ضرورت استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را در ساخت و سازها به ویژه احداث مسکن ملی یادآوری کرد: به هیچ وجه تولید و مصرف مصالح بی کیفیت توصیه نمی شود.

معاون امور عمرانی استاندارد اردبیل ضرورت برداشت اصولی و درست معادن را اعم از شن و ماسه و تولید مصالح با کیفیت بتنی یادآور شد و گفت: واحدهای شن و ماسه در بعضی از مناطق استان به ویژه خلخال زیاد است که انتظار می رود دیگر مجوزی در این حوزه صادر نشود.

میر جعفر اضافه کرد: 10 واحد تولید شن و ماسه در جنوب استان فعالیت می کنند که دیگر نیازی برای صدور مجوز معدنی نیست و به جای آن با حمایت از سرمایه گذاران، واحدهای تولید محصولات بتنی مورد حمایت و دقت نظر است.

او در قسمت دیگری از سخنان خود بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت، انجمن پیمانکاران و انبوه سازان باید نیاز خود را در جنوب استان اردبیل برای تولید محصولات بتنی با اولویت معادن کوهی اعلام کنند تا جلوی برداشت معادن رودخانه ای گرفته شده و به میزان نیاز فعالیت این مجموعه ها را شاهد باشیم.

میر جعفریان ضروری بودن همراهی شرکت های پیمانکاری را در اجرای پروژه های زیاد یاد آور شد و اضافه کرد: انتظار این است که شرکت های پیمانکاری به اندازه ظرفیت و توان کاری خود پروژه ها را انتخاب کرده و عملیات اجرایی آنها را شروع کنند تا مشاهده تعطیلی بعضی از پروژه ها به خاطر تعدد فعالیت پیمانکاران نباشیم.

او گفت: انتظار این را داریم که پیمانکاران به اندازه توان تخصصی و اجرایی خود در اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی استان مشارکت کرده و به خاطر مسائل بسیاری به تعطیلی پروژه ها رضایت ندهند.

او در ادامه اعلام کرد: بهتر است کمیته فنی و بازرگانی توان پیمانکاران را در زمینه های فنی و مالی مورد بررسی قرارداده و نظر پایانی را در این زمینه اعلام کنند.

او از نظام مهندسی ساختمان درخواست کرد تا با تشکیل جلسه کارشناسی و فنی با همراهی صنوف گوناگون، مبحث 19 را در کنار تولید مصالح سفال و آجر با کیفیت مورد بررسی قرار داده و جمع بندی علمی و منطقی را در این زمینه ارائه کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: به هیچ وجه مصوبات شورای فنی روی کاغذ نمی ماند بلکه شاهد عملی شدن این مصوبات هستیم تا قسمتی از مشکلات عمرانی، فنی و تخصصی در ابعاد مختلف رفع شود.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support