اپلیکیشن خرید و فروش ملک چیست؟ + مزایا، کاربردها و نحوه استفاده | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اپلیکیشن خرید و فروش ملک چیست؟ + مزایا، کاربردها و نحوه استفاده

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

3 ماه پیش 17564 بازدید
اپلیکیشن خرید و فروش ملک چیست؟ + مزایا، کاربردها و نحوه استفاده

خرید و فروش ملک برای بسیاری از مردم ایران، دغدغه بزرگی است. به خصوص اگر افراد زمان کافی برای مراجعه به آژانس های مشاورین املاک به صورت حضوری نداشته باشند و بخواهند که در یک زمان کوتاهی، خرید خودشان را انجام بدهند. خوشبختانه با توجه به وجود اینترنت و امکاناتی که از طریق اپلیکیشن های خاص ایجاد شده است، می توان به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن کار خرید و فروش ملک را انجام داد. اپلیکیشن خرید و فروش ملک می تواند راه حلی مطمئن برای افرادی باشد که نیاز به خرید یا فروش املاک را دارند. اگر می خواهید با بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ملک آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

اپلیکیشن خرید و فروش ملک چیست؟ + مزایا، کاربردها و نحوه استفاده

چرا اپلیکیشن خرید و فروش ملک؟

تا به حال شده به فکر خرید یک ملک یا فروش آن باشید؟ چه دغدغه هایی ذهن شما را درگیر کرده است؟ اینکه باید زمان زیادی بگذارید تا بالاخره کیس دلخواه خودتان را پیدا کنید، یک طرف. از طرف دیگر باید زمان زیادی برای رفت و آمد به املاک مختلف برای بررسی هر کدام از آن ها صرف کنید. به لطف وجود اینترنت و امکاناتی که در اختیار ما می گذارد، دیگر روش های سنتی و قدیمی برای کسب وکارها پاسخگو نیستند. شما به عنوان یک فرد حرفه ای باید بدانید که دیگر داشتن یک شغل سنتی با همان روش های قدیمی نمی تواند شما را به درآمد ایده آلی برساند. یا اگر یک خریدار هستید، باید بدانید که دیگر نیازی نیست برای خرید ملک به صورت حضوری به آژانس های مختلف مراجعه کنید.

 اپلیکیشن خرید و فروش ملک یک اپلیکیشن حرفه ای است که می تواند به شما برای خرید و فروش ملک کمک کند. اگر خریدار هستید، می توانید از اپلیکیشن برای دسترسی راحت تر به املاک مناسب استفاده کنید. اگر فروشنده یا مشاور املاک هستید، می توانید از اپلیکیشن برای دسترسی راحت تر به خدمات و امکانات مختلف استفاده نمایید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

اپلیکیشن خرید و فروش ملک

اپلیکیشن خرید و فروش ملک برای چه افرادی کارایی دارد؟

به وجود آمدن بستر اینترنتی برای خرید و فروش ملک می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. یکی از مهم ترین مزایا امکان دسترسی راحت تر به مشتریان برای فروشندگان و امکان دسترسی راحت تر به خانه های فروشی برای خریداران است. بنابراین، سه دسته از افراد می توانند از اپلیکیشن خرید و فروش ملک استفاده کنند که عبارتند از:

  • خریداران ملک

اولین دسته از کاربرانی که کار از اپلیکیشن خرید و فروش ملک استفاده می کنند، افرادی هستند که قصد خرید یک ملک را دارند. فرقی نمی کند که آن ملک، یک ملک تجاری است یا به عنوان یک ملک مسکونی خریداری می شود. مهم این است که خریداران بتوانند با سهولت بیشتر و در زمان کمتری، مراحل خرید انواع ملک را انجام دهند.

یکی از کاربردهای اصلی آپ های مربوط به خرید و فروش ملک این است که امکان خرید ملک را برای مشتریان فراهم می کند. خریداران ملک می توانند آگهی های منتشر شده در آپ را مشاهده کنند و بر اساس نیاز و بودجه ای که دارند، بهترین ملک را برای خرید انتخاب کنند. مزیت استفاده از اپلیکیشن این است که تمامی مراحل مربوط به خرید و فروش ملک را در زمان کوتاه تری انجام می دهد. بنابراین، افرادی که زمان کافی برای بررسی املاک در آژانس ها و دفاتر فروش ملک را ندارند، می توانند از اپلیکیشن خرید و فروش ملک استفاده کنند.

  • فروشندگان ملک

فروشندگان یک ملک مسکونی و یا تجاری برای اینکه بتوانند ملک خودشان را به افراد مختلفی معرفی کنند، می توانند از اپلیکیشن خرید و فروش ملک استفاده کنند. در این اپلیکیشن ها امکان ثبت آگهی برای فروشندگان وجود دارد. فروشندگان می توانند بر اساس نوع ملک و خصوصیاتی که دارد، آگهی خود را منتشر کنند و از عکس های مناسب نیز در آگهی خودشان استفاده نمایند.

موضوعی که حتما باید در هنگام استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش ملک به آن توجه داشته، محدودیت هایی است که در این اپلیکیشن ها وجود دارد. در برخی از اپلیکیشن ها برای حفظ امنیت خرید و فروش، امکان ثبت آگهی از طریق فروشندگان ملک به صورت مستقیم وجود ندارد. در چنین شرایطی فروشندگان می توانند با معرفی ملک خودشان به یک آژانس املاک، به راحتی ملک را از طریق آپ خرید و فروش ملک در معرض نمایش بگذارند.

  • آژانس ها و مشاورین املاک

سومین گروه از افرادی که می توانند از اپلیکیشن خرید و فروش ملک استفاده کنند، آژانس ها و مشاورین املاک هستند. این گروه از افراد می توانند آگهی های مربوط به خرید و یا فروش املاک مسکونی و تجاری خودشان را در اپلیکیشن ها ثبت کنند تا مشتریان بتوانند با بررسی آن ها، بهترین ملک را بر اساس نیاز خود خریداری نمایند. اپلیکیشن خرید و فروش ملک برای آژانس ها و مشاورین املاک، یک فرصت برای ورود به فضای مجازی و اینترنتی جهت دسترسی به امکانات حرفه ای است.

آژانس ها و مشاورین املاک در اپلیکیشن خرید و فروش ملک، ثبت نام می کنند و با پنل اختصاصی خودشان آگهی های مربوط به فروش ملک را منتشر می کنند. فروشندگان املاک نیز می توانند با ارتباط گرفتن با آژانس ها و مشاورین املاک، آگهی های خودشان را در اپلیکیشن ها منتشر کنند. این موضوع می تواند باعث شود تا اعتماد خریداران به آگهی های منتشر شده توسط یک مشاور املاک بیشتر شود. بنابراین، احتمال فروش یک ملک در اپلیکیشن ها افزایش پیدا خواهد کرد.

چرا اپلیکیشن خرید و فروش ملک؟

مزایای اپلیکیشن خرید و فروش املاک برای خریداران

دسترسی راحت تر به آگهی های مختلف املاک، می تواند مهم ترین مزیت استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش املاک برای خریداران باشد. به عنوان یک خریدار حتما دوست دارید که با صرف زمان کمتر، بهترین گزینه را پیدا کنید و آن را خریداری نمایید. ولی محدودیت های زمانی به شما این اجازه را نمی دهد. استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش ملک می تواند برای شما مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • صرفه جویی در زمان

اپلیکیشن خرید و فروش ملک به شما این امکان را می دهد تا بدون اینکه نیازی به مراجعه به آژانس های مشاور املاک داشته باشید، ملک مورد نظر خودتان را پیدا کنید. دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را برای رفت و آمد میان املاک و آژانس های مشاورین املاک بگذارید. روی مبل خانه خودتان بنشینید و موقعیت های مختلف را بررسی کنید. با این کار دیگر نگرانی و دغدغه ماندن در ترافیک خیابان و یا از دست رفتن زمان برای بررسی املاک نامناسب را نخواهید داشت. 

  • صرفه جویی در هزینه

یکی دیگر از مزایای استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش املاک این است که باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. در واقع، شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های مختلف برای رفت و آمد میان مشاورین املاک و آژانس های مختلف سراسر کشور را ندارید. می دانیم که این هزینه برای افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند و قصد خرید ملک در یک شهر دیگر را دارند، بسیار سنگین خواهد بود. با وجود بستر اینترنت و اپلیکیشن، دیگر نیازی نیست که افراد هزینه زیادی را برای پیدا کردن مورد دلخواه خودشان صرف کنند. با یک یا چند بار رفت و آمد ساده بعد از انتخاب ملک مورد نظرتان را در اپلیکیشن، می توانید آن را خریداری کنید و لذت یک معامله بدون دردسر را بچشید.

  • امکان مقایسه گزینه های مختلف

اپلیکیشن خرید و فروش ملک به شما این امکان را می دهد تا گزینه های مختلف را با هم مقایسه کنید. در واقع شما به آگهی های مختلفی دسترسی خواهید داشت که حتی شاید در محله مورد نظر شما قرار ندارند، ولی به دلیل قیمت و موقعیت مناسب گزینه خوبی برای شما هستند. می توانید این گزینه ها را در کنار هم بگذارید. قیمت، قدمت ساخت، متراژ و ... هر یک از املاک را در نظر بگیرید و آن ها را با هم مقایسه کنید. در چنین شرایطی با همان بودجه ای که دارید، می توانید بهترین ملک را خریداری کنید.

مزایای اپلیکیشن خرید و فروش املاک برای فروشندگان

این روزها دغدغه بسیاری از فروشندگان املاک، پیدا کردن مشتری است. اگر تا به امروز اهمیت خرید و فروش ملک در فضای مجازی را درک نکرده اید، اجازه دهید تا واضح تر با شما صحبت کنید. خودتان را جای یک خریداری بگذارید که هر روز خسته از سر کار به خانه بر می گردد و فکر خرید خانه است. اما چون توانایی خارج شدن از منزل به دلیل کمبود وقت و خستگی را ندارد، روی مبل می نشیند و با جستجوی ساده در اینترنت موردهای مختلف املاک را بررسی می کند. اگر شما به عنوان فروشنده و آژانس مشاور املاک از این فرصت برای در اختیار گذاشتن آگهی های خودتان استفاده نکنید، قطعا خیلی راحت از رقبای خودتان عقب می افتید. پس اپلیکیشن خرید و فروش ملک برای فروشندگان نیز مزایای زیادی را به همراه دارد که عبارتند از:

  • پیدا کردن مشتریان بالقوه

شمار مشتریانی که به آژانس ها و مراکز مشاور املاک مراجعه می کنند، کم نیستند. اما بسیاری از آن ها یا به دنبال قیمت گرفتن هستند یا قصد جدی برای خرید خانه ندارند. به هر حال شما هم نمی توانید از همان ابتدا شرایط خانه را به مشتری توضیح دهید. پس باید زمان زیادی برای او بگذارید تا خانه را به او نشان دهید و موقعیت خانه و ملک را به مشتری توضیح دهید. در نهایت این مشتری است که تصمیم می گیرد آن خانه را بخرد یا خیر.

با اپلیکیشن خرید و فروش ملک و ثبت آگهی حرفه ای، می توانید زمان کمتری برای مشتریان بگذارید، ولی به مشتریان عالی برسید. چون مشتریان از همان ابتدا شرایط خانه را در آگهی شما بررسی می کنند. پس احتمالا فقط برای بازدید خانه و یا اطلاع از قیمت با شما در ارتباط خواهند بود.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
  • پیدا کردن مشتریان در بازه زمانی کوتاه تر

اپلیکیشن خرید و فروش ملک می تواند به آژانس های مشاور املاک این امکان را بدهد تا در زمان کوتاه تری به مشتری برسند. به طور مثال اگر برای فروش یک ملک بدون ثبت آگهی در اینترنت، نیاز به صرف 20 روز زمان باشد، با ثبت آگهی می توان این زمان را به 5 یا 10 روز کاهش داد. دلیل این موضوع هم سرچ بالای مردم در اینترنت برای رفع نیازهای خودشان است. بنابراین، مشاورین املاک و فروشندگان می توانند با ثبت آگهی در این اپلیکیشن ها مشتریان را در زمان کوتاه تری پیدا کنند.

  • رسیدن به درآمد عالی

یکی از مزایای استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش املاک برای فروشندگان، رسیدن به درآمد عالی است. شما می توانید از این اپلیکیشن ها برای پیدا کردن خریداران بیشتر استفاده کنید. روز به روز اعتماد مشتریان به شما افزایش پیدا می کند و احتمالا آن ها شما را به دوستان و اعضای خانواده خودشان معرفی می کنند. هر چقدر فروش ملک در اپلیکیشن افزایش پیدا کند، شما نیز به سود بیشتری می رسید. پس یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به درآمد عالی شروع فعالیت در بستر اینترنت است.

مزایای اپلیکیشن خرید و فروش املاک برای فروشندگان

آیا اپلیکیشن خرید و فروش ملک ایمن است؟

یکی از موضوعاتی که خریداران و فروشندگان ملک را در زمینه فعالیت در اپلیکیشن خرید و فروش ملک، نگران کرده است؛ بحث امنیت این اپلیکیشن ها است. به طور کلی، اپلیکیشن های خرید و فروش ملک یک بستر برای ایجاد ارتباط میان مشتری و خریدار هستند. پس نباید انتظار معجزه از آن ها داشته باشید! اما موضوعی که نباید آن را فراموش کنید این است که برخی از این اپلیکیشن ها امکان احراز هویت را برای فروشندگان فراهم کرده اند. این یعنی چی؟

یعنی اگر فروشندگان که معمولا آژانس ها و مشاورین املاک هستند، با کد ملی خودشان احراز هویت شوند مشتریان نیز می توانند با خیالی راحت از آن ها کمک بگیرند. پس اپلیکیشن خرید و فروش ملک اگر دارای شرایط احراز هویت برای فروشندگان باشد، کاملا ایمن است. با این حال توصیه می شود که خریداران و فروشندگان مطلقا بدون اطلاع از صحت اطلاعات طرفین وارد معامله نشوند. حتما خانه ها باید به صورت حضوری بازدید شوند. در غیر این صورت احتمال کلاهبرداری هم وجود دارد. مشتریان می توانند برای وارد معامله شدن با خیال بهتر از مشاورینی کمک بگیرند که احراز هویت شده اند.

چگونه می توان در اپلیکیشن خرید و فروش ملک به عنوان فروشنده موفق بود؟

برای فعال بودن در اپلیکیشن خرید و فروش ملک و کسب درآمد، باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. در غیر این صورت نه تنها در اپلیکیشن موفق نخواهید بود، بلکه به درآمد بالایی نیز نمی رسید. پس اگر می خواهید در این زمینه موفق باشید، به نکات زیر توجه کنید.

  • حتما مراحل احراز هویت را در اپلیکیشن هایی که این امکان را برای شما فراهم کرده اند، انجام دهید. این کار باعث جلب اعتماد مشتریان برای خرید می شود.
  • سعی کنید که از اپلیکیشن خرید و فروش ملک به عنوان یک فرصت برای جذب مشتری نگاه کنید. پس منظم در آن فعالیت داشته باشید و با مشتریان ارتباط بگیرید.
  • پاسخگو بودن به مشتریان بسیار مهم است. برخی از فروشندگان راه های ارتباطی خودشان را در آگهی ثبت می کنند، ولی اصلا پاسخگو نیستند و یا خیلی دیر به مشتری پاسخ می دهند. این موضوع می تواند با منصرف شدن مشتری از خرید شود.
  • حتما به کیفیت تصاویر، نوع متن و نوشته موجود در آگهی ثبت شده در اپلیکیشن خرید و فروش ملک توجه داشته باشید. هرگز آگهی های بی کیفیت که عملا مشتری از آن ها اطلاعاتی نمی گیرد را منتشر نکنید.
  • آیا اپلیکیشن خرید و فروش ملک ایمن است؟

    بهترین آپ خرید و فروش ملک

    اپلیکیشن ملکیتا بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ملک در ایران است. امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می دهد، آنقدر عالی است که به راحتی نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. این آپ هم برای اندروید، هم برای آی او اس و هم ویندوز قابل استفاده است. البته نسخه اندروید یک برنامه است که می تواند روی گوشی نصب شود. ولی برای ویندوز و آی او اس افراد باید از نسخه تحت وب اپلیکیشن استفاده کنند.

    این اپلیکیشن خرید و فروش ملک امکان ثبت آگهی را برای فروشندگان فراهم کرده است. خریداران نیز می توانند با مشاهده و بررسی آگهی ها، بهترین ملک را انتخاب کنند و آن را خریداری نمایند. البته این اپلیکیشن فقط یک بستر برای ارتباط میان فروشنده و خریدار است. بنابراین، هم خریداران و هم مشتریان باید در هنگام معامله دقت کافی داشته باشند.

  • آپ خرید و فروش املاک

    نحوه استفاده و ثبت نام در آپ خرید و فروش املاک  

    اگر قصد استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش ملک را دارید، می توانید همین حالا آن را روی گوشی تلفن همراه خودتان نصب کنید. یا اینکه از نسخه وب آپ خرید و فروش ملک استفاده نمایید. با ثبت نام در آپ خرید و فروش ملک، می توانید با خیالی راحت مراحل ثبت آگهی به عنوان فروشنده را آغاز کنید. همچنین به عنوان خریدار می توانید آگهی های مختلف موجود در اپلیکیشن را بررسی کنید. این آگهی ها مختص هر استانی منتشر می شوند. بنابراین، کافیست که از طریق اپلیکیشن استان مورد نظرتان را انتخاب کنید تا آگهی های مختص همان استان به شما نمایش داده شوند. در نهایت می توانید این اپلیکیشن را در هر ساعت از شبانه روز مورد استفاده قرار دهید. این آپ هیچ محدودیتی برای استفاده در شهرهای مختلف کشور ایران ندارد.

  •  

  • هموطنان عزیزوهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست بامابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support