معرفی سامانه ملکیتا فارس + امکانات قابل ارائه | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

معرفی سامانه ملکیتا فارس + امکانات قابل ارائه

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

3 ماه پیش 15896 بازدید
معرفی سامانه ملکیتا فارس + امکانات قابل ارائه

در سال های اخیر نیاز مردم به استفاده از سامانه های اینترنتی که خدمات خود را به صورت تخصصی ارائه می کنند، افزایش پیدا کرده است. سامانه های مختلفی وجود دارند که در زمینه املاک نیز خدمات خوبی را به مردم ارائه می کنند؛ اما تعداد محدودی از این سایت ها به صورت تخصصی در زمینه املاک فعال هستند. حتی این سایت ها نیز دارای امکانات جامع و کاملی مانند ملکیتا در زمینه املاک نیستند. همین موضوع باعث شده تا ملکیتا فارس به یکی از بهترین سایت های اینترنتی در زمینه املاک تبدیل شود. سامانه ملکیتا فارس، یکی از بخش های سامانه ملکیتا است که خدمات خود را به صورت اختصاصی به مردم فارس ارائه می کند. کلیه مردم می توانند برای دریافت این خدمات از طریق سایت ملکیتا و یا اپلیکیشن، اقدام کنند.

معرفی سامانه ملکیتا فارس + امکانات قابل ارائه

معرفی سامانه ملکیتا فارس

سامانه ملکیتا فارس یک سامانه اینترنتی جامع و کامل در زمینه املاک است که توانسته خدمات بسیار متنوعی را به مشتریان خود ارائه کند. این سامانه که بهترین‌سایت ‌فروش‌ملک می‌باشدو دربرگیرنده تمامی آگهی های مربوط به املاک در فارس است وامکان ثبت نام و استفاده از خدمات را برای مردم عادی فراهم کرده است. هدف از روی کار آمدن این سامانه، کاهش هزینه ها و زمان مردم و کسب و کارها در زمینه املاک است. با توجه به اینکه معاملات ملک در کشور ایران، بسیار زیاد در طول روز انجام می شوند؛ استفاده از خدمات ملکیتا می تواند مزایای زیادی را برای طرفین معامله به همراه داشته باشد.

ملکیتا فارس بخشی از سامانه ملکیتا است که خدمات خود را به صورت تخصصی در این زمینه به مشتریان ارائه می کند. این سامانه اینترنتی چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینه املاک کار می کند. اکثر مشتریان و کسب و کارهایی که از این سامانه کمک می گیرند نیز از خدمات ارائه شده در این سامانه راضی هستند. این موضوع نتیجه روی کار آمدن ملکیتا را برای کسب و کارها و مردم فارس نشان می دهد.

چه افرادی می توانند از امکانات ملکیتا فارس استفاده کنند؟

همه افرادی که در زمینه املاک فعالیت می کنند، می توانند از خدمات ملکیتا فارس استفاده کنند. در واقع هیچ محدودیت خاصی برای استفاده از خدمات این سامانه وجود ندارد. افراد حقوقی، حقیقی و همه مشتریانی که نیاز به دریافت خدمات از ملکیتا را دارند، می توانند درملکیتا فارس ثبت نام کنند و از این خدمات استفاده نمایند.

البته موضوعی که باید برای استفاده از این خدمات در نظر داشته باشید، این است که برای دریافت هر کدام از این خدمات نیاز به ثبت نام در ملکیتا دارید. برای ثبت نام نیز باید نقش خود را در زمینه فعالیت هایی که قرار است در ملکیتا انجام دهید، مشخص کنید. افرادی که می توانند از امکانات و خدمات ملکیتا استفاده نمایند، عبارتند از:
 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
 
مشتریان عادی برای خرید و رهن و اجاره املاک
مشتریان فروشندگان املاک به عنوان مدیران آژانس املاک
فروشندگان املاک به عنوان مشاورین املاک
مشاغل حوزه ساختمان سازی مانند افراد گچ کار، کابینت ساز و ...
فروشندگان مصالح ساختمانی
افراد بازاریاب در زمینه املاک

سامانه ملکیتا فارس

آشنایی با خدمات و امکانات ملکیتا فارس

ملکیتا فارس هر خدماتی که مربوط به املاک تجاری، مسکونی و اداری باشد را به مردم فارس و کسب و کارها ارائه می کند. هیچ محدودیتی برای استفاده از این خدمات در شهرستان های فارس و مردم در استان های دیگر وجود ندارد. فقط کافیست که مردم بر اساس نیاز خود، از خدمات و امکانات مربوط به ملکیتا استفاده کنند. در ادامه به امکاناتی که از سوی این سامانه به مردم و کسب و کارها ارائه می شود، اشاره می کنیم.

خرید و فروش ملک در ملکیتا

خرید و فروش ملک در ملکیتا یکی از پرطرفدارترین خدماتی است که در ملکیتا به مردم و آژانس های مشاورین املاک ارائه می شود. در واقع خرید و فروش ملک در ملکیتا فارس یک رابطه دو طرفه میان فروشندگان و خریداران ایجاد می کند. فروشندگان املاک می توانند برای فروش زودتر و سریع تر املاک خودشان در ملکیتا ثبت نام و آگهی خود را ثبت کنند. این آگهی ها می توانند شامل عکس، اطلاعات مهمی باشند که هر کدام جزئیات بسیار متنوعی دارند.

خریداران ملک نیز می توانند بر اساس محله، شهر و اطلاعات دیگر، اقدام به خرید ملک در ملکیتا کنند. البته منظور از خرید ملک، مشاهده آگهی های مختلف جهت پیدا کردن گزینه ایده آل است. ملکیتا هیچ گونه امکاناتی را برای انجام معامله آنلاین برای خرید و فروش ملک به دو طرفین ارائه نمی کند. حتی انجام این کار قبل از بازدید از ملک، سند و جزئیات آن اصلا از سوی ملکیتا به مشتریان توصیه نمی شود. بنابراین، مشتریان ملک در ملکیتا می توانند با بررسی آگهی های مختلف از طریق ملکیتا، خانه و ملک مورد نظر خودشان را پیدا کنند.

رهن و اجاره ملک در ملکیتا

یکی از خدمات و امکانات ارائه شده در ملکیتا فارس، رهن و اجاره است. با توجه به اینکه در سال های اخیر هزینه های مربوط به خرید ملک بسیار افزایش پیدا کرده است، بسیاری از مردم ترجیح می دهند که برای داشتن یک سقف برای زندگی و یا راه اندازی یک کسب و کار در دنیای حضوری، اقدام به رهن و اجاره ملک کنند. این موضوع تعداد املاکی که قصد رهن و اجاره آن ها وجود دارد را در ملکیتا افزایش داده است.

رهن و اجاره ملک در ملکیتا فارس برای دو طرفین معامله، یعنی افرادی که نیاز به رهن و اجاره ملک دارند و افرادی که قصد اجاره دادن ملک را دارند، کاربردی است. این موضوع باعث شده تا شمار خانه ها و املاکی که در حال رهن و اجاره هستند در ملکیتا افزایش پیدا کنند. لازم به توضیح است که آژانس های مشاورین املاک و مدیران آژانس ها می توانند برای ثبت آگهی اجاره در ملکیتا اقدام کنند. مشتریان عادی نیز با بررسی آگهی ها با مشاورین املاک ارتباط می گیرند و در مورد قیمت دقیق و جزئیات دیگر ملک سوال می پرسند. در نهایت معامله رهن و اجاره باید پس از بازدید از ملک و بررسی شرایط آن نوشته شود.

خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی در ملکیتا فارس

خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی مکانیکی و الکترونیکی در ملکیتا فارس از جمله خدمات پربازدید و محبوب در ملکیتا محسوب می شوند. همانطور که می دانید خرید مصالح ساختمانی با قیمت مناسب چالش بسیار بزرگی برای مهندسین ساختمان سازی محسوب می شوند. چرا که حتی یک تغییر اندک در قیمت مصالح ساختمانی، می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت کل ساختمان داشته باشد. همین موضوع باعث شده تا ملکیتا این امکان را برای کسب و کارهای فروشنده مصالح و تجهیزات ساختمانی فراهم کند تا آگهی های مربوط به فروش این مصالح را با قیمت رقابتی ثبت کنند.

در این صورت مشتریان مصالح ساختمانی می توانند با بررسی دقیق قیمت ها و آگهی های منتشر شده در ملکیتا فارس، بهترین مصالح ساختمانی را با قیمت مناسب تهیه کنند. فروش مصالح ساختمانی در ملکیتا فارس باید با قیمت منصفانه انجام شود. چرا که کارشناسان ملکیتا قبل از منتشر کردن آگهی در مورد قیمت ها تحقیق می کنند و از منتشر کردن آگهی هایی که دارای قیمت غیر منطقی هستند، خودداری می کنند. بنابراین، لازم است که افراد آگهی دهنده در هنگام درج قیمت به موضوعات مختلفی مانند مناسب بودن قیمت و عواملی از این قبیل توجه داشته باشند.  

بازاریابی در زمینه املاک در ملکیتا

بازاریابی یکی از شغل های پردرآمد و در عین حال کم سرمایه است که می تواند در زمینه املاک بسیار عالی نیز باشد. بازاریابی ملک در ملکیتا فارس به افرادی که به این شغل علاقه مند هستند و روابط عمومی خوبی دارند، توصیه می شود. بازاریابی در ملکیتا فقط برای خرید و فروش ملک و رهن و اجاره آن انجام نمی شود. حتی فروشندگان مصالح ساختمانی و ارائه دهنده خدمات نیز می توانند با بازاریابی به درآمد عالی برسند.

بنابراین، اهمیت دریافت خدمات بازاریابی در زمینه املاک غیر قابل انکار است. برخلاف باور بسیاری از مردم که بازاریابی درآمد زیادی ندارد، باید بگوییم که اگر افراد در این کار جا بیفتند خیلی راحت به درآمد خواهند رسید. مزیت ملکیتا این است که یک سیستم جامع و کامل برای پرداخت پورسانت در نظر گرفته است. به طوری که بازاریابان می توانند به صورت شفاف در مورد میزان درآمد و پورسانت خودشان اطلاعات کسب کنند و درخواست تسویه خود را ثبت نمایند.

ثبت آگهی خدمات املاک محور

ارائه خدمات مختلف و املاک محور در ملکیتا

یکی از امکانات سامانه ملکیتا که باعث شده مشاغل فعال در زمینه املاک بتوانند به درآمد عالی برسند، امکان ارائه خدمات مختلف و املاک محور در ملکیتا است. در واقع افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، می توانند در ملکیتا آگهی ثبت کنند و به درآمد عالی برسند. این در حالی است که بدون ثبت نام در ملکیتا و ثبت آگهی در اینترنت، درآمد افراد حتی به نصف هم کاهش پیدا می کند.

مشتریان این خدمات نیز می توانند از طریق سایت ملکیتا آگهی های ثبت شده را بررسی و مشاهده کنند. در این آگهی ها، نمونه کارها و جزئیات کار هر یک از مشاغل درج می شود. بنابراین، مشتریان می توانند بسته به نیاز خودشان از این خدمات استفاده کنند، بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه زیادی داشته باشند.

ثبت نام در ملکیتا فارس

ثبت نام در ملکیتا فارس اجباری است؟

یکی از سوالات رایج در میان مشتریان ملکیتا فارس این است که برای استفاده از خدمات این سایت باید حتما در آن ثبت نام کنند؟ اگر به ماهیت ملکیتا توجه داشته باشید، حتما متوجه شده اید که ثبت نام در این سامانه می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. حتی اگر برای مشاهده آگهی های مختلف در ملکیتا نیازی به ثبت نام نداشته باشید، توصیه می کنیم که حتما مراحل ثبت نام را انجام دهید. چون حتی پنلی که برای مشتریان عادی در ملکیتا مورد استفاده قرار می گیرد دارای امکانات متنوعی است. پس فقط افرادی می توانند در این سامانه ثبت نام نکنند که نیاز به بررسی آگهی های منتشر شده در ملکیتا را داشته باشند.

دیگر افراد مانند کسب و کارها، مشاورین املاک، بازاریابان و ... حتما باید در ملکیتا فارس ثبت نام کنند که به درآمد عالی برسند. در غیر این صورت حتی امکان ثبت آگهی برای این افراد وجود ندارد. پس از ثبت نام در ملکیتا فارس، امکاناتی در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد که می توانند با کمک آن ها راحت تر از خدمات ملکیتا استفاده نمایند. بنابراین، برای دسترسی راحت تر به ملکیتا و امکاناتی که در اختیار مردم قرار می دهد، می توان مراحل ثبت نام در این سایت را انجام داد.

آیا احراز هویت در ملکیتا فارس ضروری است؟

با توجه به گسترش تجارت الکترونیک در کشور ایران، دولت تصمیم به راه اندازی یک سامانه ای گرفت تا مردم و کسب و کارها بتوانند با امنیت بیشتری در سایت های اینترنتی فعالیت کنند. سامانه امتا که به آن سامانه احراز هویت الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی می گویند، سامانه ای است که می تواند برای احراز هویت کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به اینکه ملکیتا نیز با هدف راه اندازی یک بستر ایمن برای کسب و کارهای اینترنتی روی کار آمده است، امکان احراز هویت را از طریق سامانه هوشمند فراهم کرده است.

اگرچه احراز هویت در ملکیتا فارس می تواند به کسب و کارها کمک کند و باعث افزایش درآمد آن ها شود؛ اما انجام این کار اجباری نیست. کسب و کارها می توانند به دلخواه مراحل مربوط به احراز هویت در ملکیتا فارس را انجام دهند تا مشتریان بیشتری جذب کنند. شاید برای شما این سوال مطرح شود که آیا تفاوتی میان کسب و کارهای احراز هویت شده و نشده در ملکیتا وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله.کسب وکارهای احراز هویت نشده در ملکیتا کاملا مشخص هستند. به طوری که در زیر هر آگهی منتشر شده از آن ها عبارت «احراز هویت نشده» درج می شود. به همین خاطر معمولا مشتریان به این کسب و کارها اعتماد نمی کنند. مشتریان ترجیح می دهند که از خدمات کسب و کارهایی استفاده کنند که در ملکیتا احراز هویت شده اند.

خرید و فروش ملک در فارس در ملکیتا

قیمت ثبت نام در ملکیتا فارس چقدر است؟

همه افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف ملکیتا فارس را دارند، باید در این سامانه ثبت نام کنند. اما احتمالا یکی از نگرانی های مشتریان و کسب و کارها برای ثبت نام در ملکیتا فارس، هزینه ای است که برای این کار پرداخت می کنند. شاید برای ثبت نام در برخی از سایت های اینترنتی برای ثبت آگهی نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید، اما قیمت ثبت نام در ملکیتا استان فارس کاملا رایگان است. پس نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای ثبت نام در ملکیتا نخواهید داشت.

بنابراین، اگر به عنوان مشتری و کسب و کار نیاز به ثبت نام در ملکیتا فارس دارید، خیالتان از بابت هزینه مربوط به ثبت نام راحت باشد. چون نیازی نیست که هیچ هزینه ای را برای ثبت نام پرداخت کنید. حتی مراحل احراز هویت شما در ملکیتا نیز به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

فقط آن دسته از افرادی که نیاز به بازاریابی در ملکیتا را دارند و می خواهند از این راه درآمد کسب کنند، می بایست برای ثبت نام در ملکیتا فارس هزینه پرداخت کنند. هزینه ای که از سوی بازاریابان پرداخت می شود، برابر هزینه مربوط به خرید کد بازاریابی است. در صورتی که بازاریابان نیاز به فعالیت دراز مدت در ملکیتا را داشته باشند، می توانند پنل های بیش از 3 ماه را در ملکیتا خریداری کنند. در غیر این صورت می توان اقدام به خرید کد بازاریابی 3 ماهه کرد و پس از آن نیز کد را تمدید نمود.

هزینه ثبت نام در ملکیتا

آیا می توان از اپلیکیشن ملکیتا نیز استفاده کرد؟

ملکیتا یکی از سامانه های اینترنتی است که با هدف رفع نیاز مردم به سامانه های اینترنتی شکل گرفته است. این سامانه به دلیل اینکه بتواند خدمات خود را به قشر مختلف مردم ارائه کند، توانسته به غیر از سامانه خدمات خود را در اپلیکیشن ملکیتا نیز ارائه کند. بنابراین، مشتریان ملکیتا می توانند برای دریافت خدمات از این سامانه بدون نیاز به ورود به سایت اینترنتی، از طریق اپلیکیشن اقدام کنند.

اپلیکیشن ملکیتا یک اپلیکیشن با خدمات آنلاین است که می توانید از طریق آن از تمامی امکانات موجود در ملکیتا مانند خرید و فروش ملک، رهن و اجاره، بازاریابی و ... را انجام دهید. هیچ محدودیتی برای استفاده از خدمات اپلیکیشن ملکیتا برای مشتریان و کسب و کارهای مختلف در اپلیکیشن وجود ندارد. فقط باید در نظر داشت که این اپلیکیشن در حال حاضر دارای نسخه وب و اندروید است. افرادی که دارای گوشی های هوشمند اندرویدی می باشند و نیاز به دریافت خدمات از ملکیتا را دارند، می توانند این برنامه را روی گوشی های هوشمند خودشان نصب نمایند و از آن استفاده کنند. نسخه اندروید این برنامه بسیار عالی عمل می کند و با ارائه امکانات مختلف به مشتریان، می تواند برای کسب و کارهای مختلف عالی باشد.

افرادی که دارای گوشی های ios هستند و یا می خواهند از اپلیکیشن ملکیتا در بستر ویندوز استفاده کنند، می توانند نسخه وب اپلیکیشن ملکیتا فارس را دانلود کنند و از خدمات ارائه شده در اپلیکیشن استفاده نمایند. هم اپلیکیشن نسخه وب و هم نسخه اندروید دارای امکانات عالی هستند که در سایت نیز همین امکانات به مشتریان ارائه می شود. بنابراین، کسب و کارها می توانند برای کسب درآمد از طریق ملکیتا فارس و مشتریان برای خرید املاک و لوازم ساختمان سازی، از طریق سایت و اپلیکیشن ها اقدام کنند.  

 

 

 

هموطنان عزیزوهمراهان همیشگی ملکیتالطفاًنظرات خودتان رادرزیرهمین پست بامادرمیان بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support