معرفی سامانه جامع ملکیتا یزد و هزینه ثبت نام در آن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

معرفی سامانه جامع ملکیتا یزد و هزینه ثبت نام در آن

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 14051 بازدید
معرفی سامانه جامع ملکیتا یزد و هزینه ثبت نام در آن

یزد یکی از شهرهای قدیمی و باستانی در کشور ایران است که با داشتن امکانات رفاهی خوب و پیشرفت زیاد در حوزه ساختمان سازی، به یکی از بهترین شهرهای در حال پیشرفت ایران تبدیل شده است. ساختمان سازی در ملکیتا یزد با قوت هر چه تمام تر در حال انجام است. از طرفی بسیاری از مردم در سنین پایین، به دلیل نیاز خود به ملک در حال خریدوفروش املاک در یزد هستند. با جمعیت نیم میلیون نفری یزد، نیاز به دریافت خدمات مختلف در این شهر گرم و خشک در حوزه ساختمان سازی افزایش پیدا کرده است. ملکیتا یزد، سامانه ای است که بدین منظور روی کار آمده است. کلیه افرادی که نیاز به دریافت خدمات اینترنتی در زمینه املاک و ساختمان سازی را دارند، می توانند از این سامانه و امکانات مختلف آن استفاده نمایند.

معرفی سامانه جامع ملکیتا یزد و هزینه ثبت نام در آن

معرفی سامانه ملکیتا یزد

سامانه ملکیتا یزد یکی از سامانه های اینترنتی معتبر و جامع در زمینه املاک و ساختمان است. در گذشته ای نه چندان دور هیچ کس تصور نمی کرد که رشد دنیای اینترنت تا این اندازه روی کسب و کارها تاثیر بگذارد. همه کسب و کارها از این تاثیر بی نصیب نبودند و کمتر کسب و کاری را می توان پیدا کرد که تا به امروز به دنیای اینترنت راه پیدا نکرده باشد. کسب و کارهای حوزه املاک از آن دسته از کسب و کارهایی هستند که نیاز به خدمات حرفه ای و تخصصی دارند. این کسب و کارها اگر در دنیای اینترنت فعالیت داشته باشند، به درآمد چندین برابری خواهند رسید.

یزد با داشتن نیم میلیون نفر جمعیت، نیاز به سامانه های اینترنتی که هر کدام امکانات و خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه می کند، دارد. سامانه ملکیتا یزد یکی از این سامانه ها است که به لطف داشتن امکانات عالی و کیفیت خدمات خوب، توانسته به یکی از بهترین سامانه های اینترنتی در یزد تبدیل شود. افرادی که نیاز به سامانه ای جامع در زمینه املاک را دارند، می توانند از این سامانه اینترنتی استفاده کنند. امکانات و خدمات این سامانه همگی حول املاک و ساختمان سازی هستند.

ثبت نام کاربران در سامانه ملکیتا یزد

اولین مرحله برای ورود به سامانه ملکیتا یزد و استفاده از خدمات آن، ثبت نام است. برخلاف باور بسیاری از مردم که ثبت‌نام در این سامانه الزامی نیست، اگر نیاز به دریافت خدمات از ملکیتا را دارید باید حتما در آن ثبت نام کنید. تنها برای جستجوی ساده در این سامانه نیازی به ثبت نام نیست. عملا در چنین شرایطی نیز نمی توانید از امکانات زیادی در ملکیتا استفاده کنید.

شاید تا به حال به سایت های مختلفی برای ثبت نام مراجعه کرده باشید که ثبت نام را برای همه افراد به صورت یکسان انجام می دهند. اما سامانه ملکیتا یزد چنین نیست. این سامانه برای هر فرد با نقش مشخص، دارای پنل اختصاصی است. همین موضوع باعث شده تا مراحل ثبت نام افراد در ملکیتا بر اساس نوع نقش و هدفی که برای ثبت نام دارند، متفاوت باشد. بنابراین، برای ثبت نام در این سامانه ابتدا باید مشخص کنید که با چه هدفی در این سامانه ثبت نام می کنید، سپس به صورت اصولی پیش بروید و از امکانات این سامانه استفاده نمایید.

افراد مجاز به ثبت نام در ملکیتا یزد

سامانه ملکیتا یزد شرایط خاصی را برای ثبت نام هر یک از مشاغل و افراد در سامانه در نظر گرفته است. البته این شرایط اصلا سخت گیرانه نیستند و همه افراد بسته به شرایطی که دارند، می توانند در آن ثبت نام کنند. تنها شرط سخت گیرانه ای که در ملکیتا برای ثبت نام در نظر گرفته شده است، فعال بودن در زمینه املاک است! یعنی اگر فردی در این زمینه فعال نباید (به غیر از مشتریان) قادر به ثبت نام در این سامانه نیست.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

به طور کلی، افرادی که می توانند در ملکیتا یزد ثبت نام کنند، به 5 دسته تقسیم بندی می شوند. پنل هر یک از این افراد به صورت اختصاصی بر اساس کسب و کارشان طراحی شده است. بنابراین، لازم است که حتما افراد برای ثبت نام در این سامانه به نقشی که دارند توجه داشته باشند. در ادامه به 5 دسته از افرادی که می توانند در ملکیتا یزد ثبت نام کنند، اشاره می کنیم.

  • مشتری

مشتریان دسته اول از افرادی هستند که می توانند در ملکیتا ثبت نام کنند. این دسته از افراد مجاز به ثبت آگهی و ارسال از طریق لینک به مدیران و مشاورین آژانس ها و کسب و کارهای مختلف نیز می باشند. مشتریان نیازی به احراز هویت در ملکیتا ندارند و فقط ثبت نام آن ها در این سامانه کافیست.

  • بازاریاب ها

بازاریاب ها دسته دوم از افرادی هستند که می توانند در ملکیتا یزد ثبت نام کنند. بازاریاب ها در این زمینه متخصص هستند و می توانند با خرید کد بازاریابی، فعالیت خودشان را در ملکیتا یزد آغاز کنند. بازاریاب هایی که در این سامانه ثبت نام می کنند، برای ثبت نام خود هزینه ای پرداخت نخواهند کرد؛ ولی حتما باید کد بازاریابی را خریداری کنند. احراز هویت برای بازاریاب ها در ملکیتا یزد اجباری است. در غیر این صورت پنل اختصاصی این افراد فعال نمی شود.

  • فروشندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی

کلیه فروشندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی در یزد و یا سراسر کشور، می توانند در ملکیتا یزد ثبت نام کنند. این فروشندگان با ثبت آگهی در ملکیتا مجاز به فروش تجهیزات الکتریکی و مکانیکی و مصالح ساختمانی مختلف هستند. فروشندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی، پس از ثبت نام در این سامانه پنل اختصاصی خودشان را تحویل می گیرند. 

  • ارائه دهندگان خدمات ساختمانی و ملکی

افرادی که در حوزه خدمات ساختمانی و ملکی فعالیت می کنند، می توانند در سامانه ملکیتا یزد ثبت نام کنند. مهندسین، پیمانکاران، افراد فنی و متخصص، کارگران، وکیل ها، نظافت کاران ساختمان ها و ... همگی جزء این دسته قرار می گیرند. پس از ثبت نام در سامانه به عنوان مشاغل آنلاین ساختمانی، پنل اختصاصی در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

  • مدیران و مشاورین آژانس ها

در ملکیتا یزد امکان ثبت نام مدیران و مشاورین آژانس ها فراهم شده است. کلیه افرادی که می خواهند در زمینه خریدوفروش ملک و رهن و اجاره آن فعالیت می کنند، می توانند به عنوان مشاورین املاک در این سامانه ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، یک پنل اختصاصی در اختیار این افراد قرار داده خواهد شد که امکانات خاص خودش را دارد.

افراد مجاز به ثبت نام در ملکیتا یزد

هزینه ثبت نام در ملکیتا یزد چقدر است؟

هزینه ثبت نام در ملکیتا یزد بر اساس نوع نقشی که در این سامانه انتخاب می کنید، متفاوت است. در اکثر موارد برای کسب و کارها هیچ هزینه ای در نظر گرفته نشده است. یعنی مشتریان، کسب و کارهای فعال در حوزه ساختمان سازی و مشاورین املاک، نیازی به پرداخت هزینه برای ثبت نام در ملکیتا را ندارند. حتی مراحل احراز هویت در این سامانه نیز برای این افراد به صورت رایگان انجام می شود.

با این حال فقط بازاریاب ها هستند که برای دسترسی به امکانات ملکیتا، نیاز به خرید کد بازاریابی دارند. برای این افراد یک پنل اختصاصی در نظر گرفته می شود که به مدت چند ماه اعتبار دارد. پس از گذشت مدت زمان اعتبار پنل، نوبت به تمدید کد بازاریابی خواهد رسید. بدیهی است که قیمت خرید کد بازاریابی در ملکیتا بر اساس مدت زمان آن محاسبه می شود. به طوری که هر چقدر مدت زمان اعتبار این کدها بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر می رود. البته به ازای چند ماه افزایش اعتبار، یک تخصص نیز روی قیمت داده می شود.

عوامل دیگری نیز بر روی قیمت خرید کد بازاریابی در ملکیتا یزد تاثیر می گذارند که از جمله آن ها می توان به میزان رند بودن این کدها اشاره کرد. به طوری که هر چقدر کدهای بازاریابی رندتر باشند، قیمت گران تر و بالاتری نیز خواهند داشت. 

پس از ثبت نام در ملکیتا یزد چه امکاناتی در اختیار ما قرار می گیرد؟

پس از اینکه مراحل ثبت نام در ملکیتا یزد را انجام دادید، به پنل اختصاصی خود دسترسی پیدا خواهید کرد. بسته به اینکه با چه نقشی در ملکیتا یزد ثبت نام کرده اید، امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرند نیز متفاوت خواهند بود. به طور کلی، امکاناتی که از سوی این سامانه به مشتریان و کاربران ارائه می شود، عبارتند از:

مشاهده آگهی های مختلف در سامانه ملکیتا

هدف اصلی روی کار آمدن ملکیتا یزد، فراهم کردن امکان مشاهده آگهی های مختلف در سامانه است. مشتریان مصالح ساختمانی، متقاضیان دریافت خدمات در ملکیتا و مشتریان املاک می توانند آگهی های ثبت شده در ملکیتا را بررسی و مشاهده کنند. مشاهده آگهی های مختلف از طریق این سامانه، به صورت اختصاصی مرتبط با آگهی های ملکیتا یزد می باشد. به همین خاطر، مشتریان می توانند بدون نیاز به بررسی مکان آگهی، آن را مشاهده کنند.

هزینه ثبت نام در ملکیتا یزد

ثبت آگهی از طریق پنل اختصاصی در ملکیتا

هر یک از کسب و کارهایی که در ملکیتا یزد ثبت نام کرده اند، می توانند از طریق پنل اختصاصی خودشان در ملکیتا یزد ثبت آگهی کنند. ثبت آگهی در این سامانه به صورت رایگان و با کمک پنل حرفه ای انجام می شود. کسب و کارها پس از ثبت آگهی می توانند به مشتریان زیادی دسترسی داشته باشند که با هدف دریافت خدمات به سامانه مراجعه کرده اند. آگهی های ثبت شده در ملکیتا قبل از انتشار به تایید کارشناسان می رسند. بنابراین، باید در هنگام ثبت آگهی به صحت اطلاعات موجود در آن دقت کافی داشته باشید.

چت با مشتری و فروشنده

یکی دیگر از امکاناتی که در ملکیتا یزد برای فروشندگان و مشتریان در نظر گرفته شده است، امکان چت است. مشتریان در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد ملک، مصالح ساختمانی و خدمات ارائه شده می توانند با فروشنده ارتباط بگیرند. این کار از طریق بخش چت امکان پذیر است. بدیهی است که فروشندگان نیز می توانند از طریق همین بخش با مشتری ارتباط بگیرند و به سوالات او پاسخ دهند. این بخش می تواند ارتباط خوبی را میان مشتری و فروشنده به وجود آورد. به همین خاطر، معمولا مشتریان علاقه زیادی دارند که از این خدمات ملکیتا برای دستیابی به اطلاعات خوب استفاده کنند.

دریافت خدمات از بازاریاب ها

بازاریاب ها در ملکیتا یزد به غیر از اینکه می توانند خودشان از امکانات این سامانه استفاده نمایند، قادر به ارائه خدمات دیگری نیز می باشند. در واقع کلیه کسب و کارها می توانند برای اینکه در ملکیتا درآمد بیشتری داشته باشند، از خدمات بازاریاب ها استفاده کنند. با این کار فروش مصالح ساختمانی، ارائه خدمات و شرایط مالی هر یک از کسب و کارها بهبود پیدا خواهد کرد. ناگفته نماند که هر فردی که در ملکیتا ثبت نام می کند، نیاز به معرفی یک بازاریاب نیز دارد. بنابراین، بازاریاب های ثبت شده در ملکیتا یک کار دائمی و پر درآمد خواهند داشت.

ثبت آگهی از طریق پنل اختصاصی در ملکیتا

قرار گرفتن در لیست بازاریاب های برتر

بازاریابی در ملکیتا یزد می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. مهم ترین مزیت، رسیدن به درآمد عالی و رفع نیازهای مختلف کسب و کارها در زمینه بازاریابی است. ملکیتا نیز به واسطه قدردانی از تلاش بازاریابان، اقدام به فراهم کردن لیست بازاریاب های برتر کرده است. در واقع بازاریاب هایی که در سامانه ملکیتا پرتلاش باشند و بتوانند تاثیر زیادی روی کسب و کارها داشته باشند، می توانند در لیست بازاریاب های برتر قرار بگیرند. در این صورت هر یک از کسب و کارها می توانند در هنگام ثبت نام در ملکیتا، کد بازاریابی آن ها را به صورت رندم دریافت کنند و از خدمات بازاریاب کمک بگیرند.

قرار گرفتن در لیست فروشندگان و مشاغل برتر ملکیتا

یکی از امکانات فراهم شده از سوی ملکیتا یزد برای کسب و کارها و مشاغل، ایجاد لیست فروشندگان ومشاغل برتر درملکیتااست. در واقع کلیه کسب و کارهایی که پنل خودشان فعالیت زیاد داشته باشند، می توانند در لیست فروشندگان برتر ملکیتا قرار بگیرند. لیست این فروشندگان در صفحه اول ملکیتا درج می شود و هر روز مشتریان به آگهی های منتشر شده در ملکیتا دسترسی خواهند داشت.

لیست فروشندگان و مشاغل برتر ملکیتا یزد

ثبت درخواست تبلیغات در ملکیتا یزد

ملکیتا یزد این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرده است که به غیر از ثبت نام در این سامانه، بتوانند از خدمات اینترنتی تبلیغات نیز استفاده نمایند. سفارش تبلیغات در ملکیتا به دو صورت کلیکی و بازدیدی انجام می شود که هر کدام قیمت های خاص خودشان را دارند. تبلیغات از طریق این سامانه در زمینه املاک می تواند تاثیر بسیار زیادی روی فروش و کسب درآمد داشته باشد.

افرادی که در ملکیتا یزد ثبت نام کرده اند و می خواهند به درآمد عالی نیز برسند، می توانند از طریق ملکیتا یزد تبلیغات خود را انجام دهند. فقط کافیست که نوع تبلیغات کلیکی و یا بازدیدی انتخاب شود. بدیهی است که برای هر بازدید در تبلیغات بازدیدی یک مبلغ خاص در نظر گرفته است. برای تبلیغات کلیکی نیز به ازای هر کلیک افراد باید هزینه مجزایی را پرداخت کنند.

تبلیغات موثر در کنار استفاده از خدمات ملکیتا یزد، می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. بنابراین، اگر هدف شما کسب درآمد از طریق ملکیتا است، می توانید از ترکیب تبلیغات و ثبت آگهی در ملکیتا استفاده کنید و به درآمد عالی برسید.

آیا امکان دانلود اپلیکیشن ملکیتا یزد وجود دارد؟

با توجه به نیاز کسب و کارهای مختلف به استفاده از امکانات و خدمات ملکیتا، صاحبان این سایت تصمیم گرفتند که برای راحتی مردم اقدام به راه اندازی اپلیکیشن ملکیتا کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر دارای دو نسخه وب و اندروید است که هر کدام امکانات مشابهی دارند. فقط نحوه نصب و استفاده از هر کدام از این دو نسخه با هم متفاوت می باشد.

افرادی که دارای گوشی های اندرویدی هستند، می توانند اقدام به نصب برنامه اندروید ملکیتا روی گوشی های هوشمند خودشان کنند و بدون محدودیت از برنامه استفاده نمایند. اما افرادی که دارای گوشی های ios هستند و یا نیاز دارند از طریق لپ تاپ به برنامه دسترسی داشته باشند، می توانند از امکانات اپلیکیشن ملکیتا نسخه وب استفاده کنند.

کسب درآمد با ملکیتا یزد

کسب درآمد با ملکیتا یزد را از همین حالا شروع کنید

می دانیم که همه مردم در این روزها به دنبال روشی هستند تا بتوانند درآمد خودشان را افزایش دهند. موثرترین روش برای افزایش درآمد در کشور ایران، راهیابی به فضای اینترنت است. شاید باورتان نشود، ولی بسیاری از کسب و کارها با ورود به دنیای اینترنت توانسته اند به درآمد بسیار بالایی برسند. حتی با وجود مشکلاتی که در پلتفرم های مختلف مانند اینستاگرام وجود دارد، باز هم کسب درآمد در ملکیتا مزایای خاص خودش را دارد.

کسب درآمد با ملکیتا یزد از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است. در واقع می توانیم روش های کسب درآمد از این طریق این سامانه را به دو دسته تقسیم بندی کنیم. دسته اول، کسب درآمد با ملکیتا از طریق بازاریابی است. بازاریابی در ملکیتا با هدف بهبود شرایط کسب و کار انجام می شود و تاثیر زیادی روی فروش و کسب درآمد مشاغل دیگر دارد.

دسته دوم، کسب درآمد از طریق فروش و ثبت آگهی در ملکیتا است. با توجه به نیاز بسیاری از مردم به دریافت این خدمات به صورت اینترنتی، توصیه ما این است که حتما در ملکیتا آگهی های فروش محصولات خود را درج کنید. در این صورت هر روز به شمار مشتریان شما افزوده می شود و می توانید به درآمد بالایی برسید. پس اگر هدف شما فروش و کسب درآمد بیشتر در ملکیتا است، از همین حالا شروع کنید تا به آن چیزی که آرزو دارید، برسید.

 

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاً نظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین مقاله باما به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support