سامانه ملکیتا مرکزی و خدمات آن برای مشتریان و کسب و کارها | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

سامانه ملکیتا مرکزی و خدمات آن برای مشتریان و کسب و کارها

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 14384 بازدید
سامانه ملکیتا مرکزی و خدمات آن برای مشتریان و کسب و کارها

استان مرکزی یکی از پرجمعیت ترین استان های کشور ایران است. جمعیت این استان در آخرین سرشماری های انجام شده به بیش از 1 میلیون نفر رسیده است. مردم استان مرکزی بیشتر تمایل دارند تا در مرکز این استان یعنی اراک حضور داشته باشند. اما در هر یک از شهرستان های این استان، شاهد حضور مردم با فرهنگ و مهمان دوستی هستیم. بازار املاک در مرکزی نیز دارای شرایط خاص خودش است. با توجه به پرجمعیت بودن این استان، مردم هر روز معاملات زیادی در حوزه مسکن انجام می دهند یا در این زمینه خدمات دریافت می کنند. ملکیتا مرکزی نیز با همین هدف روی کار آمده است تا بتواند خدمات خوبی را به مردم مرکزی و کسب و کارهای فعال در حوزه املاک بدهد.

سامانه ملکیتا مرکزی و خدمات آن برای مشتریان و کسب و کارها

معرفی سامانه ملکیتا مرکزی

سامانه ملکیتا مرکزی یکی از سامانه های اینترنتی است که به صورت تخصصی در حوزه ملک و ساختمان فعالیت می کند. این سامانه زیر مجموعه ای از سامانه اصلی ملکیتا است که خدمات خود را به مردم و کسب و کارهای استان مرکزی ارائه می کند. با توجه به تقاضای مردم مرکزی به استفاده از این خدمات، به نظر می رسد که این سامانه می تواند امکانات خوبی را به مشتریان و کسب و کارها ارائه کند.

سامانه ملکیتا مرکزی فقط در زمینه املاک فعالیت می کند. تا به امروز مشاورین املاک زیادی در این سامانه ثبت نام کرده اند. روز به روز نیز به مشتریان این سامانه اضافه می شود. خدمات مختلفی در این سامانه قابل دریافت هستند که از جمله آن ها می توان به خرید و فروش ملک، رهن و اجاره، خرید و فروش مصالح ساختمانی و ... اشاره کرد.

معرفی سامانه ملکیتا مرکزی

نحوه استفاده از سامانه ملکیتا مرکزی

سامانه ملکیتا مرکزی با هدف ساده تر کردن امور مربوط به ساختمان و املاک روی کار آمده است. با توجه به تقاضای مردم و کسب و کارها در کل کشور به استفاده از امکانات اینترنتی، وجود یک سامانه جامع با پوشش سراسری احساس می شد. به لطف سامانه ملکیتا و پوشش سراسری آن، می توان از امکانات این سامانه به صورت جامع و کامل استفاده کرد.نحوه استفاده از سامانه ملکیتا مرکزی بسیار ساده است. رابط کاربری که از سوی ملکیتا برای مشتریان و کسب و کارها در نظر گرفته شده، آنقدر ساده و مناسب است که همه افراد می توانند از امکانات سامانه استفاده کنند.

البته چیزی که در مورد سامانه ملکیتا مرکزی مهم است، ثبت نام است. ثبت نام در این سامانه برای مردمی که نیاز به مشاهده آگهی های مختلف را دارند، اختیاری است. اما کسب و کارها برای استفاده از خدمات ملکیتا مرکزی باید حتما در این سامانه ثبت نام کنند. در غیر این صورت، عملا امکان استفاده از خدمات این سامانه برای کسب و کارها فراهم نمی شود.

ثبت نام در ملکیتا برای مردم مرکزی

دسته اول از افرادی که می توانند در سامانه ملکیتا مرکزی ثبت نام کنند، مردم هستند. مردم که نیاز به دریافت خدمات از سوی ملکیتا را دارند، باید در این سامانه ثبت نام کنند. البته همانطور که اشاره کردیم، مردم می توانند بدون نیاز به ثبت نام آگهی های منتشر شده در ملکیتا مرکزی را مشاهده کنند؛ اما یک سری امکانات در صورت ثبت نام به آن ها ارائه می شود که قطعا بدون ثبت نام نمی توانید از آن ها استفاده کنید.

ثبت نام در ملکیتا برای مردم مرکزی کاملا رایگان است. پس ازثبت نام دراین سامانه نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به افراد ارائه می شود که می توانند از طریق آن به پنل اختصاصی خود وارد شوند و از خدمات آن استفاده نمایند. یکی از امکانات مهمی که به مشتریان پس از ثبت نام ارائه خواهد شد، امکان چت با فروشندگان ملک، مصالح ساختمانی و مشاغل آنلاین ساختمانی می باشد. بنابراین، بهتر است که مشتریان برای دسترسی به این امکانات حتما در ملکیتا ثبت نام کنند.

ثبت نام در ملکیتا برای کسب و کارهای استان مرکزی

کسب و کارهای استان مرکزی که در زمینه املاک و ساختمان فعالیت می کنند، می توانند در ملکیتا ثبت نام کنند. ثبت نام در ملکیتا برای کسب و کارهای استان مرکزی مزایای زیادی را به همراه دارد که مهم ترین آن، دسترسی به یک پنل اختصاصی بر اساس نوع کسب و کارشان است. برخلاف مردم، کسب و کارهایی که قصد فعالیت در ملکیتا را دارند، باید به اجبار در این سامانه ثبت نام کنند. در غیر این صورت امکان استفاده از خدمات برای افراد فراهم نمی شود.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

ثبت نام کسب و کارها در ملکیتا مرکزی می تواند بر اساس نوع کسب و کار متفاوت باشد. در واقع هر یک از کسب و کارهای فعال، باید بر اساس نیاز خودشان در این سامانه ثبت نام کنند تا امکانات مورد نیاز خود را نیز دریافت نمایند. از جمله کسب و کارهایی که می توانند در ملکیتا برای ثبت آگهی ثبت نام کنند، عبارتند از:

  • فروشندگان مصالح ساختمانی

فروشندگان مصالح ساختمانی، تجهیزات مکانیکی و الکتریکی ساختمانی می توانند برای جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر، در ملکیتا ثبت نام کنند. این افراد پس از ثبت نام می توانند از امکانات پنل اختصاصی خودشان استفاده کنند.

  • مشاغل آنلاین و خدماتی ساختمانی

مشاغل خدماتی ساختمانی، از جمله مشاغل مجاز برای ثبت نام ملکیتا مرکزی هستند که می توانند امکانات بسیار خوبی را از مردم دریافت نمایند. این مشاغل شامل مشاغل طراحی دکوراسیون داخلی، وکیل های دادگستری، مهندسین ساختمان سازی، پیمانکاران و ... می باشند. در واقع هر فرد حقیقی که در حوزه ساختمان سازی فعالیت کند، می تواند در ملکیتا مرکزی ثبت نام نماید.  

  • مدیر آژانس ها و مشاورین املاک

مدیر آژانس ها و مشاورین املاک می توانند از طریق ملکیتا مرکزی ثبت نام کنند. امکانات زیادی به این افراد اختصاص داده خواهد شد که شامل ثبت آگهی درزمینه رهن‌واجاره‌وخرید فروش املاک می باشند. مدیر آژانس ها و مشاورین املاک می توانند برای کسب درآمد بیشتر در این سامانه ثبت نام کنند.

  • بازاریاب ها

بازاریاب ها دسته آخر از افرادی هستند که می توانند در ملکیتا مرکزی ثبت نام کنند. ثبت نام این افراد به صورت غیر رایگان و با خرید کد بازاریابی انجام می شود. این کد بازاریابی تا مدت زمان مشخصی اعتبار دارد و پس از آن بازاریاب ها می توانند مجددا آن را تمدید کنند. فعالیت بازاریاب ها با یک پنل اختصاصی که امکانات خاصی را به آن ها ارائه می کند، انجام می شود.

نحوه استفاده از سامانه ملکیتا مرکزی

احراز هویت کسب و کارها در ملکیتا مرکزی

یکی از مهم ترین امکاناتی که از سوی ملکیتا مرکزی برای کسب و کارهای مرکزی در نظر گرفته شده است، احراز هویت است. اگرچه ملکیتا احراز هویت را فقط برای بازاریاب ها اجباری کرده است؛ اما دیگر کسب و کارهایی که در ملکیتا ثبت نام کرده اند نیز می توانند با انجام مراحل احراز هویت، در این سامانه احراز هویت شوند.

احراز هویت در ملکیتا مرکزی با اتصال به سامانه هوشمند امتا انجام می شود. این سامانه از سوی دولت برای احراز هویت کسب و کارهای اینترنتی و ایجاد یک محیط امن جهت رشد کسب و کارها راه اندازی شده است. بنابراین، کلیه کسب و کارها می توانند با کد ملی خودشان مراحل احراز هویت در ملکیتا را انجام دهند. در این صورت در هر یک از آگهی های منتشر شده در ملکیتا، عبارت احراز هویت شده درج می شود.

احراز هویت در ملکیتا مرکزی هم برای جذب مشتریان بیشتر موثر است، هم می تواند باعث رفاه حال کسب و کارهای مختلف شود. بنابراین، اگر متقاضی ثبت نام در ملکیتا هستید، توصیه می کنیم که پس از ثبت نام در سامانه مراحل احراز هویت را نیز انجام دهید.

احراز هویت کسب و کارها در ملکیتا مرکزی

چه خدماتی از ملکیتا مرکزی را به عنوان مشتری دریافت می کنیم؟

خدمات و امکانات ملکیتا مرکزی به دو دسته خدمات مربوط به مشتریان و خدمات مربوط به کسب و کارها تقسیم بندی می شوند. به طور کلی، هدف از روی کار آمدن این سامانه ایجاد تعامل میان مشتریان و کسب و کارها است. بنابراین، کسب و کارهایی که بستر مناسبی برای ارائه خدمات اینترنتی نداشتند، می توانند از ملکیتا مرکزی برای ارائه خدمات بهتر استفاده کنند. مشتریان نیز می توانند به لطف کسب و کارهای در حال فعالیت در ملکیتا، از امکانات نیز بهره مند شوند:

  • مشاهده آگهی های مختلف

مهم ترین امکاناتی که از سوی ملکیتا مرکزی به مشتریان ارائه می شود، امکان مشاهده آگهی های مختلف است. مشتریانی که نیاز به خرید ملک و یا رهن و اجاره آن را دارند، می توانند به ملکیتا مراجعه کنند و پس از انتخاب شهر، آگهی های مربوط به خرید و فروش ملک و رهن و اجاره آن را بررسی نمایند. در این صورت مشتریان به موقعیت های مختلفی در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره ملک دسترسی خواهند داشت که قطعا برای آن ها کارآمد می باشند.

البته آگهی های ثبت شده در ملکیتا فقط مربوط به خرید و فروش یا رهن و اجاره ملک نیستند. آگهی های فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی مانند آهن آلات، درب و پنجره های ساختمانی، مصالح نازک کاری و سفت کاری و ... نیز در این سایت قابل مشاهده می باشند. بسته به نیاز مهندسین و پیمانکاران می توان از هر یک از این آگهی ها برای خرید کمک گرفت. مهم ترین مزیت سایت ملکیتا برای مشتریان این است که امکان مقایسه قیمت ها برای آن ها فراهم می شود. پس می توانند برای خرید مصالح ارزان تر، آگهی های بهتری را انتخاب نمایند.

دسته دیگری از آگهی ها نیز در ملکیتا مرکزی منتشر می شوند که مشتریان می توانند از آن ها کمک بگیرند. این آگهی ها مربوط به مشاغل خدماتی حوزه ساختمان هستند. هر نوع شغلی که مرتبط با ساختمان و املاک باشد، می تواند در ملکیتا تبلیغ شود. مشتریان نیز می توانند از طریق ملکیتا به آگهی های منتشر شده دسترسی داشته باشند و از خدمات ارائه شده توسط گروه های شغلی مختلف، استفاده نمایند.

  • چت با فروشندگان

بسیار طبیعی است که مشتریان در هنگام مشاهده آگهی های مختلف، با ابهامات زیادی مواجه شوند. این موضوع ایجاب می کند که یک بستر ارتباطی میان مشتری و فروشنده ایجاد شود تا هر دو بتوانند با هم در ارتباط باشند. در سامانه ملکیتا مرکزی امکان چت با فروشندگان برای مشتریان فراهم شده است. فقط کافیست که مشتریان در سامانه ثبت نام کنند تا بتوانند از امکانات مربوط به چت مشتریان استفاده کنند.  

خدمات ملکیتا استان مرکزی برای فروشندگان ملک

چه خدماتی از ملکیتا مرکزی را به عنوان کسب و کار دریافت می کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم، هدف از روی کار آمدن ملکیتا مرکزی ایجاد تعامل میان مشتری و فروشنده است. هر کسب و کاری که در زمینه املاک کار و فعالیت داشته باشد، می تواند از خدمات ملکیتا ثبت نام کند. خدماتی که می توانید به عنوان کسب و کار از ملکیتا مرکزی دریافت کنید، موارد زیر هستند:

  • ثبت آگهی

ملکیتا مرکزی یک سامانه اینترنتی برای ثبت آگهی کسب و کارها است. هر کسب و کاری که در زمینه املاک و ساختمان فعالیت می کند، می تواند از طریق ملکیتا آگهی خودش را برای تبلیغ و کسب درآمد بیشتر ثبت کند. ثبت آگهی از طریق ملکیتا مرکزی می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. مهم ترین آن، امکان ثبت آگهی در هر حیطه شغلی به صورت اختصاصی است. در این صورت مشتریان می توانند به صورت ساماندهی شده به آگهی های شما هدایت شوند.

ثبت آگهی از طریق ملکیتا مرکزی برای کسب و کارها به راحتی قابل انجام است. فقط کافیست که ثبت نام خودتان را انجام دهید و تصاویر و متن دلخواه را برای ثبت آگهی انتخاب کنید. مراحل ثبت آگهی با پر کردن یک سری فیلدهای ساده در ملکیتا قابل انجام است. در نهایت می توانید با امکاناتی که در پنل اختصاصی به شما ارائه می شوند، این آگهی ها را مدیریت کنید.

  • ارتباط با مشتریان

تعامل دو طرفه میان مشتری و فروشنده یک محصول یا املاک می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. اکثر مشتریان به کسب و کارهایی اعتماد خواهند کرد که به خوبی با آن ها ارتباط برقرار می کنند. پس امکان ارتباط با مشتریان را دست کم نگیرید.

ملکیتا مرکزی این امکان را به شما می دهد تا از طریق چت با مشتریان خودتان ارتباط بگیرید. پس نیازی نیست که هر زمان پاسخگوی تلفن خودتان باشید. اما هر چقدر بتوانید زودتر به مشتریان پاسخ بدهید، مشتریان بیشتری خواهید داشت. چرا که اکثر مشتریان ترجیح می دهند از فردی خدمات دریافت کند که سریع پاسخ می دهد. پس با پاسخگویی به سوالات مشتریان می توانید به درآمد عالی در زمینه شغل خودتان برسید.

  • بازاریابی

ملکیتا مرکزی به عنوان یکی از بهترین سامانه های اینترنتی است که امکان بازاریابی را برای کسب و کارها فراهم کرده است. بازاریابی مهم ترین اصل در ملکیتا است. بنابراین، هر یک از کسب و کارها برای ثبت نام در ملکیتا باید حتما یک بازاریاب برای خودشان انتخاب کنند. در غیر این صورت امکان ثبت نام برای آن ها وجود ندارد. این موضوع می تواند یک فرصت طلایی برای بازاریاب هایی باشد که به این شغل علاقه دارند، ولی هنوز بستر مناسبی را برای دریافت آن انتخاب نکردند.

بازاریابی در ملکیتا مرکزی با یک پنل اختصاصی با امکانات ویژه انجام می شود. تمامی درآمدها و پورسانت هایی که به دلیل بازاریابی دریافت شده اند، در پنل به طور دقیق مشخص می شوند. امکان برداشت دستمزد بازاریابی نیز از کسب ملکیتا مرکزی و پنل اختصاصی که به بازاریاب ها ارائه می شود، وجود دارد.

کسب درآمد از طریق ملکیتا مرکزی

آیا می توان در ملکیتا مرکزی کسب درآمد کرد؟

کسب درآمد دغدغه بسیاری از مردم برای فعالیت در جامعه است. بسیاری از مردم به دنبال راهی هستند تا بتوانند بدون سرمایه گذاری، کسب درآمد کنند و مشکلات مالی خودشان را برطرف نمایند. خوشبختانه ملکیتا با هدف ایجاد اشتغال برای کسب و کارهای مختلف روی کار آمده و در این زمینه نیز خدمات خوبی را ارائه می کند. یکی از مهم ترین امکانات ارائه شده در ملکیتا مرکزی، ثبت نام به عنوان بازاریاب است. چون همه کسب و کارها در ملکیتا برای فعالیت نیاز به بازاریاب دارند، بازاریاب ها در این سایت می توانند به درآمد عالی برسند.

کسب درآمد در ملکیتا مرکزی از طریق ثبت آگهی برای کسب و کارهای مختلف دیگر نیز امکان پذیر است. این کسب و کارها می توانند برای فروش و ارائه خدمات بیشتر، در ملکیتا ثبت آگهی کنند. بنابراین، کسب درآمد از طریق ملکیتا امکان پذیر است. فقط کافیست که افراد به این سامانه وارد شوند و تصمیم خودشان را برای ثبت نام بگیرند. این افراد در صورت فعالیت مستمر در بازه زمانی کوتاهی به چنان درآمدی خواهند رسید که باور نمی کنند!

 

دانلود اپلیکیشن ملکیتا برای مردم و کسب و کارهای مرکزی

ملکیتا مرکزی به غیر از اینکه از طریق سایت قابل دسترس می باشد، می تواند به صورت اینترنتی نیز خدمات به مردم ارائه کند. دانلود اپلیکیشن ملکیتا برای مردم و کسب و کارهای استان مرکزی مزایای زیادی را به همراه دارد. به ویژه اینکه می توانند بدون نیاز به باز کردن سایت، از خدمات ملکیتا استفاده کنند.

در حال حاضر، تنها دو نسخه از اپلیکیشن ملکیتا در سایت اصلی ملکیتا وجود دارند. نسخه وب و نسخه اندروید، دو نسخه از این اپلیکیشن هستند که امکانات حرفه ای را به مشتریان ارائه می کنند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن و دانلود آن، می توانید به سایت ملکیتا مراجعه نمایید. افراد دارای گوشی های اندروید می توانند از نسخه اندروید و افراد دارای گوشی های ios می توانند از نسخه وب این اپلیکیشن استفاده کنند.

 

 

 

 

هموطنان عزیزوهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین مقاله بامابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support