فروش آپارتمان فارس (اینترنتی و حضوری) و اصول آن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

فروش آپارتمان فارس (اینترنتی و حضوری) و اصول آن

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 13477 بازدید
فروش آپارتمان فارس (اینترنتی و حضوری) و اصول آن

استان فارس جزء استان هایی است که مردم آن بسیار با فرهنگ هستند. به دلیل اینکه مردم این شهر تلاش زیادی برای بدست آوردن سرمایه می کنند، همواره به دنبال روشی هستند تا بتوانند یک خانه مناسب برای خودشان بخرند. یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افرادی که در زمینه ساختمان سازی  فعالیت می کنند این است که چگونه می توانند مراحل فروش آپارتمان فارس را انجام دهند، بدون اینکه نگران پیدا کردن مشتری باشند. با در نظر گرفتن نکات فروش اپارتمان فارس که در اینترنت به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدام به فروش آپارتمان در این استان کنید.

فروش آپارتمان فارس (اینترنتی و حضوری) و اصول آن

فروش آپارتمان فارس

آپارتمان یکی از پرفروش ترین انواع املاکی است که در استان فارس وجود دارد. در واقع، در استان فارس هنوز هم امکان خرید آپارتمان های مسکونی و خانه های ویلایی قدیمی به صورت همزمان وجود دارد. ولی به دلیل اینکه آپارتمان ها می توانند با قیمت مناسب تر خریداری شوند و نوساز و باکیفیت هستند، گزینه بهتری برای استفاده محسوب می شوند.

فروش آپارتمان فارس به شما این امکان را می دهد تا نیازهای مردم را جهت خرید آپارتمان در فارس برطرف کنید. اگر دغدغه این را دارید که بتوانید با فروش آپارتمان فارس، به مردم کمک کنید؛ می توانید کمی قیمت ملک را پایین بیاورید. در چنین شرایطی، با فروش آپارتمان در استان فارس به آن چیزی که مد نظر دارید یعنی سرمایه مناسب خواهید رسید.

برای فروش خانه آپارتمانی در فارس روش های مختلفی پیش روی شما هستند. مراجعه حضوری به مراکز مشاور املاک و استفاده از خدمات آن ها و مراجعه اینترنتی به سایت های ثبت آگهی، دو روش برای فروش آپارتمان در فارس محسوب می شوند. اینکه کدام روش را برای فروش انتخاب کنید، به سلیقه و نظر شخصی شما بستگی دارد.

فروش آپارتمان فارس

فروش اینترنتی آپارتمان فارس

فروش اینترنتی آپارتمان فارس یکی از بهترین روش های فروش آپارتمان در این استان است. اگر دارای آپارتمان شخصی هستید و یا در زمینه خرید و فروش آپارتمان فارس فعالیت می کنید، بهترین راه این است که از سایت های اینترنتی که به صورت تخصصی به شما این خدمات را ارائه می کنند، کمک بگیرید. فروش اینترنتی آپارتمان فارس به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت، اقدام به فروش آپارتمان کنید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز مختلف نداشته باشید.

فروش اینترنتی آپارتمان فارس چالش های خاصی را نیز دارد. در واقع شاید شما بتوانید با فروش اینترنتی سریع تر به سرمایه خودتان برسید؛ اما موضوع اینجاست که همیشه فروش اینترنتی ایمن نیست. شما باید تا جای ممکن نکات ایمنی معاملات را در نظر بگیرید. هرگز بدون توجه به این نکات مراحل فروش را انجام ندهید. چون در این صورت احتمال کلاهبرداری افزایش پیدا خواهد کرد.

فروش آپارتمان در فارس

بهترین سایت برای فروش اینترنتی آپارتمان فارس

بهترین سایت فروش آپارتمان فارس کدام است؟ می دانیم که این سوال بسیاری از شما است که قصد فروش اینترنتی آپارتمان را دارید. هم شما و هم ما می دانیم که سایت های مختلفی برای فروش آپارتمان فارس وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. با این حال تنها برخی از این سایت ها خدمات خودشان را به صورت تخصصی به شما ارائه می کنند. می توانید با بهره گیری از این سایت ها و خدماتی که به شما ارائه می کنند، راحت تر مراحل فروش آپارتمان را انجام دهید.

سایت ملکیتا، یکی از سایت های قدیمی است که چندین سال است در زمینه فروش اینترنتی آپارتمان فعالیت می کند. در واقع این سایت به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش املاک و جنبه های دیگر املاک فعالیت می کند و به یک سایت تخصصی در این زمینه تبدیل شده است. بهترین سایت برای فروش اینترنتی آپارتمان فارس، همین سایت است که خوشبختانه هم امکانات قابل قبولی دارد، هم می تواند تا مدت ها برای شما کارایی داشته باشد.

بهترین سایت جهت فروش اینترنتی آپارتمان فارس، همین سایت ملکیتا است؛ اما دلیل چیست؟ هر سایتی که به صورت تخصصی در یک زمینه تولید شده باشد، خدمات تخصصی و اصولی تری را نیز ارائه می کند. پس خدماتی که از طریق این سایت دریافت می کنید، به احتمال زیاد متفاوت از خدماتی هستند که از طریق سایت های دیگر دریافت خواهید کرد. از طرفی بسیاری از خدمات ملکیتا تحت نظر کارشناسان به شما ارائه می شوند. بنابراین، خیالتان از بابت امنیت در این سامانه راحت باشد.

ثبت نام در ملکیتا برای فروش آپارتمان فارس

یکی از مهم ترین اقداماتی که باید برای فروش آپارتمان فارس انجام دهید، ثبت نام در این سایت است. در سال های اخیر تقاضای مردم برای خرید اینترنتی خانه آپارتمانی افزایش پیدا کرده است. بنابراین، این یک راه حل طلایی است اگر بتوانید در سامانه ملکیتا آگهی برای فروش خانه آپارتمانی در فارس ثبت کنیم. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که بدون ثبت نام در این سامانه به هیچ وجه امکان ثبت آگهی را نخواهید داشت.

بنابراین، باید در اولین مرحله در ملکیتا ثبت نام کنید.ثبت نام دراین سامانه برای ثبت آگهی جهت فروش آپارتمان فارس به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به این سایت ندارید. نکته دیگر اینکه ثبت نام در ملکیتا باید بر اساس نقش  خاصی انجام شود. یعنی ثبت نام هر فرد با نقش متفاوت با یک فرد دیگر متفاوت است.

ثبت نام در ملکیتا برای فروش آپارتمان در فارس می تواند با 3 نقش متفاوت انجام شود. اگر یک فرد معمولی هستید و دارای دفتر مشاور املاک نمی باشید، باید به عنوان مشتری در سامانه ثبت نام کنید. امکان ثبت آگهی برای شما نیز فراهم شده است. ولی اگر مشاور املاک یا مدیر آژانس های املاک هستید، باید با نقش متفاوت در سامانه ثبت نام نمایید. همه این امکانات و خدماتی که به شما ارائه می شوند، مزایای زیادی را به همراه دارند.

فروش اینترنتی آپارتمان فارس

اصول ثبت آگهی برای فروش آپارتمان فارس در ملکیتا

ثبت آگهی برای فروش آپارتمان فارس در ملکیتا، می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. فروش فوری، دسترسی به مشتریان بیشتر و واقعی و همچنین امکان فروش آپارتمان با قیمت مناسب تر، از جمله مزایای ثبت آگهی در این سایت محسوب می شوند. اگرچه بسیاری از افراد با ثبت آگهی در ملکیتا خیلی زود به هدف خودشان رسیده اند و توانسته اند آپارتمان های مسکونی را با قیمت مناسب به فروش برسانند. اما برخی از افراد نیز با ثبت آگهی با آن هدفی که مد نظر داشتند، نرسیده اند.

دلیل این موضوع این است که برخی از افراد به اصول ثبت آگهی جهت فروش اینترنتی خانه آپارتمانی توجهی ندارند و تصور می کنند که ثبت آگهی می تواند به تنهایی یک معجزه باشد! با ما همراه باشید تا شما را با اصول ثبت آگهی جهت فروش خانه آپارتمانی در فارس آشنا کنیم.

ثبت آگهی با اطلاعات کامل: یکی از نکات مهمی که باید در هنگام ثبت آگهی جهت فروش خانه آپارتمانی در فارس به آن توجه داشته باشید این است که ثبت آگهی برای فروش آپارتمان ها باید حتما به صورت دقیق و با اطلاعات کامل انجام شود. هر اطلاعاتی که در آگهی مورد نیاز را ثبت نمایید. در غیر این صورت ممکن است نتوانید به آن نتیجه ای که می خواهید، یعنی جذب مشتری برسید.

ثبت آگهی با تصویر: تصویر مهم ترین بخش ثبت آگهی فروش آپارتمان فارس در ملکیتا است. برخی از افراد تصور می کنند که با ثبت آگهی به همراه متن می توانند به هدفی که می خواهند برسند. ولی واقعیت این است که بسیاری از مشتریان به دنبال مشاهده عکس هستند. پس گذاشتن عکس برای ثبت آگهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. البته هر عکسی نمی تواند باعث جذب مشتری شود. از قرار دادن عکس های غیر واضح، عکس هایی که فضای داخلی خانه را نشان نمی دهند و عکس های بی کیفیت خودداری کنید. تعداد عکس های آگهی خودتان را بالا ببرید تا مشتری دقیقا متوجه شود که با چه چیزی روبروست.

درج توضیحات در آگهی: برای فروش آپارتمان فارس بهتر است که هر توضیحی که دارید را در بخش توضیحات آگهی ثبت کنید. البته ترجیح برخی از فروشندگان این است که این توضیحات را به صورت مستقیم به خریدار بدهند. ولی برخی از توضیحات مانند تخفیف در قیمت، دلیل ارزان یا گران بودن ملک و ... می تواند تاثیر زیادی روی جذب مشتری داشته باشد. پس اگر توضیح خاصی در مورد این موضوعات دارید، آن ها را در آگهی خودتان ثبت کنید.

عدم درج دروغ و یا اغراق گویی در آگهی ها: متاسفانه برخی از افراد به دنبال این هستند که با هر قیمتی اقدام به فروش آپارتمان فارس کنند. به همین خاطر یک سری اطلاعاتی که در آگهی ثبت می کنند یا اغراق گویی است، یا به همراه دروغ است. البته برخی از افراد نیز ترجیح می دهند که یک سری واقعیت ها را نگویند که باز هم این موضوع مثل دروغ گفتن است. توصیه ما به عنوان یک فرد حرفه ای این است که هیچ چیزی را به جز حقیقت در آگهی خودتان ثبت نکنید. در غیر این صورت مشتری به محض بازدید از خانه متوجه اغراقات یا دروغ های شما می شود و ترجیح می دهد که از خرید خانه آپارتمانی از شما خودداری کند.

  •  

    فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

    فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
     

    تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

    آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
     

چطور می توانیم بازدید آگهی های خودمان را در ملکیتا افزایش دهیم؟

می دانیم که دغدغه شما فروش آپارتمان فارس به صورت سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن است. متاسفانه بسیاری از مردم بر این باور هستند که آگهی های فروش آپارتمان در ملکیتا در هر صورت کار خودشان را می کنند و نیازی به انجام اقدامات لازم نیست. ولی واقعیت این است که ملکیتا با فراهم کردن یک سری شرایط، به شما این امکان را می دهد تا آگهی های خودتان را بازدید چند برابر ثبت کنید.

اولین کاری که می توانید برای افزایش بازدید آگهی های فروش آپارتمان فارس در ملکیتا انجام دهید، احراز هویت در این سامانه است. در واقع سامانه ملکیتا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید مراحل احراز هویت را با کد ملی انجام دهید. این احراز هویت برای اولین بار در یک سامانه با اتصال هوشمند به سامانه امتا انجام می شود. اگر احراز هویت را به صورت اصولی انجام بدهید، می توانید شاهد افزایش بازدید آگهی های خودتان در ملکیتا باشید. چرا که مردم بیشتر به افرادی که در سامانه احراز هویت شده اند، اعتماد می کنند. در زیر هر یک از آگهی های منتشر شده نیز عبارت احراز هویت شده مشخص است. بنابراین، مردم می فهمند که کدام یک از افراد در این سامانه احراز هویت شده اند و کدام یک خیر.

روش دومی که برای افزایش بازدید آگهی های فروش آپارتمان در فارس می توانیم به شما پیشنهاد کنیم، این است که فعالیت خودتان را به صورت تخصصی در ملکیتا دنبال کنید. منظورمان چیست؟ در سایت ملکیتا در هنگام ثبت نام امکان درج لوگو، نام برند و ساخت یک صفحه اختصاصی وجود دارد. در این صورت شما دارای یک پنل اختصاصی در ملکیتا هستید. همچنین، شما عزیزان می توانید در طول روز تعداد آگهی های زیادی را در ملکیتا منتشر کنید. در این صورت به یک فروشنده برتر تبدیل می شوید و آگهی های منتشر شده توسط شما در صفحه اصلی سایت قابل نمایش هستند.

هزینه فروش آپارتمان فارس در ملکیتا

می دانیم که یکی از دغدغه های شما برای فروش آپارتمان فارس این است که با هر روشی که شده هزینه های خودتان را کاهش دهید. برای این موضوع نیز در تلاش هستید که به سایت هایی مراجعه کنید که امکان ثبت آگهی رایگان را برای شما فراهم می کنند. فروش آپارتمان فارس در ملکیتا به شما این امکان را می دهد تا آگهی های مختلف را ثبت کنید.

اما موضوع اینجاست که ملکیتا برای ثبت آگهی شرایطی رایگانی را برای شما در نظر نگرفته است. یک سری طرح هایی جهت ثبت آگهی فروش آپارتمان در فارس وجود دارند که می توانید آن ها را خریداری کنید و آگهی های مختلف را بر اساس این طرح ها ثبت کنید. هزینه ثبت آگهی در ملکیتا نیز بر اساس طرح انتخابی شما محاسبه می شود. البته یک نکته را بگوییم که این هزینه بسیار اندک بوده و حتی به 0.01 درصد از مقدار هزینه فروش خانه شما هم نمی رسد.

بنابراین، شاید این سوال برای شما مطرح شود که با وجود غیر رایگان بودن ثبت آگهی در ملکیتا، چرا باید این سایت را برای این کار انتخاب کنیم؟ پاسخ واضح است! چون سایت ملکیتا به صورت تخصصی در زمینه املاک فعالیت می کنند و بازدیدکنندگان هدفمند خوبی دارد. نکته دیگر اینکه همه سایت هایی که امکان ثبت آگهی رایگان را برای شما فراهم می کنند، یک سری طرح های ثبت آگهی غیر رایگان هم دارند. در واقع ثبت آگهی رایگان در آن ها تاثیر زیادی ندارد. به همین خاطر در اکثر موارد ممکن است مجبور شوید که برای ثبت آگهی هدفمند هزینه پرداخت کنید.

هزینه فروش آپارتمان فارس در ملکیتا

نحوه قیمت گذاری آپارتمان فارس

برای قیمت گذاری آپارتمان فارس، بهتر است که ابتدا قیمت های منتشر شده در هر یک از آگهی های فروش آپارتمان فارس را بررسی کنید. به طور کلی، مانند هر استان دیگری قیمت گذاری بر اساس عوامل بسیار متنوعی انجام می شود. البته برخی از افرادی که ثبت کننده آگهی فروش آپارتمان در فارس هستند، به دلیل اینکه نیاز فوری به پول خانه آپارتمانی دارند مجبور می شوند که قیمت را کمی پایین بیاورند. این موضوع باعث می شود تا قیمت خرید خانه در آن آگهی نسبت به آگهی های دیگر متفاوت باشد.

خارج از این موضوع قیمت عرفی برای قیمت گذاری آپارتمان فارس وجود دارد که می توانید بر اساس آن ها، مراحل قیمت گذاری آپارتمان را انجام دهید. نکته مهمی که نباید هرگز آن را فراموش کنید، این است که کارشناسان ملکیتا روی قیمت گذاری آگهی های شما حساس هستند. در واقع تصور نکنید که پس از ثبت آگهی، آگهی شما در سایت نمایش داده می شود. کارشناسان باید حتما آگهی های مختلف را از نظر قیمت بررسی کنند.

در صورتی که قیمت فروش آپارتمان فارس در آگهی شما خارج از عرف بازار بود، آگهی شما منتشر نمی شود. پس سعی کنید که برای اطلاع از قیمت عرف بازار جهت خرید آپارتمان در فارس، با دقت آگهی های مختلف دیگر را بررسی کنید. در این صورت با خیالی راحت تر قیمت گذاری آپارتمان را انجام خواهید داد. 

قیمت گذاری آپارتمان فارس

قیمت گذاری آپارتمان فارس

آیا می توان با مشتری جهت ثبت معامله قرار حضوری گذاشت؟

انجام معامله به صورت اینترنتی هم برای مشتری و هم برای فروشنده چالش های بسیار زیادی را به همراه دارد. ما حتی به عنوان یک فرد متخصص به شما پیشنهاد نمی کنیم که این کار را در حد پرداخت یک بیعانه نیز انجام دهید. به همین خاطر در سایت ملکیتا آخرین مرحله برای خرید خانه آپارتمانی در فارس، مراجعه حضوری است. در واقع زمانی که مشتری هزینه مربوط به آگهی را پرداخت می کند، مجاز به ارتباط گرفتن با شما می شود.

ارتباط میان فروشنده و مشتری شکل می گیرد و لازم است که هر دو طرف بر اساس زمان خالی که دارند، یک قرار ملاقات با هم تنظیم کنند. در نهایت مشتری می تواند با مراجعه حضوری از ملک مورد نظر بازدید کند. در صورتی که مشتری از ملک خوشش آمد، نوبت به تنظیم معامله می رسد. در غیر این صورت نباید انتظار داشته باشید که مشتری با یک بار بازدید از ملک خوشش بیاید و با شما قرارداد ببندد.

 

 

 

 

هموطنان عزیزوگرامی لطفاًنظزات خودتان راباما وهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support