نکاتی که بایستی در رابطه با بازسازی خانه بدانید! | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

نکاتی که بایستی در رابطه با بازسازی خانه بدانید!

دانستنی های املاک

نویسنده:پشتیبانی ملکیتا

3 ماه پیش 32810 بازدید
نکاتی که بایستی در رابطه با بازسازی خانه بدانید!

در این مقاله چه میخوانیم؟

 

 


نکاتی که بایستی در رابطه با بازسازی خانه بدانید!

در حال حاضر با توجه به وضعیت نامناسب بازار و خریدوفروش مسکن واینکه خیلی از افراد از توانایی لازم جهت خرید خانه بزرگتر و بهتر برخوردار نیستند، از این رو، بسیاری از اشخاص اقدام به بازسازی خانه خود به جای فروش منزل قدیمی شان می کنند که ایده بدی به نظر نمی رسد. بازسازی خانه از جمله اقداماتی است که از سال های گذشته شاهد گسترش آن بودیم. در گذشته دست به تخریب خانه ها پس از گذشت چند سال از احداث آنها می زدند و ساختمانی جدید را بنا می کردند.

ولی امروزه انجام چنین کاری صرفه اقتصادی نداشته و حتی امکان تخریب خانه های آپارتمانی نیز وجود ندارد. از این رو، صاحب خانه ها تصمیم به بازسازی خانه با گذشت تقریباً 10 تا 15 سال از ساخت آنها می گیرند. با انجام چنین کاری افراد می توانند بدون نیاز به فروش خانه و نقل مکان کردن، زندگی در یک فضا و محیط جدید را تجربه نمایند و از لحاظ اقتصادی نیز برای آنها مقرون به صرفه خواهد بود.

نکات درمورد بازسازی خانه

 

بازسازی خانه چه مواردی را در بر خواهد گرفت؟

شما بایستی در رابطه با بازسازی منزل، با توجه به هزینه در نظر گرفته شده، عمل کنید. اقدام به مشخص نمودن این هزینه ها از قبل نموده تا با مشکلات مالی در میانه کار بازسازی روبرو نشوید. به عنوان مثال، گزینه هایی همچون تعویض کمدهای دیواری، کابینت های آشپزخانه و همچنین درب اتاق ها را جهت بازسازی خانه مد نظر قرار دهید. ممکن است تعویض کابینت ها برای شما هزینه سنگینی را در بر داشته باشد. بنابراین، می توانید فقط به تعویض درب کابینت ها پرداخته و اقدام به انتخاب روکش برای درب های آن نمایید و خودتان کار چسباندن آن را انجام دهید.

یا حتی ممکن است تمایل به تعویض کابینت ها داشته باشید، ولی از عوض کردن درب اتاق ها و کابینت ها منصرف شوید. با این حال، این خودتان هستید که در این زمینه تصمیم می گیرید. از دیگر اقدامات قابل انجام جهت بازسازی خانه، ایجاد تغییر در تیغه بندی های منزل می باشد. ممکن است این کار زمان زیادی را بطلبد و همچنین تمیزکاری آن، دردسر زیادی را به همراه داشته باشد، ولی می توانید جلوه ای جذاب و جدیدی را با تغییر تیغه ها به منزل خود ببخشید.

در صورت ایجاد تغییر در تیغه های منزل، بازسازی کف خانه نیز می تواند ایده خوبی باشد و یا برای انجام این کار می توانید از سقف کاذب یا کناف استفاده کنید. همه این موارد با یک بار جمع کردن اسباب خانه امکان پذیر است. و در آخر نیز نیاز به یک تمیزکاری اساسی می باشد.

در صورتی که می خواهید کار بازسازی خانه را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما در نظر گرفتن سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم های برقی و همچنین لوله کشی ساختمان است. چرا که انجام این کار سبب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های آتی شما خواهد شد. به کار بردن کاغذ دیواری، تغییر رنگ خانه، تغییر درب و پنجره ها و لمینت از موارد دیگری است که می توانید جهت بازسازی خانه مد نظر قرار دهید.

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

خیلی از خانم ها، آشپزخانه را قلب خانه می دانند. با توجه به اینکه خانم های ایرانی وقت زیادی در طول روز در این مکان سپری می کنند، از این رو، طراحی آن باید به نحوی باشد که پاسخگوی نیازهای شان باشد. در صورت قدیمی بودن فضای آشپزخانه شما، ایجاد اپن برای آن می تواند ایده خوبی باشد و در صورت داشتن اپن، با حذف آن، یک جزیره برای آن طراحی نمایید.

با انجام این کار، جذابیت و زیبایی خاصی را به آشپزخانه خود می دهید. استفاده از آرک های تزییینی در قدیم بسیار رایج بود که می توانید اقدام به تخریب آن در بازسازی خانه خود نموده و طراحی مدرن تری را با کمک کناف ایجاد کنید. در صورت نیاز به جابجایی لوله کشی های آشپزخانه، هم اکنون مناسب ترین زمان خواهد بود.

ایجاد تغییر بین کابینت های آشپزخانه می تواند یک گزینه ایده آل و جذاب به نظر برسد. که قادر به یافتن انواع آن با قیمت های متفاوت خواهید بود و از این طریق نمایی جذاب و منحصر به فرد به آشپزخانه خود ببخشید. ولی توجه به این نکته مهم است که جهت ایجاد تغییر زیاد در فضای آشپزخانه به ویژه در سیستم لوله کشی، کف و همچنین کابینت ها، بایستی هزینه های زیادی را برای این کار مد نظر قرار دهید.

 

نحوه بازسازی دستشویی و حمام

از نکات حایز اهمیتی که بایستی جهت بازسازی دستشویی و حمام مورد توجه قرار دهید، مناسب بودن لوله کشی آب، سیستم فاضلاب و تهویه می باشد. از این رو، این موارد باید تحت نظر یک کارشناس بررسی گردد. ناگفته نماند که تعمیر و یا تعویض شیر آلات را نیز باید مد نظر خود قرار دهید. زیرا نقش بسزایی در بازسازی خانهدارد. در واقع تغییر کاشی ‌ها، روشویی و کف سرویس، زیبایی فوق العاده ای را به فضا می ‌بخشد. باید بدانید که روشویی‌ های امروزی که بسیار مدرن، شیک و زیبا هستند، یک عامل مهم جهت تمیزی و پاکیزگی سرویس ‌های بهداشتی به شمار می آیند.

شیوه بازسازی اتاق خواب

شیوه بازسازی اتاق خواب

در حقیقت تصمیم ‌گیری برای بازسازی اتاق به این موضوع مربوط می ‌شود که اتاق خواب در اختیار چه کسی می باشد. مثلا اگر قصد بازسازی اتاق کودک را دارید، باید یک طراحی مناسب را در نظر بگیرید. معمولاً استفاده از کاغذ دیواری و کمد های دیواری از جنس ام دی اف گزینه ‌های مهمی هستند که باید به آنها توجه نمایید. از تغییر رنگ اتاق خواب نیز با توجه به کاربری آن می توانید بهره بگیرید. در این خصوص، استفاده از رنگ‌ های شاد و روشن برای اتاق کودک و رنگ های آرام بخش و تیره تر برای اتاق خواب خودتان توصیه می گردد.

بهترین روش جهت نوسازی و بازسازی کف خانه

بهترین روش جهت نوسازی و بازسازی کف خانه

شما باید بعد از انجام بازسازی قسمت ‌های دیگر خانه، اقدام به نوسازی کف خانه نمایید. جهت تغییرات در کف ساختمان، استفاده از سرامیک، پارکت و کفپوش پیشنهاد می‌ شود که سبب زیبایی و تمیزی هرچه بیشتر کف خانه می گردند. لازم به ذکر است که این مورد کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. زیرا انواع مختلف کف، طرفداران خودشان را دارند.

البته دقت نظر به مزایا و معایب کفپوش های مختلف باعث می شود که انتخاب درستی را داشته باشید. در حقیقت انتخاب یک کفپوش مناسب و زیبا، اثر بخشی بی نظیری در نتیجه کار شما خواهد داشت. بر این اساس، مشورت با کارشناسان خبره را نباید فراموش کنید.

تغییر دکوراسیون، چیدمان و طراحی خانه

تغییر دکوراسیون، چیدمان و طراحی خانه

در مرحله آخر بازسازی خانه، تغییر دکوراسیون و چیدمان قرار دارد. البته خریداری اسباب و اثاثیه جدید و مدرن نیز بسیار حایز اهمیت می باشد که بستگی به میزان بودجه شما دارد. در صورتی که خرید وسایل جدید، هزینه زیادی را برای شما در بر دارد، فقط تغییرات دکوراسیون با تکنیک های اصولی کافی می باشد. چون همین می تواند تاثیر زیادی را در نوسازی خانه به دنبال داشته باشد.

در حالت کلی، با چیدمان وسایل مختلف در خانه، کار بازسازی به اتمام می رسد. زیرا خانه بازسازی شده بدون وسایل زیبایی چندانی ندارد. بنابراین، انجام این کار به صورت خلاقانه فضای منزل را زیباتر و دلنشین تر می ‌نماید. در این خصوص، نحوه چیدمان، انتخاب وسایل مناسب و انتخاب یک سبک درست، بسیار مهم تلقی می‌ گردد. پس برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود، سعی کنید زمان بیشتری را به این موارد اختصاص دهید تا بتوانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید.

بهره گیری از پیمانکاران و کارشناسان حرفه ای جهت بازسازی خانه

بهره گیری از پیمانکاران و کارشناسان حرفه ای جهت بازسازی خانه

تمامی این مواردی که بیان نمودیم، فقط زمانی یک نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان می آورد که از پیمانکاران و کارشناسان حرفه ای و کاربلد برای بازسازی خانه خود استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم که پیش از شروع بازسازی خانه، در مورد تغییراتی که انجام آنها برایتان مهم تر است، به خوبی فکر کنید و برای انجام آنها با چندین کارشناس متخصص در این زمینه مشورت نمایید. برای اطمینان خاطر نیز می توانید از نمونه کارهایی که قبلا انجام داده اند، بازدید بعمل آورید.

به طور کلی، بازسازی خانه یک امر بسیار مهم می باشد. از این رو، می توانید تمامی کارها و حتی مسیولیت تأمین نیروهای متخصص و کارگرها را به یک پیمانکار زبده و با تجربه محول نمایید. در غیر این صورت، از کارشناسان مختلف باید بهره بگیرید. در هر حال، برای شروع کار و جهت رفع هر مشکلی، حتما به تنظیم یک قرارداد شفاف با ذکر تمامی موارد با پیمانکار خود بپردازید.در این مقاله سعی کردیم شما را با مهمترین نکات بازسازی خانه آشنا نماییم، تا بتوانید به نحو مطلوبی یک تنوع اساسی را در خانه خود به وجود آورید و به آرامش برسید.

 

 

 

هموطنان عزیز وگرامی لطفاًنظرات خودتان رازیرهمین پست باملکیتابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support