بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان چیست؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان چیست؟

بازاریابان ملکیتا

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

6 ماه پیش 9962 بازدید
بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان چیست؟

بازاریابی املاک و ساختمان از جمله اقداماتی است که هم می توان به صورت حضوری، هم به صورت اینترنتی آن را انجام داد. انتخاب بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان، به شما این امکان را می دهد تا بهتر بتوانید از طریق اینترنت بازاریابی کنید. بنابراین، اگر در حوزه بازاریابی املاک و ساختمان فعال هستید، وظیفه اصلی شما این است که سایت خوب برای بازاریابی ملک و ساختمان را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان آشنا کنیم.

بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان چیست؟

تعریف بازاریابی املاک و ساختمان

قبل از اینکه بخواهیم در مورد بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان صحبت کنیم، باید تعریف بازاریابی املاک و ساختمان را بدانیم. صاحب نظران این حوزه تعاریف گوناگونی را برای بازاریابی املاک و ساختمان در نظر گرفته اند. به همین خاطر نمی توان یک تعریف واحد و کلی برای این صنعت را معرفی کرد.

به طور کلی، بازاریابی املاک و ساختمان را می توان با «ارائه نیازهای مردم برای مسکن و کمک به فروشنده جهت سودآوری بیشتر» تعریف کرد. بازاریابی املاک و ساختمان اگر به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود، می تواند تاثیر زیادی روی فروش و ارائه خدمات به مردم به همراه داشته باشد.

بازاریابی املاک و ساختمان به عنوان یک نظام هدفمند نیز تعریف شده است که می تواند به افراد حاضر در این صنعت کمک کند تا راحت تر به نیازهای خودشان دست پیدا کنند. متاسفانه در کشور ایران، ماهیت بازاریابی در حوزه املاک بسیار کمرنگ شده است. به طوری که به مفاهیم اولیه مانند افزایش سود برای فروشندگان و ارائه بهترین گزینه ها به مشتریان توجهی نمی شود.

بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان

حال که با مفهوم کلی بازاریابی املاک و ساختمان آشنا شدید، باید بگوییم که بهترین روش برای این کار استفاده از بستر اینترنت است. اصلی ترین هدف بازاریابی، رساندن مشتریان به نیازهای خودشان است. اینکه مشتریان بتوانند نیازهای خود را از طریق اینترنت برآورده کنند، بسیار عالی است. از طرفی اینترنت برای افزایش سود فروش ملک نیز موثر است. بنابراین، مفهوم اولیه یعنی رساندن مشتری به نیازهای اولیه و افزایش سود فروشنده در بازاریابی املاک و ساختمان به صورت اینترنتی، قابل درک است.

انتخاب بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند، (یعنی یا فروشنده ملک هستند یا خریدار آن) می توانند از سایت های موجود برای بازاریابی املاک و ساختمان استفاده نمایند. سایت هایی که بتوانند در راستای برآورده کردن نیازهای مشتریان پیش بروند و به سوددهی فروشندگان نیز کمک کنند، بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان هستند.

بنابراین، اگر به دنبال انتخاب بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان هستید، باید کمی در مورد آن سایت تحقیق کنید. امکانات و قابلیت های موجود در سایت باید در راستای هدف بازاریابی املاک باشند. نه اینکه در یک سایت فقط به فروشنده توجه شود یا به سود مشتریان کارها انجام شوند. همه چیز در بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان به صورت دو طرفه است.

بهترین سایت برای بازاریابی املاک و ساختمان چیست؟

ویژگی های ملکیتا به عنوان بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان

ملکیتا، یکی از سایت های اینترنتی است که می توانیم آن را به عنوان بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان بشناسیم. در این سایت هم به حقوق فروشنده ملک و هم به حقوق خریداران ملک توجه زیادی می شود. همین موضوع باعث پر مراجعه شدن این سایت برای خرید ملک و دریافت خدمات در این زمینه است. به لطف وجود سامانه ملکیتا به عنوان بهترین سایت بازاریابی ساختمان، می توان به راحتی از خدمات اینترنتی املاک استفاده کرد.

کارشناسان ملکیتا در هنگام راه اندازی این سایت، همواره به حقوق فروشنده و مشتری توجه داشتند. همین موضوع باعث شده تا امکاناتی که در این سایت به مشتریان و فروشندگان ارائه می شوند، برابر باشند و باعث سوددهی دو طرف گردند. بنابراین، درک ویژگی های ملکیتا به عنوان بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان، می تواند به مشتریان کمک کند تا با سود بیشتری از طریق این سایت ملک تهیه کنند و فروشندگان نیز با اعتماد بیشتری از خدمات این سایت استفاده خواهند کرد. با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و امکانات این سایت آشنا شوید.

  • امکان انتشار انواع آگهی املاک در بستر ایمن

اولین چیزی که در هنگام راه اندازی سایت ملکیتا مورد توجه قرار گرفت، ایمنی این سایت برای فروشندگان و مشتریان بود. همین موضوع باعث شده تا سایت ملکیتا به عنوان بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان شناخته شود. این در حالی است که در برخی از سایت ها هیچ توجهی به این موضوع نمی شود و تنها کاری که انجام می شود، انتشار آگهی به صورت اینترنتی در آن ها است.

بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان، به شما این امکان را می دهد تا انواع آگهی املاک را در بستری ایمن منتشر کنید. این موضوع بیشتر برای بهبود سوددهی فروشندگان مورد توجه قرار گرفته بود؛ اما در حال حاضر متوجه شده ایم که بسیاری از مشتریان ملکیتا نیز از این امنیتی که در سایت به وجود آمده اند، استفاده می کنند و سود خواهند برد.

بهترین سایت بازاریابی املاک

  • فراهم کردن امکان احراز هویت فروشندگان

بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان باید میان افراد فعال در حوزه املاک با افرادی که فقط به قصد آزمون و خطا به سایت ملکیتا مراجعه می کنند، تفاوت قائل باشد. همین موضوع باعث شده تا در سامانه ملکیتا، امکان احراز هویت برای فروشندگان فراهم شود تا مشتریان و فروشندگان بتوانند با این کار خدمات حرفه ای تر و بهتری را دریافت نمایند.

فراهم شدن امکان احراز هویت فروشندگان از طریق سامانه امتا، یک هدف مهم برای راه اندازی ملکیتا بود. چرا که افرادی که قصد راه اندازی ملکیتا را داشتند، همواره به دنبال روشی بودند تا بتوانند امنیت این سامانه را برای بازاریابی بالا ببرند. به لطف سامانه امتا و امکان اتصال آن به سامانه ملکیتا، این هدف نیز در این سایت محقق شد.

  • فراهم شدن امکان ارتباط میان مشتری و فروشنده

بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان باید امکان ارتباط میان مشتری و فروشنده را فراهم کند. اجازه دهید تا دقیق تر صحبت کنیم. یک سایت ثبت کننده آگهی در زمینه املاک، فقط برای ثبت آگهی مورد استفاده قرار می گیرد. هیچ معامله و یا پرداخت هزینه ای از طریق این سایت ها انجام نخواهد شد. بنابراین، باید این امکان برای فروشنده و مشتری فراهم شده باشد تا با یکدیگر ارتباط بگیرند. اما این موضوع در برخی از سایت ها بدون هیچ محدودیتی انجام می شود. به طوری که همه مشتریان غیر واقعی و واقعی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن با فروشندگان ارتباط بگیرند. حتی این موضوع باعث ایجاد مزاحمت برای فروشندگان ملک شده است.

خوشبختانه ملکیتا برای اینکه چنین اتفاقاتی برای فروشندگان ملک به وجود نیایند، یک روش خاص را برای ارتباط مشتری با فروشنده در نظر گرفته است. یعنی مشتریان برای اینکه بتوانند با فروشندگان سایت ملکیتا در ارتباط باشند، باید در اولین قدم هزینه مربوط به خرید آگهی را پرداخت کنند. این هزینه بسیار اندک است؛ اما می تواند باعث تشخیص فروشندگان غیر واقعی از فروشندگان واقعی شود.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
  • کاهش هزینه های ناشی از خرید ملک برای مشتریان

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین جنبه های بازاریابی املاک و ساختمان، انجام کارها به سود مشتریان است. ثبت آگهی در سایت ملکیتا، به سود فروشندگان است. چون باعث می شود تا آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری دست پیدا کنند و درآمد خود را افزایش دهند. اما موضوعی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، کاهش هزینه های مشتریان برای خرید ملک از طریق سایت بازاریابی املاک است.

بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان با نام ملکیتا، به دلیل اینکه امکان ثبت آگهی های مختلف را برای فروشندگان ملک فراهم کرده است؛ این امکان را به شما می دهد تا هزینه های ناشی از خرید ملک را کاهش دهید. چرا که دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز مشاور املاک و آژانس های معاملاتی نخواهید داشت. فراهم شدن امکان مقایسه قیمت های املاک در بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان نیز به نوعی باعث کاهش هزینه های مشتریان برای خرید ملک خواهد شد.

  • وجود اپلیکیشن برای ارائه خدمات بهتر در زمینه بازاریابی املاک و ساختمان

در سایت ملکیتا خدمات بسیار متنوعی به مشتریان و فروشندگان ملک ارائه می شوند. اما گاهی ممکن است این دسته از افراد مجبور شوند که از اپلیکیشن های مختلف برای دریافت خدمات بهتر استفاده کنند. به همین خاطر مدیران سایت ملکیتا تصمیم گرفته اند که یک اپلیکیشن بازاریابی املاک و ساختمان را نیز ارائه نمایند.

اپلیکیشن بازاریابی املاک و ساختمان ملکیتا، به شما امکان دریافت خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن را می دهد. شما از طریق این اپلیکیشن به نتیجه بسیار خوبی می رسید و می توانید به عنوان فروشنده یا مشتری فعالیت های خود را در اپلیکیشن انجام دهید. دسترسی راحت تر و سریع تر به ملکیتا از طریق اپلیکیشن آن، بزرگ ترین مزیت این برنامه محسوب می شود.

خدمات بهترین سایت بازاریابی املاک

تاثیر بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان روی سوددهی فروشندگان

بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان می تواند تاثیر زیادی روی سوددهی فروشندگان داشته باشد. همانطور که اشاره شد، یکی از مهم ترین اهداف بازاریابی املاک و ساختمان افزایش سود فروشندگان ملک است. بنابراین، سایتی که بدین منظور طراحی شده، باید دارای امکاناتی باشد تا باعث افزایش سود فروشندگان شود. البته همیشه سود به معنای سود پولی نیست؛ بلکه ممکن است فروشندگان از نظر زمان نیز سود کنند.

سایت ملکیتا به عنوان بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان با امکاناتی که برای فروشندگان فراهم کرده است، سود زیادی را برای آن ها به همراه دارد. در واقع این سایت به واسطه داشتن امکانات تخصصی، می تواند باعث افزایش فروش ملک برای فروشندگان شود و سود آن ها را از فروش افزایش دهد. چون دیگر واسطه ها در این روش کاهش پیدا می کنند و املاک به صورت مستقیم به خریدار فروخته خواهند شد.

این سایت روی کاهش زمان برای فروش املاک و ساختمان نیز موثر است. بنابراین، افرادی که به هر دلیلی مجبور هستند املاک خود را در بازه زمانی کوتاهی بفروشند، می توانند از بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان استفاده کنند.

تاثیر بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان روی سوددهی فروشندگان

 تاثیر بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان روی سود مشتریان

می دانیم که هدف مشتریان برای ورود به بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان، سود و کسب درآمد نیست. بنابراین، منظور ما از سود مشتریان این نیست که آن ها می توانند از طریق این سایت کسب درآمد کنند. بلکه منظور ما این است که در سایت ملکیتا، امکان خرید ملک با قیمت ارزان تر وجود دارد و باعث کاهش زمان انتخاب ملک می شود.

بنابراین اگر بخواهیم به صورت خلاصه در مورد بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان و تاثیر آن روی سود مشتریان صحبت کنیم؛ باید بگوییم که سود مشتریان از این سایت از دو جنبه قابل بررسی است. اولین جنبه سود خرید ملک با قیمت ارزان تر، منصفانه تر و هوشمندانه تر است. مشتریان می توانند با بررسی آگهی های مختلف و مقایسه هر کدام از آن ها با هم، بهترین آن ها را انتخاب نمایند.

دومین جنبه ای که باعث ایجاد تاثیر بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان روی سود مشتریان می شود، کاهش زمان لازم برای پیدا کردن ملک و ویلا است. دیگر نیازی نیست که مشتریان برای پیدا کردن ملک مورد نظرشان، از این آژانس به آن آژانس بروند. می توانند به صورت اینترنتی انواع املاک را با هم مقایسه کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن یک ملک مناسب را انتخاب کنند.

چه افرادی می توانند از سایت ملکیتا استفاده کنند؟

تا به اینجای مقاله در مورد بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان صحبت کردیم. احتمالا با توجه به توضیحات داده شده تصور می کنید که این سایت فقط برای مشتریان و فروشندگان ملک مناسب است. ولی این سایت خدمات دیگری را نیز به مردم و افراد فعال در حوزه املاک ارائه می کند. با ما همراه باشید تا متوجه شوید چه افرادی می توانند از این سایت بازاریابی املاک و ساختمان استفاده کنند.

  • مشتریان عادی

دسته اول مشتریان عادی سایت ملکیتا هستند که می توانند از این سایت استفاده کنند. مشتریان عادی برای خرید، رهن و اجاره ملک، خرید تاسیسات و تجهیزات املاک و یا دریافت خدمات از مشاغل حرفه ای در صنعت ساختمان در سایت ثبت نام می کنند.

  • کارکنان آژانس های معاملاتی

کارکنان آژانس های معاملاتی به دو دسته تقسیم بندی می شوند. اولین دسته کارشناسان این آژانس ها هستند که می توانند در سایت ثبت نام کنند. دومین دسته مدیران آژانس ها هستند که باز هم می توانند به صورت مجزا در سایت ثبت نام نمایند. در سایت ملکیتا امکان راه اندازی یک صفحه شخصی با نام و لوگوی مخصوص برای این دسته از افراد وجود دارد. همچنین این افراد می توانند با احراز هویت در ملکیتا، مشتریان بیشتری را به آگهی های خودشان جذب نمایند.

  • بازاریاب ها

بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان امکان استفاده خدمات را برای بازاریاب ها نیز فراهم کرده است. کلیه مردم می توانند برای کسب درآمد و بهبود شرایط بازاریابی در ملکیتا، در این سامانه ثبت نام کنند و فعالیت خودشان را به عنوان بازاریاب آغاز نمایند. با وجود بازاریاب های حرفه ای هم مشتریان به سود بیشتری در ملکیتا می رسند، هم فروشندگان ملک. بنابراین، سایت ملکیتا تلاش کرده است که با استخدام بازاریاب املاک و ساختمان، به هدف بازاریابی تخصصی در زمینه املاک نزدیک تر شود.

  • تاسیسات و تجهیزات فروشان

دسته دیگری که می توانند از خدمات بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان استفاده کنند، افرادی اند که در زمینه فروش تاسیسات برقی، تجهیزات ساختمانی و مصالح صنعت ساخت و ساز فعالیت می کنند. این دسته از افراد می توانند پس از ثبت نام در سایت ملکیتا، مراحل ثبت آگهی خود را انجام دهند. سود بیشتر و رسیدن به مشتریان متعدد در سراسر کشور، از جمله مزایای استفاده از سایت ملکیتا برای این دسته از افراد است.

  • شغل و حرفه در صنعت ساختمان

افرادی که در زمینه صنعت ساختمان یک شغل و حرفه خاص دارند نیز می توانند در سامانه ملکیتا ثبت نام کنند. گچ کاری، خدمات رنگ کاری، خدمات دیوارچینی، خدمات مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی، برق کشی و ... از جمله مشاغل مربوط به صنعت ساختمان محسوب می شوند. شغل و حرفه ای که در سایت بازاریابی املاک و ساختمان به مردم معرفی شود، بسیار سوددهی خوبی خواهد داشت.

تاثیر بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان روی سود مشتریان

چطور از بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان استفاده کنیم؟

حالا که به دنبال انتخاب بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان هستید، باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید. استفاده از سایت ملکیتا به عنوان بهترین سایت بازاریابی به سادگی قابل انجام است. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، در سایت ملکیتا ثبت نام کنید و با ورود به پنل کاربری خودتان، از امکاناتی که در این سایت به شما ارائه می شوند استفاده کنید.

استفاده از بهترین سایت بازاریابی املاک و ساختمان، به شما این امکان را می دهد تا به سود بیشتری برسید و در زمان کوتاهی از خدمات مختلف استفاده کنید. پس از همین حالا دست به کار شوید و در سایت ملکیتا ثبت نام نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد نحوه استفاده از خدمات سایت، نحوه ثبت نام و یا هزینه هایی که در این سایت دریافت می شوند، می توانید با کارشناسان ملکیتا در ارتباط باشید. کارشناسان ملکیتا در هر ساعتی در اختیار شما هستند تا بتوانید ابهامات خود را برطرف کنید

 

 

 

هموطنان عزیز وهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات گرانبهای خودتان را درزیر همین خبرکامنت کنید..

ثبت نظر
لیست نظرات 1 نظر
غلامرضا همت زاده
عالیه خدماتتون وامکاناتتون
کارشناس محتوا درملکیتا
سلام وعرض ادب وقت بخیر این نظر لطف شماست ممنون از لطف ومحبت شما
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support