آخرین وضعیت ساخت مسکن ملی/ تا چه اندازه ای میزان پیشرفت داشته است؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آخرین وضعیت ساخت مسکن ملی/ تا چه اندازه ای میزان پیشرفت داشته است؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 19817 بازدید
آخرین وضعیت ساخت مسکن ملی/ تا چه اندازه ای میزان پیشرفت داشته است؟

به گزارش ملکیتا، بر اساس قانون جهش تولید و تامین مسکن ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی مدت چهار سال در برنامه دولت گذاشته شد. سوالی که هست اینکه آیا دولت تا کنون پروژه مسکن ملی را طبق برنامه جلو برده است؟

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:  بعلاوه 430 هزار واحد نهضت ملی مسکن که با مدیریت وزارت راه و شهرسازی در مراحل مختلف ساخت قرار گرفته، واحدهای روستایی، خود مالکی، نیروهای مسلح وغیره را داریم. در بخش روستایی 180هزار واحد به پیشرفت بیش از 50درصد رسیده است. به طور کلی هم اکنون دست کم یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت حدود 30درصد در حال اجرا است.

هادی عباسی اصل درمورد برآورد قیمت واحدهای مسکن ملی گفت: قیمت تمام شده ارتباط به شرایط دارد.  اگر واحدها یک طبقه و دو طبقه یا دارای مشاعات حداقلی باشد و آسانسور نیاز نداشته باشد ارزان قیمت تر است. از طریقی دیگر مد نظرمان هست تا برخی پروژه ها به صورت اندک اندک تکمیل شود.

عباسی اصل تاکید کرد:  پروژه نهضت ملی مسکن رو به پیشرفت است. سیاستی که در دستور کار قرار گرفته این است که بیشتر واحدهای یک طبقه حیاط دار احداث کنیم؛ چون که هم ارزان تر است و هم سریع تر به نتیجه می رسد.

او در جواب به این سوال که تکلیف اراضی باارزش چه می شود بیان کرد: اراضی ارزشمند صرف احداث خدمات زیربنایی و رو بنایی خواهد شد.

آیا پروژه مسکن ملی متوقف شد؟

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن ملی در واکنش به این موضوع که شنیده می شود بعضی پروژه ها توقف داشته است تاکید کرد: متوقف نشده بلکه ممکن است کارها  کندتر شد ه باشد. منابعی که به پروژه ها تزریق می شود از طریق آورده مردم و تسهیلات بانکی می باشد.

هادی عباسی اصل درباره این موضوع که بعضی تقاضا کنندگان قدرت و توان تهیه اقساط دوم و سوم آورده میلیون تومانی را ندارند  گفت:  به همین دلیل ما می گوییم واحد های یک طبقه و دو طبقه احداث کنیم تا اگر مردم پول نداشتند به صورتی اندک اندک واحد مسکونی خود را تکمیل کنند.

عباس اصل، تکمیل اندک اندک را به معنای کاهش کیفیت ساخت ها ندانست و گفت: ممکن است پروژه ای بعد از فونداسیون، اسکلت و سقف دچار کمبود منابع شود. بنابراین تقاضا کننده کم کم واحد مسکونی خود راد تکمیل می کند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support