آمار ساخت مسکن ملی یکباره افزایشی شد. | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آمار ساخت مسکن ملی یکباره افزایشی شد.

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17919 بازدید
آمار ساخت مسکن ملی یکباره افزایشی شد.

به گزارش ملکیتا، بر پایه برنامه ریزی های انجام شده مقرر است تا سالانه 400هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی توسط بنیاد مسکن عملیاتی و اجرایی شود که 200 هزار واحد آن در روستاها و 200 هزار واحد نیز در شهرها است. در واقع تکلیف اجرای یک میلیون و600 هزار واحد از چهار میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن که قرار است طی چهار سال احداث شود بر عهده بنیاد مسکن قرار دارد.

طبق جدیدترین آماری که حمیدرضا سهرابی -معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارایه کرده 100هزار و 300واحد نهضت ملی مسکن در داخل شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است. او از تکمیل و بهره برداری 3هزار واحد شهری تا قبل از اتمام امسال خبر داد.

به گفته سهرابی، هم اکنون فونداسیون حدود 70 هزار واحد مسکونی شهری نهضت ملی انجام شده است.

او در مورد برنامه بنیاد در امسال برای بهره برداری از پروژه ها نیز به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: در برنامه است تا آخر سال حدود 3هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها توسط بنیاد مسکن به بهره برداری برسد.

درچارچوب مسئولیت بنیاد مسکن شهرهای کمتر از 25هزار نفر و روستاها است ولی در برنامه نهضت ملی مسکن در بعضی از شهرهای با جمعیت بالاتر نیز فعالیت می کند. علاوه بر 100 هزار و 300 واحد شهری که به سخنان مسئولان بنیاد به مرحله ی ساخت رسیده 190 هزار واحد روستایی نیز در دست اجرا است. در این قسمت تسهیلات 200میلیون تومانی ساخت با نرخ سود 5 درصد به تقاضاکنندگان پرداخت می شود.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support