آپارتمان های نوساز مرکز تهران چند؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آپارتمان های نوساز مرکز تهران چند؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17106 بازدید
آپارتمان های نوساز مرکز تهران چند؟

مرکز تهران یکی از مناطقی است که دسترسی خوبی به امکانات رفاهی از جمله مترو، خط BRT، مراکز خرید متنوع، بیمارستان و ... را دارد و جزو مناطق مورد توجه برای خریداران خانه در پایتخت است. 

اگر قصد خرید آپارتمان های نوساز دارید در این محل ها خریداری کنید.محل میدان ولیعصر واحدی 83 متری با 1 اتاق خوازب را با بودجه ای بالغ بر 4میلیار د و 600میلیون تومان خریداری کنید.در میدان انقلاب با متراژ 300 متر  و 4 اتاق خواب، با توجه به نوساز بودن این واحد ، قیمتی بالغ بر 16 میلیارد تومان دارد.

 واحد آپارتمانی 141 متری در محله فاطمی با 3 اتاق خواب، با توجه به نوساز بودن این واحد، در روزهای گذشته معادل 10 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

واحد آپارتمانی 115 متری در محدوده بلوار کشاورز، معادل 7 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در محله سهروردی واحد آپارتمانی 185 متری ،معادل 17 میلیارد و 575 میلیون تومان می باشد و در محله امیرآباد واحد آپارتمانی 138 متری ،معادل 11 میلیارد و 730 میلیون قیمت گذاری شده است. 

در محله یوسف آباد با متراژ 145متر و 3اتاق خوابه مبلغی معادل 12 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و این قیمت ها بر پایه و اساس واحد هایی است که تهران به فروش گذاشته شده است.قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا ، امکانات ، واحد ، کوچه و خیابان ، شرایط مالک و فروشنده و ... متفاوت خواهد بود.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support