این خانه ها در ایران باید مالیات بدهند | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

این خانه ها در ایران باید مالیات بدهند

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15470 بازدید
این خانه ها در ایران باید مالیات بدهند

طبق لایحه بودجه 1402 واحد های مسکونی و باغ ویلاهایی که بیش از 20 میلیارد تومان ارزش دارند باید مالیات پرداخت کنند با توجه به اینکه در بودجه 1401واحد های مسکونی و باغ ویلاهایی که بیش از 10 میلیارد ارزش داشتند مالیات پرداخت می کردند با توجه به زیاد شدن 100 درصدی قیمت مسکن در بودجه 1402 زیاد می شود.

وزارتخانه های راه و شهرسازی، صمت ، سازمان ثبت و اسناد و املاک و شهرداری موظف هستند که اطلاعات مالکیت املاک را به روز و جدید کنند.

تمام اشخاص حقیقی و حقوقی وظیفه دارند با رعایت قوانین مالیاتی، مالیات سالانه مربوط به هر یک از واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای تحت تملک خود و افراد تحت تکفل را حداکثر تا آخر بهمن ماه هر سال پرداخت کنند.

مالیات 300 هزار تومانی مسکن مهر

بر پایه و اساس لایحه بودجه 1402، واحدهای مسکن مهر برای سالهای 1398 تا 1402 آماده دریافت مالیات می شود.

در لایحه بودجه 1402 میزان مالیات پروژه های مسکن مهر معلوم شده است و سازمان امور مالیاتی باید حساب مالیاتی خود را به سازندگان و خریداران واحدهای مسکونی تحویل دهد.

میزان مالیات پروؤه های مسکن مهر برای سال های 1398 تا 1402 در پروژه های تفاهم نامه سه جانبه با سازندگان و تعاونی ها و پیمانکاران فرعی طرف قرارداد با آنها با هر نوع قرارداد و با معرفی وزارت راه و شهرسازی معادل 3 میلیون (3.000.000) ریال برای هر واحد مشخص می شود و هیچ گونه مالیات دیگری به غیر از مالیات ارزش افزوده برای خرید مصالح به این پروژه متعلق نیست.سازمان امور مالیاتی موظف به صدور حساب مالیاتی پس از دریافت این مالیات است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support