ملکیتا مازندران؛ سامانه ای جامع در مازندران در حوزه املاک | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ملکیتا مازندران؛ سامانه ای جامع در مازندران در حوزه املاک

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 13569 بازدید
ملکیتا مازندران؛ سامانه ای جامع در مازندران در حوزه املاک

مازندران به عنوان یکی از استان های مسافرخیز، توانسته به یک استان پر رفت و آمد تبدیل شود. هر ماهه معاملات مختلفی در حوزه مسکن در این استان و شهرهای مختلف آن انجام می شوند که اکثر آن ها با هدف سرمایه گذاری می باشند. ساختمان سازی و ویلا سازی در مازندران نیز به وفور در حال انجام است و نیاز به دریافت خدمات برای انجام آن ها می باشد. تصور کنید تمامی این خدمات از طریق یک سایت خاصی به شما ارائه شوند که نیاز شما را به مراجعه حضوری برطرف کنند. سایت ملکیتا مازندران، یک سایت حرفه ای با امکانات عالی است که می تواند خدمات بسیار خوبی را به مشتریان ارائه کند. اگر نیاز به استفاده از خدمات ملکیتا مازندران را دارید، ولی می خواهید بیشتر با این سامانه و امکانات مختلف آن آشنا شوید، با ما در ادامه همراه باشید.

ملکیتا مازندران؛ سامانه ای جامع در مازندران در حوزه املاک

معرفی سامانه ملکیتا مازندران

نیاز مردم مازندران به استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین بسیار افزایش پیدا کرده است. این موضوع باعث روی کار آمدن سامانه های مختلفی شده تا هر کدام از مردم بتوانند از این سامانه ها در راستای رفع نیازهای خودشان استفاده نمایند. سامانه ملکیتا مازندران یک سامانه اینترنتی است که امکانات خود را با تنوع بالایی به مردم ارائه می کند. همانطور که از نام این سامانه مشخص است، فقط برای استفاده در زمینه املاک طراحی و تولید شده است.

افرادی که در حوزه املاک فعال هستند و یا قصد خرید و فروش املاک را دارند، می توانند از طریق سامانه ملکیتا مازندران به خدمات مختلفی دسترسی پیدا کنند که هر کدام به نوبه خودشان کارآمد و حرفه ای هستند. تصور کنید که یک سامانه جامع در اختیار دارید که امکان استفاده از هر خدماتی در آن در زمینه املاک برای شما فراهم شده است. این مشخصه سامانه ملکیتا است که بهترین سایت فروش ملک است 

سامانه ملکیتا پوشش سراسری دارد و خدمات خود را به تمامی مردم ارائه می کند. مردم مازندران و کسب و کارها می توانند با مشخص کردن موقعیت مکانی مازندران، از خدمات این سامانه استفاده نمایند. فراموش نکنید که ملکیتا مازندران به لطف داشتن امکانات عالی، توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در میان مردم پیدا کند. پس حتما با ما همراه باشید تا با امکانات و خدمات این سامانه آشنا شوید.

ثبت نام در سامانه ملکیتا مازندران

ثبت نام در ملکیتا مازندران

به عنوان یک فرد یا کسب و کار در مازندران، اولین کاری که باید برای استفاده از ملکیتا مازندران انجام دهید، ثبت نام است. ثبت نام در ملکیتا مازندران می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد و به شما امکان استفاده از خدمات مختلف را بدهد. چیزی که ملکیتا را از دیگر سامانه ها متمایز کرده است، اختصاصی بودن پنل های هر یک از افراد در این سامانه است.

در واقع برای ثبت نام در ملکیتا مازندران افراد باید ابتدا نقش خود را مشخص کنند. سپس، بر اساس همان نقش و پس از ثبت نام، یک پنل اختصاصی به آن ها ارائه می شود که امکانات مخصوص به خود را دارد. بنابراین، امکاناتی که در پنل یک فروشنده مصالح ساختمانی در ملکیتا قرار می گیرد، متفاوت از امکاناتی است که در پنل بازاریاب وجود دارد. این موضوع ایجاب می کند که در هنگام ثبت نام، حتما نقش خود را مشخص کنید. در ادامه به افراد مختلفی که می توانند در ملکیتا مازندران ثبت نام کنند و خدمات دریافت نمایند، اشاره می کنیم.

ثبت نام به عنوان مشتری

مشتریان افراد عادی هستند که برای مشاهده آگهی های مختلف در ملکیتا ثبت نام می کنند. این افراد می توانند هر نوع آگهی از قبیل آگهی های فروش و رهن و اجاره املاک، مصالح و تجهیزات ساختمانی و ... را بررسی و مشاهده نمایند. امکانات ملکیتا مازندران برای مشتریان محدود به همین موارد است. در واقع مشتریان امکان ثبت آگهی از طریق ملکیتا را ندارند و فقط می توانند آگهی های را مشاهده و بررسی کنند. همچنین، در پنل اختصاصی مشتریان امکان چت کردن با فروشنده فراهم شده است.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

ثبت نام به عنوان بازاریاب

ملکیتا مازندران یک سامانه اینترنتی جامع است که توانسته خدمات خود را با تنوع بسیار زیادی به مشتریان ارائه کند. بازاریاب ها دسته دیگری از افراد هستند که می توانند برای کسب درآمد در ملکیتا ثبت نام کنند. پنل کاربری که از سوی ملکیتا برای این افراد در نظر گرفته شده است، امکانات بسیار متنوعی دارد. مهم ترین امکانات موجود در پنل بازاریاب ها، دسترسی به میزان پورسانت و درآمد است. ثبت نام به عنوان بازاریاب در ملکیتا با هزینه انجام می شود. این هزینه نه برای ثبت نام، بلکه برای خرید کد بازاریابی دریافت می شود. بسته به نوع کد بازاریابی، میزان رند بودن و مدت زمان کاربرد آن، قیمت آن تعیین می شود.

ثبت نام به عنوان فروشنده مصالح و تجهیزات ساختمانی

یکی از امکانات ارائه شده در ملکیتا مازندران، ثبت نام به عنوان فروشنده مصالح وتجهیزات ساختمانی است. فروشندگان مصالح و تجهیزات برقی و الکتریکی ساختمانی، می توانند برای کسب درآمد در ملکیتا ثبت نام کنند و آگهی های خودشان را ثبت نمایند. پنل کاربری که در اختیار این افراد گذاشته می شود، شامل امکانات خاصی برای پاسخگویی به مشتریان، میزان بازدید آگهی ها، تعداد آگهی های منتشر شده، ثبت آگهی و ... می باشد.

ثبت نام به عنوان مدیر آژانس و مشاور املاک

یکی از محبوب ترین خدماتی که در ملکیتا مازندران ارائه می شود، ثبت آگهی برای رهن و اجاره و خرید و فروش ملک است. ثبت نام در ملکیتا مازندران برای آژانس ها و مشاورین املاک به صورت مجزا انجام می شود. هر یک از افراد بسته به نوع عملکردی که دارند، می توانند از امکانات ملکیتا مازندران استفاده کنند و مراحل ثبت آگهی را نیز از طریق ملکیتا انجام دهند. امکانات موجود در پنل مشاورین املاک و آژانس ها بسیار متفاوت از امکانات دیگر پنل ها است. پس باید افراد در هنگام ثبت نام به نقش خودشان توجه داشته باشند.

ثبت نام به عنوان فرد فعال در حوزه مشاغل ساختمانی

ملکیتا مازندران یک سامانه اینترنتی جامع است که توانسته در حوزه مشاغل ساختمانی و کسب و کارهایی که در این زمینه فعال هستند، خدمات بسیار جامعی را ارائه کنند. کلیه افرادی که به صورت خدماتی در حوزه مشاغل ساختمان کار می کنند، می توانند در ملکیتا مازندران ثبت نام نمایند و از امکانات موجود در این سامانه استفاده کنند. پنلی که در اختیار مشاغل ساختمانی قرار داده می شود، دارای امکانات مختلفی نظیر چت با مشتریان، ثبت آگهی و ... می باشد.

ثبت نام در ملکیتا مازندران

احراز هویت در ملکیتا مازندران

پس از ثبت نام در ملکیتا، نوبت به احراز هویت می رسد. احراز هویت در این سامانه به صورت اجباری انجام نمی شود، فقط افرادی که متقاضی جذب مشتری هستند و تصور می کنند که می توانند با یک پنل احراز هویت شده، مشتریان بیشتری داشته باشند می توانند مراحل احراز هویت در ملکیتا را انجام دهند. احراز هویت در این سامانه بر اساس سامانه هوشمند تجارت الکترونیک یعنی امتا انجام می شود. این سامانه به صورت هوشمند به ملکیتا متصل شده است.

افراد و کسب و کارها برای احراز هویت در ملکیتا مازندران نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارند. کلیه این مراحل به صورت رایگان انجام می شوند. همچنین، پس از انجام مراحل احراز هویت، در نهایت مشتریان می توانند عبارت احراز هویت شده را در زیر آگهی های مربوط به این کسب و کارها مشاهده کنند. بنابراین، به طور دقیق مشخص است که چه فردی در ملکیتا احراز هویت شده و چه کسی این کار را انجام نداده است.  

امکانات موجود در ملکیتا مازندران

امکانات ملکیتا مازندران برای مردم

اگر بخواهیم شما را با امکانات ملکیتا مازندران آشنا کنیم، باید آن ها را به دو بخش امکانات برای مردم و کسب و کارها تقسیم بندی کنیم. بدیهی است که امکاناتی که از طریق پنل مردم ارائه می شوند، کاملا متفاوت از امکاناتی هستند که به کسب و کارها ارائه خواهند شد. به عنوان یک فرد عادی که نیاز به دریافت خدمات املاک دارید، می توانید از سایت یا اپلیکیشن ملکیتا استفاده کنید. امکانات زیر از طریق ملکیتا به شما مردم عادی ارائه می شوند:

  • مشاهده آگهی های مختلف برای فروش و یا رهن و اجاره ملک

ملکیتا مازندران امکان مشاهده آگهی های مختلف را برای فروش و یا رهن و اجاره ملک برای مشتریان فراهم کرده است. کلیه افرادی که متقاضی خرید املاک مسکونی و تجاری در مازندران و شهرهای مختلف آن مانند ساری، نور، چالوس و ... را دارند، می توانند اقدام به مشاهده آگهی های منتشر شده در سایت کنند. خوشبختانه آنقدر تنوع گزینه های خرید ملک در مازندران زیاد است که افراد می توانند بر اساس بودجه خودشان بهترین آپارتمان یا ویلا را انتخاب کنند.

آگهی های مربوط به رهن و اجاره ملک و ویلا در مازندران نیز بسیار پربازدید هستند. اگر به عنوان مشتری در استان مازندران و یا شهرهای دیگر نیاز به رهن و اجاره ملک دارید، می توانید آگهی های مربوط به رهن و اجاره را در ملکیتا بررسی کنید. در این آگهی ها قیمت به طور دقیق مشخص شده است. همچنین، در صورت داشتن هر گونه سوال، می توانید با فرد آگهی دهنده در ارتباط باشید.

  • مشاهده آگهی های مربوط به فروش مصالح ساختمانی و تجهیزات مسکن

مهندسین ساختمان سازی، افرادی که قصد بازسازی ساختمان خود را دارند و دیگر افراد می توانند برای خرید مصالح ساختمانی و تجهیزات برقی و مکانیکی از طریق ملکیتا مازندران اقدام کنند. آگهی های مربوط به فروش مصالح ساختمانی در این سایت به طور دقیق قابل بررسی هستند. همچنین، مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و جزئیات، با فروشنده در ارتباط باشند.

  • مشاهده آگهی های مربوط به ارائه خدمات در زمینه ساختمان سازی

ملکیتا مازندران امکان مشاهده آگهی های مربوط به خدمات ساختمان سازی را برای مردم فراهم کرده است. کلیه افرادی که قصد طراحی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی و نوسازی خانه های خود را دارند می توانند آگهی های مربوط به ارائه خدمات در حوزه ساختمان سازی را بررسی کنند. این آگهی ها شامل مشاغل ساختمانی از جمله کناف کارها، کابینت سازها، ام دی اف کارها و ... می باشند که هر کدام خدمات متنوعی را به مردم مازندران ارائه می کنند.

خدمات ملکیتا در مازندران

امکانات ملکیتا مازندران برای کسب و کارها

استفاده از ملکیتا مازندران به کسب و کارها این امکان را می دهد تا در یک زمان کوتاه به درآمد عالی برسند. این سامانه امکانات بسیار خوبی را به کسب و کارهای مازندرانی که در زمینه ساختمان سازی و املاک فعال هستند، ارائه کند. ارائه پنل های اختصاصی، شفاف بودن امکانات و میزان درآمد برای برخی از مشاغل و ... از جمله مزایای استفاده از ملکیتا مازندران برای کسب و کارها است. از جمله امکاناتی که در این سامانه وجود دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت آگهی های مربوط به املاک

ملکیتا مازندران امکان ثبت آگهی های مربوط به املاک را برای مدیر آژانس ها و مشاورین املاک فراهم کرده است. در واقع تنها افرادی می توانند از طریق ملکیتا آگهی ثبت کنند که به عنوان مدیر آژانس یا مشاور املاک ثبت نام کرده باشند. پس از ثبت نام، امکان درج آگهی در حوزه فروش و یا رهن و اجاره ملک برای آن ها فراهم می شود. معمولا توصیه می شود که قیمت های املاک در آگهی ثبت شوند. اما کسب و کارها می توانند بسته به دلایل منطقی خودشان، این قیمت ها را در آگهی ها درج نکنند. در این صورت قیمت به صورت توافقی درج می شود و مشتری می تواند با فرد فروشنده ارتباط بگیرد. امکان ارتباط آنلاین با مشتری برای مشاورین املاک و مدیر آژانس ها وجود دارد. بنابراین، یکی از امکانات اصلی ملکیتا برای کسب و کارها، فراهم کردن امکانات ثبت آگهی های مربوط به املاک می باشد.

  • ثبت آگهی های مربوط به فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی

ملکیتا مازندران این امکان را برای فروشندگان مصالح و تجهیزات برقی و مکانیکی فراهم کرده است که بتوانند آگهی های مربوط به فروش محصولات خود را در ملکیتا منتشر کنند. ثبت آگهی از طریق ملکیتا مازندران می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. به ویژه اینکه شمار بازدید کنندگان از طریق ملکیتا بسیار زیاد است. البته فروشندگان باید قیمت های خودشان را به گونه ای ارائه کنند که مشتریان به خرید از آن ها ترغیب شوند.

  • ثبت آگهی های مربوط به مشاغل ساختمان

مشاغل ساختمانی برای معرفی کار و حرفه خودشان باید از بستر اینترنت کمک بگیرند. چون اکثر مردم برای دریافت این خدمات، یک جستجوی ساده در اینترنت انجام می دهند تا در نهایت بهترین فرد را برای این کار انتخاب کنند. فعالیت در ملکیتا به عنوان یک فرد شاغل در حوزه ساختمان، مزایای زیادی را به همراه دارد. مهم ترین مزیت، کسب درآمد عالی و داشتن بازدید برای آگهی های ثبت شده در ملکیتا می باشد.

برای ثبت آگهی به عنوان مشاغل ساختمانی، باید به این نکته توجه داشته باشید که این مشاغل زمانی می توانند مشتری جذب کنند که نمونه کارهای خود را ارائه نمایند. پس به عنوان یک فرد ام دی اف کار و یا فردی که خدمات دیگری را ارائه می کند، حتما عکس نمونه کارهای خود را در ملکیتا مازندران منتشر کنید.

  • فعالیت به عنوان بازاریاب

ملکیتا مازندران امکانات بسیار متنوعی را به بازاریاب های فعال در حوزه املاک و مشاغل ساختمانی ارائه می کند. در واقع، بازاریاب ها می توانند با خرید کد بازاریابی فعالیت خودشان را در ملکیتا آغاز کنند. این افراد کم کم در این سامانه رشد می کنند و به یک بازاریاب برتر تبدیل خواهند شد. در نهایت ملکیتا برای تشویق این افراد، نام آن ها را در بخش بازاریاب های برتر درج می کند تا کسب و کارها بتوانند بر اساس نیاز خودشان از این افراد کمک بگیرند. فعالیت به عنوان بازاریاب در ملکیتا می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که مهم ترین آن، امکان دسترسی به حساب ها، میزان درآمد و ... به صورت اختصاصی می باشد.

اپلیکیشن ملکیتا مازندران

اپلیکیشن ملکیتا؛ دسترسی جامع به تمامی امکانات ملکیتا مازندران

ملکیتا به دلیل اینکه می تواند امکانات خود را به صورت اصولی و تخصصی به مردم و کسب و کارهای مازندران ارائه کند، محبوبیت بسیار زیادی میان مردم مازندران پیدا کرده است. اما شاید یک محدودیت برای استفاده از خدمات و امکانات این سامانه وجود دارد و آن هم عدم امکان استفاده ساده از سایت آن در گوشی های هوشمند است. خوشبختانه ملکیتا برای رفع این نیاز مردم نیز اقدام به راه اندازی اپلیکیشن ملکیتا کرده است.

اپلیکیشن ملکیتا دارای امکانات بسیار زیادی است که هر کدام می توانند به نوبه خودشان کارآمد باشند. تمامی امکانات ملکیتا مازندران از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت می باشند. البته در حال حاضر فقط دو نسخه وب و اندروید این اپلیکیشن روی کار آمده اند. بنابراین، امکان استفاده از این برنامه هم روی ویندوز، هم روی گوشی های هوشمند اندرویدی و ios وجود دارد.

آیا برای ثبت نام و استفاده از خدمات ملکیتا مازندران باید هزینه پرداخت کنیم؟

ملکیتا مفتخر است که برای ارائه خدمات به مشتریان خود هیچ هزینه ای را دریافت نمی کند. از این رو کلیه افرادی که نیاز به استفاده از خدمات ملکیتا را دارند، می توانند به صورت رایگان در ملکیتا مازندران ثبت نام کنند و از خدمات و امکانات این سامانه استفاده نمایند. مراحل احراز هویت نیز زیر نظر سامانه امتا انجام می شود که یک سامانه اینترنتی جامع و تخصصی است. با ثبت نام در ملکیتا مازندران، می توانید هزینه های خودتان را کاهش دهید و به درآمد عالی نیز برسید. پس اگر نیاز به دریافت خدمات از ملکیتا را دارید، همین حالا دست به کار شوید و از این خدمات استفاده کنید.

 

 

 

 

هموطنان عزیزلطفاًنظرات خودتان راباما وهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support